Oke dan, begrijpelijk. Het is ook een hele goede tekening; krachtig en positief tegelijk. I like it.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:32 schreef mousy31 het volgende:
En hier dan maar weer verder
@Hiperviper
Dat is nou ook mn lievelings tekening die van grensgeval, het verwoord precies hoe ik me toen in de maatschappij voelde staan. Ik heb m ingelijst en hij hangt hier aan de muur.
Geen dank, je mist alleen de originele OP nog, deze kan je toevoegen door de OP van het vorige topic te quoten en de inhoud te kopiëren naar jouw OP.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef mousy31 het volgende:
Eigelijk zat er een 3D effect in, toen ik m tekende zag ik dat dus ook , maar toen ik dus uit mn trance kwam was het weg. Dank voor je compliment Hyperviper
edit; ik hoop dat ik t nieuwe topic zo goed heb gedaan k weet nl niet precies hoe t gaat als het oude dicht gaat omdat de pagina's vol waren.
Lol dus k moet ff plakken en knippen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geen dank, je mist alleen de originele OP nog, deze kan je toevoegen door de OP van het vorige topic te quoten en de inhoud te kopiëren naar jouw OP.
Nee, igv de fake invasie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef mousy31 het volgende:
@Bankfurt je zou later nog meer op mn post ingaan, heb je nu wat meer tijd k ben nl erg benieuwd wat je nog meer over mn post te zeggen had, ik plak m ff hieronder
Ik heb nog een vraag aan Bankfurt, je had het laatst over het project Greenstar....Ik heb begrepen dat er een valse alien invatie zal worden afgespeeld op een soort hologram die door satelieten word gemaakt.
Betekend dit dat jij niet in aliens geloofd?
Kan een echte alien invloed zijn; maar het kan ook uit sateliet transmissies op je af zijn gestuurd.quote:Ik herinner me ineens een andere droom
deze voelde heel anders als die andere die ik eerder beschreef.
Ik was in Rotterdam in een soort glazen toren en er kwam een alien schip op me af
Ik was bang maar bleef voor het raam staan.
In dat schip zaten aliens, het beste te omschrijven dat ze eruit zagen als insecten.
Hele lange gezichten met sprieten etc. ze waren bruin van kleur.
Ze zaten in een schip dat 2 grote doorzichte ramen had in de vorm van een soort halve bol.
Voor mij was deze droom een nachtmerrie want k werd badend in t zweet wakker.
Die aliens hadden nou niet de beste bedoellingen en schoten op de toren
toen werd k dus wakker.
Deze droom had ik toen ik een jaar of 30 was.
Heb jij een idee wat dit betekend?
Ja, de microchip door aliens hier gebracht.quote:Verder ben ik gaan lezen over microchips, onze hondjes hebben nl ook een chip, dus ja ben toch nieuwsgierig geworden erna en denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten, dat we al een chip hebben. Gisteren las ik nl ook dat de technologie al 50 jaar verder is ,als wij gewone mensen denken. Ik denk ook dat dit wel waar is. Met het oog op Amerika en wat die allemaal voor wapens e.d. hebben. Veel is geheim zoals vroeger het area51.
allemaal waar, water is een zeer sterke energizer; het heeft zeer unieke eigenschappen in relatie tot uitwisselingen van soorten energie.quote:Ook ben ik een stuk over vaccinaties tegengekomen, heel interessante site,
http://www.jankraak-taich(...)?hoofdpagina_id=1019
Door zulke dingen word je toch wel aan het denken gezet.
Ik hoorde ook wat interessants van mn broer, hij werkt op een centrum en daar is een joga man die zo'n sterke chi heeft dat als hij energie gaat opwekken met zn armen en hij die richting jouw borstkast beweegt (maar je niet aanraakt) krijgt diegene een blauwe plek daar. Dus puur alleen door zn energie daar te richten.
We kwamen zo op dat onderwerp omdat ik een stuk van een docu heb gezien, dat gedachten krachten zijn. Water schijnt erdoor te kunnen veranderen, er was een test gedaan met water en er een etiket op plakken waar een bepaald woord op stond, hij bekeek dan het water de volgende dag onder een speciale microscoop en het water was verandert. Toen werd er gezegt, als gedachten water kan veranderen wat kan het dan wel niet met ons doen.
Ik weet al heel lang dat onze geest zeer sterk is en dat gedachten krachten zijn.
Die docu heet : What the bleep do we know.
Over kwantummechanica dus , echt heel interessant.
Nee dat hoeft niet, maar implants kunnen deze vaardigheid vergroten.quote:Ik heb je verteld van dat blauwe licht wat ik zie als ik in een soort trance ga, dat is dus energie en die energie kan ik mezelf mee opladen, ook kan ik het sturen naar mensen die wat hulp nodig hebben en t werkt! Verschillende mensen hebben t gevoeld en t maakt niet uit hoe ver iemand bij me vandaan is.
Het heet Kundalini : http://nl.wikipedia.org/wiki/Kundalini
Dus het is niet zoiets als wat jij zei laatst. Dat het met de illuminati te maken heeft.
in de natuur zijn is ook zeer goed, gezond, en werkt ook wel tegen programmeringen.quote:En dan mn post met die tekeningen
Ik hoop dat je de rest ook nog beantwoord.
Ik leef prima hoor k laat me niet zo gauw van de wijs brengen, heb veel gezien en meegemaakt en dat heeft me een sterker mens gemaakt. Vroeger was ik wat zweverig, maar dat ben ik inmiddels niet meer. Ik kan ook altijd met dingen bij mn moeder terrecht en die is heel nuchter en staat met beide benen op de grond. Ik heb inmiddels ook geleerd om me te gronden. Verder ben ik graag aan het fietsen en geniet dan van de natuur om me heen en ben dan helemaal niet met deze zaken bezig.
Ik blijf hier gewoon lezen en berichten plaatsen, maar wel wanneer het mij uitkomt.
Dit gaat idd te ver, maar er is nu wel een bewustzijnsgroei aan de gang.quote:Alles wat men meemaakt is om van te leren zowel van de negatieve als positieve dingen.
Ik kom soms ook ff een paar dagen hier niet omdat ik dan met andere dingen (gewone leven) bezig ben.
Ook heb ik 2 tennisellebogen en een peesontysteking in mn duin dus kan sommige dagen niet eens typen.
Mn broer vertelde me laatst dat de aarde in 2012 overgaat naar de 5e dimensie en dat dit idd de tijd is dat veel verandert omdat , dat er dus aan zit te komen. Verder heb ik me daar niet erg in verdiept, heb wel wat gelezen op niburu maar dat gaat me vaak mn pet te boven. Of te wel k geloof t niet wat daar staat, net als die channeling met die alien die van Sirius komt.....dat gaat me te ver.
Iluminati organiseren de Egypte revoltes.quote:Met Egypte houd ik me niet zo bezig , k snap die mensen wel ze willen onder de druk van de overheid weg, t zelfde zag je toen in Roemenie met die dictator: Nicolae Ceauescu
Ik denk dat er steeds meer van die opstanden zullen komen, mensen worden het gewoon zat.
Daarom denk ik dat het illuminati gedeelte van het 3kwart van de mensheid uitroeien ook niet gaat lukken, mensen pikken het gewoon niet! En samen staan we sterk toch?
Het zijn mooie tekeningen. Je zou er een semi-beroep van kunnen maken.quote:Over dat blauwe ik tekende vroeger en heb hele apparte tekeningen gemaakt, jammer dat ik je niet een pm kan sturen. je mag mij ander je email wel pm-en en dan kan ik ze je toesturen. Zal er een paar ter verduidelijking hier onder mn bericht plaatsen. Heb ze ooit naar iemand gestuurd en die zei dat ik dingen uit het universum tekende......
Een bad heb ik niet, maar ik heb zo mn eigen manier om mn lichaam te zuiveren van all negatieve shit.
Dat ik geprogrammeerd zou zijn wil er bij mij niet in, ik ben daar namelijk veels te eigenwijs voor Mn ouders hadden vroeger ook problemen met me omdat ik gewoon weg niet luister en omdat ik autoriteit haat.
phoenix
spiraal
grensgeval (deze heet zo omdat ik me altijd een buitenstaander voelde)
deze hangt bij mn moeder thuis
Ik had er nog veel meer maar heb vroeger ook heel wat weggegeven aan mensen, als ze een bepaalde tekening mooi vonden gaf ik ze weg. De mooiste heb ik dus niet meer.
De tekeningen ontstaan vanzelf k teken ze vanuit een soort trance.
Ik kan nu helaas niet meer tekenen omdat ik dus met mn armen zit.
Ik doe ook aan deprogrammering, soms nog wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef mousy31 het volgende:
Dank voor je antwoorden Bankfurt. Wat doe jij zelf dan tegen die programmering?
Ik zelf ben niet zo bezig met die programmering maar wel met de negatieve energie uit mezelf te krijgen, ik doe dat d.m.v met die blauwe energie te werken k kan daar alle rottigheid instoppen en weg sturen, moeder aarde of de Goddelijke energie recycled dat en komt terug als schone energie.
Ja, dit is een hele goeie methode; visualiseer het water in violet en goud, dat versterkt het proces. Zilver mag ook.quote:Of onder de douche de straal lekker op mn hoofd laten gaan en dan visualiseren dat alle negativiteit met het water meegaat het putje in en het werkt.
Eens! Ik blijf het met interesse volgen.quote:
Ik denk zelf dus dat ik mijn manier al gevonden heb daarin, werken met mn blauwe/paarse energie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef Bankfurt het volgende:
@mousy31,
deprogrammering is niet noodzakelijk, er zijn oefeningen of akties mogelijk die je ineens onaantastbaar maken, maar enige ervaring met programs en deprogramming is wel zeer gewenst om dat te kunnen. Wat die meneer S. Swerdlow schrijft in het boek dat ik je heb aangewezen, is wel nuttig voor beginners, maar op de lange termijn niet noodzakelijk.
men moet streven naar totale protectie en deprogrammeren niet meer te hoeven, bijv. door een verhoogde staat van evenwicht en helder bewustzijn.
k Vind m mannelijkheid uitstralen, iemand die nadenkt (filosofeerd) Ik hou zelf erg van chroom en zilver kleuren en paars dus ja ik vind m wel mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef Gray het volgende:
Even een vraagje aan de kleurtovenaars: wat kunnen jullie zeggen over mijn icoontje?
Hele goede vraag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Eens! Ik blijf het met interesse volgen.
Bankfurt, hoe kunnen we een fake alien invasie van een echte onderscheiden?
Ik zal es kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef mousy31 het volgende:
Maar Bankfurt wat doe je zelf dan voor dingen om niet zo beinvloed te worden? Je kan toch niet de hele dag maar dat paarse met goud visualiseren. En nog een vraagje werk jij ook of zit je nog op school ? Zo ja dan zou k graag weten wat je doet.
Ik ben dus afgekeurd en ben thuis.
edit; zou je ook naar mn tekeningen willen kijken>? heb een topic gemaakt
Ben ik wel benieuwd, want deze vraag negeer je nu.. Werk je of ga je naar school?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik zal es kijken.
Maar vertrouw me, bewustzijnsontwikkeling is het belangrijkste; evenwichtig blijven en je intuitie en gevoel volgen in samenwerking met je gezonde verstand. Intentie is het belangrijkste:
d.w.z kies je bewust voor het kwade of bewust voor het goede.
Ga jij wel eens naar de WC ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd, want deze vraag negeer je nu.. Werk je of ga je naar school?
Jawel hoor, dat is wel vanzelfsprekend.. Werken of naar school aan is niet echt iets wat ELK mens moet en doet. Ben ik wel benieuwd naar, in het kader van het topic past dit ook gewoon. De vraag is gesteld aan (misschien wel de meest fanatieke) een complotter, ik ben wel benieuwd of jij gewoon actief meedoet in de maatschappij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ga jij wel eens naar de WC ?
ON-Topic s.v.p.
Dit is het vragen topic Bankfurt dus wel degelijk ontopic. En ben ook heel benieuwd of je nog op school zit of werkt. En wat je dan doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ga jij wel eens naar de WC ?
ON-Topic s.v.p.
Dit is OFF-topic en helemaal niet relevant;quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:02 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dit is het vragen topic Bankfurt dus wel degelijk ontopic. En ben ook heel benieuwd of je nog op school zit of werkt. En wat je dan doet
dat vind ik nou flauw , zo'n reactie .Klinkt heel manipulatief als je zegt dat hij dan ineens minder geloofwaardig is. Mensen zijn te nieuwsgierig naar zaken die er totaal niet toe doen .quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef mousy31 het volgende:
Flauw hoor dat je t niet zggen wil. Dat maakt je wel iemand die wat ongeloofwaardiger is, alsof je wat te verbergen hebt.....
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef mousy31 het volgende:
Flauw hoor dat je t niet zggen wil. Dat maakt je wel iemand die wat ongeloofwaardiger is, alsof je wat te verbergen hebt.....
Iedereen mag zelf bepalen wat hij/zij over zijn privé leven vrijgeeft, zeker op een internetforum.. Als hij dat niet wil is dat zijn goedrecht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef mousy31 het volgende:
Dat doet me dan denken aan die mensen die maar al te graag laten weten dat ze afgestudeerd zijn ergens in, en een bepaald IQ hebben. Alsof dat hen mening op een forum meer waarde zou geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef JeetjeMina het volgende:
Als hij nou antwoordt dat ie een automonteur is , is hij dan ineens wel weer geloofwaardiger ?
Nee, want bij een automonteur kun je je weer niet voorstellen dat die zich op zo'n manier met dit soort dingen bezig houdt. Werk en school zijn sowieso ook maar bedacht door degenen die niet willen dat men zich wèrkelijk ontplooit , als je het mij vraagt...
(leerplicht ... en dan werkplicht anders hedde gin geld) toch ?
Er zijn "agenten" van aliens onder ons. Het zijn gewoon mensen. De goedschikse aliens zijn meestal ook mensen, maar dat hoeft niet. De mens op aarde is van oorsprong zelf alien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Bankfurt, die goedschikse aliens. Zijn die al in ons midden?
goede vraag; Nee, de meeste "alien-agenten"zijn zich nog niet bewust; maar er komen snel meer; dan wordt bijvoorbeeld hun DNA geactiveerd of ze krijgen opeens heldere inzichten.quote:En zo ja. Zijn zij er zelf dan uberhaupt bewust van dat ze hier zijn voor die missie?
Wat is normaal ? alle mensen hier op aarde zijn mixen van alien rassen, vanuit verre sterrenstelsels zoals Sirius, Draco, Pleiaden, Taurus, Orion, Antares, Arcturus etc.quote:Of kan het zijn dat sommigen van hen nog steeds geloven normale mensen te zijn?
Als je het zo stelt vind ik dat ook geen goede zaak. Ik moet er wel bij zeggen dat wanneer het bepaalde onderwerpen betreft, de expertise van die personen wel degelijk telt. Meningen zijn irrelevant wanneer het aankomt op feitelijke kennis. Helaas wordt het logisch positivisme dat praktisch inherent is aan de epistemologie van wetenschap vaak betwist met subjectivisme, dat in andere woorden de onzekerheid in wetenschappelijke theorieen ruimte geeft voor individuele interpretatie op basis van gevoel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dat doet me dan denken aan die mensen die maar al te graag laten weten dat ze afgestudeerd zijn ergens in, en een bepaald IQ hebben. Alsof dat hen mening op een forum meer waarde zou geven.
Hier ben ik het overigens volledig mee eens. Als Bankfurt of anderen niets vrij willen geven over hun leven buiten het internet is daar niets mis mee. Het kan juist uitnodigen tot persoonlijke aanvallen die users wegjagen, of goede topics verpesten, en daar heeft niemand baat bij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Typisch het volgende:
Iedereen mag zelf bepalen wat hij/zij over zijn privé leven vrijgeeft, zeker op een internetforum.. Als hij dat niet wil is dat zijn goedrecht.
Dat bedoelde k helemaal niet kroketvulling. k Was alleen nieuwsgierig of hij ook enig opleiding in dit soort BNW zaken heeft gehad... Gewoon interessequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Dat doet me dan denken aan die mensen die maar al te graag laten weten dat ze afgestudeerd zijn ergens in, en een bepaald IQ hebben. Alsof dat hen mening op een forum meer waarde zou geven.
Waar dan wel mee, als je dat wilt zeggen? Ik ben er zelf wel mee bezig, en ik denk ook dat er zeker grote veranderingen staan te gebeuren. Maar als jij het over het bewustwordingsproces hebt wat gaande is lijkt dat in vage lijnen wel op dat populaire new age gedoe wat je zo verafschuwt. In de bijbel werd dan weer gesproken over de terugkeer van christus, althans het christus bewustzijn zoals ik dat dan zelf interpreteer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Bankfurt het volgende:
Ik ben huiverig met deze info, omdat ik niet de fake invasie wil triggeren. En het heeft niets met dat populaire new age 2012 of eindtijd met dat apocalypsgedoe te maken.
Touche!quote:Wat is normaal ? alle mensen hier op aarde zijn mixen van alien rassen, vanuit verre sterrenstelsels zoals Sirius, Draco, Pleiaden, Taurus, Orion, Antares, Arcturus etc.
Voel je niet persoonlijk aangesproken mousy.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef mousy31 het volgende:
Dat bedoelde k helemaal niet kroketvulling. k Was alleen nieuwsgierig of hij ook enig opleiding in dit soort BNW zaken heeft gehad... Gewoon interesse
Ik heb bijv helemaal geen opleiding ja alleen lager beroepsonderwijs maar dit zegt niks over mn IQ die wel vrij hoog is. Door omstandigheden kon k niet verder leren. Ik werk niet ben atrbeidsongeschikt en ik leer thuis, k lees veel en vind fok ook een mooie leerplek. En fouten maken we allemaal.
Jouw UI is een gevaarlijke trigger, de gruwelijke voedingsgewoontes van dit roofdier brengen de moordlust en agressie van de Illuminati over in het 2e en 3e onderbewuste van de sheeple.quote:
Precies dat van Christus, zo ervaar ik sommige films in mijn hoofd als ik een beetje stoned ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Waar dan wel mee, als je dat wilt zeggen? Ik ben er zelf wel mee bezig, en ik denk ook dat er zeker grote veranderingen staan te gebeuren. Maar als jij het over het bewustwordingsproces hebt wat gaande is lijkt dat in vage lijnen wel op dat populaire new age gedoe wat je zo verafschuwt. In de bijbel werd dan weer gesproken over de terugkeer van christus, althans het christus bewustzijn zoals ik dat dan zelf interpreteer.
[..]
Touche!
[..]
Voel je niet persoonlijk aangesproken mousy.
Indeed.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:14 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die angst propageert en mensen het idee probeert te geven dat zij als soevereine individu geen macht hebben om wat dan ook een halt toe te roepen, is een lethargische duivel.
Proestquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Jouw UI is een gevaarlijke trigger, de gruwelijke voedingsgewoontes van dit roofdier brengen de moordlust en agressie van de Illuminati over in het 2e en 3e onderbewuste van de sheeple.
Zo snel mogelijk veranderen!
Info over hoe ik dit weet kan ik niet geven, want dat is op dit moment levensgevaarlijk, vooral voor anderen!
Ik geloof dat het goud is, aangezien hij zichzelf altijd besprenkelt met gouden spetters.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:30 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Proestwat omschrijf je dat toch weer leuk.\
Ik schrok ook al van die leeuw, waar is zn mooie icoontje met geel gebleven?
Ik draag graag paars ik voel me er lekker in en mn energie, als ik aan t visualiseren ben is vaak blauw met paars en daar word ik nou rustig van.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik geloof dat het goud is, aangezien hij zichzelf altijd besprenkelt met gouden spetters.
Ofzoiets.
Volgens mij maakt het voor je eigen gemoedsrust geen zak uit welke kleur je gebruikt. Als jij gelooft dat groene klodders je kalmeren dan werkt dat ook. Maar een of ander spirituele stroming heeft hem daar waarschijnlijk van overtuigd.
Ja en hangt er van af. Grays komen niet meer zo vaak voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef mousy31 het volgende:
Hoe denk jij over de grey's Bankfurt? Denk je dat ze bestaan en zo ja denk je dat ze goede bedoelingen hebben?
ja en ja, hangt er van af.quote:Klopt het dat er meerdere soorten grey's zijn? kleine en grote en dat de groete onaardiger zijn?
Niks is zeker, maar we gaan wel iets beleven, iets meekrijgen binnen 4 jaar.quote:Heb jij enig idee wanneer alles staat te gebeuren? Maken we dat nog mee of word het pas kenbaar in een latere generatie?
Postbank was m'n oude icoontje; Jammer dat die bank er niet meer is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef mousy31 het volgende:
Ok thx voor je antwoorden.
Ojee nu de leeuw van de postbank, ben je ziek Bankfurt? k Mis de gouden spetters.
Jongens jongens, grey en gray mogen dan in Amerikaans engels dezelfde kleur zijn, in het zinsverband met aliens wordt er grey geschreven. Ik wil niet verward worden met een alien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja en hangt er van af. Grays komen niet meer zo vaak voor.
[..]
ja en ja, hangt er van af.
[..]
Niks is zeker, maar we gaan wel iets beleven, iets meekrijgen binnen 4 jaar.
w.b.t aliens, verwacht geen grays of zo; verwacht eerder gewone mensen zoals wij, alleen veel beschaafder met een veel hoger niveau van technologie.
Mensen met implants en programs die worden geactiveerd bij bepaalde fasen in de fake invasie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Waar dan wel mee, als je dat wilt zeggen?
Het gaat over bewustzijn; geen new agey gedoe idd.quote:Ik ben er zelf wel mee bezig, en ik denk ook dat er zeker grote veranderingen staan te gebeuren. Maar als jij het over het bewustwordingsproces hebt wat gaande is lijkt dat in vage lijnen wel op dat populaire new age gedoe wat je zo verafschuwt. In de bijbel werd dan weer gesproken over de terugkeer van christus, althans het christus bewustzijn zoals ik dat dan zelf interpreteer.
[..]
Dat is van alle tijden. Wel worden mensen zich meer bewust van verandering, met name omdat de informatiestromen van nu grootser en sneller zijn dan ooit in de menselijke geschiedenis.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef Rick.Gulmans het volgende:
ik weet niet of het komt doordat ik er nu op let, maar het lijkt wel alsof heel veel films gewoon keihard je voorbereiden op wat komen gaat?
ik weet niet of jullie dit ook hebben, maar als je op gaat letten wat de diepere betekenis is in films dan komt het thema, liefde voor aarde, verandering, en verschuiving wereldparadigma in elke 'blockbuster' voor, zodat het hele volk alvast geindoctrineerd wordt en het alvast ziet, maar nog niet doorheeft dat het bewustzijnsniveau omhoog gehaald wordt
bv. tron, black swan, the day the earth stood still
iemand die hier kan vertellen of dit gewoon te zien is omdat je er op let of is dit de voorbereiding van de massa?
Dat vind ik een goeie vraag. Dat kan volgens mij niet. Tenzij je de aliens als God ziet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Gray het volgende:
Btw, hoe kan je geloven in God die de mensheid heeft gemaakt en tegelijkertijd geloven in aliens die de mensheid hebben gemaakt?
Je zou de aliens als tussenlink kunnen zien. Feitelijk gezien kom je ook uit je grootouders, maar niet direct, want je komt direct uit je moeder, die weer uit haar moeder komt enz.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Gray het volgende:
Btw, hoe kan je geloven in God die de mensheid heeft gemaakt en tegelijkertijd geloven in aliens die de mensheid hebben gemaakt?
Wat is het verschil tussen de new age variant van bewustzijnswording en de variant die jij bedoelt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Bankfurt het volgende:
Het gaat over bewustzijn; geen new agey gedoe idd.
New Age en de flower power tijd is ontwikkeld door de CIA en Henry Kissinger.
Wat ook meespeelt is de activatie van DNA in bepaalde mensen; d.w.z. genetische programma's die miljoenen jaren geleden zijn ingesteld door de aliens bij de creatie van het menselijk ras op aarde.
Allemaal rampscenario films die het goed doen omdat special effects cool zijn en tegenwoordig van het scherm spatten maar er worden net zo goed natuurlijk andere films gemaakt.. ik noem maar een comedy ofzoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef Rick.Gulmans het volgende:
ik weet niet of het komt doordat ik er nu op let, maar het lijkt wel alsof heel veel films gewoon keihard je voorbereiden op wat komen gaat?
ik weet niet of jullie dit ook hebben, maar als je op gaat letten wat de diepere betekenis is in films dan komt het thema, liefde voor aarde, verandering, en verschuiving wereldparadigma in elke 'blockbuster' voor, zodat het hele volk alvast geindoctrineerd wordt en het alvast ziet, maar nog niet doorheeft dat het bewustzijnsniveau omhoog gehaald wordt
bv. tron, black swan, the day the earth stood still
iemand die hier kan vertellen of dit gewoon te zien is omdat je er op let of is dit de voorbereiding van de massa?
wat ik aan het voorzien ben is dat mijn bewustzijnsniveau stijgt waardoor de probleem die ik dacht te bestaan gewoon een misinterpratie is van wat is. volgens mij zouden er veel problemen opgelost kunnen worden door het bewustzijnsniveau van mensen te verhogen. dit zou kunnen gebeuren door mensen verhalen te vertellen waarin de 'leeuwen' het moraal van begrijpen en toepassen zodat zij zich in een beter levensomgeving kunnen plaatsen. maar het zou ook kunnen dat doordat ik meer bewust ben de signalen nu pas oppik, terwijl die daarvoor niet opgepikt werden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Maarre, wat gaat er volgens jou komen dan, want blijkbaar zijn er keiharde redenen om je te wijzen op wat komen gaat?
Dit vind ik wel een goede manier van denken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef Rick.Gulmans het volgende:
[..]
wat ik aan het voorzien ben is dat mijn bewustzijnsniveau stijgt waardoor de probleem die ik dacht te bestaan gewoon een misinterpratie is van wat is. volgens mij zouden er veel problemen opgelost kunnen worden door het bewustzijnsniveau van mensen te verhogen. dit zou kunnen gebeuren door mensen verhalen te vertellen waarin de 'leeuwen' het moraal van begrijpen en toepassen zodat zij zich in een beter levensomgeving kunnen plaatsen. maar het zou ook kunnen dat doordat ik meer bewust ben de signalen nu pas oppik, terwijl die daarvoor niet opgepikt werden.
verdere speculaties over de toekomst hebben voor mij geen nut, want ik denk dat je je beter kan focussen op nu en leren over wat geweest is ipv doemdenken/verwachtingen creeeren/in angst leven voor onbekende/profeten volgen
Ik geloof ook in een god, maar dat hij de mensheid heeft geschapen geloof ik niet. We zijn eerder een indirect gevolg van god, al zal ik god nooit zien als een almachtige persoon, maar eerder een aanwezigheid van iets. Iets wat tot op heden nog niet te verklaren is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef Gray het volgende:
De spirituele wetten gelden net zo goed voor aliens.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Je zou de aliens als tussenlink kunnen zien. Feitelijk gezien kom je ook uit je grootouders, maar niet direct, want je komt direct uit je moeder, die weer uit haar moeder komt enz.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:20 schreef Bill_E het volgende:
Bankfurt, ik heb het al eens eerder geroepen, maar dat was een loze kreet. Je verhaal over alien rassen komt erg overeen met die van scientology, hoe denk je daar over?
Define "alien"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Eens! Ik blijf het met interesse volgen.
Bankfurt, hoe kunnen we een fake alien invasie van een echte onderscheiden?
Daarom is het internet ook zo belangrijk. Mensen hebben nu een grote 'zendtijd' in handen op een groot 'publiekelijk kanaal'. Kritiek kan zich wel persoonsgericht uiten als bepaalde personen een vrije toegankelijkheid van informatie in de weg staan, of de bewijslast niet erkennen en daardoor min of meer de rechtstaat ondermijnen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:14 schreef Gray het volgende:
Meer een algemene vraag voor iedereen die hier leest:
Bewustzijnsverandering: spiritueel of rationeel?
Poster begint:
Ik zeg rationeel. Beide vormen van bewustzijn kunnen geluk, rust en vrede geven aan het menselijk denken en leven, maar alleen rationeel denken maakt het mogelijk dat we dit naar elkaar communiceren op een manier die weinig aan interpretatie overlaat. Dat omdat rationeel denken en beredeneren los staat van subjectiviteit en sterk leunt op objectiviteit, en daarom de meest verstandige methode is voor het collectief denken.
Illustratie ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Jij ziet een pijp, hij ziet een schilderij van een pijp, maar we zien allen een afbeelding van een schilderij van een pijp. En dat is het ook.
Afgaan op bewijs, en van daaruit logisch redeneren. Kritiek is uiteraard altijd mogelijk, door fouten aan te tonen kunnen aanpassingen worden gemaakt het begrip te verbeteren. Kritiek is dan ook niet persoonlijk, maar feitelijk en dus rationeel.
Dat is een van de beste opmerkingen die ik tot nu toe in dit topic heb gelezen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 04:18 schreef truepositive het volgende:
Richt kritiek op de informatie, niet de persoon.
Maak altijd scherp onderscheid tussen aanname en feit.
Voor mij beide, ik ben als mens spiritueel gegroeid (door wat ik meegemaakt heb als mens in mn leven/persoonlijke ervaringen) maar ook rationeel, door feiten op te zoeken en dan te weten dat ze waar zijn. Door te leren, bijv onderwijs en mn zelfstudie naar een aantal zaken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:14 schreef Gray het volgende:
Poster begint:
Ik zeg rationeel. Beide vormen van bewustzijn kunnen geluk, rust en vrede geven aan het menselijk denken en leven, maar alleen rationeel denken maakt het mogelijk dat we dit naar elkaar communiceren op een manier die weinig aan interpretatie overlaat. Dat omdat rationeel denken en beredeneren los staat van subjectiviteit en sterk leunt op objectiviteit, en daarom de meest verstandige methode is voor het collectief denken.
Scientology is al een tijd de zoveelste club van de Illuminati.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 06:20 schreef Bill_E het volgende:
Bankfurt, ik heb het al eens eerder geroepen, maar dat was een loze kreet. Je verhaal over alien rassen komt erg overeen met die van scientology, hoe denk je daar over?
Www.klokkenluideronline.nl richt zich wel erg op de persoon (Opstelten). Dit is niet echt de juiste aanpak, maar doordat het ook op internet staat proberen ze het wel weer bij een breed publiek bekend te maken. Wat feiten zijn en wat niet in deze specifieke kwestie, dat weet ik niet, omdat ik me er niet in verdiept heb.quote:Op woensdag 9 februari 2011 04:18 schreef truepositive het volgende:
Richt kritiek op de informatie, niet de persoon.
Maak altijd scherp onderscheid tussen aanname en feit.
programmer? Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Scientology is al een tijd de zoveelste club van de Illuminati.
Van oorsprong was het een interessante club. En lang niet alles is daarvan bekend.
L. Ron Hubbard, was een genie, maar ook een programmer.
L. Ron Hubbard was betrokken bij het Manhattan Project via allerlei schimmige ritueeltjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Bill_E het volgende:
[..]
programmer? Wat bedoel je daarmee?
Iemand die je anders laat denken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Bill_E het volgende:
[..]
programmer? Wat bedoel je daarmee?
Praten we dan over dit : http://nl.wikipedia.org/wiki/Manhattanproject_%28operatie%29 ? Want dan zie ik de link niet echt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
L. Ron Hubbard was betrokken bij het Manhattan Project via allerlei schimmige ritueeltjes.
Ik sluit me bij mousy aan, en zeg ook beide. Niet voor niks hebben we twee hersenhelften waarvan het linker meer is ingesteld op logica en rationeel denken en het rechter meer op gevoel en creativiteit. Voor echte bewustzijnsverandering zou het allebei hand in hand moeten gaan. Dus inderdaad je gevoel durven volgen, maar tegelijkertijd kritisch wezen op je eigen gevoel, waarom voel ik me zo? Erover nadenken en analyseren, niet alleen over jezelf, maar over het geheel. Ik denk dat de maatschappij de laatste periode overwegend links (qua hersenhelft dan) georienteerd is. Tegelijkertijd zie je juist bij de opleving van de New Age, dat men aangemoedigd word om meer aandacht te richten op de rechterhersenhelft, waardoor veel mensen daardoor de linkerhelft teveel wegdrukken en daardoor juist zo "zweverig" overkomen. Veel New Age leraren en goeroes benadrukken dit teveel. Men mag vooral niet denken (stel je toch voor dat ze nog weleens met hun rationele denken erachter zouden komen dat hun goeroe misschien toch niet zo zuiver in elkaar steekt!). Het sleutelwoord hierbij (net zoals bij alles) is balans.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:14 schreef Gray het volgende:
Er is een test waar je kan zien met welke hersenhelft je denkt....ik ben er zo achter gekomen dat ik met beide denk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ik sluit me bij mousy aan, en zeg ook beide. Niet voor niks hebben we twee hersenhelften waarvan het linker meer is ingesteld op logica en rationeel denken en het rechter meer op gevoel en creativiteit. Voor echte bewustzijnsverandering zou het allebei hand in hand moeten gaan. Dus inderdaad je gevoel durven volgen, maar tegelijkertijd kritisch wezen op je eigen gevoel, waarom voel ik me zo? Erover nadenken en analyseren, niet alleen over jezelf, maar over het geheel. Ik denk dat de maatschappij de laatste periode overwegend links (qua hersenhelft dan) georienteerd is. Tegelijkertijd zie je juist bij de opleving van de New Age, dat men aangemoedigd word om meer aandacht te richten op de rechterhersenhelft, waardoor veel mensen daardoor de linkerhelft teveel wegdrukken en daardoor juist zo "zweverig" overkomen. Veel New Age leraren en goeroes benadrukken dit teveel. Men mag vooral niet denken (stel je toch voor dat ze nog weleens met hun rationele denken erachter zouden komen dat hun goeroe misschien toch niet zo zuiver in elkaar steekt!). Het sleutelwoord hierbij (net zoals bij alles) is balans.
Die ken ik inderdaad al langer!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef mousy31 het volgende:
Er is een test waar je kan zien met welke hersenhelft je denkt....ik ben er zo achter gekomen dat ik met beide denk.
Zal ff zoeken.....
http://www.spiritplaza.or(...)hting_draait_ze.html
Waarom niet beide, Yin Yang? Als ik moet kiezen is het spiritueel want dan komt rationalisering vanzelf mee op een hoger niveau. Plus, spriritueel omdat taal op zich een barriere is voor begrijpen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:14 schreef Gray het volgende:
Poster begint:
Illustratie ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Jij ziet een pijp, hij ziet een schilderij van een pijp, maar we zien allen een afbeelding van een schilderij van een pijp. En dat is het ook.
Afgaan op bewijs, en van daaruit logisch redeneren. Kritiek is uiteraard altijd mogelijk, door fouten aan te tonen kunnen aanpassingen worden gemaakt het begrip te verbeteren. Kritiek is dan ook niet persoonlijk, maar feitelijk en dus rationeel.
Ik denk dat je spiritueel verwart met emotioneel. Als ik moet kiezen tussen ratio en emotie zeg ik ook allebei tegelijk. Verder heeft ratio mij juist geholpen beter met emoties om te gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom niet beide, Yin Yang? Als ik moet kiezen is het spiritueel want dan komt rationalisering vanzelf mee op een hoger niveau. Plus, spriritueel omdat taal op zich een barriere is voor begrijpen.
define eerst 'spiritueel'quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat je spiritueel verwart met emotioneel. Als ik moet kiezen tussen ratio en emotie zeg ik ook allebei tegelijk. Verder heeft ratio mij juist geholpen beter met emoties om te gaan.![]()
De ironie!
Misschien als ik het zo vraag: Bewustzijnsverandering die jij vindt dat plaats moet vinden: spiritueel of rationeel?
Oke, ik zal het proberen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
define eerst 'spiritueel'
en 'rationeel' mag je ook eerst even definieren.
Als logica complex genoeg bedreven wordt het vanzelf een "verheven/autonome gewaarwording" denk ik. En niet persé bovennatuurlijk. Want als iets kan in de praktijk is het natuurlijk niet bovennatuurlijk meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Oke, ik zal het proberen:
Religieuze of bovennatuurlijke gewaarwording of rede en logica naar een hoger niveau brengen. Wat vind jij dat het beste is, of dat de wereld moet doormaken?
staat gewoon bij de link op de paginaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef Rick.Gulmans het volgende:
ehm waar komen jullie met de bewijzen waar links en rechts voor staan?
want volgens de neurologie is emotie gewoon links en rechts aanwezig in de amygdala, en is de linkerhelft gespecialiseerd op specifieke zaken en fijne motoriek, en de rechterhelft op gestaltheit en het overzicht.
dus ik ben wel benieuwd waar jullie het vandaan halen, aangezien ik heel wat anders geleerd heb
maar met all respect, de test is dan wel ontworpen om te kijken welke hersenhelft dominant is. maar zijn de resultaten en conclusies van de test ook hetzelfde op deze (niet proffesioneel ogende) website als in het onderzoek van de yale university waarmee vergleken wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef mousy31 het volgende:
[..]
staat gewoon bij de link op de pagina
Heb ik niet en t was niet eens serieus bedoeld , maar gewoon geplaatst omdat kroketvulling over de hersenen had en toen moest k aan dit testje denkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Rick.Gulmans het volgende:
[..]
maar met all respect, de test is dan wel ontworpen om te kijken welke hersenhelft dominant is. maar zijn de resultaten en conclusies van de test ook hetzelfde op deze (niet proffesioneel ogende) website als in het onderzoek van de yale university waarmee vergleken wordt.
mijn alarmbellen gaan af bij de opmaak van de site / opmaak / kleurencombinaties. en ik moet meteen denken aan het forer effect. confirmation bias, en het halo effect bij de verglijking met de yale university.
*maw de site overtuigt mij niet meer dan de boeken/studies waaruit ik wat anders heb geleerd, zou je misschien kunnen proberen om me informatie te geven die niet van deze site komt?
Ik begrijp niet helemaal wat je hier bedoelt, of welke redenen jou tot deze uitspraak doen leiden. Kan je het toelichten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als logica complex genoeg bedreven wordt het vanzelf een "verheven/autonome gewaarwording" denk ik.
Inderdaad. Dat impliceert ook dat hetgeen in de praktijk wel kan nooit bovennatuurlijk was, slechts 'onverklaard natuurlijk'. Tenzij je onverklaarde zaken definieert als bovennatuurlijk, of andersom; bovennatuurlijke zaken zijn onverklaarde zaken.quote:En niet persé bovennatuurlijk. Want als iets kan in de praktijk is het natuurlijk niet bovennatuurlijk meer.
quote:Ik ga er vanuit dat wij nog zoveel niet begrijpen van de natuur en onze lichaam.
Uitsluiten van ideeën is ook niet wetenschappelijk. Uitsluiten van het in de praktijk mogelijk zijn van ideeën daarentegen wel. Onder de voorwaarde dat men aannames maakt waarvan uitgegaan wordt dat deze kloppen.quote:Dat het uitsluiten of ridiculiseren van bepaalde ideeën niet wetenschappelijk is.
Wederom menselijke trekken, geen wetenschappelijke.quote:En eerder getuigt van pure hoogmoed en irritante snobisme.
In zijn volledigheid mee eens.quote:Ik denk dat de wereld meer naar mekaar toe moet trekken,
Analoog? Uit de definitie volgens de link concludeer ik dat je wel degelijk complexe analoge fenomenen kan beschrijven met logica. Voor complexe fenomenen zijn vaak ook complexe vormen van logica nodig, maar als er een eenvoudige wijze is om dit te doen, dan verkiest men uiteraard de simpele variant. Ofwel Ockhams scheermes.quote:De "logische mensen" die zich in bochten wringen om complexe analoge dingen te beschrijven met simplistiche logica. en..
Chronolisch is geen woord en geen goed voorbeeld van goed verwoorden van je standpunt/mening. Kan je deze uitspraak ook toelichten?quote:..De gevoelstypen die met een cursus chronolisch denken wellicht hun standpunten/meningen beter kunnen verwoorden.
Hoe ik hier bij op kwam is omdat ik dit meerdere keren ben tegengekomen bij dingen die ik heb gelezen. Ben zelf geen neurospecialist, dus het kan zijn dat ik mensen na zit te papegaaien die er zelf ook geen verstand van hebben. Heb hier overigens wel een site gevonden die er uitvoerig op in gaat (maar zou dus wederom misleidend kunnen zijn): http://www.singsurf.org/brain/rightbrain.phpquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Rick.Gulmans het volgende:
maar met all respect, de test is dan wel ontworpen om te kijken welke hersenhelft dominant is. maar zijn de resultaten en conclusies van de test ook hetzelfde op deze (niet proffesioneel ogende) website als in het onderzoek van de yale university waarmee vergleken wordt.
mijn alarmbellen gaan af bij de opmaak van de site / opmaak / kleurencombinaties. en ik moet meteen denken aan het forer effect. confirmation bias, en het halo effect bij de verglijking met de yale university.
*maw de site overtuigt mij niet meer dan de boeken/studies waaruit ik wat anders heb geleerd, zou je misschien kunnen proberen om me informatie te geven die niet van deze site komt?
Ockham's razor is geen wet, maar een methode. Met andere woorden, gebruik het niet als een indicatie dat de complexere verklaring per definitie onwaar is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:56 schreef Gray het volgende:
Voor complexe fenomenen zijn vaak ook complexe vormen van logica nodig, maar als er een eenvoudige wijze is om dit te doen, dan verkiest men uiteraard de simpele variant. Ofwel Ockhams scheermes.
Waar zei ik dat het een wet is? Dan corrigeer ik mezelf even. Ik zie ook niet waar ik het tweede gezegd zou hebben?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:26 schreef truepositive het volgende:
[..]
Ockham's razor is geen wet, maar een methode. Met andere woorden, gebruik het niet als een indicatie dat de complexere verklaring per definitie onwaar is.
Oke, cool.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef truepositive het volgende:
Ik zei het alleen omdat veel mensen de neiging vertonen om het op die manier te gebruiken en dat is nooit de bedoeling geweest
Ik denk dat dat zeker bijdraagt aan het gebrek aan vertrouwen bij sommigen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef truepositive het volgende:
Wat mij betreft is niet wetenschap op zich een probleem, maar de politisering en inkapseling in ons pseudo-kapitalistische stelsel ervan.
Of het nou om een enkele euro of een miljard euro gaat, mensen willen altijd meer hebben dan ze al hadden. De motieven kunnen per persoon verschillen, maar men is in staat de lelijkste acties uit te halen voor persoonlijk gewin. Maar om nou automatisch wantrouwen te hebben... Iemand moet me wel een tastbare reden geven om ze niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef Loppe het volgende:
Als er miljoenen in omgaan, zoals in de farmacie, denk je dan dat er geen reden is tot wantrouwen?
Ik ben steeds op mijn hoede hoor. Je ziet toch ook wat voor een controle er heerst bij megabanken. Denk je dat wereldlijke corporaties nog onder invloed staan van regeringen? Er heerst nog steeds slavernij hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef Gray het volgende:
Of het nou om een enkele euro of een miljard euro gaat, mensen willen altijd meer hebben dan ze al hadden. De motieven kunnen per persoon verschillen, maar men is in staat de lelijkste acties uit te halen voor persoonlijk gewin. Maar om nou automatisch wantrouwen te hebben... Iemand moet me wel een tastbare reden geven om ze niet te vertrouwen.
De kans op wangedrag neemt wel toe bij grotere geldbedragen, dus ik snap de gedachtegang. Daarbij komt echter ook dat de controle/beveiliging toeneemt. Ik zal wel een vreemde eend in de bijt zijn hier, maar ik ben (tegenwoordig) geneigd mensen/instanties onbevooroordeeld mijn vertrouwen te geven. Totdat het word geschaad.
Ik houd m'n ogen ook altijd open. Bedrog word meestal niet aangereikt door de partij die bedriegt, vaak word het opgemerkt door de bedrogene.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik ben steeds op mijn hoede hoor. Je ziet toch ook wat voor een controle er heerst bij megabanken. Denk je dat wereldlijke corporaties nog onder invloed staan van regeringen? Er heerst nog steeds slavernij hoor.
Exact! Hoe zouden we de ogen kunnen openen.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:35 schreef truepositive het volgende:
En als mensen zich dat beginnen te realiseren zijn we al een heel eind verder
Precies, daarom vind ik familiebanden ook heel belangrijk. Kijk ook graag naar films met Bill Murray.quote:Op zondag 13 februari 2011 04:39 schreef truepositive het volgende:
Daar ben ik dagelijks mee bezig, maar een vaste methode is er denk ik niet. Zoals een wijs man op een van mijn andere forums ooit zei: 'We are all equal, but we are all on different levels of awareness'
Als iets ooit een universele waarheid genoemd kan worden, is dit het wel.
Kennis kan niet opgedrongen worden, alleen gradueel overgedragen.
Veel mensen met een psychiatrisch probleem komen ook uit een slechte familie vermoed ik, maar dat terzijde.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:28 schreef truepositive het volgende:
Helemaal mee eens, familie wordt door teveel mensen gezien als een 'noodzakelijke ergernis' of op z'n best een regelmatige verplichte sociale activiteit. Het is zoveel meer dan dat. Het is de meest directe band met onze medemens die we in onze schoot geworpen krijgen. 'Netwerken' is leuk en aardig, maar familie blijft hoe dan ook de meest significante connectie.
Sorry hoor maar dat vind ik echt een domme opmerking, ook mensen uit goede gezinnen kampen met psychische problemen, sommige kinderen staan onder grote druk om toch vooral op school goed te presteren, daarna door te leren aan een universiteit en later een goede baan krijgen.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Veel mensen met een psychiatrisch probleem komen ook uit een slechte familie vermoed ik, maar dat terzijde.
Het komt idd in ale standen voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat vind ik echt een domme opmerking, ook mensen uit goede gezinnen kampen met psychische problemen, sommige kinderen staan onder grote druk om toch vooral op school goed te presteren, daarna door te leren aan een universiteit en later een goede baan krijgen.
Sommige kunnen die druk van de ouders niet aan en worden depressief e.d.
Het komt in alle standen voor.
Dus dat is jouw definitie van een goed gezin? Er wordt toch nergens beweerd dat dit bij alle mensen psychologische problemen het geval is?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat vind ik echt een domme opmerking, ook mensen uit goede gezinnen kampen met psychische problemen, sommige kinderen staan onder grote druk om toch vooral op school goed te presteren, daarna door te leren aan een universiteit en later een goede baan krijgen.
New Age & NLP zijn CIA-uitvindingen, als bijproducten van MK-Ultra en door Henry Kissinger ingevoerd in de roaring sixties.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
.... Tegelijkertijd zie je juist bij de opleving van de New Age, dat men aangemoedigd word om meer aandacht te richten op de rechterhersenhelft, waardoor veel mensen daardoor de linkerhelft teveel wegdrukken en daardoor juist zo "zweverig" overkomen. Veel New Age leraren en goeroes benadrukken dit teveel. Men mag vooral niet denken (stel je toch voor dat ze nog weleens met hun rationele denken erachter zouden komen dat hun goeroe misschien toch niet zo zuiver in elkaar steekt!). Het sleutelwoord hierbij (net zoals bij alles) is balans.
Zelfs letterlijk, je voeten op de grond zetten en dan denken dat ze wortelen, heeft iemand mij verteld.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
New Age & NLP zijn CIA-uitvindingen, als bijproducten van MK-Ultra en door Henry Kissinger ingevoerd in de roaring sixties.
Balans idd; evenwicht tussen L en R hersenhelft idd is van belang; daarnaast hebben we verder allemaal een reptielenhersenstam en een pijnappelklier; al deze 4 moeten in balans zijn en SAMENWERKEN voor een goed resultaat.
Goed aarden is ook van belang, met beide benen op de grond staan; niet zweven, niet boven en niet onder de grond leven, maar op Aarde zijn; voor goed contact met de fysieke wereld.
Dat gaat te ver; dan blijf je vasthangen (figuurlijk en letterlijk).quote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs letterlijk, je voeten op de grond zetten en dan denken dat ze wortelen, heeft iemand mij verteld.
Oh? Dus dat kan ik me beter niet voorstellen. Gewoon stevig voeten op de grond.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat gaat te ver; dan blijf je vasthangen (figuurlijk en letterlijk).
Mja, ok ... ik drukte mij ietwat verkeerd uit. Natuurlijk komen psyschische problemen in elke laag van de samenleving voorquote:Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat er miljoenen omgaan in farmacie? Er zijn ook miljoenen zieken, die medicijnen nodig hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef Loppe het volgende:
Als er miljoenen in omgaan, zoals in de farmacie, denk je dan dat er geen reden is tot wantrouwen?
Hilarisch om te zien hoe je eerst zweverig doet, om vervolgens te pleiten voor niet zweverig doen. En dat allemaal in een enkele post!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
New Age & NLP zijn CIA-uitvindingen, als bijproducten van MK-Ultra en door Henry Kissinger ingevoerd in de roaring sixties.
Balans idd; evenwicht tussen L en R hersenhelft idd is van belang; daarnaast hebben we verder allemaal een reptielenhersenstam en een pijnappelklier; al deze 4 moeten in balans zijn en SAMENWERKEN voor een goed resultaat.
Goed aarden is ook van belang, met beide benen op de grond staan; niet zweven, niet boven en niet onder de grond leven, maar op Aarde zijn; voor goed contact met de fysieke wereld.
In deze wereld is het logisch. Vandaar mijn wantrouwen ook. kHeb altijd een afkeer gehad van geld.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch logisch dat er miljoenen omgaan in farmacie? Er zijn ook miljoenen zieken, die medicijnen nodig hebben.
We leven nu eenmaal in deze wereld, dus we zullen het er mee moeten doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:26 schreef Loppe het volgende:
[..]
In deze wereld is het logisch. Vandaar mijn wantrouwen ook. kHeb altijd een afkeer gehad van geld.
omdat ik het nodig hebquote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
We leven nu eenmaal in deze wereld, dus we zullen het er mee moeten doen.
Vanwaar je afkeer van geld?
Mijn afkeer van geld komt voor uit het feit dat ik het onnatuurlijk vind dat het kan groeien, zonder dat het leeft. De Mayas handelden in cacaobonen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We leven nu eenmaal in deze wereld, dus we zullen het er mee moeten doen.
Vanwaar je afkeer van geld?
Oorzaken voor psychologische problemen kunnen ook liggen in de nature-hoek, ipv alleen de nurture hoek. Een ledemaat verliezen door een ongeluk kan je gestel ook aardig beinvloeden, evenals elk ander trauma dat je meemaakt of informatie over verkrijgt.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mja, ok ... ik drukte mij ietwat verkeerd uit. Natuurlijk komen psyschische problemen in elke laag van de samenleving voorDe huidige maatschappij is echter naar mijn mening dusdanig aan het veranderen dat het 'goed' opvoeden van kinderen er voor sommige gezinnen bij in schiet (wat goed is weet ik natuurlijk niet echt). Het bewustwordingsproces waar in dit topic ook over gesproken werd, zie ik dan ook met open armen tegemoet
Dat doet kristal ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn afkeer van geld komt voor uit het feit dat ik het onnatuurlijk vind dat het kan groeien, zonder dat het leeft. De Mayas handelden in cacaobonen.
Nice, die ga ik dan wel eens kijken. Haal altijd veel uit films (een BNW'er met een inspiratiebronquote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef Gray het volgende:
Heeft iemand de animatiefilm Megamind al gezien? Genoeg stof voor BNWers om allerhande theorieen en discussies uit te halen, kan ik je vertellen.Ook een erg vermakelijke film trouwens.
Ok dus WTF? Wetenschappers, de almachtigen, hebben gewoon mogelijk een planeet over het hoofd gezien wat 4x zo groot is als Jupiter? In ons eigen zonnestelsel?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Bill_E het volgende:
'Nieuwe planeet in ons zonnestelsel ontdekt'
Planet X ?vlak voor 2012
IT'S A CONSPIRACY! GATHER THE MOB, LIGHT THE TORCHES, BURN THE SMART, EDUCATED PEOPLE TRYING TO ADVANCE MANKIND!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok dus WTF? Wetenschappers, de almachtigen, hebben gewoon mogelijk een planeet over het hoofd gezien wat 4x zo groot is als Jupiter? In ons eigen zonnestelsel?
Nou ik zou bijna nog een complot hierin kunnen vinden inderdaad. Wetenschappers onder control van NWO, vertellen alleen wat ze mogen vertellen, weten alleen wat ze mogen weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:01 schreef Gray het volgende:
[..]
IT'S A CONSPIRACY! GATHER THE MOB, LIGHT THE TORCHES, BURN THE SMART, EDUCATED PEOPLE TRYING TO ADVANCE MANKIND!
Als je het hebt gedroomd, dan moet het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik zou bijna nog een complot hierin kunnen vinden inderdaad. Wetenschappers onder control van NWO, vertellen alleen wat ze mogen vertellen, weten alleen wat ze mogen weten.
Sterker nog, 2 dagen geleden hierover nog een droom gehad
Nee dat niet..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je het hebt gedroomd, dan moet het wel waar zijn.
Ik vind de NWO te breed om tastbaar te zijn, je kan er alle kanten mee op want lijkt niet echt grijpbaar te wezen, de een zegt dit en de zegt dat, en ze zijn overal verantwoordelijk voor lijkt het. Ik zie de NWO dan denk ik ook meer als een pseudoniem voor een onzichtbare force die onontkoombaar is, waar we met zn allen (mensheid) aan meewerken en onderhouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef Muridae het volgende:
Hoe denken jullie over de revoluties in het Midden-Oosten?
NWO at work? of is toch spontaner dan we denken?
Ik denk zelf dat de Amerikanen sowieso wat nieuwe leiders willen plaatsen in de regio, leiders met een goede westerse achtergrond die het land ook "stabiel" kunnen houden. Stabiel is goed voor de dollar.
Bizar misschien, maar als er geen onderzoek meer is gedaan naar meerdere planeten in ons zonnestelsel is het wel logisch.. Als jij buiten auto's aan het tellen en bestuderen bent weet je ook niet hoeveel vogels er langs gevlogen zijn, omdat je daar niet op hebt gelet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet..
Maar kom op.. een planeet over het hoofd zien ons eigen zonnestelsel... goed het moet nog nagerekend worden maar dat zou bizar zijn hoor.
Onderzoek is er zat geweest, maar die worden altijd weggewuifd als zijnde complotten..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bizar misschien, maar als er geen onderzoek meer is gedaan naar meerdere planeten in ons zonnestelsel is het wel logisch.. Als jij buiten auto's aan het tellen en bestuderen bent weet je ook niet hoeveel vogels er langs gevlogen zijn, omdat je daar niet op hebt gelet.
Je bedoelt planet x oftewel Niburu? Hmm, dit word nog intressant!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Onderzoek is er zat geweest, maar die worden altijd weggewuifd als zijnde complotten..
.... interesting.... je hebt bondgenoten en bondgenoten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind de NWO te breed om tastbaar te zijn, je kan er alle kanten mee op want lijkt niet echt grijpbaar te wezen, de een zegt dit en de zegt dat, en ze zijn overal verantwoordelijk voor lijkt het. Ik zie de NWO dan denk ik ook meer als een pseudoniem voor een onzichtbare force die onontkoombaar is, waar we met zn allen (mensheid) aan meewerken en onderhouden.
Wilde acties die nu plaatsvinden in het midden oosten kunnen nooit geregiseerd zijn door een organisatie, daar zit een bepaalde drijfveer bij de mensen die nu tot uiting mag gaan komen.
Borrelt in Iran, Jordanie, Egypte (waarbij de eindtijd bezegelt lijkt te worden door het overlijden van Mubarak), Jemen, noem het maar op.
Westers of oosters, we zullen met zn allen weinig invloed kunnen uitoefenen op wat er gaat gebeuren door deze veranderingen. Natuurlijk zijn er achter de schermen politieke conversaties aan de gang en worden bondgenoten gezocht om de afloop te sturen maar wat het uiteindelijk nut ervan zal wezen...
Natuurlijk, er zijn altijd machtswisselingen aan de gang.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
.... interesting.... je hebt bondgenoten en bondgenoten...
Er zijn meerdere globale agenda's .. en niet alleen van de Illuminati...
... of naar een periode ZONDER illuminati, NWO-virussen of andere mind-controlled people.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zijn altijd machtswisselingen aan de gang.
Maar misschien gaan we naar een periode waar er minder sprake is van machtsmisbruik
....zelfde show als ik bekijk.. andere belichtingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
... of naar een periode ZONDER illuminati, NWO-virussen of andere mind-controlled people.
Dat is in het nu. Tenminste, voor zij die in het nu leven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
... of naar een periode ZONDER illuminati, NWO-virussen of andere mind-controlled people.
Van wat ik weet van de mayakalender en 2012 is dat zij het omschreven als het eind van deze periode en het begin van een Nieuwe Tijd, dat feitelijk niet meer inhield dan het ingaan van een kalenderperiode met het volgende sterrenbeeld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:43 schreef truepositive het volgende:
Iets wat misschien enige duiding kan geven aan de periode waarin we momenteel leven, dat ongetwijfeld al eens genoemd is, is de Mayaanse kalender. Er is een bekende misvatting dat 21 december 2012 hier iets mee te maken zou hebben, maar een van de meest onderlegde onderzoekers van de kalender verklaart waarom dit onzin is. Carl Calleman is al bijna 20 jaar met dit onderzoek bezig en heeft op regelmatige basis contact met daadwerkelijke hedendaagse Maya's, in tegenstelling to sommige anderen die vooral bezig geweest zijn met academische extrapolatie van uiteenlopende bronnen.
http://calleman.com/
Het is denk ik het beste om bij de introduction sectie te beginnen.
Voor degenen die misschien twijfels over de man hebben, kijk dan eerst even naar de biografie.
Zo lees je hier jaren niks over Calleman en zo 2x in 2 dagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:43 schreef truepositive het volgende:
Iets wat misschien enige duiding kan geven aan de periode waarin we momenteel leven, dat ongetwijfeld al eens genoemd is, is de Mayaanse kalender. Er is een bekende misvatting dat 21 december 2012 hier iets mee te maken zou hebben, maar een van de meest onderlegde onderzoekers van de kalender verklaart waarom dit onzin is. Carl Calleman is al bijna 20 jaar met dit onderzoek bezig en heeft op regelmatige basis contact met daadwerkelijke hedendaagse Maya's, in tegenstelling to sommige anderen die vooral bezig geweest zijn met academische extrapolatie van uiteenlopende bronnen.
http://calleman.com/
Het is denk ik het beste om bij de introduction sectie te beginnen.
Voor degenen die misschien twijfels over de man hebben, kijk dan eerst even naar de biografie.
Niet helemaal.. de kalender begint met tellen biljoenen jaren geleden, zo hebben we iedere maal een periode gekend van zoveel tijd. En nu zijn we in de laatste trede aangekomen (sinds vorige week) en die eindigt vlgs Calleman in Oktober dit jaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Van wat ik weet van de mayakalender en 2012 is dat zij het omschreven als het eind van deze periode en het begin van een Nieuwe Tijd, dat feitelijk niet meer inhield dan het ingaan van een kalenderperiode met het volgende sterrenbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |