Hoe komt dat niet overeen met wat ik schreef, behalve de globale omschrijving in mijn post?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet helemaal.. de kalender begint met tellen biljoenen jaren geleden, zo hebben we iedere maal een periode gekend van zoveel tijd. En nu zijn we in de laatste trede aangekomen (sinds vorige week) en die eindigt vlgs Calleman in Oktober dit jaar.
In dit topic vind je nog wel wat linkjes mocht je geintresseerd wezen: De duistere kant van New Age, ofwel Namaakspiritualiteit
Dat het niet om een nieuw sterrenbeeld gaat, je bent misschien in de war met astrologie waar we niet zo gek lang geleden het waterman tijdperk in zijn gegaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe komt dat niet overeen met wat ik schreef, behalve de globale omschrijving in mijn post?
Ik vermoed NWO at work. Ze zijn dat hele Midden-oosten aan het jennen, vergallen, overnemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef Muridae het volgende:
Hoe denken jullie over de revoluties in het Midden-Oosten?
NWO at work? of is toch spontaner dan we denken?
Ik denk zelf dat de Amerikanen sowieso wat nieuwe leiders willen plaatsen in de regio, leiders met een goede westerse achtergrond die het land ook "stabiel" kunnen houden. Stabiel is goed voor de dollar.
Dat deden ze altijd al.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vermoed NWO at work. Ze zijn dat hele Midden-oosten aan het jennen, vergallen, overnemen
Illustratie ter voorbeeld:quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:14 schreef Gray het volgende:
Illustratie ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Jij ziet een pijp, hij ziet een schilderij van een pijp, maar we zien allen een afbeelding van een schilderij van een pijp. En dat is het ook.
Ja, dat zal het zijn denk ik. Moet bekennen dat ik hier zo goed als niets vanaf weet, numerologie interesseert me in de minste mate.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat het niet om een nieuw sterrenbeeld gaat, je bent misschien in de war met astrologie waar we niet zo gek lang geleden het waterman tijdperk in zijn gegaan.
Nummerologie is dan ook weer heel wat anders dan de maya kalender en astrologie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn denk ik. Moet bekennen dat ik hier zo goed als niets vanaf weet, numerologie interesseert me in de minste mate.
Niet voor de 2012-peeps.quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nummerologie is dan ook weer heel wat anders dan de maya kalender en astrologie.
Dus ze willen een fake alien invasion gaan regisseren om mensen bang te maken met kwaadaardige nepaliens, en zo als aardlingen een eenheid te vormen zodat ze het in ieder geval voor elkaar gaan krijgen om mensen als geheel achter zich te scharen? En daarna komt de echte invasie met aliens die net doen alsof ze het allemaal goed bedoelen, om de mensheid te misleiden, maar in werkelijkheid erop uit zijn om mensen te onderdrukken? En dan de illuminatie wegvegen, zodat de gehele mensheid niet langer onder controle staat van de illuminatie maar direct onder de buitenaardse evil aliens? Begrijp ik het zo ongeveer een beetje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef Bankfurt het volgende:
Dat deden ze altijd al.
Alleen is de NWO nu in een nieuwe fase gekomen, nl. die van de fake alien invasie van 2011 in een verder gevormd stadium. Hiervoor moeten nieuwe Arabische lieders worden geinstalleerd die hun instructies al hebben gekregen hoe te handelen w.b.t. de komende fake alien invasie.
Ik zou toch eens iets over "Gematria" (griekse variant van kabalah) lezen want deze materie is op zn minst leuk om te combineren met andere voorspellingen edquote:Ja, dat zal het zijn denk ik. Moet bekennen dat ik hier zo goed als niets vanaf weet, numerologie interesseert me in de minste mate.
De oude grieken stemde de noot A als 432 Hz (hedendaags is de A 440 Hz )quote:432 = Consecration (also the square root of the classical speed of light, 186624 miles per second). Several Biblical references are also tied to it; Luke 8:15, Revelation 2:17, etc.
http://www.goto2012.nl/nieuws2006/20060419.htmquote:Laten we eerst eens meer naar de noten kijken. Als de A dan 432 Hertz is, dan zijn octaven daarvan 27 Hertz, 54, 108, 216, 864, 1728 etc. Zoals al vermeld is de C dan 256 Hz en is een zuiver 8e octaaf van de "oertoon". De noot D wordt dan 576 Hertz met als octaven onder andere 9 Hertz, 18, 36, 72, 144, 288, 1152 etc. De noot E wordt 324 Hertz met als octaven 81, 162, 648, 1296 etc. Grappig is allereerst al om op te merken dat al deze getallen deelbaar zijn door 9. Ook is 432 4+3+2=9 dus deelbaar door 9. Laten we nu eens gaan kijken naar wat nummers en getallen uit ons universum en dan gaan we zien hoe al deze toonhoogtes daarin terugkomen:
De joden kennen de 144.000 uitverkorenen.
De grote tijdperken in de Indiase cultuur:
Kali yuga = 432.000 jaar
Satyug = 1.728.000 jaar
Treta = 1.296.000 jaar
Dwapar = 864.000 jaar
De cycli van de Maya kalender:
Tun = 18 uinal = 360 dagen
Katun = 20 tun = 7,200 dagen
Baktun = 20 katun = 144,000 dagen
De germanen:
"500 doors and 40 there are,
I ween, in Valhalla's walls;
800 fighters through each door fare,
When to war with the Wolf they go."
( 540 x 800 = 432000 )
Niet helemaal; In het begin wordt alleen een beperkte groep mensen geactiveerd die echt gaan denken dat de aliens er aan komen; en deze geprogrammeerde mensen (m.n. speciale slachtoffers) zullen bepaalde akties ondernemen die de NWO met de fake alien invasie hiervoor gaan klaarstomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dus ze willen een fake alien invasion gaan regisseren om mensen bang te maken met kwaadaardige nepaliens, en zo als aardlingen een eenheid te vormen zodat ze het in ieder geval voor elkaar gaan krijgen om mensen als geheel achter zich te scharen?
Daarna komt de fake invasie; als alles gereed is en de moslimlanden zijn ge-reorganisserdquote:En daarna komt de echte invasie met aliens die net doen alsof ze het allemaal goed bedoelen, om de mensheid te misleiden, maar in werkelijkheid erop uit zijn om mensen te onderdrukken?
Dat is niet de bedoeling van de Illuminati met de fake invasie.quote:En dan de illuminatie wegvegen, zodat de gehele mensheid niet langer onder controle staat van de illuminatie maar direct onder de buitenaardse evil aliens? Begrijp ik het zo ongeveer een beetje?
Mbt de huidige crisissen denk ik nog niet zover door tot aan aliens. Niet dat ik leven op andere planeten uitsluit hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat deden ze altijd al.
Alleen is de NWO nu in een nieuwe fase gekomen, nl. die van de fake alien invasie van 2011 in een verder gevormd stadium. Hiervoor moeten nieuwe Arabische lieders worden geinstalleerd die hun instructies al hebben gekregen hoe te handelen w.b.t. de komende fake alien invasie.
Wat is binnenkort ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:49 schreef truepositive het volgende:
Leven op andere planeten is niet de issue. Een 'fake invasion' is daadwerkelijk waarvoor veel mensen in het midden-oosten gebriefd worden. Project blue beam in actie, binnenkort.
Of misschien is het allemaal kul en gaan we volgende week doodquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef truepositive het volgende:
Klopt, het is alleen in the open wat betreft het MO. Zakelijke seminars over de business opportunities in een wereld met buitenaards leven
Binnenkort is een ruim begrip maar het zal wel iets met het hele 2012 verhaal te maken hebben.
Het is een groot spel. Met meerdere spelers. Een fake deel en een echt deel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef truepositive het volgende:
Klopt, het is alleen in the open wat betreft het MO. Zakelijke seminars over de business opportunities in een wereld met buitenaards leven
Binnenkort is een ruim begrip maar het zal wel iets met het hele 2012 verhaal te maken hebben.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of misschien is het allemaal kul en gaan we volgende week dood
Supervulkaan: Activiteit onder Yellowstone ? Deel 2
Kan ook nog he.. zoveel uitkomsten mogelijk want de toekomst staat niet vast.
Hoe plan je een aardbeving?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is een groot spel. Met meerdere spelers. Een fake deel en een echt deel.
Ik denk trouwens dat het hele Wikileaks en het Haarp gedoe, niet helemaal volgens plan is verlopen voor de Illuminati. Bepaalde zaken en geplande aardbevingen zijn gesaboteerd denk ik.
Is het zo moeilijk zelfs eens moeite te doen?quote:
Hilarisch, werkelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Door een toverspreuk!
Voor de spreuk zelf moet je bij Bankfurt zijn.
Hij zegt in dat stuk zoiets als dat evil masterminds in het buitenland zoiets zouden willen hebben/proberen te ontwikkelen... Dat maakt het niet opeens een realistische optie ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk zelfs eens moeite te doen?
http://www.fas.org/news/usa/1997/04/bmd970429d.htm
"This statement was echoed in a lecture given by the previous Secretary of Defense, Cohen, on April 27, 1997 at the University of Georgia. He was speaking on weapons of mass destruction and he asserted that "electromagnetic waves can be used to stimulate geophysical events such as earthquakes, climate change, volcanic eruptions and the like".
[..]
Hilarisch, werkelijk.
Je weet dat de US graag wapens bezit voor een "evil regime" het bezit, tevens zal dit ook getest moeten worden, daar zijn ze ook gek op. Het is zeer zeker een optie. Tevens maakt het überhaupt niet uit of het een realistisch scenario is, de vraag is of het mogelijk is, ik denk het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij zegt in dat stuk zoiets als dat evil masterminds in het buitenland zoiets zouden willen hebben/proberen te ontwikkelen... Dat maakt het niet opeens een realistische optie ofzo.
Maakt het niet uit of iets realistisch is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je weet dat de US graag wapens bezit voor een "evil regime" het bezit, tevens zal dit ook getest moeten worden, daar zijn ze ook gek op. Het is zeer zeker een optie. Tevens maakt het überhaupt niet uit of het een realistisch scenario is, de vraag is of het mogelijk is, ik denk het wel.
Ik zeg dat het scenario onrealistisch is, het wapentuig zelf niet. Tevens zou ik natuurlijk ook graag een transporter hebben, laat daar geen twijfel over bestaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maakt het niet uit of iets realistisch is?Ik zou erg graag een star trek transporter willen hebben. Dan maakt het niet uit of het realistisch is voor de kans dat ik daadwerkelijk zo'n ding heb?
En waarom vind je het wapentuig realistisch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zeg dat het scenario onrealistisch is, het wapentuig zelf niet. Tevens zou ik natuurlijk ook graag een transporter hebben, laat daar geen twijfel over bestaan.
Om dezelfde reden dat ik auto's en vissen realistisch vindt, het bestaan ervan. Of geloof jij dat H.A.A.R.P slechts bedoelt is als ondersteuning voor de agrarische sector?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom vind je het wapentuig realistisch?
Volgens mij mis je hier wat logica. Een auto en een vis kan je zien, aanraken etc. Heb jij wel eens een EM earthquake generator gezien en aangeraakt? Is nogal een andere klasse denk je ook niet? Dus nogmaals, hoe weet je dat die wapens realistisch zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik auto's en vissen realistisch vindt, het bestaan ervan. Of geloof jij dat H.A.A.R.P slecht bedoelt is als ondersteuning voor de agrarische sector?
Verkeerde woordkeuze. Ik acht de wapens realistisch, ik weet dit natuurlijk nooit zeker, niemand hier weet dat. Ik neem informatie tot mij en trek een conclusie, mijn conclusie luid dat ik het realistisch acht dat dit als wapen gebruikt kan worden. Zoals ik al eerder aangaf vrezen zij zelf zo'n aanval vanuit het buitenland, daar houden zij vast rekening mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Volgens mij mis je hier wat logica. Een auto en een vis kan je zien, aanraken etc. Heb jij wel eens een EM earthquake generator gezien en aangeraakt? Is nogal een andere klasse denk je ook niet? Dus nogmaals, hoe weet je dat die wapens realistisch zijn?
Waarom ga je dan op een vraag in als je niet de intentie hebt deze te beantwoorden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Verkeerde woordkeuze. Ik acht de wapens realistisch, ik weet dit natuurlijk nooit zeker, niemand hier weet dat. Ik neem informatie tot mij en trek een conclusie, mijn conclusie luid dat ik het realistisch acht dat dit als wapen gebruikt kan worden. Zoals ik al eerder aangaf vrezen zij zelf zo'n aanval vanuit het buitenland, daar houden zij vast rekening mee.
Ik ben niet arrogant genoeg om te stellen dat ik precies weet hoe het zit met H.A.A.R.P zoals bepaalde individuelen hier, maar dat het alleen voor vredige doeleinden is ontwikkeld geloof ik absoluut niet. Verder kan je natuurlijk gewoon zelf onderzoek doen, het is niet dat ik enige vorm van drang voel om jou te overtuigen van mijn overtuigingen.
Ik beantwoord je vraag wel, begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom ga je dan op een vraag in als je niet de intentie hebt deze te beantwoorden?
Sorry hoor, maar een "mensen in het buitenland willen dat maken" uit de jaren 90 vind ik nou niet echt tellen als antwoord op mijn vraag...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik beantwoord je vraag wel, begrijpend lezen.
H.A.A.R.P kan EMF's maken (zie bron) en voor het gemak nam ik maar even aan dat zij daar controle over hebben, daarom citeer ik die persconferentie. Dat jij hier een heel ander antwoord uit haalt zie ik als gebrek aan inzet van jouw kant.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een "mensen in het buitenland willen dat maken" uit de jaren 90 vind ik nou niet echt tellen als antwoord op mijn vraag...
Dat krijg je er van als je een brakke bron aanhaalt, en de text die je quote daar nieteens in voorkomt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
H.A.A.R.P kan EMF's maken (zie bron) en voor het gemak nam ik maar even aan dat zij daar controle over hebben, daarom citeer ik die persconferentie. Dat jij hier een heel ander antwoord uit haalt zie ik als gebrek aan inzet van jouw kant.
Bron: http://www.haarp.alaska.edu/haarp/faq.html
Ah je kan dus geen links leggen, dan houd het op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je een brakke bron aanhaalt, en de text die je quote daar nieteens in voorkomt...
Als jij de verkeerde link erbij geeft houd het vrij snel op ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ah je kan dus geen links leggen, dan houd het op.
Ik geef niet de verkeerde link, jij legt de verkeerde link. Dan houd het op ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als jij de verkeerde link erbij geeft houd het vrij snel op ja.
Uit jouw eigen bron:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik geef niet de verkeerde link, jij legt de verkeerde link. Dan houd het op ja.
quote:Alvin Toeffler has written
about this in terms of some scientists in their laboratories trying to
devise certain types of pathogens that would be ethnic-specific so
that they could just eliminate certain ethnic groups and races; and
others are designing some sort of engineering, some sort of insects
that can destroy specific crops. Others are engaging even in an
eco-type of terrorism whereby they can alter the climate, set off
earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic
waves.
So there are plenty of ingenious minds out there that are at work
finding ways in which they can wreak terror upon other nations. It's
real, and that's the reason why we have to intensify our efforts, and
that's why this is so important.
Tada, je antwoord.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Uit jouw eigen bron:
Alvin Toeffler has written
about this in terms of some scientists in their laboratories trying to
devise certain types of pathogens that would be ethnic-specific so
that they could just eliminate certain ethnic groups and races; and
others are designing some sort of engineering, some sort of insects
that can destroy specific crops. Others are engaging even in an
waves.
So there are plenty of ingenious minds out there that are at work
finding ways in which they can wreak terror upon other nations. It's
real, and that's the reason why we have to intensify our efforts, and
that's why this is so important.
[..]
Met H.A.A.R.P dus.quote:
Zucht... het heeft ook echt geen zin he? Lees voor de gein eens 1 zin verder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tada, je antwoord.
[..]
Met H.A.A.R.P dus.
Ik had voor het gemak maar even aangenomen dat je op zijn minst de site van H.A.A.R.P doorgelezen had. Blijkbaar moet alles voorgekauwd worden voor je en verwacht je niet dat je zelf enige vorm van moeite hoeft te doen.
Leg maar eens uit wat dat met onze discussie te maken heeft en vanwaar die zucht? Ik heb mijn antwoord net duidelijk uitgelegd, je zou nu moeten snappen wat ik bedoel. Wat begrijp je nog niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zucht... het heeft ook echt geen zin he? Lees voor de gein eens 1 zin verder.
Dit hoef je mij niet uit te leggen, ik heb de site zelf ook al doorgenomen.quote:Ik weet best wat HAARP is. In het kort, een ionospheric heater. Qua energie en invloed die het uit kan oefenen een fractie van een fractie van wat de zon al constant doet.
Maar hoe maakt HAARP dat een aardbeving ontstaat? Welk mechanisme, door welke natuurkracht, op welke manier?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leg maar eens uit wat dat met onze discussie te maken heeft en vanwaar die zucht? Ik heb mijn antwoord net duidelijk uitgelegd, je zou nu moeten snappen wat ik bedoel. Wat begrijp je nog niet?
[..]
Dit hoef je mij niet uit te leggen, ik heb de site zelf ook al doorgenomen.
"Others are engaging even in anquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar hoe maakt HAARP dat een aardbeving ontstaat? Welk mechanisme, door welke natuurkracht, op welke manier?
Zeggen dat het door EM golven komt is veel te breed. Daar heb je helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
"Others are engaging even in an
waves."
Dat moet ik maar van jou aannemen? Kom eerst maar met een onderbouwing waarom de US regering er naast zit en jij niet. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zeggen dat het door EM golven komt is veel te breed. Daar heb je helemaal niets aan.
Dat lijkt me onder de algemene kennis vallen, als je over dit soort dingen mee wil praten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van jou aannemen? Kom eerst maar met een onderbouwing waarom de US regering er naast zit en jij niet. Waarom zou dat niet kunnen?
Dat is zeggen dat een lamp werkt door stroom. Ik wil dan weten hoe die stroom tot licht komt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
"Others are engaging even in an
waves."
Jij noemt een drogredenering en een simpel schematje plaatsen een argument en dan moet ik jou maar geloven? Ik geloof de meneer die er echt verstand van heeft wel, want hiermee geef je niet te kennen dat je weet waar je over praat. Tevens heb ik überhaupt nooit beweerd dat ik alles weet van HAARP dus ik snap niet goed waarom je de discussie nu probeert te ontsporen? Jij vroeg om opheldering over mijn antwoord en die heb je gekregen, hoe je er voor de rest over denkt kan mij simpelweg niet schelen omdat jouw kennis omtrent dit onderwerp voor mij al heeft afgedaan door gebrek aan inhoudelijke bijdrage van jouw kant in dit topic. Spaar je dus de moeite. Als je niet tevreden was met mijn antwoord, though luck.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat lijkt me onder de algemene kennis vallen, als je over dit soort dingen mee wil praten.
Zie bijv dit schema:
[ afbeelding ]
Dat is fijn voor je Gray, waarom val jij mij hiermee lastig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is zeggen dat een lamp werkt door stroom. Ik wil dan weten hoe die stroom tot licht komt.
Om de simpele reden dat ik nieuwsgierig ben. Als jij zegt dat iets waar is, dan wil ik dat je mij uitleg geeft zodat ik ook kan zien dat het waar is. Of dat het niet waar is. Het is mij om het even.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je Gray, waarom val jij mij hiermee lastig?
Daar ga je dus de fout in, want ik zeg nergens dat het zo is. Ik toon aan dat een individueel van de US regering stelt dat EMF waves gebruikt kunnen worden om aardbevingen op te wekken en vervolgens toon ik aan dat HAARP over de mogelijkheid beschikt om EMF golven op te wekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat ik nieuwsgierig ben. Als jij zegt dat iets waar is, dan wil ik dat je mij uitleg geeft zodat ik ook kan zien dat het waar is. Of dat het niet waar is. Het is mij om het even.
Jij beantwoorde de vraag over het mechanisme helemaal niet. Het enige waar je ipc mee kwam was EM golven. Dat is geen uitleg van een mechanisme. Beetje alsof iemand bij CSI ergens mee dood is geslagen en iemand vraagt "met wat dan?". Een vergelijkbaar antwoord zou dan "met iets met massa" zijn. Daar schiet je niet bijzonder veel mee op he.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij noemt een drogredenering en een simpel schematje plaatsen een argument en dan moet ik jou maar geloven? Ik geloof de meneer die er echt verstand van heeft wel, want hiermee geef je niet te kennen dat je weet waar je over praat. Tevens heb ik überhaupt nooit beweerd dat ik alles weet van HAARP dus ik snap niet goed waarom je de discussie nu probeert te ontsporen? Jij vroeg om opheldering over mijn antwoord en die heb je gekregen, hoe je er voor de rest over denkt kan mij simpelweg niet schelen omdat jouw kennis omtrent dit onderwerp voor mij al heeft afgedaan door gebrek aan inhoudelijke bijdrage van jouw kant in dit topic. Spaar je dus de moeite. Als je niet tevreden was met mijn antwoord, though luck.
Wat lul je nou man? Waarom zou ik jou een uitleg over het mechanisme verschuldigd zijn? Toon dat maar eens aan, en toon dan gelijk even aan waarom EMF golven er helemaal niet toe doen, want met dat schemaatje van je ben ik nog niets wijzer. Hoe geeft dat schematje aan dat aardbevingen opwekken door middel van EMF golven niet mogelijk is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij beantwoorde de vraag over het mechanisme helemaal niet. Het enige waar je ipc mee kwam was EM golven. Dat is geen uitleg van een mechanisme. Beetje alsof iemand bij CSI ergens mee dood is geslagen en iemand vraagt "met wat dan?". Een vergelijkbaar antwoord zou dan "met iets met massa" zijn. Daar schiet je niet bijzonder veel mee op he.
Nee natuurlijk ben je daar niet toe verplicht. Het is alleen wel wat raar als je dan wel zo'n reactie geeft waar het lijkt alsof je antwoord geeft, maar dat helemaal niet doet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Waarom zou ik jou een uitleg over het mechanisme verschuldigd zijn? Toon dat maar eens aan, en toon dan gelijk even aan waarom EMF golven er helemaal niet toe doen, want met dat schemaatje van je ben ik nog niets wijzer. Hoe geeft dat schematje aan dat aardbevingen opwekken door middel van EMF golven niet mogelijk is?
Ik kan er ook geen antwoord op geven want ik mis simpelweg die kennis. Ik probeerde slechts aan te tonen hoe ik tot die conclusie kom en waarom ik jouw vraag op die manier heb beantwoord. Als ik betere informatie zou vinden omtrent dit onderwerp die het tegenovergestelde beweren zou ik dit ook aandragen. Nogmaals, ik ben geen expert over alles wat met haarp te maken heeft en weet ook helemaal niet zeker of het klopt wat ik denk. En inderdaad ik zie dat het erg breed is, waarom doet het er dan niet toe? Je kan er toch als nog ook aardbevingen mee opwekken? Althans volgens die meneer Alvin, mis ik iets?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ben je daar niet toe verplicht. Het is alleen wel wat raar als je dan wel zo'n reactie geeft waar het lijkt alsof je antwoord geeft, maar dat helemaal niet doet.
Het schema is om te laten zien wat zoal onder de noemer EM golf kan vallen. Zoals je ziet is dat erg breed.
De vraag is of jij die man gelooft? Zo ja, waarom dan wel?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen antwoord op geven want ik mis simpelweg die kennis. Ik probeerde slechts aan te tonen hoe ik tot die conclusie kom en waarom ik jouw vraag op die manier heb beantwoord. Als ik betere informatie zou vinden omtrent dit onderwerp die het tegenovergestelde beweren zou ik dit ook aandragen. Nogmaals, ik ben geen expert over alles wat met haarp te maken heeft en weet ook helemaal niet zeker of het klopt wat ik denk. En inderdaad ik zie dat het erg breed is, waarom doet het er dan niet toe? Je kan er toch als nog ook aardbevingen mee opwekken? Althans volgens die meneer Alvin, mis ik iets?
Je wil zelf even een aardbevinkje veroorzaken met je antenne? Wat bedoel je? Ja ik geloof die man omdat hij er niets mee bereikt hierover te liegen, wat zou het uitmaken? Beetje suf gedoe dit hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Gray het volgende:
[..]
De vraag is of jij die man gelooft? Zo ja, waarom dan wel?
Ik weet dat dit niet voor iedereen geldt, maar ikzelf doe graag aan fact-checken voor ik iets voor waar kan aannemen.
Stel dat jij hier in gelooft, dan ben ik benieuwd in hoeverre jou geloof op geldige argumenten is gebaseerd, of een autoriteitsdrogreden, gezien de man werkende zou zijn bij de overheid van de VS.
Waar haal je dat nou vandaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je wil zelf even een aardbevinkje veroorzaken met je antenne? Wat bedoel je?
Ik bereik er ook niets mee wanneer ik zeg dat het natuurkundig gezien zeer onwaarschijnlijk is dat dit kan. Waarom hem wel, maar niet mij geloven? Omdat hij werkt voor de VS? Een meer letterlijk voorbeeld van een autoriteitsdrogreden kan ik niet bedenken.quote:Ja ik geloof die man omdat hij er niets mee bereikt hierover te liegen, wat zou het uitmaken?
Ik vind het een interessant gesprek, want ik leer weer iets over een zienswijze die mij vreemd is. Maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Beetje suf gedoe dit hoor.
Je zegt net zelf dat je graag fact checktquote:
Omdat jij geen expert bent op dit gebied? Kan je even stoppen met in te vullen waarom ik bepaalde redenen heb om iets te denken en dat dan als een feit te presenteren? Beetje kinderachtige manier van discussiëren dit.quote:[..]
Ik bereik er ook niets mee wanneer ik zeg dat het natuurkundig gezien zeer onwaarschijnlijk is dat dit kan. Waarom hem wel, maar niet mij geloven? Omdat hij werkt voor de VS? Een meer letterlijk voorbeeld van een autoriteitsdrogreden kan ik niet bedenken.
Volgens mij ben jij meer aan het leren wat jij graag wilt leren, want dit gaat nergens over en heeft niets meer te maken met de originele discussie over waarom ik Tuinhekje dat antwoord gaf. Ik laat het hier dan ook bij aangezien ik wel wat beters te doen heb met mijn tijd. Als jij die meneer niet gelooft, best, ga dan vooral "fact checken" maar kom niet met van die onzin zeg. Nu ga ik het weekend vieren.quote:[..]
Ik vind het een interessant gesprek, want ik leer weer iets over een zienswijze die mij vreemd is. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Feiten zijn doorgaans te checken door lezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je graag fact checkt
Dat doe ik helemaal niet, ik heb toch duidelijk het woord stel aan het begin van de zin gezet.quote:[..]
Omdat jij geen expert bent op dit gebied? Kan je even stoppen met in te vullen waarom ik bepaalde redenen heb om iets te denken en dat dan als een feit te presenteren? Beetje kinderachtige manier van discussiëren dit.
Hummm, ik ben niet degene die feiten gaat presenteren die waar zouden moeten zijn omdat iemand met een zekere autoriteit dat heeft gezegd. Jij gelooft dat HAARP aardbevingen veroorzaakt omdat een ambtenaar van de Amerikaanse overheid dat heeft gezegd. Ik vraag je om feiten, aangezien ik niet in zie hoe dat mogelijk is volgens onze natuurwetten.quote:[..]
Volgens mij ben jij meer aan het leren wat jij graag wilt leren, want dit gaat nergens over en heeft niets meer te maken met de originele discussie over waarom ik Tuinhekje dat antwoord gaf. Ik laat het hier dan ook bij aangezien ik wel wat beters te doen heb met mijn tijd. Als jij die meneer niet gelooft, best, ga dan vooral "fact checken" maar kom niet met van die onzin zeg. Nu ga ik het weekend vieren.
Over die golven, nu worden ze gebruikt voor:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Feiten zijn doorgaans te checken door lezen.
[..]
Dat doe ik helemaal niet, ik heb toch duidelijk het woord stel aan het begin van de zin gezet.
[..]
Hummm, ik ben niet degene die feiten gaat presenteren die waar zouden moeten zijn omdat iemand met een zekere autoriteit dat heeft gezegd. Jij gelooft dat HAARP aardbevingen veroorzaakt omdat een ambtenaar van de Amerikaanse overheid dat heeft gezegd. Ik vraag je om feiten, aangezien ik niet in zie hoe dat mogelijk is volgens onze natuurwetten.
Misschien dat jij meer van geloof bent, en ik meer van kennis, maar daar heb lever ik geen kritiek op. Ik vraag je slechts om feiten. Als een vraag om informatie nu al onzin is...
Fijn weekend.(zonder sarcasme, echt waar, ik meen het)
Doe dat dan en kom mij niet lastig vallen met vragen waarvan ik nooit beweerde dat ik het antwoord wist.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Feiten zijn doorgaans te checken door lezen.
Je had anders al een conclusie klaar staan.quote:[..]
Dat doe ik helemaal niet, ik heb toch duidelijk het woord stel aan het begin van de zin gezet.
Leer begrijpend lezen man en lees het topic nog eens door want dit betoog slaat als een tang op een varken. Ik presenteer nergens feiten, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen voor je? De rest is gewoon geraaskal. Autoriteit? Omdat een ambtenaar het heeft gezegd? Als jij je daar goed bij voelt, maak dat jezelf dan vooral wijs. Ieder zijn ding. Ik acht zijn kennis omtrent dit onderwerp simpelweg groter dan dat van jou, dit kan jij accepteren of niet. Tevens ben ik jou geen feiten verschuldigd aangezien ik nooit beweerd heb die in pacht te hebben, dit lijk jij moeilijk te kunnen bevatten. En dat je iets aannemelijk acht maakt je niet gelijk meer een geloverquote:[..]
Hummm, ik ben niet degene die feiten gaat presenteren die waar zouden moeten zijn omdat iemand met een zekere autoriteit dat heeft gezegd. Jij gelooft dat HAARP aardbevingen veroorzaakt omdat een ambtenaar van de Amerikaanse overheid dat heeft gezegd. Ik vraag je om feiten, aangezien ik niet in zie hoe dat mogelijk is volgens onze natuurwetten.
Misschien dat jij meer van geloof bent, en ik meer van kennis, maar daar heb lever ik geen kritiek op. Ik vraag je slechts om feiten. Als een vraag om informatie nu al onzin is...
Fijn weekend.(zonder sarcasme, echt waar, ik meen het)
Waarom onderbouw je dit dan niet? Beetje hypocriet he?quote:aangezien ik niet in zie hoe dat mogelijk is volgens onze natuurwetten.
Ik was vooral benieuwd op basis van welke informatie jij dit allemaal wel aannemelijk vind. Het enige feit is dus blijkbaar dat je het iemand hebt horen zeggen, zonder harde feiten te hebben. Dat maakt je een gelover.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe dat dan en kom mij niet lastig vallen met vragen waarvan ik nooit beweerde dat ik het antwoord wist.Tevens is dit natuurlijk te makkelijk, een man als jij die alleen maar van de feiten is hoort toch geen genoegen te nemen met wat een ander op papier zet? Dan check je het toch even zelf, gewoon om er zeker van te zijn dat het een feit betreft?
[..]
Je had anders al een conclusie klaar staan.
[..]
Leer begrijpend lezen man en lees het topic nog eens door want dit betoog slaat als een tang op een varken. Ik presenteer nergens feiten, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen voor je? De rest is gewoon geraaskal. Autoriteit? Omdat een ambtenaar het heeft gezegd? Als jij je daar goed bij voelt, maak dat jezelf dan vooral wijs. Ieder zijn ding. Ik acht zijn kennis omtrent dit onderwerp simpelweg groter dan dat van jou, dit kan jij accepteren of niet. Tevens ben ik jou geen feiten verschuldigd aangezien ik nooit beweerd heb die in pacht te hebben, dit lijk jij moeilijk te kunnen bevatten. En dat je iets aannemelijk acht maakt je niet gelijk meer een geloveren ga je die kennis van je ook nog delen met ons of blijft het bij "kritische" vragen stellen waar dit niet geplaatst is?
[..]
Waarom onderbouw je dit dan niet? Beetje hypocriet he?
Je moet de zaken niet omdraaien. Als JIJ gewoon begrijpend kon lezen was je deze discussie überhaupt niet begonnen. Hier ik help je even je geheugen op te frissen:quote:Op zondag 20 februari 2011 09:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik was vooral benieuwd op basis van welke informatie jij dit allemaal wel aannemelijk vind. Het enige feit is dus blijkbaar dat je het iemand hebt horen zeggen, zonder harde feiten te hebben. Dat maakt je een gelover.
Je had gewoon kunnen zeggenn dat je zelf niets weet over dit onderwerp, dan hadden we deze zinloze discussie niet hoeven houden.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is zeggen dat een lamp werkt door stroom. Ik wil dan weten hoe die stroom tot licht komt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is fijn voor je Gray, waarom val jij mij hiermee lastig?
Daar ging je de fout dus al in, aangezien ik allang aangegeven had niet de waarheid in pacht te hebben. Even bij de les blijven dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Om de simpele reden dat ik nieuwsgierig ben. Als jij zegt dat iets waar is, dan wil ik dat je mij uitleg geeft zodat ik ook kan zien dat het waar is. Of dat het niet waar is. Het is mij om het even.
Dit zei ik al voor jij überhaupt in het topic verscheen, oefen hier anders even op want begrijpend lezen zal goed van pas komen in je zoektocht naar de harde feiten.quote:Ik ben niet arrogant genoeg om te stellen dat ik precies weet hoe het zit met H.A.A.R.P zoals bepaalde individuelen hier, maar dat het alleen voor vredige doeleinden is ontwikkeld geloof ik absoluut niet.
quote:aangezien ik niet in zie hoe dat mogelijk is volgens onze natuurwetten.
Prima hoor. Ik wil hier verder niet meer op ingaan, om de simpele reden dat we hier beiden niet beter van worden. Jij hebt mijn informatie niet nodig om je geloof in stand te houden, en ik krijg de uitleg niet waar ik om vraag om te begrijpen hoe dat geloof tot stand kan komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet omdraaien. Als JIJ gewoon begrijpend kon lezen was je deze discussie überhaupt niet begonnen. Hier ik help je even je geheugen op te frissen:
[..]
[..]
[..]
Daar ging je de fout dus al in, aangezien ik allang aangegeven had niet de waarheid in pacht te hebben. Even bij de les blijven dus.
[..]
Dit zei ik al voor jij überhaupt in het topic verscheen, oefen hier anders even op want begrijpend lezen zal goed van pas komen in je zoektocht naar de harde feiten.
En ga je dit nog even onderbouwen?
[..]
Oke dan, dan kunnen we weer over interessante dingen gaan praten.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik wil hier verder niet meer op ingaan, om de simpele reden dat we hier beiden niet beter van worden. Jij hebt mijn informatie niet nodig om je geloof in stand te houden, en ik krijg de uitleg niet waar ik om vraag om te begrijpen hoe dat geloof tot stand kan komen.
Want ik ben wel oprecht geïnteresseerd, als uit jouw betoog blijkt dat het inderdaad niet mogelijk is zal ik de eerste zijn die dat toegeeft. Het is niet dat ik belangen heb bij mijn vermoeden dat haarp als wapen gebruikt zou kunnen worden, dus als blijkt dat dit niet kan is dat alleen maar mooi.quote:aangezien ik niet in zie hoe dat mogelijk is volgens onze natuurwetten.
Ik snap nu wat je bedoelt, heldere uitleg, bedankt! Ik vind het erg moeilijk om concrete informatie te vinden over de invloed van EMF en aardbevingen, verder dan schreeuwerige geocities-like sites over HAARP en Haïti kom ik niet.. Als je tips hebt zijn die heel erg welkom in ieder geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Gray het volgende:
Helaas kan ik vanaf m'n phone niet zo makkelijk links posten, dus dat komt later nog, maar ben wezen kijken naar mogelijke menselijke oorzaken van aardbevingen. Ik zie dat er 5 zijn, maar dat straling daar geen van is. Er is echter wel een relatie te vinden tussen klimaat en aardbevingen, maar een causaal verband is nog niet gevonden. Bovendien lijkt het erop dat aardbevingen tot veranderingen in het klimaat leiden en niet andersom, maar hier zou ik nog wat verder in moeten duiken.
Er is dus een verband tussen haarp dat klimaat aanpassen kan (op microschaal, dus geen technologische regendansen hier), en dat aardbevingen het klimaat aan kunnen passen. A->B en C->B, echter A staat nochtans los van C. Maar ik mag niets uitsluiten, dus ik ga het later nog rustig uitzoeken.
Vanaf nu vandaag even op mn onderzoek en een artikel voor mn tijdschrift richten.
Ik ook! Het is niet mijn bedoeling de wijsneus uit te hangen dus ik hoop nog wat interessants te leren over dit onderwerp.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef Gray het volgende:
Overigens, fijn dat we weer rustig informatie kunnen uitwisselen.
Helaas,quote:Op zondag 20 februari 2011 12:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]Want ik ben wel oprecht geïnteresseerd, als uit jouw betoog blijkt dat het inderdaad niet mogelijk is zal ik de eerste zijn die dat toegeeft. Het is niet dat ik belangen heb bij mijn vermoeden dat haarp als wapen gebruikt zou kunnen worden, dus als blijkt dat dit niet kan is dat alleen maar mooi.
Misschien kan jij dan uitleggen hoe dat zou moeten werken?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Helaas,
Haarp is een wapen voor o.a. global mind-control, crowd control, weather control en earthquake control.
Cool!quote:
Ik vond de slang wel opvallend, de handen van de schreeuwende busta rhymez ook. En die tekst dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cool!
Die slang op het einde.
En iets met de handen, zowel van hem als van het publiek. Maar misschien omdat ik daar op let, kan ook.
En die vrouw die haar been zo op dat randje legt, vreemde houding.
Niet helemaal aangezien de 5 lange tellingen bij elkaaropgeteld de precessie cyclus van de aarde isquote:Dat het niet om een nieuw sterrenbeeld gaat, je bent misschien in de war met astrologie waar we niet zo gek lang geleden het waterman tijdperk in zijn gegaan.
Dat heb en anderen, zoals Resonancer, al zo vaak gedaan op dit BNW forum e.d. , dat het zo wel genoeg is geweest.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan uitleggen hoe dat zou moeten werken?
Ok.. was ik mij niet van bewust, cool plaatje ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef DeMolay het volgende:
@ bastard
[..]
Niet helemaal aangezien de 5 lange tellingen bij elkaaropgeteld de precessie cyclus van de aarde is
[ afbeelding ]
Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat heb en anderen, zoals Resonancer, al zo vaak gedaan op dit BNW forum e.d. , dat het zo wel genoeg is geweest.
Beter opletten dus, en verder kijken dan je neus lang is, ook al heb je een diploma.
Ik wil ook wel bijleren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting geven
Mijn vraag is: "Is dit hoofdstuk drie uit Albert Pike's brief aan Mazzini"?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:11 schreef Bastard het volgende:
Welke nar is de regisseur in het midden oosten theater?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ben ik voornamelijk benieuwd naar een interpretatie van Ali_Kannibali, en weet niet of het beter in de eindprofetie topic kan plaatsen
herhaling van zetten...jij weet het blijkbaar nog steeds beter dan de patenthouder aangezien je wat met zenders hebt gedaan .quote:Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting geven
Yeah the end of monogamiequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Orchestra. het volgende:
Het volgende besef blijft echter wel: geld, politiek, werk.. mensen toch, wat moeten we hiermee? Loonslaven zijn we. Voor mij telt alleen liefde en de positieve spiritualiteit, I don't need more, helaas verplicht het systeem ons tot iets anders.
I just want it to end...
Ik heb zelfs nog een seizoenskaart bij Feyenoord.. Niet zo zeer meer voor de club, maar om nog regelmatig wat te doen met jeugd vrienden. Maar het is belachelijk hoe het nu gaat vind ik en was benieuwd of mensen met een aantal mooie linkjes of inzichten konden komen. Zelf heb ik me er nog niet echt in verdiept, dit omdat het dan mijn spelletje nog meer zou verpesten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:39 schreef truepositive het volgende:
Ik kijk ook nog wel eens, en heb er wel wat ideeen over. Het hele korte antwoord; het is geinfiltreerd door dezelfde soort corrupte krachten die hun hand hebben in politiek, economie, media etc.
Voetbal was voor mij een symbool voor creativiteit en teamspirit, en ik denk dat dat voor best veel mensen geldt. Dat moest dus om zeep geholpen worden. (ik zeg niet dat het allemaal kut is, maar de tekenen zijn duidelijk)
Waar.. natuurlijk is er buitenaards leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:46 schreef Typisch het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/home/buitenaards-leven-ontdekt
Zeg het maar.Waar of gelul?
Ik bedoel meer, of dít dan de doorbraak gaat zijn voor het bekend maken van aliens en/of weer een duwtje richting de (fake) alien invasion zou zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar.. natuurlijk is er buitenaards leven.
Ik denk wéér een duwtje die richting op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, of dít dan de doorbraak gaat zijn voor het bekend maken van aliens en/of weer een duwtje richting de (fake) alien invasion zou zijn.
Doe maar eens wat over het zonnestelsel Sirius A, dat was wel 1 van de stokpaardjes van Bankfurt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:36 schreef truepositive het volgende:
Dus bij deze, doe een paar suggesties
Hij had het meestal over aliens uit Sirius A die gewoon op humanoids/mensen leken en die hier regelmatig op Aarde kwamen. Als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:41 schreef truepositive het volgende:
Even tussendoor, weet je nog een thread van hem waar hij het daar over heeft?
Als een stukje ondergrond-informatie.
Als er iets niet zeker is dan is het natuurkunde. Kleiner proton legt bom onder fysicaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 05:02 schreef Schenkstroop het volgende:
In de Op staat "In de natuurkunde wordt alles gedicteerd, in complottheorieen worden regels gebogen".
Daarmee impliceer je dat de natuurkunde (wetenschap) imperatief is aan alles (jaja das de mentalieit van tegenwoordig). En je zou haast de wetten der natuur moeten buigen om maar tot een "complot" te kunnen komen. Maw. "complotten zijn onzin.." Maar waarom zijn wellicht complotten niet gewoon de regel in ons bestaan?
Ik denk enkelt omdat het geen algemene erkenning krijgt. Men noemt het beestje n zn algemeenheid niet expliciet bij haar naam (het complot). En onbekend maakt vreemd en raar. Wat weer leidt tot het valse idee dat een complot onmogelijk zou zijn. Of in ieder geval niet de regel maar meer "een zeldzame uitzondering".
Ik denk het volgende: kudde dieren,wat wij als mensen dus zijn. Daarin spelen complotten juist een heel natuurlijke rol. Hetzij om een derde groep te benadelen hetzij te helpen. Complotten zijn dus niet vreemd maar eigenlijk natuurlijk. Inherent aan onze soort. Complotten zijn dus zelfs een natuurlijke wet waar wij als mens niet aan ontkomen.
Wij denken in groepen, voor groepen, omdat wij niet zonder groepen kunnen. Als ergens een belang is denken wij in groepen en dan ontkom je er niet aan afentoe een derde partij te benadelen. Dus is "complot" eigenlijk in ons bestaan, eerder de regel dan uitzondering. Hetzij om een derde groep te benadelen of juist te helpen.
MAW. Wij als mensen zijn kuddedieren. ZIjn complotten dan niet eigenlijk een wezenlijk deel van ons bestaan. En eerder een natuurlijke regel/wet dan een uitzondering?
Kadhaffi wordt beschermd door de Romanovs.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat hele Libie gedoe![]()
Discussies, meningen, praten praten praten hoe wat wie wel wanneer waarom. En eigenlijk is het heel simpel maar niemand schijnt het meer te zien. Die daffy zit daar door het Westen zelf. Het Westen had belangen daarom bleef hij aan. Het is hetzelfde riedeltje telkens weer, Amerika/VN plaatsen hun eigen dictators zodat ze later een excuus heben om ze te verjagen en dan als held naar voren komen. Al dat leed is de schuld van het Westen. En net zoals het MO wordt Afrika het nieuwe Midden-Oosten. Wedden dat VN/Amerika de rest van Afrika gaan ownen net zoals ze flikken met het Midden-Oosten?
De hypocrisie van het westen, de hypocrisie!
Daar heb je nog steeds moeite mee?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als er iets niet zeker is dan is het natuurkunde. Kleiner proton legt bom onder fysica
Werking en nut van de epifyse aka pijnappelklier: http://www.stamcel.org/html/epifyse.htmquote:Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef Rick.Gulmans het volgende:
kan iemand mij vertellen wat het nut van de pijnappelklier is? en waarom fluoride schadelijk is voor de pijnappelklier? en waarom 60hz schadelijk is hiervoor?
http://www.niburu.nl/inde(...)wetenschap&Itemid=51
Szarkozy is de nar, maar zonder regie.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:11 schreef Bastard het volgende:
Welke nar is de regisseur in het midden oosten theater?
Ben benieuwd naar zijn analyse haha.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
Bankfurt, wat vind je van deze trails?
De linkse streep was heel snel vervlogen.
[ afbeelding ]
en aan de andere kant ook een trail
[ afbeelding ]
En als je goed kijkt zie je de duif zitten in de klimop, die zit daar al sinds vorige week zaterdag te broeden.
Ik zal een duidelijkere foto neerzetten, alleen zit er dan geen con-of chemtrail bijquote:Op maandag 2 mei 2011 17:28 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar zijn analyse haha.
Duif?
www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=3649
Ff schudden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |