klinkiebots natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die Harry is wel een player man.
Alleen maar vrouwen in z'n vriendenlijst + een klein jongetje.
Wat wil een man nou nog meer.
Mooie vrouwen op leeftijd een een klein jongetje..dat klinkt als de mooiste droomquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die Harry is wel een player man.
Alleen maar vrouwen in z'n vriendenlijst + een klein jongetje.
Wat wil een man nou nog meer.
Wij hadden vroeger ook konijnen, en die zouden iets groter zijn dan dwergkonijntjes, bleken vlaamse reuzen te zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
dwerg konijn - bruin - zwarte ogen - witte pootjes
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK MOET AFSLUITEN VAN MIJN OUDERS. FML !
LIEFDE VOOR JULLIE EN IK GA FOKKEN VANAF MN TELEFOON.
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Dan is het geen perm toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Penisbaard en Henkie hebben allebei perm gehad op hetzelfde moment en ze moeten mailen op 15 feb en dan worden ze waarschijnlijk geunbanned gr gr.
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Nee niks..kom met die foto eerst danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
ik ben ook speciaal !quote:Op zondag 6 februari 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar het is een heel speciaal verhaaltje
Slaap lekker alvastquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet verder op mijn mobiel en dan ben ik te sloom voor dit, ga jullie dan ook verlatenm bye boefjes
Tot maandag.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
ze boekt hem, dit kunnen we niet zomaar toestaanquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee niks..kom met die foto eerst dan
Ja daarom, speciaal voor jou.quote:
hehe die worden groot johquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook konijnen, en die zouden iets groter zijn dan dwergkonijntjes, bleken vlaamse reuzen te zijn
HAHAHAHAHA BEN JIJ 12 OFZO? ZO JA DAN COOL, MEISJES VAN 12quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Daarom en ik was toen nog niet zo grootquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe die worden groot joh!
echtquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja daarom, speciaal voor jou.
Heb m zelf geschreven ooit
wehehe, doe je oorlog kleding aan en ga op pad dappere krijger.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
GODVERDOMME MIJN HUsiGENOOT KOMT BINNENGELOPEN EN NU IS PINKYPURR ONTSTNAPT BRB HAAR ZOEKEN GVD.
tuurlijk nietquote:
Ze hebben perm gehad wel,geen einddatum,ze hebben allemaal gemaild en er werd gereageerd met 'Mail 15 feb maar weer.'quote:
TOCH NIET PINKYPURR HEquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
GODVERDOMME MIJN HUsiGENOOT KOMT BINNENGELOPEN EN NU IS PINKYPURR ONTSTNAPT BRB HAAR ZOEKEN GVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |