quote:
ik geloof jequote:
pinkywiequote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
GODVERDOMME MIJN HUsiGENOOT KOMT BINNENGELOPEN EN NU IS PINKYPURR ONTSTNAPT BRB HAAR ZOEKEN GVD.
Wat is dat met die inside-info danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ze hebben perm gehad wel,geen einddatum,ze hebben allemaal gemaild en er werd gereageerd met 'Mail 15 feb maar weer.'
Jeejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
kittensquote:
Same.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat met die inside-info danWie/wat/waar zijn je bronnen? Werk jij voor de Russen? Henkie zei tegen mij een week
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
Dan heb ik voor jou een foto van mij met konijn toen ie nog niet gigantisch wasik heb er ook een moet ergens zitten wacht ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Waar blijft die foto? Vraag terug! In je gezichtje!!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens wel lief een naamtopic
En waarom is Fokmobile verandert?
Vragen vragen.
Moet eigenlijk naar bed toe, maar wacht nog wel een minuutjequote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik heb er ook een moet ergens zitten wacht ff
En waarom geven ze op HBO's geen goede Nederlandse lessen meer?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens wel lief een naamtopic
En waarom is Fokmobile verandert?
Vragen vragen.
Wat zal ik zeggen,Penisbaard,Henkie en ik zijn heel erg close.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat met die inside-info danWie/wat/waar zijn je bronnen? Werk jij voor de Russen? Henkie zei tegen mij een week
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En waarom geven ze op HBO's geen goede Nederlandse lessen meer?
Maar ik heb liefde met Henkiequote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen,Penisbaard,Henkie en ik zijn heel erg close.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |