Razz heeft dik haar, hou daar wel rekening mee!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Razz: het staat jou zo goeden ik heb ongeveer dezelfde lengte haar.. ben dat hangerige zo ontzettend zát en toen ik 't verschil met jou zag dacht ik: hm.. waarom probeer ik zoiets niet...
moet wel een grove krul zijn, dan, geen poedelmaar dat kun je vast aangeven?
Awww, thxquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vond jouw haar zo mooi op de bruiloftsfoto's!
Ik heb dat serum wel eens geprobeerd. Had het gevoel dat ik daar een hele vette kop van kreeg. Maar misschien deed ik wel iets fout (teveel gebruikt ofzo).quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
John Frieda heeft ook goede (dure) spullen voor krullen.
Ja hoor, ik heb ook een vrij grof permanent erin. Héél veel rollers in m'n haar, en de eerste dag lijkt het nog even coupe poedel, maar daarna zakt het wat en worden het grovere krullen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
Razz: het staat jou zo goeden ik heb ongeveer dezelfde lengte haar.. ben dat hangerige zo ontzettend zát en toen ik 't verschil met jou zag dacht ik: hm.. waarom probeer ik zoiets niet...
moet wel een grove krul zijn, dan, geen poedelmaar dat kun je vast aangeven?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Nee, al ben ik er nu wel zo aan gewend dat ik ze niet meer kwijt wil.
Moet zeggen dat ik je steile haar ook erg mooi vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: maar steil is sexier![]()
Omg. Ehrm, thanks?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:59 schreef V1z0R het volgende:
Coco, heeft knokkelkuiltjes, hoe schattig
Hoe lang blijven de krullen eigenlijk? M.a.w. hoe vaak moet je terug naar de kapper?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb ook een vrij grof permanent erin. Héél veel rollers in m'n haar, en de eerste dag lijkt het nog even coupe poedel, maar daarna zakt het wat en worden het grovere krullen.
't Was wel duur trouwens130 euro, en je zit echt vier uur bij de kapper
maar dan heb je ook wat.
En ik föhn m'n haar nooit, trouwens. Laat het opdrogen met dat Andrélon crèmespul erin en dan op school nog even spray er doorheen. Als ik ga föhnen, dan wordt het coupe pluizenbolletje.
Na 3 maanden moet er een stuk af, dan krult het weer een heel stuk op, en na een half jaar moet er echt een nieuw permanent in, want dan is het weer gewoon haar met nog wat krullende flupjes onderin.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe lang blijven de krullen eigenlijk? M.a.w. hoe vaak moet je terug naar de kapper?
Ow, maar dat valt best mee danquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Na 3 maanden moet er een stuk af, dan krult het weer een heel stuk op, en na een half jaar moet er echt een nieuw permanent in, want dan is het weer gewoon haar met nog wat krullende flupjes onderin.
Yeh. Kleine handen met dikke worstjes als vingersquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:53 schreef V1z0R het volgende:
En knokkelkuiltjes zijn kuiltjes waar normaal je knokkels zitten! Hebben vrouwen met kleine handen vaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |