Die heb ik er ook net ingegooid. Fijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Ibuprofen 600 gaat halen.
* En mondelingen in gaat lezen.
Dag, kwibi van me![]()
.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Spuit11Misschien moet ik al mijn posts voortaan maar 10 minuten laten staan voor ik ze post, zodat ik ze in de tussentijd nog kan voorzien van allerhande disclaimersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beter dan die ik voorstelde toch?!
* rare kwibus meldt. Maw: als ik me van geen kwaad bewust ben, valt er ook weinig aan te doen.
En die laatste opmerking klinkt een beetje te klinisch. Ik ben geen gediagnosticeerde autist ofzo.Niet meer actief op Fok!
Vizor heeft zelf ook een beetje moeite met nuances Vik. Hij bedoelt het vast niet vervelend.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet ik al mijn posts voortaan maar 10 minuten laten staan voor ik ze post, zodat ik ze in de tussentijd nog kan voorzien van allerhande disclaimers. Maw: als ik me van geen kwaad bewust ben, valt er ook weinig aan te doen.
En die laatste opmerking klinkt een beetje te klinisch. Ik ben geen gediagnosticeerde autist ofzo.
Als veel andere slankies die persoon als vriend hebben @ FB weet ik wel vrij zeker dat het ook een slankie moet zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Ik voeg ook maar random mensen toe waarvan ik vermoed dat ze Slank-gerelateerd zijn. En dan haal ik vaak uit de posts en foto's wel wie wie is
![]()
.
Met die smiley lijkt het voor mij dus ook weer alsof je V1z0R's post verschrikkelijk dom vindt. Om maar even aan te geven wat ik net bedoelde, iedereen interpreteert die dingen toch anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien moet ik al mijn posts voortaan maar 10 minuten laten staan voor ik ze post, zodat ik ze in de tussentijd nog kan voorzien van allerhande disclaimers. Maw: als ik me van geen kwaad bewust ben, valt er ook weinig aan te doen.
En die laatste opmerking klinkt een beetje te klinisch. Ik ben geen gediagnosticeerde autist ofzo.
Nee, die smiley betekent (edit in dit geval, voor men denkt dat ik de smileybaas benquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met die smiley lijkt het voor mij dus ook weer alsof je V1z0R's post verschrikkelijk dom vindt. Om maar even aan te geven wat ik net bedoelde, iedereen interpreteert die dingen toch anders.
Hier niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
de term 'u-declinatie' roept herinneringen op
Hey, je vroeg of mensen het aan wilden geven als er een voorbeeld voorbijkwam!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, die smiley betekent (edit in dit geval, voor men denkt dat ik de smileybaas ben): omg, waar moet ik aan beginnen
.
Ik ga geloof ik maar stoppen met communiceren.
Dat snap ik ook weer welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb juist hele nare associaties bij de![]()
Die is toch keiliefquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef loveli het volgende:
En het plaatje van delijkt niet op de big smile die ermee bedoeld hoort te worden.
Met z'n stomme blosjes.
Ik niet. Ik vind dat een blij smilie. Iets van ''Ha''. Ik vind dequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Miss_S?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Die betekent voor mij iets als "WHAHAHAHA"quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Denk het welquote:
Mensen met alektorofobie juist bij dezequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gebruik dequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Het was een voorbeeld van foute interpretatiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Moet dat een pleister voorstellen?
Ik dacht dat het een mond-in-afgrijzen was ^^
Nee, check mij eens stoer zijn. Tezamen metquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik gebruik als ik iets echt leuk vind meestal de
Nu zie ik steeds een pleisterquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld van foute interpretaties
contextquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:36 schreef Swietje het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat iedereen elke smiley zo'n beetje anders interpreteert en dat er dus altijd wel iemand jouw post anders opvat dan dat jij zou willen.Oh en bij mij kan één smiley op meerdere manieren gebruikt/bedoelt worden.
Dat hangt volledig van de context af!quote:
Maar zonder context is het dus de pijpsmileyquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat hangt volledig van de context af!
LOLquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat hangt volledig van de context af!
Ikea: ga rond etenstijd. Geen kinderwagens om over te struikelen, veel parkeerplek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef Syrena het volgende:
Mpf, ik ga een uur vroeger weg van werk want wil vanvond naar de Ikea, dus ik mail mijn paps dat ik een uur eerder wegkan en hoe laat ie dan wil gaan. Antwoord: 18.30.
ZUCHT. Dan zijn we er pas om 19 en dat vind ik dus te laaaaahaaaaat. En dan is dat uur vrij ook nogal onnodig. En hij moet wel mee, want de pakketten moeten in zijn grote oto.
Ben Vik dan wel niet. Maar langzamerhand krijg ik bij jou wel het idee dat je in ieder geval bi bentquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
LOL
Lieve Mona Vik,
Razz heeft een mooie mond, die kan ik wel zoenen...
Ben ik nu lesbisch?
Uniekhoorn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar zonder context is het dus de pijpsmiley
Heb je moeilijke woorden gegoogled?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
zonder context slaan deze dus op cunnilingus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |