Iedereen hier is gek, anders zaten ze niet op FOK.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ja, zo'n opmerking zit mij dwars. Ik vind het altijd ontzettend leuk om hier mee te posten, maar nu krijg ik een beetje zo'n "maar intussen vinden ze me maar een rare kwibus"-gevoel. En dat vind ik niet tof.
Het is wel opvallend dat iedereen nog even z'n zegje moet doen. Vanavond komen de dames die nu aan het werk zijn weer terug en die hebben er vast ook nog wel wat over te zeggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij vrouwen vergeten niks en over 18 weken komen we er nog op terug.
De n en k zitten op de bank en de g hoort er niet tussenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een vikingkje (vikingtje??) doen!
Leuk, dus een opmerking maken die iemand anders in het verkeerde keelgat schiet is een vikje doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een vikingkje (vikingtje??) doen!
bij dezequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk, dus een opmerking maken die iemand anders in het verkeerde keelgat schiet is een vikje doen?![]()
.
Niet naar bedoeld,maar je bent toch ook een beetje raar Vikquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:07 schreef Viking84 het volgende:En ja, zo'n opmerking zit mij dwars. Ik vind het altijd ontzettend leuk om hier mee te posten, maar nu krijg ik een beetje zo'n "maar intussen vinden ze me maar een rare kwibus"-gevoel. En dat vind ik niet tof.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Perruche het volgende:
Hoi razz
(had je in eerste instantie niet herkend op feestboek)
ik ga weer even werken
Dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet naar bedoeld,maar je bent toch ook een beetje raar VikMaar dat zijn wel volgens mij allemaal in meer en minder in mindere mate hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter dan die ik voorstelde toch?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk, dus een opmerking maken die iemand anders in het verkeerde keelgat schiet is een vikje doen?![]()
.
* rare kwibus meldtLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Auw!
*Imagine een Razztwizzle die heel hard moet lachen om Maria, maar dat helemaal niet kan, want hechtingen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De n en k zitten op de bank en de g hoort er niet tussen
Er was zo'n rijmpje op de basisschool om dat te leren en ik weet 'm niet meer!![]()
Ik vond vik niet echt fel net, maar ik ging wel m'n tekst nalezen erdoor, of het echt zo raar stond.
Aww, snorry! *koesje op niet-gezwollen-wang*quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
![]()
![]()
![]()
Auw!
*Imagine een Razztwizzle die heel hard moet lachen om Maria, maar dat helemaal niet kan, want hechtingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |