Lijkt me wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:00 schreef NrTH het volgende:
Die blonde op dat 1e plaatje, was dat ooit een man?
Hoin.quote:
Môggguh.quote:
jaquote:
GRTD? Ik post niet in GRTD hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
Wat komt GRTD dan opeens in dit topic?
nou poepoe 1 persoonquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
Wat komt GRTD dan opeens in dit topic?
Leugens zijn dit. Deze worden niet gewaardeerd in het vredige en altijd eerlijke nachtbaggertopic.quote:
Sarcasme op je beeldscherm. Ik verwelkom jou hier met een groot warm hart.quote:
ik mag jou welquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sarcasme op je beeldscherm. Ik verwelkom jou hier met een groot warm hart.
Kom dan gewoon meeten bij de shoewaramazaak de Parel (toch?) dan.quote:
Ik heb een tijdje in GRTD gepost ja, maar nu niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Leugens zijn dit. Deze worden niet gewaardeerd in het vredige en altijd eerlijke nachtbaggertopic.
Verander hem danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nu al spijt van de goedkope OP
Ik zou je nu het liefst gewoon een knuffel geven om deze vriendschap te bevestigenquote:
Zat ik toch redelijk goedquote:Op zondag 6 februari 2011 00:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in GRTD gepost ja, maar nu niet meer.
kom danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou je nu het liefst gewoon een knuffel geven om deze vriendschap te bevestigen
Gooi er een paar euro's in dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nu al spijt van de goedkope OP
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |