ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat Vik haar tekst op het forum altijd heel erg scherp is, en dat er weinig nuances in haar tekst zitten, en dat dat misschien anders is dan bij ons door het verschil horend/slechthorend? Ik heb dat ook wel eens gedacht!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat wel, maar mijn punt was een beetje dat jij en ik tekst op een andere manier verwerken. Ofzo, kan het niet echt duidelijk uitleggen wat ik bedoel. (daarom heb ik het eigenlijk nog niet eerder geprobeerd
Dat dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat Vik haar tekst op het forum altijd heel erg scherp is, en dat er weinig nuances in haar tekst zitten, en dat dat misschien anders is dan bij ons door het verschil horend/slechthorend? Ik heb dat ook wel eens gedacht!
ja ik ook vaak inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Ik zie devolgens mij als ironische zelfspot.
Als het over jezelf gaat wel ja, maar in reactie op anderen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Ik zie devolgens mij als ironische zelfspot.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op een andere locatie, dus niks aan de hand.
Maar we smsen weer een beetje. Ik ben zwak.Hmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: lijstje is weer niks, met een kaassoufflé tussen de middag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik dequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Smilies worden ook niet door iedereen hetzelfde geīnterpreteerd trouwens. Sommige mensen gebruiken debijvoorbeeld best vaak in reactie op anderen, terwijl ik die echt als een afzeiksmiley zie.
Misschien wel, maar of dat dan door mijn slechthorendheid komt weet ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat wel, maar mijn punt was een beetje dat jij en ik tekst op een andere manier verwerken. Ofzo, kan het niet echt duidelijk uitleggen wat ik bedoel. (daarom heb ik het eigenlijk nog niet eerder geprobeerd
Nu je dat zegt heb ik wel vaak het idee dat ik veel serieuzer word genomen dan mijn bedoeling is. Maar goed, nu ben ik wel benieuwd naar specifieke voorbeelden dus op een moment dat jullie een post tegenkomen waarvan je denkt "hey", zeg dat dan evenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Dat Vik haar tekst op het forum altijd heel erg scherp is, en dat er weinig nuances in haar tekst zitten, en dat dat misschien anders is dan bij ons door het verschil horend/slechthorend? Ik heb dat ook wel eens gedacht!
Ik zoek zelf nog altijd naar een geschikt moment om dequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik gebruik deheel vaak, maar eigenlijk vooral als zelfspot. Samen met de
, die vind ik ook geniaal.
Als je je omdraait en met je elleboog iemand een gebroken neus hoekt, was dat niet de bedoeling. Doet wel pijn voor degene met gebroken neus, denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar of dat dan door mijn slechthorendheid komt weet ik niet.
Nachtwacht is niet slechthorend en die snapte die hele heisa van vanochtend niet en vond ook dat ik niet sorry had hoeven zeggen voor iets wat ik niet zo bedoeld had.
Ik gebruik die met enige regelmaat, ik zie het een beetje als een *randomness* smiley! Een 'durpedurp"-smiley, zo je wiltquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zoek zelf nog altijd naar een geschikt moment om dete gebruiken. Maar dat vind ik nooit, eigenlijk.
Dat heb ik ook. Vik en Mo gebruiken 'm vaak, en dat vind ik dan in eerste instantie verschrikkelijk onaardig, en in tweede instantie denk ik "ach, ze zullen het vast een stuk aardiger bedoelen dan ik het interpreteer"quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Smilies worden ook niet door iedereen hetzelfde geīnterpreteerd trouwens. Sommige mensen gebruiken debijvoorbeeld best vaak in reactie op anderen, terwijl ik die echt als een afzeiksmiley zie.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je je omdraait en met je elleboog iemand een gebroken neus hoekt, was dat niet de bedoeling. Doet wel pijn voor degene met gebroken neus, denk ik.
Als je dan reageert met "ja het was niet zo bedoeld dus waarom zou ik sorry zeggen" is dat uhm.. ietwat bot.
/beeldspraak
Dat vind ik niet helemaal vergelijkbaar en natuurlijk zeg ik dan sorry, al is het maar omdat ik dat dan automatisch doe. Als ik een kutopmerking maak die maar voor 1 uitleg vatbaar is en die echt bedoeld is om iemand te kwetsen, dan zeg ik achteraf ook "sorry" als ik ben afgekoeld. Maar dit ging om een opmerking die ook voor een andere uitleg vatbaar was en ik kan er toch niks aan doen dat jullie er iets anders in lezen? Ik vond het gezien de context wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je je omdraait en met je elleboog iemand een gebroken neus hoekt, was dat niet de bedoeling. Doet wel pijn voor degene met gebroken neus, denk ik.
Als je dan reageert met "ja het was niet zo bedoeld dus waarom zou ik sorry zeggen" is dat uhm.. ietwat bot.
/beeldspraak
Wahow, mini door de bocht! Goed geformuleerd, mademoisellequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk dat mensen in zo'n geval niet sorry zeggen voor hun intentie (die inderdaad niet verkeerd was) maar voor het feit dat ze blijkbaar niet genoeg hebben stilgestaan bij hoe het over zou komen.
ik zal het roepen! Die post met XM vond ik trouwens, nadat je het uitgelegd had, niet raar. Hier ontbrak gewoon de duidelijkheid, en mensen vatten het verkeerd op. Nu met Puff was je scherper, vond ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu je dat zegt heb ik wel vaak het idee dat ik veel serieuzer word genomen dan mijn bedoeling is. Maar goed, nu ben ik wel benieuwd naar specifieke voorbeelden dus op een moment dat jullie een post tegenkomen waarvan je denkt "hey", zeg dat dan even.
Dat vind ik juist een 'wat ben ik ook een dombo'-smileyquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gebruik die met enige regelmaat, ik zie het een beetje als een *randomness* smiley! Een 'durpedurp"-smiley, zo je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |