abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93059928
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Gray het volgende:
Helaas kan ik vanaf m'n phone niet zo makkelijk links posten, dus dat komt later nog, maar ben wezen kijken naar mogelijke menselijke oorzaken van aardbevingen. Ik zie dat er 5 zijn, maar dat straling daar geen van is. Er is echter wel een relatie te vinden tussen klimaat en aardbevingen, maar een causaal verband is nog niet gevonden. Bovendien lijkt het erop dat aardbevingen tot veranderingen in het klimaat leiden en niet andersom, maar hier zou ik nog wat verder in moeten duiken.

Er is dus een verband tussen haarp dat klimaat aanpassen kan (op microschaal, dus geen technologische regendansen hier), en dat aardbevingen het klimaat aan kunnen passen. A->B en C->B, echter A staat nochtans los van C. Maar ik mag niets uitsluiten, dus ik ga het later nog rustig uitzoeken.

Vanaf nu vandaag even op mn onderzoek en een artikel voor mn tijdschrift richten.
Ik snap nu wat je bedoelt, heldere uitleg, bedankt! Ik vind het erg moeilijk om concrete informatie te vinden over de invloed van EMF en aardbevingen, verder dan schreeuwerige geocities-like sites over HAARP en Haïti kom ik niet.. Als je tips hebt zijn die heel erg welkom in ieder geval.

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef Gray het volgende:
Overigens, fijn dat we weer rustig informatie kunnen uitwisselen. :)
Ik ook! Het is niet mijn bedoeling de wijsneus uit te hangen dus ik hoop nog wat interessants te leren over dit onderwerp.
pi_93080643
Even wat anders, iemand dit al gezien?

Iemand nog een interessante kijk hierop? Misschien dat dit een eigen topic waard is? Ga je gang! ;)
pi_93114777
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]Want ik ben wel oprecht geïnteresseerd, als uit jouw betoog blijkt dat het inderdaad niet mogelijk is zal ik de eerste zijn die dat toegeeft. Het is niet dat ik belangen heb bij mijn vermoeden dat haarp als wapen gebruikt zou kunnen worden, dus als blijkt dat dit niet kan is dat alleen maar mooi.
Helaas,

Haarp is een wapen voor o.a. global mind-control, crowd control, weather control en earthquake control.
  maandag 21 februari 2011 @ 22:40:32 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93128930
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Helaas,

Haarp is een wapen voor o.a. global mind-control, crowd control, weather control en earthquake control.
Misschien kan jij dan uitleggen hoe dat zou moeten werken? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_93148590
Ik denk dat Leonard Cohen het wel begrepen heeft.
Dus ipv een vraag deze clip
pi_93153382
Wat vinden jullie van deze clip?

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 15:32:43 ]
pi_93153745
quote:
Cool!
Die slang op het einde.
En iets met de handen, zowel van hem als van het publiek. Maar misschien omdat ik daar op let, kan ook.
En die vrouw die haar been zo op dat randje legt, vreemde houding.
pi_93154246
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Cool!
Die slang op het einde.
En iets met de handen, zowel van hem als van het publiek. Maar misschien omdat ik daar op let, kan ook.
En die vrouw die haar been zo op dat randje legt, vreemde houding.
Ik vond de slang wel opvallend, de handen van de schreeuwende busta rhymez ook. En die tekst dan.

We got em watching
Do we really got them all in a trance?
(Aoooww)
We got em watching
Do we really got them all in a trance?
(Aoowww)

We got em hypnotized
:D
pi_93154359
Trance muziek vind k zo wie zo wel wat hypnotiserends hebben. Tenminste als je de goede te pakken hebt.

edit: Heb die clip nog eens goed bekeken t heb gewoon allemaal met hypnose te maken, op een van die muren die je ook een grote spiraal, zon ding als dat draaid dat je onder hypnose raakt.
En hij zingt ook nog We got them by surprise. Die slang duid op dat die mannen met zo'n fluit de slang zogenaamd onder hypnose brengen.
Toch blijft t een lekker nummer en Busta is zo verdomde snel met zn rap.

[ Bericht 66% gewijzigd door mousy31 op 22-02-2011 16:00:47 ]
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:54:03 #235
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93154362
@ bastard

quote:
Dat het niet om een nieuw sterrenbeeld gaat, je bent misschien in de war met astrologie waar we niet zo gek lang geleden het waterman tijdperk in zijn gegaan.
Niet helemaal aangezien de 5 lange tellingen bij elkaaropgeteld de precessie cyclus van de aarde is

TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:13:08 #236
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93155339
HAARP,EMF

Typ eens Thomas bearden en scalar waves in google in
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_93164605
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien kan jij dan uitleggen hoe dat zou moeten werken? :)
Dat heb en anderen, zoals Resonancer, al zo vaak gedaan op dit BNW forum e.d. , dat het zo wel genoeg is geweest.

Beter opletten dus, en verder kijken dan je neus lang is, ook al heb je een diploma. ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:29:53 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93164796
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef DeMolay het volgende:
@ bastard

[..]

Niet helemaal aangezien de 5 lange tellingen bij elkaaropgeteld de precessie cyclus van de aarde is

[ afbeelding ]
Ok.. was ik mij niet van bewust, cool plaatje ook :)
The truth was in here.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:49:41 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93165745
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat heb en anderen, zoals Resonancer, al zo vaak gedaan op dit BNW forum e.d. , dat het zo wel genoeg is geweest.

Beter opletten dus, en verder kijken dan je neus lang is, ook al heb je een diploma. ;)
Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting geven :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_93166035
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting geven :)
Ik wil ook wel bijleren.
pi_93172262
quote:
5s.gif Op zondag 20 februari 2011 09:11 schreef Bastard het volgende:
Welke nar is de regisseur in het midden oosten theater?
Mijn vraag is: "Is dit hoofdstuk drie uit Albert Pike's brief aan Mazzini"?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_93174028
Brzezinski/ Kissinger bijvoorbeeld. Maar er zijn nog een hoop anderen natuurlijk.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93178224
even out of the blue:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan ben ik voornamelijk benieuwd naar een interpretatie van Ali_Kannibali, en weet niet of het beter in de eindprofetie topic kan plaatsen
  woensdag 23 februari 2011 @ 00:19:51 #244
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93181966
quote:
Dan kan je voor de volledigheid vast wel een heldere korte samenvatting geven
herhaling van zetten...jij weet het blijkbaar nog steeds beter dan de patenthouder aangezien je wat met zenders hebt gedaan .
Δημοσθένης
pi_93182759
Hallo mensen, alles nog goed hier?

Ik heb me de laatste tijd niet echt laten zien hier, ben ook gewoon bezig met het dagelijkse leven. Ik heb wel om de zoveel dagen even hier alles bekeken. Ligt het aan mij of is het ineens rustiger op BNW..?

Anyway, alles in de wereld schiet een beetje wazig langs me heen; ik trek vrij direct een conclusie waarom iets gebeurt, maar ik ga er verder niet over nadenken. Desalniettemin voelt het in mijn geest niet goed, het lijkt wel wachten op een plotselinge klap die me gaat raken, althans, zo voelt het.

Het volgende besef blijft echter wel: geld, politiek, werk.. mensen toch, wat moeten we hiermee? Loonslaven zijn we. Voor mij telt alleen liefde en de positieve spiritualiteit, I don't need more, helaas verplicht het systeem ons tot iets anders.

I just want it to end...
pi_93186800
Een hele goede insteek :)
'Be the change you want to see in the world'.
Voltaire.
  woensdag 23 februari 2011 @ 06:26:34 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93186845
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Orchestra. het volgende:
Het volgende besef blijft echter wel: geld, politiek, werk.. mensen toch, wat moeten we hiermee? Loonslaven zijn we. Voor mij telt alleen liefde en de positieve spiritualiteit, I don't need more, helaas verplicht het systeem ons tot iets anders.

I just want it to end...
Yeah the end of monogamie *O*
Of bedoel je dat niet? :@
The truth was in here.
pi_93211430
Hoort wat mij betreft zeker in dat lijstje :D
Voltaire.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:56:58 #249
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_93609186
Paus: Joden zijn niet schuldig aan kruisiging Jezus

Dat we dit nog mogen mee maken.. geweldig he jongens.. nou laten die 'vrede' maar komen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_93843130
Zelf kijk ik redelijk wat voetbal (shame on me enzo), maar heeft er hier iemand geen BNW kijk op wat er allemaal gebeurt in de voetballerij? Steeds grotere bedragen, scheidsrechters die compleet de weg kwijt zijn, etc etc. Zou een gaaf en goed topic kunnen worden, als iemand hier iets van weet. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')