SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is wel donders lekker.
Het vorige deel: Slank #1322 - Helaas geen rotikus
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).
Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vindencrap in = crap out
Ja, ik had niet in de gaten dat 'ie vol zat. Ff Mo lief aankijken of ze "zielig" wil toevoegen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Die TT
thanks Loveli.
Wel een zielig viswijf hè, dat dat even duidelijk is.
Eerste hit met google. Speciaal voor mensen zoals jij achter een spoiler.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:51 schreef V1z0R het volgende:
Tondeuse kost maar ¤15,- ofzo...
Dat plaatje
Dat is best slechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Swietje het volgende:
Mja, het moet wel rolstoeltoegankelijk zijn en dat is vaak niet zo.Maar 45 euro vind ik echt te veel hoor.
Kappersschool is gratis. En daar is een docent bij om te voorkomen dat ze het verkloten, of om de schade te beperken. Maar of dat rolstoeltoegankelijk is weet ik niet ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Swietje het volgende:
Waarom zijn kappers zo duuren moet ik er heen omdat ik zelf net zo hard mijn haar verkloot als de kapper zelf. Ok, misschien dat ik het zelf ietsje erger maak
![]()
Plaatje 5quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerste hit met google. Speciaal voor mensen zoals jij achter een spoiler.
Oh dat plaatje had ik even gemist, maar hoe kan haar hoofd nu wel normaal zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb laatst in de douche mn haren geknipt. Staartje gemaakt, en daar een centimeter of 10 afgeknipt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb laatst zelf met de keukenschaar m'n pony gekniptging best goed
Ik ga altijd naar Rob Peetoom. En die is idd zo duur maar als student krijg je 20% kortingquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
45 euro?Gewoon naar een andere kapper gaan zeg ik!
Ik wil ook mooi haarquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef Swietje het volgende:
Ja, bij die kapper krijg ik dus wel studentenkorting, maar niet op vrijdag. En ik kan deze week alleen vrijdag en ik wil mooi haar. Boehoe. Oke, ik zeur een beetje. Maar ik had me gewoon verheugd op een net kapsel.
Niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil ook mooi haar![]()
Mijn haar is stom
En neen en Duvel niet te vergeten.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Arme V1z0R.
Edit: en Neen natuurlijk![]()
en Duvel, Nachtwacht, BoemDikkie...
Google is your friendquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand bij welke webshop ik die Nike+ sensorshizzle kan kopen?
Vroegah had ik hele mooie krullenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax! Jij hebt toch een bos krullen?
ja, al gezocht (zit weer op 't werk) maar vond vooral oude links en NIke kleding linksquote:
wat is een Runaway?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
@ Mo: iFactors.nl. Vergeet ook de Runaway niet hè?
Het houdertje waar je de sensor in kunt doen als je geen Nike+-schoen hebtquote:
\quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:24 schreef Viking84 het volgende:
En @ XM: sorry, zo bedoelde ik het dus niet.
Kijk. Op deze fotootjes zie je dat het (a) doet wat het wil en (b) het er duf en futloos uitzietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vroegah had ik hele mooie krullen![]()
De laatste paar jaar vind ik ze juist vies tegenvallen. Als ik ze los heb, dan zitten ze nooit zoals ik wil. Stom haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haal ze straks weer weg..
[ Bericht 6% gewijzigd door Cocotrimonium op 02-02-2011 13:46:26 ]
Vroeger vond ik ze ook echt mooi! Ja, misschien zijn nieuwe laagjes wel een oplossing. Want de laatste tijd voel ik me juist erg ongelukkig met mn haar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Coco, ik zou een moord doen voor zulke krullen van mezelf!
Ik laat elk half jaar permanent zetten, maar da's hartstikke nep natuurlijk. Groeit ook genadeloos weer uit, dus echt, als ik ze van mezelf had zou dat heerlijk zijn.
Misschien kun je er iets meer laagjes in laten knippen? Dan komt er wat meer volume in en is het minder futloos?
Dat weerhoudt Fok! er niet van om het bovenaan de pagina met alle andere plaatjes te zetten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
^^quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Ligt aan je browserinstellingen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat weerhoudt Fok! er niet van om het bovenaan de pagina met alle andere plaatjes te zetten...
En ik gebruik die Andrélon perfecte krul-lijn. Shampoo, conditioner, créme en spray. Geweldig spul en nog niet de helft van de prijs van dat "professionele kappers-spul".quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vroeger vond ik ze ook echt mooi! Ja, misschien zijn nieuwe laagjes wel een oplossing. Want de laatste tijd voel ik me juist erg ongelukkig met mn haar.
Cocowenkbrauwen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocohaar
Cocowenkbrauwen
Coco
![]()
My two cents![]()
Ja, doet dat spul het goed? Ik ben steeds op zoek naar iets dat écht werkt. Tot nu toe weinig succes qua shampoo/conditioner. Al ben ik trouw aan de Fructise haarmousse.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En ik gebruik die Andrélon perfecte krul-lijn. Shampoo, conditioner, créme en spray. Geweldig spul en nog niet de helft van de prijs van dat "professionele kappers-spul".
ik vond jouw haar zo mooi op de bruiloftsfoto's!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik laat elk half jaar permanent zetten, maar da's hartstikke nep natuurlijk. Groeit ook genadeloos weer uit, dus echt, als ik ze van mezelf had zou dat heerlijk zijn.
Misschien kun je er iets meer laagjes in laten knippen? Dan komt er wat meer volume in en is het minder futloos?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat die krullen van jezelf waren, Razz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vond jouw haar zo mooi op de bruiloftsfoto's!
Oooh wat ergquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
notaris opleiding
'visschaal recht'![]()
Wauw, ik moet daar toch echt m'n complimenten over geven, hoe je haar er op de meet uitzag!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat die krullen van jezelf waren, Razz!
Ik ben al sinds december 2009 niet meer naar de kappert geweest en het begint bovenop een beetje futloos te worden, dus ik moet ook maar eens laagjes laten knippen. Maar ik ben vooral heel goed in plannen maken om ze vervolgens toch niet uit te voeren.
jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oooh wat ergen dat in 5HAVO..
Nachtwacht is donders handig met een schaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wauw, ik moet daar toch echt m'n complimenten over geven, hoe je haar er op de meet uitzag!![]()
Of laat je het wel door iemand anders knippen?
'Bitch! I live in a fucking trashcan!'quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Razzt, mooie deerneMaar dat vind ik met stijl haar én krullen, je kan met jouw gezicht een boel hebben, blijkt
Coco: yarp, je hebt van die gestroomlijnde welgevormde wenkbrauwenIk heb meer vuilnisbakkemonster-brows
Misschien dat me daarom mooie brows extra opvallen
[ afbeelding ]
Dan mag ie mij ook wel knippenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Nachtwacht is donders handig met een schaar
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Ohw, en ik heb, mits ik het niet bijwerk, een echte Bert wenkbrauw (ja maar 1)
[ afbeelding ]
Telefonsexquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wauw, ik moet daar toch echt m'n complimenten over geven, hoe je haar er op de meet uitzag!![]()
Of laat je het wel door iemand anders knippen?
Ga dan naar de kapper en vraag of ze niet veel aan het model wil veranderen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben sinds juli niet meer naar de kapper geweest en eigenlijk moet het nodig. Maar juist nu krijg ik van mensen complimentjes dat mijn haar zo leuk zit![]()
. En dat terwijl het vol zit met gespleten punten, langer=zwaarder=minder krullen, laagjes zijn zo goed als weg... Vaag. De lengte is nu wel mooier, maar het wordt er helaas niet gezonder op.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Nee, al ben ik er nu wel zo aan gewend dat ik ze niet meer kwijt wil.
wauw staat je geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie meid ben je
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik zie jou niet met krullen eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
krullen zijn wel mooistaat je goed, vraag me af of 't mij zou staan
Carmenset, krultang, papilotten... Give it a try.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
krullen zijn wel mooistaat je goed, vraag me af of 't mij zou staan
Dit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Carmenset, krultang, papilotten... Give it a try.
Pics!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
whehe.. papillotten is wel een idee ja, dat deed m'n moeder vroeger ook altijd bij me voor feestjes enzo
Herkenbaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij staat dat vooral op video's enzo, van toen ik als prinsesje of fee verkleed naar school ging
Razz heeft dik haar, hou daar wel rekening mee!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Razz: het staat jou zo goeden ik heb ongeveer dezelfde lengte haar.. ben dat hangerige zo ontzettend zát en toen ik 't verschil met jou zag dacht ik: hm.. waarom probeer ik zoiets niet...
moet wel een grove krul zijn, dan, geen poedelmaar dat kun je vast aangeven?
Awww, thxquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vond jouw haar zo mooi op de bruiloftsfoto's!
Ik heb dat serum wel eens geprobeerd. Had het gevoel dat ik daar een hele vette kop van kreeg. Maar misschien deed ik wel iets fout (teveel gebruikt ofzo).quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
John Frieda heeft ook goede (dure) spullen voor krullen.
Ja hoor, ik heb ook een vrij grof permanent erin. Héél veel rollers in m'n haar, en de eerste dag lijkt het nog even coupe poedel, maar daarna zakt het wat en worden het grovere krullen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Razz: het staat jou zo goeden ik heb ongeveer dezelfde lengte haar.. ben dat hangerige zo ontzettend zát en toen ik 't verschil met jou zag dacht ik: hm.. waarom probeer ik zoiets niet...
moet wel een grove krul zijn, dan, geen poedelmaar dat kun je vast aangeven?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Nee, al ben ik er nu wel zo aan gewend dat ik ze niet meer kwijt wil.
Moet zeggen dat ik je steile haar ook erg mooi vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: maar steil is sexier![]()
Omg. Ehrm, thanks?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
Coco, heeft knokkelkuiltjes, hoe schattig
Hoe lang blijven de krullen eigenlijk? M.a.w. hoe vaak moet je terug naar de kapper?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb ook een vrij grof permanent erin. Héél veel rollers in m'n haar, en de eerste dag lijkt het nog even coupe poedel, maar daarna zakt het wat en worden het grovere krullen.
't Was wel duur trouwens130 euro, en je zit echt vier uur bij de kapper
maar dan heb je ook wat.
En ik föhn m'n haar nooit, trouwens. Laat het opdrogen met dat Andrélon crèmespul erin en dan op school nog even spray er doorheen. Als ik ga föhnen, dan wordt het coupe pluizenbolletje.
Na 3 maanden moet er een stuk af, dan krult het weer een heel stuk op, en na een half jaar moet er echt een nieuw permanent in, want dan is het weer gewoon haar met nog wat krullende flupjes onderin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe lang blijven de krullen eigenlijk? M.a.w. hoe vaak moet je terug naar de kapper?
Ow, maar dat valt best mee danquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Na 3 maanden moet er een stuk af, dan krult het weer een heel stuk op, en na een half jaar moet er echt een nieuw permanent in, want dan is het weer gewoon haar met nog wat krullende flupjes onderin.
Yeh. Kleine handen met dikke worstjes als vingersquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:53 schreef V1z0R het volgende:
En knokkelkuiltjes zijn kuiltjes waar normaal je knokkels zitten! Hebben vrouwen met kleine handen vaak...
Ik heb ze meteen verwijderd na de knokkelkuiltjesopmerking van V1z0R. Aansluitend ben ik 10 minutend huilend op-en-neer-wiegend in een hoek van het lokaal gaan zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Nu ga ik de knokkelkuiltjes van Coco ook even bestuderen.
Ik stuur je de link wel. Sec.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:
Kut, te laat!.
Even naar FB dan om te kijken of ik ze daar kan spotten.
Ik zie er niks geks aan hoor. Als ik platte handen heb heb ik ook knokkelkuiltjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik stuur je de link wel. Sec.
Edit: zie facebookchat.
Dan heb je het vast goed gedaanquote:
Ik hoop het!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan heb je het vast goed gedaan![]()
Ik heb ook een beetje spierpijn, maar niet voldoende om een andere taktiek te kiezen dan m'n bijna-8 km-rondje in 2 evy lessen
Jupquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ik heb hele korte spieren geloof ik, dus zo'n beetje alles waarbij je benen moest strekken en weetikwat deed auw![]()
Doe je dan 2 Evy lessen achter elkaar?8 km is veel!
8 km in 23 minuten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup
Maar gisteren heb ik dus nog maar 23 minuten hardgelopen in totaal hè, dus wees niet teveel impressed
Ik ben al impressed met mijn 18 minuten van les 1quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup
Maar gisteren heb ik dus nog maar 23 minuten hardgelopen in totaal hè, dus wees niet teveel impressed
Het was dus 7,7 mn rondje is 8. Daar deed ik dan in totaal 47 minuten overquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
8 km in 23 minuten?. Dan loop je wel erg hard.
De 23 minuten zijn dan hardloopminuten en de 8km is incl wandelen?
Ooh, maar dat is valsspelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het was dus 7,7 mn rondje is 8. Daar deed ik dan in totaal 47 minuten over
Omdat jij het anders berekent is het valsspelen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ooh, maar dat is valsspelen. Ik zet mijn Nike+- stil tijdens de wandelminuten dus ik weet dat ik vandaag 4,4 km heb gelopen in 28 minuten (9,37 km/u... beeeeh, eergisteren liep ik 9,38, ik word echt pissig van zo'n klein negatief verschil terwijl ik zo m'n best doe
)
Leuk bedrag! Mits je onder de 1 GB blijft. Let daar wel op want voor de volgende 1 GB betaal je ¤ 30,- ( ¤ 0,30 / 10MB ).quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, Vodafone is bezig met m'n order. 300 min/sms + 1gb internet voor 12,95 per maand. Niet dat ik dat allemaal op ga krijgen, maar het is toch wel fijn dat ik mijn moeder eens kan bellen zonder te hoeven vragen of ze me terug belt
.
Ik kan het ook heel verkeerd lezen, maar jij wekt nu de indruk dat je 23 minuten doet over 8 km, terwijl je er 47 minuten over hebt gedaan. Het gaat er toch niet om welke afstand je aflegt? Het gaat erom welke afstand je hardlopend aflegt. Maar goed, waar bemoei ik me mee, want ik zet m'n iPod tijdens de wandelpauzes op pauze, zodat het lijkt alsof ik het hele stuk in 1 keer heb afgelegdquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verrassing! Tenzij hij daar een hekel aan heeft en je de kans hebt dat ie andere plannen heeft gemaakt (al kan je daarop anticiperen) en chagrijnig wordt.
[..]
Omdat jij het anders berekent is het valsspelen?![]()
Ik bekijk m'n rondje op afstandmeten.nl aan de snelheid hecht ik niet zo heel veel waarde, tenzij ik denk dat ik te sloom ga
Zit er niet ook gewoon een datateller bij de 'instellingen' van de meeste telefoons, waar je ook je minuten kan zien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Leuk bedrag! Mits je onder de 1 GB blijft. Let daar wel op want voor de volgende 1 GB betaal je ¤ 30,- ( ¤ 0,30 / 10MB ).
Syrena had een tooltje om je dataverbruik in te zien.
Ik heb 3G Watchdog al gedownd, dus dat komt goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Leuk bedrag! Mits je onder de 1 GB blijft. Let daar wel op want voor de volgende 1 GB betaal je ¤ 30,- ( ¤ 0,30 / 10MB ).
Syrena had een tooltje om je dataverbruik in te zien.
Ik zit vandaag op een andere locatie, dus niks aan de hand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: lijstje is weer niks, met een kaassoufflé tussen de middag."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Oi, mooie marathonsnelheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan het ook heel verkeerd lezen, maar jij wekt nu de indruk dat je 23 minuten doet over 8 km,
Ik ben het niet met je eens, want met 8 km in 23 minuten zou ik echt wel onder de indruk zijn van mezelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan het ook heel verkeerd lezen, maar jij wekt nu de indruk dat je 23 minuten doet over 8 km, terwijl je er 47 minuten over hebt gedaan. Het gaat er toch niet om welke afstand je aflegt? Het gaat erom welke afstand je hardlopend aflegt. Maar goed, waar bemoei ik me mee, want ik zet m'n iPod tijdens de wandelpauzes op pauze, zodat het lijkt alsof ik het hele stuk in 1 keer heb afgelegd. Dat zou je ook valsspelen kunnen noemen. Ik vind zo'n gemiddelde pas echt interessant in het geval van een duurloop(je)
.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, want met 8 km in 23 minuten zou ik echt wel onder de indruk zijn van mezelf
Dat ik de indruk zou wekken dat die twee lessen samen 23 minuten duurden, en dat ik daarin, alleen in het hardlopende deel, 8 km afgelegd zou hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik zeg toch ook niet dat je dat niet mag zijn? Op welk punt ben je het niet met me eens dan? Volgens mij begrijpen we elkaar even niet.
Woef!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik had mijn nikeplus thingie gekalibreerd en alles, maar toch klopte het niet als ik dezelfde route op mapmyrun, of afstandmeten.nl invoerde. Doe jij dat eens, Vik, kijken of het bij jou wel klopt?
das geen lunch! eet ook nog eens een boterham met het een of ander?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
Ik vond net in een broekzak 90 euro. Heel niet gemist
Verder ben ik trots, want barstende hoofdpijn en toch aan de administratie.
/dagboek
oh, ik heb net wel als lunch 70 gram sjokola gegeten.
Nou straks misschien, ik ben eerst even misselijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
das geen lunch! eet ook nog eens een boterham met het een of ander?
Vooruit dan maar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou straks misschien, ik ben eerst even misselijk.
Hoe bedoel je 'niet goed interpreteren'? Vanochtend ging het om een opmerking van mij over XM.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef loveli het volgende:
Vik, niet aanvallend of beledigend bedoeld, ik heb soms bij jou het idee dat je de toon van een opmerking niet goed interpreteert. Vraag me dan af of het komt omdat we onbewust 'intonatie' gebruiken met hoe we op een forum formuleren en of jij het anders 'hoort' (leest) vanwege je slechthorendheid.
edit: die XM-opmerking van vanmorgen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
das geen lunch! eet ook nog eens een boterham met het een of ander?
Ik zal er nog één post aan wijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Viking84 het volgende:
@ Puff: eerst zeg je: "Bijna 8 km-rondje in totaal" en in je volgende post zeg je "maar gisteren heb ik nog maar 23 minuten hardgelopen in totaal hè?". Ik vind het dus niet zo gek dat ik denk dat jij 23 min over 8 km doet. Edit: hoewel dat niet zo waarschijnlijk zou zijn idd, maar dat is wel wat er imho stáát.
Maar goed, nevermind.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zal er nog één post aan wijden.
hardgelopen, in totaal. Dat impliceert dat er ook niet hardgelopen wordt. En daar hou ik het bij, en zal u het mee moeten doen.
[ afbeelding ]
Wiesdiegriezel die op mijn fysio van vroegahhh lijkt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zal er nog één post aan wijden.
hardgelopen, in totaal. Dat impliceert dat er ook niet hardgelopen wordt. En daar hou ik het bij, en zal u het mee moeten doen.
[ afbeelding ]
Dat haal ik er nu even als voorbeeld bij, maar die indruk heb ik al vaker gehad (in de tijd dat MissS nog MissS heette). Nu dacht ik, ik probeer het te formuleren en zet het eens neer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'niet goed interpreteren'? Vanochtend ging het om een opmerking van mij over XM.
ja, ik heb de email geforward, maar nu reageert hij niet en kan ik niet concentreren op m'n werk want ik vind het zo leuk en ben zo benieuwd wat hij denkt en normaal kijkt hij elke 5 minuten z'n email etc etc etc....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef Merel het volgende:
En Jagar, ik zou ook gewoon zeggen dat je naar Duitsland komt hoor! Straks sta je als verassing voor de deur en is 'ie er niet
De rijdende rechterquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wiesdiegriezel die op mijn fysio van vroegahhh lijkt?
Volgens mij postte ik toen MissS hier nog postte veel agressiever dan nu, dus daar kan ik thans niet echt meer over mee pratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat haal ik er nu even als voorbeeld bij, maar die indruk heb ik al vaker gehad (in de tijd dat MissS nog MissS heette). Nu dacht ik, ik probeer het te formuleren en zet het eens neer.
Zou best kunnen hoor, maar ik merk daar hier weinig van, eigenlijk. We hebben hier toch PI's en smileys om mee aan te geven hoe een boodschap bedoeld wordt?quote:Bedoel dat je op een andere manier leest/interpreteert dan een horende, net bepaalde intonaties mist die in de kale letters niet terug te vinden zijn.
En jij wijst mij op iets dat nog correct is ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij postte ik toen MissS hier nog postte veel agressiever dan nu, dus daar kan ik thans niet echt meer over mee praatte.
[..]
Zou best kunnen hoor, maar ik merk daar hier weinig van, eigenlijk. We hebben hier toch PI's en smileys om mee aan te geven hoe een boodschap bedoeld wordt?.
Dat wel, maar mijn punt was een beetje dat jij en ik tekst op een andere manier verwerken. Ofzo, kan het niet echt duidelijk uitleggen wat ik bedoel. (daarom heb ik het eigenlijk nog niet eerder geprobeerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Zou best kunnen hoor, maar ik merk daar hier weinig van, eigenlijk. We hebben hier toch PI's en smileys om mee aan te geven hoe een boodschap bedoeld wordt?.
Dat was echt een megafaal iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En jij wijst mij op iets dat nog correct is ook?
Shit, je ninja-editte
Met pàssende PI!
Smilies worden ook niet door iedereen hetzelfde geïnterpreteerd trouwens. Sommige mensen gebruiken dequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij postte ik toen MissS hier nog postte veel agressiever dan nu, dus daar kan ik thans niet echt meer over mee praten.
[..]
ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat Vik haar tekst op het forum altijd heel erg scherp is, en dat er weinig nuances in haar tekst zitten, en dat dat misschien anders is dan bij ons door het verschil horend/slechthorend? Ik heb dat ook wel eens gedacht!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat wel, maar mijn punt was een beetje dat jij en ik tekst op een andere manier verwerken. Ofzo, kan het niet echt duidelijk uitleggen wat ik bedoel. (daarom heb ik het eigenlijk nog niet eerder geprobeerd
Dat dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat Vik haar tekst op het forum altijd heel erg scherp is, en dat er weinig nuances in haar tekst zitten, en dat dat misschien anders is dan bij ons door het verschil horend/slechthorend? Ik heb dat ook wel eens gedacht!
ja ik ook vaak inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Ik zie devolgens mij als ironische zelfspot.
Als het over jezelf gaat wel ja, maar in reactie op anderen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Ik zie devolgens mij als ironische zelfspot.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op een andere locatie, dus niks aan de hand.
Maar we smsen weer een beetje. Ik ben zwak.Hmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: lijstje is weer niks, met een kaassoufflé tussen de middag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik dequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Smilies worden ook niet door iedereen hetzelfde geïnterpreteerd trouwens. Sommige mensen gebruiken debijvoorbeeld best vaak in reactie op anderen, terwijl ik die echt als een afzeiksmiley zie.
Misschien wel, maar of dat dan door mijn slechthorendheid komt weet ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat wel, maar mijn punt was een beetje dat jij en ik tekst op een andere manier verwerken. Ofzo, kan het niet echt duidelijk uitleggen wat ik bedoel. (daarom heb ik het eigenlijk nog niet eerder geprobeerd
Nu je dat zegt heb ik wel vaak het idee dat ik veel serieuzer word genomen dan mijn bedoeling is. Maar goed, nu ben ik wel benieuwd naar specifieke voorbeelden dus op een moment dat jullie een post tegenkomen waarvan je denkt "hey", zeg dat dan evenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat Vik haar tekst op het forum altijd heel erg scherp is, en dat er weinig nuances in haar tekst zitten, en dat dat misschien anders is dan bij ons door het verschil horend/slechthorend? Ik heb dat ook wel eens gedacht!
Ik zoek zelf nog altijd naar een geschikt moment om dequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik gebruik deheel vaak, maar eigenlijk vooral als zelfspot. Samen met de
, die vind ik ook geniaal.
Als je je omdraait en met je elleboog iemand een gebroken neus hoekt, was dat niet de bedoeling. Doet wel pijn voor degene met gebroken neus, denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar of dat dan door mijn slechthorendheid komt weet ik niet.
Nachtwacht is niet slechthorend en die snapte die hele heisa van vanochtend niet en vond ook dat ik niet sorry had hoeven zeggen voor iets wat ik niet zo bedoeld had.
Ik gebruik die met enige regelmaat, ik zie het een beetje als een *randomness* smiley! Een 'durpedurp"-smiley, zo je wiltquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zoek zelf nog altijd naar een geschikt moment om dete gebruiken. Maar dat vind ik nooit, eigenlijk.
Dat heb ik ook. Vik en Mo gebruiken 'm vaak, en dat vind ik dan in eerste instantie verschrikkelijk onaardig, en in tweede instantie denk ik "ach, ze zullen het vast een stuk aardiger bedoelen dan ik het interpreteer"quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Smilies worden ook niet door iedereen hetzelfde geïnterpreteerd trouwens. Sommige mensen gebruiken debijvoorbeeld best vaak in reactie op anderen, terwijl ik die echt als een afzeiksmiley zie.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je je omdraait en met je elleboog iemand een gebroken neus hoekt, was dat niet de bedoeling. Doet wel pijn voor degene met gebroken neus, denk ik.
Als je dan reageert met "ja het was niet zo bedoeld dus waarom zou ik sorry zeggen" is dat uhm.. ietwat bot.
/beeldspraak
Dat vind ik niet helemaal vergelijkbaar en natuurlijk zeg ik dan sorry, al is het maar omdat ik dat dan automatisch doe. Als ik een kutopmerking maak die maar voor 1 uitleg vatbaar is en die echt bedoeld is om iemand te kwetsen, dan zeg ik achteraf ook "sorry" als ik ben afgekoeld. Maar dit ging om een opmerking die ook voor een andere uitleg vatbaar was en ik kan er toch niks aan doen dat jullie er iets anders in lezen? Ik vond het gezien de context wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je je omdraait en met je elleboog iemand een gebroken neus hoekt, was dat niet de bedoeling. Doet wel pijn voor degene met gebroken neus, denk ik.
Als je dan reageert met "ja het was niet zo bedoeld dus waarom zou ik sorry zeggen" is dat uhm.. ietwat bot.
/beeldspraak
Wahow, mini door de bocht! Goed geformuleerd, mademoisellequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk dat mensen in zo'n geval niet sorry zeggen voor hun intentie (die inderdaad niet verkeerd was) maar voor het feit dat ze blijkbaar niet genoeg hebben stilgestaan bij hoe het over zou komen.
ik zal het roepen! Die post met XM vond ik trouwens, nadat je het uitgelegd had, niet raar. Hier ontbrak gewoon de duidelijkheid, en mensen vatten het verkeerd op. Nu met Puff was je scherper, vond ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu je dat zegt heb ik wel vaak het idee dat ik veel serieuzer word genomen dan mijn bedoeling is. Maar goed, nu ben ik wel benieuwd naar specifieke voorbeelden dus op een moment dat jullie een post tegenkomen waarvan je denkt "hey", zeg dat dan even.
Dat vind ik juist een 'wat ben ik ook een dombo'-smileyquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gebruik die met enige regelmaat, ik zie het een beetje als een *randomness* smiley! Een 'durpedurp"-smiley, zo je wilt
Ik heb teruggelezen, maar in het heen-en-weer gequote & gecomment tussen Puff en Vik kan ik echt niets vinden waarvan ik denk "nou nou".quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zal het roepen! Die post met XM vond ik trouwens, nadat je het uitgelegd had, niet raar. Hier ontbrak gewoon de duidelijkheid, en mensen vatten het verkeerd op. Nu met Puff was je scherper, vond ik.
Ja, óf, als je 'm gebruikt in een reactie op anderen: "Want ben jij een dombo"-smiley ^^quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een 'wat ben ik ook een dombo'-smiley. En zo lees ik hem ook
.
Ik mis d'r hier nog soms.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Sarabi. Komt volgens mij vooral veel in CUL nu!
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij postte ik toen MissS hier nog postte veel agressiever dan nu, dus daar kan ik thans niet echt meer over mee praten.
Dat komt doordat ik ongeduldig benquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen, maar in het heen-en-weer gequote & gecomment tussen Puff en Vik kan ik echt niet vinden waarvan ik denk "nou nou".
Ik moest daarentegen wel gniffelen omdat ze zo geniaal langs elkaar heen zaten te kletsen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmmm...Maar hij heeft het wel verschrikkelijk stom aangepakt, op een manier die me echt gekwetst heeft. Al ben ik ook wel makkelijk kwetsbaar op dat gebied. Maar het is mijn tweede natuur om excuses voor anderen te zoeken, om het allemaal niet zo zwaar op te vatten, en om me vervolgens gewoon een tweede keer weer net zo hard te laten naaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus daar wil ik niet weer intrappen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik was blijkbaar te stellig ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen, maar in het heen-en-weer gequote & gecomment tussen Puff en Vik kan ik echt niets vinden waarvan ik denk "nou nou".
Ik moest daarentegen wel gniffelen omdat ze zo geniaal langs elkaar heen zaten te kletsen
Ja precies, bij sommige mensen gebeurt het vaker dan bij anderen dat ik actief moet denken "ze zullen het vast niet onaardig bedoelen" omdat iets er in eerste instantie wel onaardig uitziet. Als je weet dat dat nou eenmaal iemands stijl is, is het niet zo'n probleem meer maar het risico dat iets verkeerd opgevat wordt is dan wel groter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Vik en Mo gebruiken 'm vaak, en dat vind ik dan in eerste instantie verschrikkelijk onaardig, en in tweede instantie denk ik "ach, ze zullen het vast een stuk aardiger bedoelen dan ik het interpreteer"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar hij heeft het wel verschrikkelijk stom aangepakt, op een manier die me echt gekwetst heeft. Als ben ik ook wel makkelijk kwetsbaar op dat gebied. Maar het is mijn tweede natuur om excuses voor anderen te zoeken, om het allemaal niet zo zwaar op te vatten, en om me vervolgens gewoon een tweede keer weer net zo hard te laten naaienDus daar wil ik niet weer intrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze bij mij ook een zekere vorm van agressie opwekt, dus ik me kan voorstellen dat jij indertijd agressiever postte dan nu.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik het wist, dan vroeg ik het niet.
Wij vrouwen vergeten niks en over 18 weken komen we er nog op terug.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Duvel het volgende:
Dat jullie nog steeds bezig zijn over die opmerking van vanmorgen vind ik wel opvallend trouwens.
omdat iemand anders dan zoiets doet en iemand zegt 'je lijkt wel een Vik'quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij vrouwen vergeten niks en over 18 weken komen we er nog op terug.
Oh ok, sorry, ik ben een beetje in een defensieve modus vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ze bij mij ook een zekere vorm van agressie opwekt, dus ik me kan voorstellen dat jij indertijd agressiever postte dan nu.
Dat jullie nog steeds bezig zijn over die opmerking van vanmorgen vind ik wel opvallend trouwens.
een vikingkje (vikingtje??) doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat iemand anders dan zoiets doet en iemand zegt 'je lijkt wel een Vik'
Behoorlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Perruche het volgende:
Ja duvel het is wel een "wijventopic" he
helemaal niet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ok, sorry, ik ben een beetje in een defensieve modus vandaag.
En ja, zo'n opmerking zit mij dwars. Ik vind het altijd ontzettend leuk om hier mee te posten, maar nu krijg ik een beetje zo'n "maar intussen vinden ze me maar een rare kwibus"-gevoel. En dat vind ik niet tof.
Iedereen hier is gek, anders zaten ze niet op FOK.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ja, zo'n opmerking zit mij dwars. Ik vind het altijd ontzettend leuk om hier mee te posten, maar nu krijg ik een beetje zo'n "maar intussen vinden ze me maar een rare kwibus"-gevoel. En dat vind ik niet tof.
Het is wel opvallend dat iedereen nog even z'n zegje moet doen. Vanavond komen de dames die nu aan het werk zijn weer terug en die hebben er vast ook nog wel wat over te zeggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij vrouwen vergeten niks en over 18 weken komen we er nog op terug.
De n en k zitten op de bank en de g hoort er niet tussenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een vikingkje (vikingtje??) doen!
Leuk, dus een opmerking maken die iemand anders in het verkeerde keelgat schiet is een vikje doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een vikingkje (vikingtje??) doen!
bij dezequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk, dus een opmerking maken die iemand anders in het verkeerde keelgat schiet is een vikje doen?![]()
.
Niet naar bedoeld,maar je bent toch ook een beetje raar Vikquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:En ja, zo'n opmerking zit mij dwars. Ik vind het altijd ontzettend leuk om hier mee te posten, maar nu krijg ik een beetje zo'n "maar intussen vinden ze me maar een rare kwibus"-gevoel. En dat vind ik niet tof.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Perruche het volgende:
Hoi razz
(had je in eerste instantie niet herkend op feestboek)
ik ga weer even werken
Dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet naar bedoeld,maar je bent toch ook een beetje raar VikMaar dat zijn wel volgens mij allemaal in meer en minder in mindere mate hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter dan die ik voorstelde toch?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk, dus een opmerking maken die iemand anders in het verkeerde keelgat schiet is een vikje doen?![]()
.
* rare kwibus meldtLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Auw!
*Imagine een Razztwizzle die heel hard moet lachen om Maria, maar dat helemaal niet kan, want hechtingen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De n en k zitten op de bank en de g hoort er niet tussen
Er was zo'n rijmpje op de basisschool om dat te leren en ik weet 'm niet meer!![]()
Ik vond vik niet echt fel net, maar ik ging wel m'n tekst nalezen erdoor, of het echt zo raar stond.
Aww, snorry! *koesje op niet-gezwollen-wang*quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Auw!
*Imagine een Razztwizzle die heel hard moet lachen om Maria, maar dat helemaal niet kan, want hechtingen
Die heb ik er ook net ingegooid. Fijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Ibuprofen 600 gaat halen.
* En mondelingen in gaat lezen.
Dag, kwibi van me![]()
.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Spuit11Misschien moet ik al mijn posts voortaan maar 10 minuten laten staan voor ik ze post, zodat ik ze in de tussentijd nog kan voorzien van allerhande disclaimersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beter dan die ik voorstelde toch?!
* rare kwibus meldt. Maw: als ik me van geen kwaad bewust ben, valt er ook weinig aan te doen.
En die laatste opmerking klinkt een beetje te klinisch. Ik ben geen gediagnosticeerde autist ofzo.Niet meer actief op Fok!
Vizor heeft zelf ook een beetje moeite met nuances Vik. Hij bedoelt het vast niet vervelend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet ik al mijn posts voortaan maar 10 minuten laten staan voor ik ze post, zodat ik ze in de tussentijd nog kan voorzien van allerhande disclaimers. Maw: als ik me van geen kwaad bewust ben, valt er ook weinig aan te doen.
En die laatste opmerking klinkt een beetje te klinisch. Ik ben geen gediagnosticeerde autist ofzo.
Als veel andere slankies die persoon als vriend hebben @ FB weet ik wel vrij zeker dat het ook een slankie moet zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Ik voeg ook maar random mensen toe waarvan ik vermoed dat ze Slank-gerelateerd zijn. En dan haal ik vaak uit de posts en foto's wel wie wie is
![]()
.
Met die smiley lijkt het voor mij dus ook weer alsof je V1z0R's post verschrikkelijk dom vindt. Om maar even aan te geven wat ik net bedoelde, iedereen interpreteert die dingen toch anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet ik al mijn posts voortaan maar 10 minuten laten staan voor ik ze post, zodat ik ze in de tussentijd nog kan voorzien van allerhande disclaimers. Maw: als ik me van geen kwaad bewust ben, valt er ook weinig aan te doen.
En die laatste opmerking klinkt een beetje te klinisch. Ik ben geen gediagnosticeerde autist ofzo.
Nee, die smiley betekent (edit in dit geval, voor men denkt dat ik de smileybaas benquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met die smiley lijkt het voor mij dus ook weer alsof je V1z0R's post verschrikkelijk dom vindt. Om maar even aan te geven wat ik net bedoelde, iedereen interpreteert die dingen toch anders.
Hier niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
de term 'u-declinatie' roept herinneringen op
Hey, je vroeg of mensen het aan wilden geven als er een voorbeeld voorbijkwam!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die smiley betekent (edit in dit geval, voor men denkt dat ik de smileybaas ben): omg, waar moet ik aan beginnen
.
Ik ga geloof ik maar stoppen met communiceren.
Dat snap ik ook weer welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb juist hele nare associaties bij de![]()
Die is toch keiliefquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef loveli het volgende:
En het plaatje van delijkt niet op de big smile die ermee bedoeld hoort te worden.
Met z'n stomme blosjes.
Ik niet. Ik vind dat een blij smilie. Iets van ''Ha''. Ik vind dequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Miss_S?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Die betekent voor mij iets als "WHAHAHAHA"quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Denk het welquote:
Mensen met alektorofobie juist bij dezequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gebruik dequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Het was een voorbeeld van foute interpretatiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Moet dat een pleister voorstellen?
Ik dacht dat het een mond-in-afgrijzen was ^^
Nee, check mij eens stoer zijn. Tezamen metquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik gebruik als ik iets echt leuk vind meestal de
Nu zie ik steeds een pleisterquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld van foute interpretaties
contextquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Swietje het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat iedereen elke smiley zo'n beetje anders interpreteert en dat er dus altijd wel iemand jouw post anders opvat dan dat jij zou willen.Oh en bij mij kan één smiley op meerdere manieren gebruikt/bedoelt worden.
Dat hangt volledig van de context af!quote:
Maar zonder context is het dus de pijpsmileyquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat hangt volledig van de context af!
LOLquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat hangt volledig van de context af!
Ikea: ga rond etenstijd. Geen kinderwagens om over te struikelen, veel parkeerplek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Syrena het volgende:
Mpf, ik ga een uur vroeger weg van werk want wil vanvond naar de Ikea, dus ik mail mijn paps dat ik een uur eerder wegkan en hoe laat ie dan wil gaan. Antwoord: 18.30.
ZUCHT. Dan zijn we er pas om 19 en dat vind ik dus te laaaaahaaaaat. En dan is dat uur vrij ook nogal onnodig. En hij moet wel mee, want de pakketten moeten in zijn grote oto.
Ben Vik dan wel niet. Maar langzamerhand krijg ik bij jou wel het idee dat je in ieder geval bi bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
LOL
Lieve Mona Vik,
Razz heeft een mooie mond, die kan ik wel zoenen...
Ben ik nu lesbisch?
Uniekhoorn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar zonder context is het dus de pijpsmiley
Heb je moeilijke woorden gegoogled?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
zonder context slaan deze dus op cunnilingus ?
Eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben Vik dan wel niet. Maar langzamerhand krijg ik bij jou wel het idee dat je in ieder geval bi bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |