nee johquote:Op zondag 6 februari 2011 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
Dit moet wel de saaiste nb ooit zijn.
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee joh
maar ik ga nu wel schlapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kuszwaaitoedlz naar iedereen
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee joh
maar ik ga nu wel schlapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kuszwaaitoedlz naar iedereen
De Henkie-lovers.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak jij even een hyves fanpagina aan? Doe ik dat even op facebook
kan je beter anchtje doorhalenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet uiterlijk over 4 uur opstaan, dus ik taai ook af.
Groetjes!
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Groetjes!
Welterustenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Groetjes!
Awhquote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
omg allemaal leuke herinneringen maar kan mijn konijn niet vinden
Mja dat gaat wel lukken, want echt helemaal top ging het allemaal niet tussen ons!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
En succes met afscheid nemen en alles
oh hier...quote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toen ik hoi zei![]()
[..]
Hahah zou best kunnen ja
overheen gelezen.quote:
Henkie, de kerstman van de liefdequote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
De Henkie-lovers.Henkie,ons idool,ons voorbeeld,ons sgatju.
Maar of dat het nou ook echt makkelijker maakt betwijfel ikquote:Op zondag 6 februari 2011 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja dat gaat wel lukken, want echt helemaal top ging het allemaal niet tussen ons!
Niet vergeten hequote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef MYV het volgende:
Ik ga onder de wol liefjes, Ik wil een slaapfeestje met jullie allemaal dat wil ik![]()
![]()
dadaaa
Zet je webcam aan dan..doe ik dat ook. Kunnen we ook kussengevecht houden..maar moet je wel jezelf slaanquote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef MYV het volgende:
Ik ga onder de wol liefjes, Ik wil een slaapfeestje met jullie allemaal dat wil ik![]()
![]()
dadaaa
Ja daarquote:Op zondag 6 februari 2011 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh hier...
[..]
overheen gelezen.hoi Merel
Slaapfeestjesquote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef MYV het volgende:
![]()
dadaaa
Een user om nooit te vergeten. Een trotse metalfan. Vooreeuwig in ons hart,one love.quote:
De man die de vader van mijn kinderen mag zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 01:04 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Een user om nooit te vergeten. Een trotse metalfan. Vooreeuwig in ons hart,one love.
Heb je zin om te neuken met die jongeman dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het jammer dat vriendlief hier vannacht niet is
Een man die humor heeft,serieus is,simpelweg gewoon een schat. Laten we hem koesteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De man die de vader van mijn kinderen mag zijnDe man aan wie ik mijn kleinkinderen toevertrouw
(wat dan eigenlijk zijn kleinkinderen zijn
)
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je zin om te neuken met die jongeman dan?
Is een ouwe rijke kerel van 45quote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
Gelukkig blijft hij morgen wel slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had vroeger een shirt van de Wu tang clan.quote:
Ik ga al die waarheden even verzamelen in mijn foboquote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Een man die humor heeft,serieus is,simpelweg gewoon een schat. Laten we hem koesteren.
Een aangename verassing voor onze Henkie. Goed bezig,Bob.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga al die waarheden even verzamelen in mijn fobo
Komt omdat jij over je vriend begonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |