Dat ik de indruk zou wekken dat die twee lessen samen 23 minuten duurden, en dat ik daarin, alleen in het hardlopende deel, 8 km afgelegd zou hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik zeg toch ook niet dat je dat niet mag zijn? Op welk punt ben je het niet met me eens dan? Volgens mij begrijpen we elkaar even niet.
Woef!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik had mijn nikeplus thingie gekalibreerd en alles, maar toch klopte het niet als ik dezelfde route op mapmyrun, of afstandmeten.nl invoerde. Doe jij dat eens, Vik, kijken of het bij jou wel klopt?
das geen lunch! eet ook nog eens een boterham met het een of ander?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef conleche het volgende:
Ik vond net in een broekzak 90 euro. Heel niet gemist
Verder ben ik trots, want barstende hoofdpijn en toch aan de administratie.
/dagboek
oh, ik heb net wel als lunch 70 gram sjokola gegeten.
Nou straks misschien, ik ben eerst even misselijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
das geen lunch! eet ook nog eens een boterham met het een of ander?
Vooruit dan maar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou straks misschien, ik ben eerst even misselijk.
Hoe bedoel je 'niet goed interpreteren'? Vanochtend ging het om een opmerking van mij over XM.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef loveli het volgende:
Vik, niet aanvallend of beledigend bedoeld, ik heb soms bij jou het idee dat je de toon van een opmerking niet goed interpreteert. Vraag me dan af of het komt omdat we onbewust 'intonatie' gebruiken met hoe we op een forum formuleren en of jij het anders 'hoort' (leest) vanwege je slechthorendheid.
edit: die XM-opmerking van vanmorgen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
das geen lunch! eet ook nog eens een boterham met het een of ander?
Ik zal er nog één post aan wijden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Viking84 het volgende:
@ Puff: eerst zeg je: "Bijna 8 km-rondje in totaal" en in je volgende post zeg je "maar gisteren heb ik nog maar 23 minuten hardgelopen in totaal hč?". Ik vind het dus niet zo gek dat ik denk dat jij 23 min over 8 km doet. Edit: hoewel dat niet zo waarschijnlijk zou zijn idd, maar dat is wel wat er imho stáát.
Maar goed, nevermind.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zal er nog één post aan wijden.
hardgelopen, in totaal. Dat impliceert dat er ook niet hardgelopen wordt. En daar hou ik het bij, en zal u het mee moeten doen.
[ afbeelding ]
Wiesdiegriezel die op mijn fysio van vroegahhh lijkt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zal er nog één post aan wijden.
hardgelopen, in totaal. Dat impliceert dat er ook niet hardgelopen wordt. En daar hou ik het bij, en zal u het mee moeten doen.
[ afbeelding ]
Dat haal ik er nu even als voorbeeld bij, maar die indruk heb ik al vaker gehad (in de tijd dat MissS nog MissS heette). Nu dacht ik, ik probeer het te formuleren en zet het eens neer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'niet goed interpreteren'? Vanochtend ging het om een opmerking van mij over XM.
ja, ik heb de email geforward, maar nu reageert hij niet en kan ik niet concentreren op m'n werk want ik vind het zo leuk en ben zo benieuwd wat hij denkt en normaal kijkt hij elke 5 minuten z'n email etc etc etc....quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:38 schreef Merel het volgende:
En Jagar, ik zou ook gewoon zeggen dat je naar Duitsland komt hoor! Straks sta je als verassing voor de deur en is 'ie er niet
De rijdende rechterquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wiesdiegriezel die op mijn fysio van vroegahhh lijkt?
Volgens mij postte ik toen MissS hier nog postte veel agressiever dan nu, dus daar kan ik thans niet echt meer over mee pratenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat haal ik er nu even als voorbeeld bij, maar die indruk heb ik al vaker gehad (in de tijd dat MissS nog MissS heette). Nu dacht ik, ik probeer het te formuleren en zet het eens neer.
Zou best kunnen hoor, maar ik merk daar hier weinig van, eigenlijk. We hebben hier toch PI's en smileys om mee aan te geven hoe een boodschap bedoeld wordt?quote:Bedoel dat je op een andere manier leest/interpreteert dan een horende, net bepaalde intonaties mist die in de kale letters niet terug te vinden zijn.
En jij wijst mij op iets dat nog correct is ook?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij postte ik toen MissS hier nog postte veel agressiever dan nu, dus daar kan ik thans niet echt meer over mee praatte.
[..]
Zou best kunnen hoor, maar ik merk daar hier weinig van, eigenlijk. We hebben hier toch PI's en smileys om mee aan te geven hoe een boodschap bedoeld wordt?.
Dat wel, maar mijn punt was een beetje dat jij en ik tekst op een andere manier verwerken. Ofzo, kan het niet echt duidelijk uitleggen wat ik bedoel. (daarom heb ik het eigenlijk nog niet eerder geprobeerdquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Zou best kunnen hoor, maar ik merk daar hier weinig van, eigenlijk. We hebben hier toch PI's en smileys om mee aan te geven hoe een boodschap bedoeld wordt?.
Dat was echt een megafaal iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En jij wijst mij op iets dat nog correct is ook?
Shit, je ninja-editte
Met pāssende PI!
Smilies worden ook niet door iedereen hetzelfde geīnterpreteerd trouwens. Sommige mensen gebruiken dequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij postte ik toen MissS hier nog postte veel agressiever dan nu, dus daar kan ik thans niet echt meer over mee praten.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |