nie zo ongeduldig, ooit komt die foto welquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar blijft die foto? Vraag terug! In je gezichtje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nie zo ongeduldig, ooit komt die foto wel
En die last.fm hyves facebook ondergoed alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Omdat paboquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En waarom geven ze op HBO's geen goede Nederlandse lessen meer?
Ga ik helemaal los op ice ice babyquote:
ditquote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En die last.fm hyves facebook ondergoed alles.
wat wilde je zien dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen...![]()
... Ik heb er niets gezien.
Ik stook niet,dit is ook maar wat ik van ze hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik heb liefde met HenkieHij zou nooit tegen mij liegen
Wat loop je te stoken dan
Waren er nog mooie golven?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen...![]()
... Ik heb er niets gezien.
3 meter was niks.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waren er nog mooie golven?Ik moet binnenkort weer gaan surfen man
Ik ben één met de zee en alles
Als je er één mee bent, moet je toch wel weten of er mooie golven zijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waren er nog mooie golven?Ik moet binnenkort weer gaan surfen man
Ik ben één met de zee en alles
Hahahquote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga ik helemaal los op ice ice baby
Misschien liegt die Henkie dan gewoon tegen jou. Daar ga ik nu dan maar even vanuit.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik stook niet,dit is ook maar wat ik van ze hoor.
Ik quote deze post even voor de zekerheid. Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob en Dralion stommerds die foto ga ik zo maken en morgen krijgen jullie te zien. Doeiii
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob en Dralion stommerds die foto ga ik zo maken en morgen krijgen jullie te zien. Doeiii
3 meter is hoog zat voor mijquote:
Maar dat is anders. ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er één mee bent, moet je toch wel weten of er mooie golven zijn?
awww, 3 meter is te hoog voor bobbie, wat sgattigquote:Op zondag 6 februari 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3 meter is hoog zat voor mijHalf metertje minder vind ik ook geen probleem
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dat is anders. ofzoWaarom moet je mijn mooie one-liners verpesten man
Maar Penisbaard en Henkie zijn geband om hetzelfde en ze zeiden allebei hetzelfde. Trollface ook,die ook geband is om dezelfde reden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien liegt die Henkie dan gewoon tegen jou. Daar ga ik nu dan maar even vanuit.
Dat zei ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
awww, 3 meter is te hoog voor bobbie, wat sgattig
Lichtgewicht!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
damd kan het niet vinden ff in een ander map kijken heb gewoon meer dan 10000 foto's op mijn computer
10000 valt nog mee eigenlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
damd kan het niet vinden ff in een ander map kijken heb gewoon meer dan 10000 foto's op mijn computer
Waarvan willen ze foto?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ze kijken ook naar je verleden hequote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Maar Penisbaard en Henkie zijn geband om hetzelfde en ze zeiden allebei hetzelfde. Trollface ook,die ook geband is om dezelfde reden.
ze had foto van zichzelf beloofd, ze zat ik kledingcrisis en vroeg ons om adviesquote:
Ik heb deze jongedame geholpen in haar kledingcrisis en nu willen wij het resultaat zienquote:
Ah okequote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ze had foto van zichzelf beloofd, ze zat ik kledingcrisis en vroeg ons om advies
Wij hebben iets gemeen. Liefde voor Henkie.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ze kijken ook naar je verleden hePenisbaard was tijdje geleden ook al eens gebanned. En Henkie is sowieso altijd een lieve jongen geweest
Wanneer?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij deed ook niet lief toen ik hoi zei
Maak jij even een hyves fanpagina aan? Doe ik dat even op facebookquote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wij hebben iets gemeen. Liefde voor Henkie.Maar dat zou kunnen.
Toen ik hoi zeiquote:
Hahah zou best kunnen jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
Dit moet wel de saaiste nb ooit zijn.
Perfect voor op de zondag. Mentaal voorbereiden op de kerkdienst.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
Dit moet wel de saaiste nb ooit zijn.
Hangt van de stijl af.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef MYV het volgende:
Is een rood sjaaltje bij zwart truitje een go of een no go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |