abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92866559
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Niet helemaal.. de kalender begint met tellen biljoenen jaren geleden, zo hebben we iedere maal een periode gekend van zoveel tijd. En nu zijn we in de laatste trede aangekomen (sinds vorige week) en die eindigt vlgs Calleman in Oktober dit jaar.
In dit topic vind je nog wel wat linkjes mocht je geintresseerd wezen: De duistere kant van New Age, ofwel Namaakspiritualiteit
Hoe komt dat niet overeen met wat ik schreef, behalve de globale omschrijving in mijn post?
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:55:54 #152
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92870089
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoe komt dat niet overeen met wat ik schreef, behalve de globale omschrijving in mijn post?
Dat het niet om een nieuw sterrenbeeld gaat, je bent misschien in de war met astrologie waar we niet zo gek lang geleden het waterman tijdperk in zijn gegaan.
The truth was in here.
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:05:37 #153
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92870549
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef Muridae het volgende:
Hoe denken jullie over de revoluties in het Midden-Oosten?
NWO at work? of is toch spontaner dan we denken?

Ik denk zelf dat de Amerikanen sowieso wat nieuwe leiders willen plaatsen in de regio, leiders met een goede westerse achtergrond die het land ook "stabiel" kunnen houden. Stabiel is goed voor de dollar.
Ik vermoed NWO at work. Ze zijn dat hele Midden-oosten aan het jennen, vergallen, overnemen
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92875784
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik vermoed NWO at work. Ze zijn dat hele Midden-oosten aan het jennen, vergallen, overnemen
Dat deden ze altijd al.

Alleen is de NWO nu in een nieuwe fase gekomen, nl. die van de fake alien invasie van 2011 in een verder gevormd stadium. Hiervoor moeten nieuwe Arabische lieders worden geinstalleerd die hun instructies al hebben gekregen hoe te handelen w.b.t. de komende fake alien invasie.
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:36:30 #155
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_92880632
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 01:14 schreef Gray het volgende:
Illustratie ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Jij ziet een pijp, hij ziet een schilderij van een pijp, maar we zien allen een afbeelding van een schilderij van een pijp. En dat is het ook.
Illustratie ter voorbeeld:

"ce n'est pas une banque"

Jij ziet een bank, en dat is het niet. :o
pi_92897045
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat het niet om een nieuw sterrenbeeld gaat, je bent misschien in de war met astrologie waar we niet zo gek lang geleden het waterman tijdperk in zijn gegaan.
Ja, dat zal het zijn denk ik. Moet bekennen dat ik hier zo goed als niets vanaf weet, numerologie interesseert me in de minste mate.
pi_92902807
Alle esoterische doctrines zijn (deels) daarop gebaseerd.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  donderdag 17 februari 2011 @ 07:58:43 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92903349
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn denk ik. Moet bekennen dat ik hier zo goed als niets vanaf weet, numerologie interesseert me in de minste mate.
Nummerologie is dan ook weer heel wat anders dan de maya kalender en astrologie. :+
The truth was in here.
pi_92906893
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nummerologie is dan ook weer heel wat anders dan de maya kalender en astrologie. :+
Niet voor de 2012-peeps. ;)
pi_92906975
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef Bankfurt het volgende:
Dat deden ze altijd al.

Alleen is de NWO nu in een nieuwe fase gekomen, nl. die van de fake alien invasie van 2011 in een verder gevormd stadium. Hiervoor moeten nieuwe Arabische lieders worden geinstalleerd die hun instructies al hebben gekregen hoe te handelen w.b.t. de komende fake alien invasie.
Dus ze willen een fake alien invasion gaan regisseren om mensen bang te maken met kwaadaardige nepaliens, en zo als aardlingen een eenheid te vormen zodat ze het in ieder geval voor elkaar gaan krijgen om mensen als geheel achter zich te scharen? En daarna komt de echte invasie met aliens die net doen alsof ze het allemaal goed bedoelen, om de mensheid te misleiden, maar in werkelijkheid erop uit zijn om mensen te onderdrukken? En dan de illuminatie wegvegen, zodat de gehele mensheid niet langer onder controle staat van de illuminatie maar direct onder de buitenaardse evil aliens? Begrijp ik het zo ongeveer een beetje?
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:11:42 #161
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_92909650
quote:
Ik zou toch eens iets over "Gematria" (griekse variant van kabalah) lezen want deze materie is op zn minst leuk om te combineren met andere voorspellingen ed

http://www.greatdreams.com/gem1.htm

quote:
432 = Consecration (also the square root of the classical speed of light, 186624 miles per second). Several Biblical references are also tied to it; Luke 8:15, Revelation 2:17, etc.
De oude grieken stemde de noot A als 432 Hz (hedendaags is de A 440 Hz )

voor de muziekanten onder ons

http://www.backto432hz.org/

quote:
Laten we eerst eens meer naar de noten kijken. Als de A dan 432 Hertz is, dan zijn octaven daarvan 27 Hertz, 54, 108, 216, 864, 1728 etc. Zoals al vermeld is de C dan 256 Hz en is een zuiver 8e octaaf van de "oertoon". De noot D wordt dan 576 Hertz met als octaven onder andere 9 Hertz, 18, 36, 72, 144, 288, 1152 etc. De noot E wordt 324 Hertz met als octaven 81, 162, 648, 1296 etc. Grappig is allereerst al om op te merken dat al deze getallen deelbaar zijn door 9. Ook is 432 4+3+2=9 dus deelbaar door 9. Laten we nu eens gaan kijken naar wat nummers en getallen uit ons universum en dan gaan we zien hoe al deze toonhoogtes daarin terugkomen:

De joden kennen de 144.000 uitverkorenen.

De grote tijdperken in de Indiase cultuur:
Kali yuga = 432.000 jaar
Satyug = 1.728.000 jaar
Treta = 1.296.000 jaar
Dwapar = 864.000 jaar

De cycli van de Maya kalender:
Tun = 18 uinal = 360 dagen
Katun = 20 tun = 7,200 dagen
Baktun = 20 katun = 144,000 dagen

De germanen:
"500 doors and 40 there are,
I ween, in Valhalla's walls;
800 fighters through each door fare,
When to war with the Wolf they go."
( 540 x 800 = 432000 )

http://www.goto2012.nl/nieuws2006/20060419.htm

P.S. volgens dit systeem heeft NERO CEASAR de getalswaarde 666 en daar johannes de openbaring schreef na keizer NERO word aangenomen dat hij dit beest bedoelde :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Patmos

[ Bericht 5% gewijzigd door DeMolay op 17-02-2011 12:35:04 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_92923958
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Dus ze willen een fake alien invasion gaan regisseren om mensen bang te maken met kwaadaardige nepaliens, en zo als aardlingen een eenheid te vormen zodat ze het in ieder geval voor elkaar gaan krijgen om mensen als geheel achter zich te scharen?
Niet helemaal; In het begin wordt alleen een beperkte groep mensen geactiveerd die echt gaan denken dat de aliens er aan komen; en deze geprogrammeerde mensen (m.n. speciale slachtoffers) zullen bepaalde akties ondernemen die de NWO met de fake alien invasie hiervoor gaan klaarstomen.

quote:
En daarna komt de echte invasie met aliens die net doen alsof ze het allemaal goed bedoelen, om de mensheid te misleiden, maar in werkelijkheid erop uit zijn om mensen te onderdrukken?
Daarna komt de fake invasie; als alles gereed is en de moslimlanden zijn ge-reorganisserd

Maar dat sluit een andere of misschien wel een gelijktijdige real alien invasie, d.w.z. onafhankelijk van de Illuminati, nog niet uit;

quote:
En dan de illuminatie wegvegen, zodat de gehele mensheid niet langer onder controle staat van de illuminatie maar direct onder de buitenaardse evil aliens? Begrijp ik het zo ongeveer een beetje?
Dat is niet de bedoeling van de Illuminati met de fake invasie.
De Illuminati willen met de fake invasie bereiken dat de mensheid de fake aliens gaat kennen en erkennen, en gaan zien dat de fake aliens akkoord gaan met de Illuminati als legitieme bestuurders van de Aarde. Daarna er nog een fake wederkomst van Jezus/Jezuspersoon in de planning van de Illuminati.

I.g.v. een real alien invasion of een actieve interruptie door real aliens (wat altijd al is gebeurd in de geschiedenis in diverse vormen); is het scenario natuurlijk heel anders; het is mogelijk dat groepen mensen de Illuminati te slim af zijn en bijvoorbeeld nu al samenwerken met real aliens. De aliens die ik hierbij bedoel zijn mensachtigen die er bijna net zo uit zien als gewone mensen.
Alles is mogelijk als uitkomst, maar deze verschillende agenda's bestaan wel degelijk; de vrije wil van de mensheid of groepen mensen op Aarde speelt ook een belangrijk rol in de sturing van dit proces.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:54:48 #163
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_92929778
BTW....Het was Pythagoras die deze verbanden aankaarten/uitvond

http://en.wikipedia.org/wiki/Golden_ratio

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerktoonladder
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:46:15 #164
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92932960
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat deden ze altijd al.

Mbt de huidige crisissen denk ik nog niet zover door tot aan aliens. Niet dat ik leven op andere planeten uitsluit hoor.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92952475
Leven op andere planeten is niet de issue. Een 'fake invasion' is daadwerkelijk waarvoor veel mensen in het midden-oosten gebriefd worden. Project blue beam in actie, binnenkort.
Voltaire.
pi_92952534
Een paar algemene zaken:

Is de wetenschap zuiver?: Nee, deze is op z'n best sinds ongeveer 1700 gecorrumpeerd.

Is politiek zuiver?: Nee, deze is op z'n best gecorrumpeerd sinds ongeveer 1620. (waarneembare communicatie en planning door de 'internationale aristocratie')

Is het idee van een overheid op zich zuiver?: Nee, dit is op z'n best gecorrumpeerd sinds ongeveer 1450. Zie de boeken van Machiavelli. (als het bedacht is, is het vermoedelijk ook wel een keer uitgeprobeerd)

Is econonomie zuiver?: Nee, dit is op z'n best gecorrumpeerd rond 1820, en op z'n slechts rond 1700 met de formatie van de 'bank of england'. Later kwam het punt waarop amerika externe invloeden en speculatie accepteerde. Op z'n slechts terug te leiden tot 1913, wanneer de 'federal reserve' geformeerd werd.

Is politiek zuiver?: Nee, politiek per se is gekaapt voor de afgelopen 400 jaar. Nederland wekte in de 17e eeuw het idee van zuivere politiek, maar die is natuurlijk altijd verdeeld gebleven door rijkdom en geloof. De grote Amsterdamse handelsfamilies hebben altijd voordeel gehad. (Desalniettemin, er was toch genoeg reden voor de internationale 'gemeenschap' om ons collectief de grond in te boren vanaf ongeveer 1650. Het eind van de gouden eeuw was geen ongelukkige samenloop van omstandigheden maar gebundelde buitenlandse haat.)

Is overheid zuiver?: Nee, we koppelen onze rechten aan een grondwet, en beschouwen onszelf, terecht, als 'sovereign citizens'. De praktijk leert dat we veel rechten niet daadwerkelijk kunnen opeisen zonder omvangrijke procedures. Op papier garandeerd de grondwet van 1848 heel veel, maar in 2011 is er weinig meer van over gebleven. Het afzwakken van grondwetten is niet alleen hier gebeurd. Zie bijvoorbeeld patriot act in amerika, en verscheidene anti-terrorisme wetten (sinds 7-7-2005) in engeland.

Onze 'authority bodies' zijn door en door corrupt, en of het nou bewust gestuurd of toevallig zo geworden is maakt eigenlijk niet eens zoveel uit.

[ Bericht 29% gewijzigd door truepositive op 18-02-2011 17:49:11 ]
Voltaire.
pi_92952589
Derhalve, onze toekomst zou gericht moeten zijn op het 'de-corrumperen' van de wereld. :)
Voltaire.
pi_92966214
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 05:49 schreef truepositive het volgende:
Leven op andere planeten is niet de issue. Een 'fake invasion' is daadwerkelijk waarvoor veel mensen in het midden-oosten gebriefd worden. Project blue beam in actie, binnenkort.
Wat is binnenkort ?

Ik denk dat de mensen in het Westen worden gebriefd voor de fake alien invasion, niet zozeer de mensen in het MO.
pi_92973398
Klopt, het is alleen in the open wat betreft het MO. Zakelijke seminars over de business opportunities in een wereld met buitenaards leven :D

Binnenkort is een ruim begrip maar het zal wel iets met het hele 2012 verhaal te maken hebben.
Voltaire.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:58:34 #170
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92973786
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef truepositive het volgende:
Klopt, het is alleen in the open wat betreft het MO. Zakelijke seminars over de business opportunities in een wereld met buitenaards leven :D

Binnenkort is een ruim begrip maar het zal wel iets met het hele 2012 verhaal te maken hebben.
Of misschien is het allemaal kul en gaan we volgende week dood
Supervulkaan: Activiteit onder Yellowstone ? Deel 2 :P

Kan ook nog he.. zoveel uitkomsten mogelijk want de toekomst staat niet vast.
The truth was in here.
pi_92974652
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef truepositive het volgende:

Het is een groot spel. Met meerdere spelers. Een fake deel en een echt deel.

Ik denk trouwens dat het hele Wikileaks en het Haarp gedoe, niet helemaal volgens plan is verlopen voor de Illuminati. Bepaalde zaken en geplande aardbevingen zijn gesaboteerd denk ik.
pi_92976966
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Of misschien is het allemaal kul en gaan we volgende week dood
Supervulkaan: Activiteit onder Yellowstone ? Deel 2 :P

Kan ook nog he.. zoveel uitkomsten mogelijk want de toekomst staat niet vast.
Gelukkig maar :P

Yellowstone zou wel een flinke klapper maken ja, maar voor ons is vooral het secundaire effect vervelend, een paar jaar extreem weinig zon door al het stof net als bij een grote asteroide.
Voltaire.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:18:19 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92989275
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het is een groot spel. Met meerdere spelers. Een fake deel en een echt deel.

Ik denk trouwens dat het hele Wikileaks en het Haarp gedoe, niet helemaal volgens plan is verlopen voor de Illuminati. Bepaalde zaken en geplande aardbevingen zijn gesaboteerd denk ik.
Hoe plan je een aardbeving?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_92990104
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Niet?
pi_92991108
quote:

[..]

Door een toverspreuk!
Voor de spreuk zelf moet je bij Bankfurt zijn. :')
pi_93004561
quote:

[..]

Is het zo moeilijk zelfs eens moeite te doen?

http://www.fas.org/news/usa/1997/04/bmd970429d.htm

"This statement was echoed in a lecture given by the previous Secretary of Defense, Cohen, on April 27, 1997 at the University of Georgia. He was speaking on weapons of mass destruction and he asserted that "electromagnetic waves can be used to stimulate geophysical events such as earthquakes, climate change, volcanic eruptions and the like".

quote:
16s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Door een toverspreuk!
Voor de spreuk zelf moet je bij Bankfurt zijn. :')
Hilarisch, werkelijk.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:20:18 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93005879
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:24 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Is het zo moeilijk zelfs eens moeite te doen?

http://www.fas.org/news/usa/1997/04/bmd970429d.htm

"This statement was echoed in a lecture given by the previous Secretary of Defense, Cohen, on April 27, 1997 at the University of Georgia. He was speaking on weapons of mass destruction and he asserted that "electromagnetic waves can be used to stimulate geophysical events such as earthquakes, climate change, volcanic eruptions and the like".

[..]

Hilarisch, werkelijk.
Hij zegt in dat stuk zoiets als dat evil masterminds in het buitenland zoiets zouden willen hebben/proberen te ontwikkelen... Dat maakt het niet opeens een realistische optie ofzo.
Onikaan ni ov dovah
pi_93006267
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij zegt in dat stuk zoiets als dat evil masterminds in het buitenland zoiets zouden willen hebben/proberen te ontwikkelen... Dat maakt het niet opeens een realistische optie ofzo.
Je weet dat de US graag wapens bezit voor een "evil regime" het bezit, tevens zal dit ook getest moeten worden, daar zijn ze ook gek op. Het is zeer zeker een optie. Tevens maakt het überhaupt niet uit of het een realistisch scenario is, de vraag is of het mogelijk is, ik denk het wel.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:35:41 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93006341
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je weet dat de US graag wapens bezit voor een "evil regime" het bezit, tevens zal dit ook getest moeten worden, daar zijn ze ook gek op. Het is zeer zeker een optie. Tevens maakt het überhaupt niet uit of het een realistisch scenario is, de vraag is of het mogelijk is, ik denk het wel.
Maakt het niet uit of iets realistisch is? :D Ik zou erg graag een star trek transporter willen hebben. Dan maakt het niet uit of het realistisch is voor de kans dat ik daadwerkelijk zo'n ding heb?
Onikaan ni ov dovah
pi_93006447
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maakt het niet uit of iets realistisch is? :D Ik zou erg graag een star trek transporter willen hebben. Dan maakt het niet uit of het realistisch is voor de kans dat ik daadwerkelijk zo'n ding heb?
Ik zeg dat het scenario onrealistisch is, het wapentuig zelf niet. Tevens zou ik natuurlijk ook graag een transporter hebben, laat daar geen twijfel over bestaan.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:41:42 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93006547
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik zeg dat het scenario onrealistisch is, het wapentuig zelf niet. Tevens zou ik natuurlijk ook graag een transporter hebben, laat daar geen twijfel over bestaan.
En waarom vind je het wapentuig realistisch?
Onikaan ni ov dovah
pi_93006614
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom vind je het wapentuig realistisch?
Om dezelfde reden dat ik auto's en vissen realistisch vindt, het bestaan ervan. Of geloof jij dat H.A.A.R.P slechts bedoelt is als ondersteuning voor de agrarische sector?

[ Bericht 0% gewijzigd door HyperViper op 19-02-2011 11:49:47 ]
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:50:09 #183
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93006806
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:43 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat ik auto's en vissen realistisch vindt, het bestaan ervan. Of geloof jij dat H.A.A.R.P slecht bedoelt is als ondersteuning voor de agrarische sector?
Volgens mij mis je hier wat logica. Een auto en een vis kan je zien, aanraken etc. Heb jij wel eens een EM earthquake generator gezien en aangeraakt? Is nogal een andere klasse denk je ook niet? Dus nogmaals, hoe weet je dat die wapens realistisch zijn?
Onikaan ni ov dovah
pi_93008638
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Volgens mij mis je hier wat logica. Een auto en een vis kan je zien, aanraken etc. Heb jij wel eens een EM earthquake generator gezien en aangeraakt? Is nogal een andere klasse denk je ook niet? Dus nogmaals, hoe weet je dat die wapens realistisch zijn?
Verkeerde woordkeuze. Ik acht de wapens realistisch, ik weet dit natuurlijk nooit zeker, niemand hier weet dat. Ik neem informatie tot mij en trek een conclusie, mijn conclusie luid dat ik het realistisch acht dat dit als wapen gebruikt kan worden. Zoals ik al eerder aangaf vrezen zij zelf zo'n aanval vanuit het buitenland, daar houden zij vast rekening mee.
Ik ben niet arrogant genoeg om te stellen dat ik precies weet hoe het zit met H.A.A.R.P zoals bepaalde individuelen hier, maar dat het alleen voor vredige doeleinden is ontwikkeld geloof ik absoluut niet. Verder kan je natuurlijk gewoon zelf onderzoek doen, het is niet dat ik enige vorm van drang voel om jou te overtuigen van mijn overtuigingen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:03:55 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93009109
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:49 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Verkeerde woordkeuze. Ik acht de wapens realistisch, ik weet dit natuurlijk nooit zeker, niemand hier weet dat. Ik neem informatie tot mij en trek een conclusie, mijn conclusie luid dat ik het realistisch acht dat dit als wapen gebruikt kan worden. Zoals ik al eerder aangaf vrezen zij zelf zo'n aanval vanuit het buitenland, daar houden zij vast rekening mee.
Ik ben niet arrogant genoeg om te stellen dat ik precies weet hoe het zit met H.A.A.R.P zoals bepaalde individuelen hier, maar dat het alleen voor vredige doeleinden is ontwikkeld geloof ik absoluut niet. Verder kan je natuurlijk gewoon zelf onderzoek doen, het is niet dat ik enige vorm van drang voel om jou te overtuigen van mijn overtuigingen.
Waarom ga je dan op een vraag in als je niet de intentie hebt deze te beantwoorden?
Onikaan ni ov dovah
pi_93009181
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom ga je dan op een vraag in als je niet de intentie hebt deze te beantwoorden?
Ik beantwoord je vraag wel, begrijpend lezen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:09:21 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93009291
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:05 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik beantwoord je vraag wel, begrijpend lezen.
Sorry hoor, maar een "mensen in het buitenland willen dat maken" uit de jaren 90 vind ik nou niet echt tellen als antwoord op mijn vraag...
Onikaan ni ov dovah
pi_93009643
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar een "mensen in het buitenland willen dat maken" uit de jaren 90 vind ik nou niet echt tellen als antwoord op mijn vraag...
H.A.A.R.P kan EMF's maken (zie bron) en voor het gemak nam ik maar even aan dat zij daar controle over hebben, daarom citeer ik die persconferentie. Dat jij hier een heel ander antwoord uit haalt zie ik als gebrek aan inzet van jouw kant.

Bron: http://www.haarp.alaska.edu/haarp/faq.html
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:37:33 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93010226
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

H.A.A.R.P kan EMF's maken (zie bron) en voor het gemak nam ik maar even aan dat zij daar controle over hebben, daarom citeer ik die persconferentie. Dat jij hier een heel ander antwoord uit haalt zie ik als gebrek aan inzet van jouw kant.

Bron: http://www.haarp.alaska.edu/haarp/faq.html
Dat krijg je er van als je een brakke bron aanhaalt, en de text die je quote daar nieteens in voorkomt...
Onikaan ni ov dovah
pi_93010260
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat krijg je er van als je een brakke bron aanhaalt, en de text die je quote daar nieteens in voorkomt...
Ah je kan dus geen links leggen, dan houd het op.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:39:51 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93010298
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ah je kan dus geen links leggen, dan houd het op.
Als jij de verkeerde link erbij geeft houd het vrij snel op ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_93010367
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als jij de verkeerde link erbij geeft houd het vrij snel op ja.
Ik geef niet de verkeerde link, jij legt de verkeerde link. Dan houd het op ja.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:46:48 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93010476
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:42 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik geef niet de verkeerde link, jij legt de verkeerde link. Dan houd het op ja.
Uit jouw eigen bron:
quote:
Alvin Toeffler has written
about this in terms of some scientists in their laboratories trying to
devise certain types of pathogens that would be ethnic-specific so
that they could just eliminate certain ethnic groups and races; and
others are designing some sort of engineering, some sort of insects
that can destroy specific crops. Others are engaging even in an
eco-type of terrorism whereby they can alter the climate, set off
earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic
waves.

So there are plenty of ingenious minds out there that are at work
finding ways in which they can wreak terror upon other nations. It's
real, and that's the reason why we have to intensify our efforts, and
that's why this is so important.
Onikaan ni ov dovah
pi_93010540
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Uit jouw eigen bron:
Alvin Toeffler has written
about this in terms of some scientists in their laboratories trying to
devise certain types of pathogens that would be ethnic-specific so
that they could just eliminate certain ethnic groups and races; and
others are designing some sort of engineering, some sort of insects
that can destroy specific crops. Others are engaging even in an
waves.

So there are plenty of ingenious minds out there that are at work
finding ways in which they can wreak terror upon other nations. It's
real, and that's the reason why we have to intensify our efforts, and
that's why this is so important.
[..]

Tada, je antwoord.
quote:

[..]

Met H.A.A.R.P dus.

Ik had voor het gemak maar even aangenomen dat je op zijn minst de site van H.A.A.R.P doorgelezen had. Blijkbaar moet alles voorgekauwd worden voor je en verwacht je niet dat je zelf enige vorm van moeite hoeft te doen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:21:49 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93015831
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Tada, je antwoord.

[..]

Met H.A.A.R.P dus.

Ik had voor het gemak maar even aangenomen dat je op zijn minst de site van H.A.A.R.P doorgelezen had. Blijkbaar moet alles voorgekauwd worden voor je en verwacht je niet dat je zelf enige vorm van moeite hoeft te doen.
Zucht... het heeft ook echt geen zin he? Lees voor de gein eens 1 zin verder.
Ik weet best wat HAARP is. In het kort, een ionospheric heater. Qua energie en invloed die het uit kan oefenen een fractie van een fractie van wat de zon al constant doet.
Onikaan ni ov dovah
pi_93016851
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zucht... het heeft ook echt geen zin he? Lees voor de gein eens 1 zin verder.

Leg maar eens uit wat dat met onze discussie te maken heeft en vanwaar die zucht? Ik heb mijn antwoord net duidelijk uitgelegd, je zou nu moeten snappen wat ik bedoel. Wat begrijp je nog niet?

quote:
Ik weet best wat HAARP is. In het kort, een ionospheric heater. Qua energie en invloed die het uit kan oefenen een fractie van een fractie van wat de zon al constant doet.
Dit hoef je mij niet uit te leggen, ik heb de site zelf ook al doorgenomen.
pi_93018945
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Leg maar eens uit wat dat met onze discussie te maken heeft en vanwaar die zucht? Ik heb mijn antwoord net duidelijk uitgelegd, je zou nu moeten snappen wat ik bedoel. Wat begrijp je nog niet?

[..]

Dit hoef je mij niet uit te leggen, ik heb de site zelf ook al doorgenomen.
Maar hoe maakt HAARP dat een aardbeving ontstaat? Welk mechanisme, door welke natuurkracht, op welke manier?
pi_93019034
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar hoe maakt HAARP dat een aardbeving ontstaat? Welk mechanisme, door welke natuurkracht, op welke manier?
"Others are engaging even in an
waves.
"
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:10:46 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93019170
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef HyperViper het volgende:

[..]

"Others are engaging even in an
waves.
"
Zeggen dat het door EM golven komt is veel te breed. Daar heb je helemaal niets aan.
Onikaan ni ov dovah
pi_93019307
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zeggen dat het door EM golven komt is veel te breed. Daar heb je helemaal niets aan.
Dat moet ik maar van jou aannemen? Kom eerst maar met een onderbouwing waarom de US regering er naast zit en jij niet. Waarom zou dat niet kunnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')