Ik snap nu wat je bedoelt, heldere uitleg, bedankt! Ik vind het erg moeilijk om concrete informatie te vinden over de invloed van EMF en aardbevingen, verder dan schreeuwerige geocities-like sites over HAARP en Haïti kom ik niet.. Als je tips hebt zijn die heel erg welkom in ieder geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Gray het volgende:
Helaas kan ik vanaf m'n phone niet zo makkelijk links posten, dus dat komt later nog, maar ben wezen kijken naar mogelijke menselijke oorzaken van aardbevingen. Ik zie dat er 5 zijn, maar dat straling daar geen van is. Er is echter wel een relatie te vinden tussen klimaat en aardbevingen, maar een causaal verband is nog niet gevonden. Bovendien lijkt het erop dat aardbevingen tot veranderingen in het klimaat leiden en niet andersom, maar hier zou ik nog wat verder in moeten duiken.
Er is dus een verband tussen haarp dat klimaat aanpassen kan (op microschaal, dus geen technologische regendansen hier), en dat aardbevingen het klimaat aan kunnen passen. A->B en C->B, echter A staat nochtans los van C. Maar ik mag niets uitsluiten, dus ik ga het later nog rustig uitzoeken.
Vanaf nu vandaag even op mn onderzoek en een artikel voor mn tijdschrift richten.
Ik ook! Het is niet mijn bedoeling de wijsneus uit te hangen dus ik hoop nog wat interessants te leren over dit onderwerp.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef Gray het volgende:
Overigens, fijn dat we weer rustig informatie kunnen uitwisselen.
Helaas,quote:Op zondag 20 februari 2011 12:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]Want ik ben wel oprecht geïnteresseerd, als uit jouw betoog blijkt dat het inderdaad niet mogelijk is zal ik de eerste zijn die dat toegeeft. Het is niet dat ik belangen heb bij mijn vermoeden dat haarp als wapen gebruikt zou kunnen worden, dus als blijkt dat dit niet kan is dat alleen maar mooi.
Misschien kan jij dan uitleggen hoe dat zou moeten werken?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Helaas,
Haarp is een wapen voor o.a. global mind-control, crowd control, weather control en earthquake control.
Cool!quote:
Ik vond de slang wel opvallend, de handen van de schreeuwende busta rhymez ook. En die tekst dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cool!
Die slang op het einde.
En iets met de handen, zowel van hem als van het publiek. Maar misschien omdat ik daar op let, kan ook.
En die vrouw die haar been zo op dat randje legt, vreemde houding.
Niet helemaal aangezien de 5 lange tellingen bij elkaaropgeteld de precessie cyclus van de aarde isquote:Dat het niet om een nieuw sterrenbeeld gaat, je bent misschien in de war met astrologie waar we niet zo gek lang geleden het waterman tijdperk in zijn gegaan.
Dat heb en anderen, zoals Resonancer, al zo vaak gedaan op dit BNW forum e.d. , dat het zo wel genoeg is geweest.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan uitleggen hoe dat zou moeten werken?
Ok.. was ik mij niet van bewust, cool plaatje ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef DeMolay het volgende:
@ bastard
[..]
Niet helemaal aangezien de 5 lange tellingen bij elkaaropgeteld de precessie cyclus van de aarde is
[ afbeelding ]
Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat heb en anderen, zoals Resonancer, al zo vaak gedaan op dit BNW forum e.d. , dat het zo wel genoeg is geweest.
Beter opletten dus, en verder kijken dan je neus lang is, ook al heb je een diploma.
Ik wil ook wel bijleren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting geven
Mijn vraag is: "Is dit hoofdstuk drie uit Albert Pike's brief aan Mazzini"?quote:Op zondag 20 februari 2011 09:11 schreef Bastard het volgende:
Welke nar is de regisseur in het midden oosten theater?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ben ik voornamelijk benieuwd naar een interpretatie van Ali_Kannibali, en weet niet of het beter in de eindprofetie topic kan plaatsen
herhaling van zetten...jij weet het blijkbaar nog steeds beter dan de patenthouder aangezien je wat met zenders hebt gedaan .quote:Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting geven
Yeah the end of monogamiequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Orchestra. het volgende:
Het volgende besef blijft echter wel: geld, politiek, werk.. mensen toch, wat moeten we hiermee? Loonslaven zijn we. Voor mij telt alleen liefde en de positieve spiritualiteit, I don't need more, helaas verplicht het systeem ons tot iets anders.
I just want it to end...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |