Is het zo moeilijk zelfs eens moeite te doen?quote:
Hilarisch, werkelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Door een toverspreuk!
Voor de spreuk zelf moet je bij Bankfurt zijn.
Hij zegt in dat stuk zoiets als dat evil masterminds in het buitenland zoiets zouden willen hebben/proberen te ontwikkelen... Dat maakt het niet opeens een realistische optie ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk zelfs eens moeite te doen?
http://www.fas.org/news/usa/1997/04/bmd970429d.htm
"This statement was echoed in a lecture given by the previous Secretary of Defense, Cohen, on April 27, 1997 at the University of Georgia. He was speaking on weapons of mass destruction and he asserted that "electromagnetic waves can be used to stimulate geophysical events such as earthquakes, climate change, volcanic eruptions and the like".
[..]
Hilarisch, werkelijk.
Je weet dat de US graag wapens bezit voor een "evil regime" het bezit, tevens zal dit ook getest moeten worden, daar zijn ze ook gek op. Het is zeer zeker een optie. Tevens maakt het überhaupt niet uit of het een realistisch scenario is, de vraag is of het mogelijk is, ik denk het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij zegt in dat stuk zoiets als dat evil masterminds in het buitenland zoiets zouden willen hebben/proberen te ontwikkelen... Dat maakt het niet opeens een realistische optie ofzo.
Maakt het niet uit of iets realistisch is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je weet dat de US graag wapens bezit voor een "evil regime" het bezit, tevens zal dit ook getest moeten worden, daar zijn ze ook gek op. Het is zeer zeker een optie. Tevens maakt het überhaupt niet uit of het een realistisch scenario is, de vraag is of het mogelijk is, ik denk het wel.
Ik zeg dat het scenario onrealistisch is, het wapentuig zelf niet. Tevens zou ik natuurlijk ook graag een transporter hebben, laat daar geen twijfel over bestaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maakt het niet uit of iets realistisch is?Ik zou erg graag een star trek transporter willen hebben. Dan maakt het niet uit of het realistisch is voor de kans dat ik daadwerkelijk zo'n ding heb?
En waarom vind je het wapentuig realistisch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zeg dat het scenario onrealistisch is, het wapentuig zelf niet. Tevens zou ik natuurlijk ook graag een transporter hebben, laat daar geen twijfel over bestaan.
Om dezelfde reden dat ik auto's en vissen realistisch vindt, het bestaan ervan. Of geloof jij dat H.A.A.R.P slechts bedoelt is als ondersteuning voor de agrarische sector?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom vind je het wapentuig realistisch?
Volgens mij mis je hier wat logica. Een auto en een vis kan je zien, aanraken etc. Heb jij wel eens een EM earthquake generator gezien en aangeraakt? Is nogal een andere klasse denk je ook niet? Dus nogmaals, hoe weet je dat die wapens realistisch zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik auto's en vissen realistisch vindt, het bestaan ervan. Of geloof jij dat H.A.A.R.P slecht bedoelt is als ondersteuning voor de agrarische sector?
Verkeerde woordkeuze. Ik acht de wapens realistisch, ik weet dit natuurlijk nooit zeker, niemand hier weet dat. Ik neem informatie tot mij en trek een conclusie, mijn conclusie luid dat ik het realistisch acht dat dit als wapen gebruikt kan worden. Zoals ik al eerder aangaf vrezen zij zelf zo'n aanval vanuit het buitenland, daar houden zij vast rekening mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Volgens mij mis je hier wat logica. Een auto en een vis kan je zien, aanraken etc. Heb jij wel eens een EM earthquake generator gezien en aangeraakt? Is nogal een andere klasse denk je ook niet? Dus nogmaals, hoe weet je dat die wapens realistisch zijn?
Waarom ga je dan op een vraag in als je niet de intentie hebt deze te beantwoorden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Verkeerde woordkeuze. Ik acht de wapens realistisch, ik weet dit natuurlijk nooit zeker, niemand hier weet dat. Ik neem informatie tot mij en trek een conclusie, mijn conclusie luid dat ik het realistisch acht dat dit als wapen gebruikt kan worden. Zoals ik al eerder aangaf vrezen zij zelf zo'n aanval vanuit het buitenland, daar houden zij vast rekening mee.
Ik ben niet arrogant genoeg om te stellen dat ik precies weet hoe het zit met H.A.A.R.P zoals bepaalde individuelen hier, maar dat het alleen voor vredige doeleinden is ontwikkeld geloof ik absoluut niet. Verder kan je natuurlijk gewoon zelf onderzoek doen, het is niet dat ik enige vorm van drang voel om jou te overtuigen van mijn overtuigingen.
Ik beantwoord je vraag wel, begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom ga je dan op een vraag in als je niet de intentie hebt deze te beantwoorden?
Sorry hoor, maar een "mensen in het buitenland willen dat maken" uit de jaren 90 vind ik nou niet echt tellen als antwoord op mijn vraag...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik beantwoord je vraag wel, begrijpend lezen.
H.A.A.R.P kan EMF's maken (zie bron) en voor het gemak nam ik maar even aan dat zij daar controle over hebben, daarom citeer ik die persconferentie. Dat jij hier een heel ander antwoord uit haalt zie ik als gebrek aan inzet van jouw kant.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een "mensen in het buitenland willen dat maken" uit de jaren 90 vind ik nou niet echt tellen als antwoord op mijn vraag...
Dat krijg je er van als je een brakke bron aanhaalt, en de text die je quote daar nieteens in voorkomt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
H.A.A.R.P kan EMF's maken (zie bron) en voor het gemak nam ik maar even aan dat zij daar controle over hebben, daarom citeer ik die persconferentie. Dat jij hier een heel ander antwoord uit haalt zie ik als gebrek aan inzet van jouw kant.
Bron: http://www.haarp.alaska.edu/haarp/faq.html
Ah je kan dus geen links leggen, dan houd het op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je een brakke bron aanhaalt, en de text die je quote daar nieteens in voorkomt...
Als jij de verkeerde link erbij geeft houd het vrij snel op ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ah je kan dus geen links leggen, dan houd het op.
Ik geef niet de verkeerde link, jij legt de verkeerde link. Dan houd het op ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als jij de verkeerde link erbij geeft houd het vrij snel op ja.
Uit jouw eigen bron:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik geef niet de verkeerde link, jij legt de verkeerde link. Dan houd het op ja.
quote:Alvin Toeffler has written
about this in terms of some scientists in their laboratories trying to
devise certain types of pathogens that would be ethnic-specific so
that they could just eliminate certain ethnic groups and races; and
others are designing some sort of engineering, some sort of insects
that can destroy specific crops. Others are engaging even in an
eco-type of terrorism whereby they can alter the climate, set off
earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic
waves.
So there are plenty of ingenious minds out there that are at work
finding ways in which they can wreak terror upon other nations. It's
real, and that's the reason why we have to intensify our efforts, and
that's why this is so important.
Tada, je antwoord.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Uit jouw eigen bron:
Alvin Toeffler has written
about this in terms of some scientists in their laboratories trying to
devise certain types of pathogens that would be ethnic-specific so
that they could just eliminate certain ethnic groups and races; and
others are designing some sort of engineering, some sort of insects
that can destroy specific crops. Others are engaging even in an
waves.
So there are plenty of ingenious minds out there that are at work
finding ways in which they can wreak terror upon other nations. It's
real, and that's the reason why we have to intensify our efforts, and
that's why this is so important.
[..]
Met H.A.A.R.P dus.quote:
Zucht... het heeft ook echt geen zin he? Lees voor de gein eens 1 zin verder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tada, je antwoord.
[..]
Met H.A.A.R.P dus.
Ik had voor het gemak maar even aangenomen dat je op zijn minst de site van H.A.A.R.P doorgelezen had. Blijkbaar moet alles voorgekauwd worden voor je en verwacht je niet dat je zelf enige vorm van moeite hoeft te doen.
Leg maar eens uit wat dat met onze discussie te maken heeft en vanwaar die zucht? Ik heb mijn antwoord net duidelijk uitgelegd, je zou nu moeten snappen wat ik bedoel. Wat begrijp je nog niet?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zucht... het heeft ook echt geen zin he? Lees voor de gein eens 1 zin verder.
Dit hoef je mij niet uit te leggen, ik heb de site zelf ook al doorgenomen.quote:Ik weet best wat HAARP is. In het kort, een ionospheric heater. Qua energie en invloed die het uit kan oefenen een fractie van een fractie van wat de zon al constant doet.
Maar hoe maakt HAARP dat een aardbeving ontstaat? Welk mechanisme, door welke natuurkracht, op welke manier?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leg maar eens uit wat dat met onze discussie te maken heeft en vanwaar die zucht? Ik heb mijn antwoord net duidelijk uitgelegd, je zou nu moeten snappen wat ik bedoel. Wat begrijp je nog niet?
[..]
Dit hoef je mij niet uit te leggen, ik heb de site zelf ook al doorgenomen.
"Others are engaging even in anquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar hoe maakt HAARP dat een aardbeving ontstaat? Welk mechanisme, door welke natuurkracht, op welke manier?
Zeggen dat het door EM golven komt is veel te breed. Daar heb je helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
"Others are engaging even in an
waves."
Dat moet ik maar van jou aannemen? Kom eerst maar met een onderbouwing waarom de US regering er naast zit en jij niet. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zeggen dat het door EM golven komt is veel te breed. Daar heb je helemaal niets aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |