'Bitch! I live in a fucking trashcan!'quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Razzt, mooie deerneMaar dat vind ik met stijl haar én krullen, je kan met jouw gezicht een boel hebben, blijkt
Coco: yarp, je hebt van die gestroomlijnde welgevormde wenkbrauwenIk heb meer vuilnisbakkemonster-brows
Misschien dat me daarom mooie brows extra opvallen
[ afbeelding ]
Dan mag ie mij ook wel knippenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Nachtwacht is donders handig met een schaar
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Ohw, en ik heb, mits ik het niet bijwerk, een echte Bert wenkbrauw (ja maar 1)
[ afbeelding ]
Telefonsexquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wauw, ik moet daar toch echt m'n complimenten over geven, hoe je haar er op de meet uitzag!![]()
Of laat je het wel door iemand anders knippen?
Ga dan naar de kapper en vraag of ze niet veel aan het model wil veranderen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben sinds juli niet meer naar de kapper geweest en eigenlijk moet het nodig. Maar juist nu krijg ik van mensen complimentjes dat mijn haar zo leuk zit![]()
. En dat terwijl het vol zit met gespleten punten, langer=zwaarder=minder krullen, laagjes zijn zo goed als weg... Vaag. De lengte is nu wel mooier, maar het wordt er helaas niet gezonder op.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Nee, al ben ik er nu wel zo aan gewend dat ik ze niet meer kwijt wil.
wauw staat je geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie meid ben je
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik zie jou niet met krullen eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
krullen zijn wel mooistaat je goed, vraag me af of 't mij zou staan
Carmenset, krultang, papilotten... Give it a try.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
krullen zijn wel mooistaat je goed, vraag me af of 't mij zou staan
Dit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Carmenset, krultang, papilotten... Give it a try.
Pics!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
whehe.. papillotten is wel een idee ja, dat deed m'n moeder vroeger ook altijd bij me voor feestjes enzo
Herkenbaar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij staat dat vooral op video's enzo, van toen ik als prinsesje of fee verkleed naar school ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |