abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 2 februari 2011 @ 14:48:25 #176
70532 loveli
N
pi_92223306
Klote automatische refresh... Alle verbeterde fouten worden meteen weggewist.
crap in = crap out
pi_92223335
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat wel, maar mijn punt was een beetje dat jij en ik tekst op een andere manier verwerken. Ofzo, kan het niet echt duidelijk uitleggen wat ik bedoel. (daarom heb ik het eigenlijk nog niet eerder geprobeerd :')
ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat Vik haar tekst op het forum altijd heel erg scherp is, en dat er weinig nuances in haar tekst zitten, en dat dat misschien anders is dan bij ons door het verschil horend/slechthorend? Ik heb dat ook wel eens gedacht!
  Vis een optie? woensdag 2 februari 2011 @ 14:48:50 #178
70532 loveli
N
pi_92223343
Ik zie de :') volgens mij als ironische zelfspot.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 2 februari 2011 @ 14:49:12 #179
70532 loveli
N
pi_92223373
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat Vik haar tekst op het forum altijd heel erg scherp is, en dat er weinig nuances in haar tekst zitten, en dat dat misschien anders is dan bij ons door het verschil horend/slechthorend? Ik heb dat ook wel eens gedacht!
Dat dus.
crap in = crap out
pi_92223383
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
ja ik ook vaak inderdaad :Y
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92223410
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Als het over jezelf gaat wel ja, maar in reactie op anderen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_92223446
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik zit vandaag op een andere locatie, dus niks aan de hand.

Maar we smsen weer een beetje. Ik ben zwak.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: lijstje is weer niks, met een kaassoufflé tussen de middag.
Hmmm...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92223470
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Smilies worden ook niet door iedereen hetzelfde geīnterpreteerd trouwens. Sommige mensen gebruiken de :') bijvoorbeeld best vaak in reactie op anderen, terwijl ik die echt als een afzeiksmiley zie.
Ik gebruik de :') heel vaak, maar eigenlijk vooral als zelfspot. Samen met de :+ , die vind ik ook geniaal. :D
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:50:48 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92223479
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat wel, maar mijn punt was een beetje dat jij en ik tekst op een andere manier verwerken. Ofzo, kan het niet echt duidelijk uitleggen wat ik bedoel. (daarom heb ik het eigenlijk nog niet eerder geprobeerd :')
Misschien wel, maar of dat dan door mijn slechthorendheid komt weet ik niet.
Nachtwacht is niet slechthorend en die snapte die hele heisa van vanochtend niet en vond ook dat ik niet sorry had hoeven zeggen voor iets wat ik niet zo bedoeld had.

Dan kun je ons natuurlijk als twee autistjes wegzetten (wat mijn moeder graag doet :P), maar je slechthorendheidhypothese gaat niet echt meer op :P.

Dus: eerlijk gezegd vind ik het wel een vervelende opmerking, hoe voorzichtig je hem ook probeert in te kleden. Waar mensen bij elkaar zijn ontstaan misverstanden en ergernissen. Waarom je dan juist tegen mij erover begint, snap ik niet echt.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:53:03 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92223608
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nu je dat zegt heb ik wel vaak het idee dat ik veel serieuzer word genomen dan mijn bedoeling is. Maar goed, nu ben ik wel benieuwd naar specifieke voorbeelden dus op een moment dat jullie een post tegenkomen waarvan je denkt "hey", zeg dat dan even :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92223620
Hmm, ik heb eigenlijk ook weleens het idee dat ik dingen erg letterlijk kan nemen, of dat ik signalen krijg dat anderen het raar vinden wat ik zeg, terwijl ik dat zelf (in het begin nog) niet merk.
Mijn excuus is altijd m'n broer met PDD-NOS en dat ik dan misschien wel enig autisme heb, of gewoon letterlijk opgevoed ben :P Het gaat erom dat je je bewust bent dat het anders kan overkomen.
pi_92223628
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik gebruik de :') heel vaak, maar eigenlijk vooral als zelfspot. Samen met de :+ , die vind ik ook geniaal. :D
Ik zoek zelf nog altijd naar een geschikt moment om de >:O te gebruiken. Maar dat vind ik nooit, eigenlijk.
  Vis een optie? woensdag 2 februari 2011 @ 14:53:44 #188
70532 loveli
N
pi_92223649
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar of dat dan door mijn slechthorendheid komt weet ik niet.
Nachtwacht is niet slechthorend en die snapte die hele heisa van vanochtend niet en vond ook dat ik niet sorry had hoeven zeggen voor iets wat ik niet zo bedoeld had.
Als je je omdraait en met je elleboog iemand een gebroken neus hoekt, was dat niet de bedoeling. Doet wel pijn voor degene met gebroken neus, denk ik.

Als je dan reageert met "ja het was niet zo bedoeld dus waarom zou ik sorry zeggen" is dat uhm.. ietwat bot.

/beeldspraak
crap in = crap out
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:54:48 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92223706
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik zoek zelf nog altijd naar een geschikt moment om de >:O te gebruiken. Maar dat vind ik nooit, eigenlijk.
Ik gebruik die met enige regelmaat, ik zie het een beetje als een *randomness* smiley! Een 'durpedurp"-smiley, zo je wilt :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92223804
Ik denk dat mensen in zo'n geval niet sorry zeggen voor hun intentie (die inderdaad niet verkeerd was) maar voor het feit dat ze blijkbaar niet genoeg hebben stilgestaan bij hoe het over zou komen.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:56:15 #191
331 Merel
Be here now.
pi_92223805
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Smilies worden ook niet door iedereen hetzelfde geīnterpreteerd trouwens. Sommige mensen gebruiken de :') bijvoorbeeld best vaak in reactie op anderen, terwijl ik die echt als een afzeiksmiley zie.
Dat heb ik ook. Vik en Mo gebruiken 'm vaak, en dat vind ik dan in eerste instantie verschrikkelijk onaardig, en in tweede instantie denk ik "ach, ze zullen het vast een stuk aardiger bedoelen dan ik het interpreteer" :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:56:20 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92223809
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je je omdraait en met je elleboog iemand een gebroken neus hoekt, was dat niet de bedoeling. Doet wel pijn voor degene met gebroken neus, denk ik.

Als je dan reageert met "ja het was niet zo bedoeld dus waarom zou ik sorry zeggen" is dat uhm.. ietwat bot.

/beeldspraak
:D

Wel eensch! :Y Vooral omdat het in dit geval sowieso al om een pijnlijke situatie gaat.
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:56:46 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92223831
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef loveli het volgende:

[..]

/beeldspraak
Dat vind ik niet helemaal vergelijkbaar en natuurlijk zeg ik dan sorry, al is het maar omdat ik dat dan automatisch doe. Als ik een kutopmerking maak die maar voor 1 uitleg vatbaar is en die echt bedoeld is om iemand te kwetsen, dan zeg ik achteraf ook "sorry" als ik ben afgekoeld. Maar dit ging om een opmerking die ook voor een andere uitleg vatbaar was en ik kan er toch niks aan doen dat jullie er iets anders in lezen? Ik vond het gezien de context wel duidelijk.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:57:05 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92223848
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk dat mensen in zo'n geval niet sorry zeggen voor hun intentie (die inderdaad niet verkeerd was) maar voor het feit dat ze blijkbaar niet genoeg hebben stilgestaan bij hoe het over zou komen.
Wahow, mini door de bocht! Goed geformuleerd, mademoiselle :Y)
pi_92223861
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nu je dat zegt heb ik wel vaak het idee dat ik veel serieuzer word genomen dan mijn bedoeling is. Maar goed, nu ben ik wel benieuwd naar specifieke voorbeelden dus op een moment dat jullie een post tegenkomen waarvan je denkt "hey", zeg dat dan even :P.
ik zal het roepen! Die post met XM vond ik trouwens, nadat je het uitgelegd had, niet raar. Hier ontbrak gewoon de duidelijkheid, en mensen vatten het verkeerd op. Nu met Puff was je scherper, vond ik.
pi_92223909
Hoe heet missS nu dan?
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:58:20 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92223917
Nou ja, anyway, ik heb al "sorry" gezegd. Laat ik dat nou niet ontkrachten met een "ja maarrrrr" :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92223926
:@ ik wil nu kijken hoe krullen staan :') :@
Ja doei.
pi_92223997
quote:
11s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Perruche het volgende:
Hoe heet missS nu dan?
Sarabi. Komt volgens mij vooral veel in CUL nu!
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:59:49 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92224008
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik gebruik die met enige regelmaat, ik zie het een beetje als een *randomness* smiley! Een 'durpedurp"-smiley, zo je wilt :7
Dat vind ik juist een 'wat ben ik ook een dombo'-smiley :'). En zo lees ik hem ook :P.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')