klinkiebots natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die Harry is wel een player man.
Alleen maar vrouwen in z'n vriendenlijst + een klein jongetje.
Wat wil een man nou nog meer.
Mooie vrouwen op leeftijd een een klein jongetje..dat klinkt als de mooiste droomquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die Harry is wel een player man.
Alleen maar vrouwen in z'n vriendenlijst + een klein jongetje.
Wat wil een man nou nog meer.
Wij hadden vroeger ook konijnen, en die zouden iets groter zijn dan dwergkonijntjes, bleken vlaamse reuzen te zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
dwerg konijn - bruin - zwarte ogen - witte pootjes
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK MOET AFSLUITEN VAN MIJN OUDERS. FML !
LIEFDE VOOR JULLIE EN IK GA FOKKEN VANAF MN TELEFOON.
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Dan is het geen perm toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Penisbaard en Henkie hebben allebei perm gehad op hetzelfde moment en ze moeten mailen op 15 feb en dan worden ze waarschijnlijk geunbanned gr gr.
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Nee niks..kom met die foto eerst danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
ik ben ook speciaal !quote:Op zondag 6 februari 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar het is een heel speciaal verhaaltje
Slaap lekker alvastquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet verder op mijn mobiel en dan ben ik te sloom voor dit, ga jullie dan ook verlatenm bye boefjes
Tot maandag.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
ze boekt hem, dit kunnen we niet zomaar toestaanquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee niks..kom met die foto eerst dan
Ja daarom, speciaal voor jou.quote:
hehe die worden groot johquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook konijnen, en die zouden iets groter zijn dan dwergkonijntjes, bleken vlaamse reuzen te zijn
HAHAHAHAHA BEN JIJ 12 OFZO? ZO JA DAN COOL, MEISJES VAN 12quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Daarom en ik was toen nog niet zo grootquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe die worden groot joh!
echtquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja daarom, speciaal voor jou.
Heb m zelf geschreven ooit
wehehe, doe je oorlog kleding aan en ga op pad dappere krijger.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
GODVERDOMME MIJN HUsiGENOOT KOMT BINNENGELOPEN EN NU IS PINKYPURR ONTSTNAPT BRB HAAR ZOEKEN GVD.
tuurlijk nietquote:
Ze hebben perm gehad wel,geen einddatum,ze hebben allemaal gemaild en er werd gereageerd met 'Mail 15 feb maar weer.'quote:
TOCH NIET PINKYPURR HEquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
GODVERDOMME MIJN HUsiGENOOT KOMT BINNENGELOPEN EN NU IS PINKYPURR ONTSTNAPT BRB HAAR ZOEKEN GVD.
quote:
ik geloof jequote:
pinkywiequote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
Wat is dat met die inside-info danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ze hebben perm gehad wel,geen einddatum,ze hebben allemaal gemaild en er werd gereageerd met 'Mail 15 feb maar weer.'
Jeejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
kittensquote:
Same.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat met die inside-info danWie/wat/waar zijn je bronnen? Werk jij voor de Russen? Henkie zei tegen mij een week
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
Dan heb ik voor jou een foto van mij met konijn toen ie nog niet gigantisch wasik heb er ook een moet ergens zitten wacht ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Waar blijft die foto? Vraag terug! In je gezichtje!!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens wel lief een naamtopic
En waarom is Fokmobile verandert?
Vragen vragen.
Moet eigenlijk naar bed toe, maar wacht nog wel een minuutjequote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik heb er ook een moet ergens zitten wacht ff
En waarom geven ze op HBO's geen goede Nederlandse lessen meer?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens wel lief een naamtopic
En waarom is Fokmobile verandert?
Vragen vragen.
Wat zal ik zeggen,Penisbaard,Henkie en ik zijn heel erg close.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat met die inside-info danWie/wat/waar zijn je bronnen? Werk jij voor de Russen? Henkie zei tegen mij een week
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En waarom geven ze op HBO's geen goede Nederlandse lessen meer?
Maar ik heb liefde met Henkiequote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen,Penisbaard,Henkie en ik zijn heel erg close.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |