Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wokkie! nog een beetje kunnen leren gisteravond?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wokkie! nog een beetje kunnen leren gisteravond?
ow... maar jij wist toch altijd precies wat je moest doen bij hoofdpijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was heel weinig hier
![]()
vanmiddag kijken of het voldoende was![]()
en ik hoop dat mijn hoofd dan ook een beetje mee werkt, het voelt nu ongeveer zo:![]()
Mogguh mevrouwquote:
stil liggen in een donkere kamerquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... maar jij wist toch altijd precies wat je moest doen bij hoofdpijn?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:30 schreef suikertaartje het volgende:
Kusje op je hoofd, wokkeltje...
ah, is het zo'n versie van hoofdpijn... succes ermee dan!quote:
was het hier niet... niet gevroren vannacht... het was mistig...quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:31 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu even kijken of het nog glad is...
ik overleef het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah, is het zo'n versie van hoofdpijn... succes ermee dan!
voorzichtig hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:31 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu even kijken of het nog glad is...
erg mistigquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was het hier niet... niet gevroren vannacht... het was mistig...
8x 500mg volgens mij... alleen dan elke 6 uur 2...quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik overleef het wel![]()
hoeveel paracetamol mocht je ook alweer op een dag?
[..]
voorzichtig hoor![]()
we willen niet dat je uitglijdt
[..]
erg mistighier ook
(of het zat in mijn hoofd)
lang leve googlequote:Op woensdag 2 februari 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
8x 500mg volgens mij... alleen dan elke 6 uur 2...
quote:Volwassenen: 1-2 tabletten, maximaal 6 maal daags
herkenbaar beeld... als ik eruit gaat is feMaleDuck altijd ook nog zo lief aan het slapen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:58 schreef Toekito het volgende:
Als ik Muck hoor en zie knorren wil ik ook weer lekker slapen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wok, kusje op je hoofdEn succes vanmiddag!
Mogguh, hoe is het?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wok, kusje op je hoofdEn succes vanmiddag!
quote:Een zelfmoordterrorist is vroegtijdig opgeblazen door een sms-bericht van haar provider, die haar een gelukkig nieuwjaar wilde wensen.
Terroristen gebruiken vaak mobiele telefoons als ontstekers voor bommen. Ze wachten tot het moment waarop de bom de meeste schade aan kan richten en sturen vervolgens een sms als ontsteking van de bom. Het onverwachte tekstbericht zorgde er echter voor dat dit te vroeg gebeurde.
Ik heb nog geen druppel op. En dat alles omdat ik alleen 2padshouder heb......zo onhandig!quote:
ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb nog geen druppel op. En dat alles omdat ik alleen 2padshouder heb......zo onhandig!
Automaat naast mijn bureauquote:
quote:
Goedemorgen meneertjequote:
Karma is a bitchquote:
Hai liefjequote:
Hoezo? Daar kun je toch ook gewoon 1 pad inleggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb nog geen druppel op. En dat alles omdat ik alleen 2padshouder heb......zo onhandig!
He solquote:
jij ook alquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen meneertje![]()
Hier alles okeeAl ben ik wel moe en hoofdpijn :2 Maar strakjes winkelen met mams
![]()
![]()
En hoe is het met jou dan?
ze zegt meneer tegen mequote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen meneertje![]()
Hier alles okeeAl ben ik wel moe en hoofdpijn :2 Maar strakjes winkelen met mams
![]()
![]()
En hoe is het met jou dan?
Zit niet het dichts bij, moet er wel eerst heen rollen met mijn stoelquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah das naais![]()
of juist niet, jij bent degene die het dichtste bij zit
/carequote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit niet het dichts bij, moet er wel eerst heen rollen met mijn stoel
That sure isquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/careje bent er snel en dat is noodzaak
mazzelaar... hier is het echt te ver lopen...quote:
Nespresso staat naast het bureaublok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mazzelaar... hier is het echt te ver lopen...
nog nespresso ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Nespresso staat naast het bureaublok.
MH automaat staat aan de andere kant van de verdieping is dus wel even lopen.
En hoe is het nu met je elleboog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Vroeger heeft een mede klasgenoot eens een papier bij de leraar ingeleverd.
De leraar vraagt: wat is dit?
"een tekening van een koe in het gras meneer"
Maar er is helemaal geen gras!
"dat komt omdat de koe het gras heeft opgegeten"
Maar er is helemaal geen sprake van een koe!
"dat komt omdat de koe is weggelopen omdat er geen gras meer was."
werkse toek!quote:
drukverband om heenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hoe is het nu met je elleboog?
maar is het nou gebroken ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
drukverband om heen. het gaat zijn gang
. ik mag er niet zoveel mee doen maar ik kan wel typen met mijn hand
. en alles doen maar niks als in elleboog bewegen
alle spieren om heen lukt wel
jep, het is gebroken. maar alles zit op zijn plaats en zoveel last heb ik er niet vanquote:
Mogguh Symquote:
Ah okequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jep, het is gebroken. maar alles zit op zijn plaats en zoveel last heb ik er niet van
het is alleen irritant meer niet![]()
Sterktequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jep, het is gebroken. maar alles zit op zijn plaats en zoveel last heb ik er niet van
KC?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:15 schreef Panda72 het volgende:
Iets over negenen en nu al last van enorme spierpijn in nek en schouders, barstende koppijn, buikpijn en enorm moe. Zal hier weer weinig kunnen posten want druk. Bedankt KC(wurgt in gedachten KC heel langzaam)
iets rond de 6 weken dacht ik ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ah okelijkt me evengoed lastig... hoelang duurt zoiets?
Die afkorting heb ik hier al een keer gebruikt hoor. Als je heel nieuwsgierig bent wil ik wel een pm sturen.quote:
Succes van middag wokquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was heel weinig hier
![]()
vanmiddag kijken of het voldoende was![]()
en ik hoop dat mijn hoofd dan ook een beetje mee werkt, het voelt nu ongeveer zo:![]()
Nopequote:
klote chiropractor?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die afkorting heb ik hier al een keer gebruikt hoor. Als je heel nieuwsgierig bent wil ik wel een pm sturen.
Succes en veel plezierquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klote chiropractor?
stuur maar een pm
lees em later wel.. ik ga naar mijn vriendinnetje want om 10 uur ga ik rijden
Veel plezierquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klote chiropractor?
stuur maar een pm
lees em later wel.. ik ga naar mijn vriendinnetje want om 10 uur ga ik rijden
sympquote:
Beertjequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:15 schreef Panda72 het volgende:
Iets over negenen en nu al last van enorme spierpijn in nek en schouders, barstende koppijn, buikpijn en enorm moe. Zal hier weer weinig kunnen posten want druk. Bedankt KC(wurgt in gedachten KC heel langzaam)
friemquote:
kgcquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Rustig aan dan lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zegt meneer tegen me
Erg brak maar verder wel goed hoor. Nog zo'n 13 uur werken deze week.
Ben blij dat ik ff geen 40 uur hoef te werken. Zit aan mijn grens @ the moment!
Kabel Geweer Chef?quote:
Dan zit er vast nog een kogel in mijn elleboog, ik zei nog zo! niet op mensen schietenquote:
Schoot jij op jezelf?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan zit er vast nog een kogel in mijn elleboog, ik zei nog zo! niet op mensen schieten
quote:
Is niet erg overkomt de ergsten van onsquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry, CMG
eh CGM![]()
niet zo scherp vandaag.....
dag friem!quote:
Laters Friemelquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
vanochtend moest ik door de lattenbodem en het matras getrokken worden, ZOOOOOOO diep lag ik in slaap.. maar goed datwakker wordt van de wekker, want ik heb em niet gehoord!
vandaag weer hard aan de slag!
Morge Barretjequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
vanochtend moest ik door de lattenbodem en het matras getrokken worden, ZOOOOOOO diep lag ik in slaap.. maar goed datwakker wordt van de wekker, want ik heb em niet gehoord!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje is zooooooooooooooooooooo blij![]()
![]()
Hey RNquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje is zooooooooooooooooooooo blij![]()
![]()
1. We kwamen op school, we wisten niet naar welk lokaal we moesten voor het handvaardigheidproefwerk (hadden we niet doorgekregen) dus wij met een grote groep de hele school onveilig makenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1. We kwamen op school, we wisten niet naar welk lokaal we moesten voor het handvaardigheidproefwerk (hadden we niet doorgekregen) dus wij met een grote groep de hele school onveilig makenDat was gezellig
2. Supermakkelijk proefwerk![]()
3. Ontzettend fijn rooster dat morgen al ingaat
Hoiquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Symph lieverdNog maar een paar nachtjes, dan knuffelen
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1. We kwamen op school, we wisten niet naar welk lokaal we moesten voor het handvaardigheidproefwerk (hadden we niet doorgekregen) dus wij met een grote groep de hele school onveilig makenDat was gezellig
2. Supermakkelijk proefwerk![]()
3. Ontzettend fijn rooster dat morgen al ingaat
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck denk terug aan de tijd op school... wat een tijd was dat... men.. ik word oud...
Jaaaaaaaah u heeft een koelkast gewonnen.quote:
26...quote:
Morge Beertjequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah u heeft een koelkast gewonnen.
Wat nou oud. Ik ben 10 jaar ouder oh menquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck denk terug aan de tijd op school... wat een tijd was dat... men.. ik word oud...
Mogguh Trevquote:
een Klote Chef is ook een Kut Collegaquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah u heeft een koelkast gewonnen.
dat is zo'm mooie leeftijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat nou oud. Ik ben 10 jaar ouder oh men
En ik ben niet de jongste hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de oudste hier
Nee, dat is een zekere batskoningquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de oudste hier
vergeleken met RN ben ik oud...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat nou oud. Ik ben 10 jaar ouder oh men
ben ik niet eens de op 1 na oudste ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat is een zekere batskoning
Ach, wat is 12 jaar nou...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vergeleken met RN ben ik oud...
dus vergeleken met jou is panda oud......quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna de helft van mijn leeftijd en meer dan 80% van jouw leeftijdquote:
Op een heel levenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna de helft van mijn leeftijd en meer dan 80% van jouw leeftijd
Tot laterquote:
Morgen Myrquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen. Ik kom mijn bed niet uit vandaag.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een beetje grieperig. Maar ik denk dat ik zo toch ga werken. Kan me moeilijk ziekmelden op mijn 3de dag.quote:
same here.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:06 schreef Myraela het volgende:
wij allemaal!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nijntjequote:
Preciesquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom jij ook mijn bed niet uit? Gezellig.
Over 68 dagen al iets minderquote:
Gewoon allemaal te luiquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijntje
is idd erg rustigjes hier
Allemala druk I guess
dan ben ik zelf al ruim een maand 26!quote:
Maar 18+ heeft geen beperkingen...quote:
Benadruk het nog even lekker jaquote:
daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar 18+ heeft geen beperkingen...
Hmm ja, kan best zijn dat ik er later ook zo over denk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar is dan ook alles mee gezegd
Ik zou er graag weer een jaar of 20 afhalen, dan zou ikzijn
mja, kan niet he
ziek = ziek...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een beetje grieperig. Maar ik denk dat ik zo toch ga werken. Kan me moeilijk ziekmelden op mijn 3de dag.
mooie leeftijd toek!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik zelf al ruim een maand 26!
als 44 jarige heb je weer andere beperkingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Myraela het volgende:
Als 18jarige heb ik nog wel beperkingen.
Moet ik mij daar ook al onder schalen?quote:
als je niet in de categorie < 20 valt al snel hier jahquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik mij daar ook al onder schalen?
Als 400-jarige ook, vraag maar aan GFquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als 44 jarige heb je weer andere beperkingen
Jamaar geen koorts. Denk ik. Mijn mama zegt altijd dat als je geen koorts hev, je gewoon ken werken of studeren.quote:
Muwhahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als 400-jarige ook, vraag maar aan GF.
whehehehquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als 400-jarige ook, vraag maar aan GF.
Ben gewoon jong met wat jaren ervaringquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je niet in de categorie < 20 valt al snel hier jah
Hoe oud ben je? Whehehe, neemaar ik vind mensen niet snel oud. Ik vind mensen van mijn leeftijd of jonger juist altijd belachelijk jong. Mijn vrienden zijn ook allemaal ouder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik mij daar ook al onder schalen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben gewoon jong met wat jaren ervaring
18 met 6 jaar ervaringquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Whehehe, neemaar ik vind mensen niet snel oud. Ik vind mensen van mijn leeftijd of jonger juist altijd belachelijk jong. Mijn vrienden zijn ook allemaal ouder.
Mogge MPGquote:
Says whoquote:
Denk maar zo, je bent zo oud/jong als je je voeltquote:
Dat kan leuke situaties opleverenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Denk maar zo, je bent zo oud als je je voelt
dan ben ik vandaag met pensioenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Denk maar zo, je bent zo oud/jong als je je voelt
Dan ben je dus vandaag jarig? Gefeliciteeeeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ja hé zeker omdat mijn leven nu pas begint: samenwonen en zulks bedoel ik dan!quote:
blijf je wel in KSC komen dan, of kan dat niet met je rollator?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijf je wel in KSC komen dan, of kan dat niet met je rollator?
als GF het kan dan kan ik het ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nieuwe tech, rollator met ingebouwde wifi en tablet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
GF heeft alleen een wandelstokquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als GF het kan dan kan ik het ook
en werkt de paracetamol al? of is je hoofd nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als GF het kan dan kan ik het ook
stuquote:
WTFquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Nieuwe tech, rollator met ingebouwde wifi en tablet.
Jaaaah met de badeendjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
2de dosis begint te werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en werkt de paracetamol al? of is je hoofd nog steeds![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaah met de badeendjesWoohoo, quack quackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
mooie tom tom voor op je rollatorquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WTFhoe weet jij dat?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaah met de badeendjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom niet bij je in bad
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hoi Bosquote:
Tja, laat ik dat maar niet zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WTFhoe weet jij dat?
[ afbeelding ]
Ja wel redelijk. Lekker met factuurtjes bezig nu. Moet wel over een uurtje bij de psychiater zijn... Maar die zit hier op het terrein/op weg naar huis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Bos
Gaat goed op het werk jongen?
Niks mis met voegelnquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
En zeg nooit aus vögeln tegen een Duitser
ik praat niet met Duitsers ook goed?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
En zeg nooit aus vögeln tegen een Duitser
Klinkt als een goed begin van de dag Bosquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Lekker met factuurtjes bezig nu. Moet wel over een uurtje bij de psychiater zijn... Maar die zit hier op het terrein/op weg naar huis.
Dat is nog bter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik praat niet met Duitsers ook goed?
Ja gaat op zich wel lekker nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van de dag Bos
Ik wel, heel graag zelfsquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik praat niet met Duitsers ook goed?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja gaat op zich wel lekker nu![]()
Ik vind de crediteuren doen ook gewoon leuk werk
Ik heb er ook geen moeite mee hoorquote:
Ik ben dol op Duitsquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee hoor
Hoi Marquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op DuitsOoit ga ik daar wonen
![]()
Hai Stu
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Mar
Ja, zou je er willen wonen
ik ben niet zo goed in talen vandaar. Maar als het moet kan ik het wel een beetje volgen en praten. Voel me erg onzeker in andere talen.quote:
dat is absoluut zo. Heb er ook erg genoten in 2007 op mijn weekje vakantie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZe hebben tenminste fatsoenlijke prijzen voor huizen en grond en ik vind het een prachtig land.
Ik ken het eigenlijk niet echt qua land. Klinkt goed dat de huizen daar 'goedkoper' zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZe hebben tenminste fatsoenlijke prijzen voor huizen en grond en ik vind het een prachtig land.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Netwerkprinters![]()
3 vuurmurenachter elkaar
![]()
![]()
Luister veel Rammstein en andere toffe muziek en dan gaan wij wel oefenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in talen vandaar. Maar als het moet kan ik het wel een beetje volgen en praten. Voel me erg onzeker in andere talen.
Geef jij privé les?
Het is daar gewoon heel divers, ze hebben alles qua natuur enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is absoluut zo. Heb er ook erg genoten in 2007 op mijn weekje vakantie.
Volgens mij is het overal goedkoper dan in NLquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk niet echt qua land. Klinkt goed dat de huizen daar 'goedkoper' zijn![]()
Hai friemelquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Netwerkprinters![]()
3 vuurmurenachter elkaar
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is het overal goedkoper dan in NL![]()
Nee, de grondprijs is hier heel hoog en dat is daar echt stukken lager (ook niet zo vreemd, grond is hier "schaars" en daar in overvloed). En de huizenprijzen zijn daar in het algemeen wat lager
En het belangrijkste van alles, Duitsers kunnen heel goed feestjes organiserenquote:
Ja, dat ken ik wel van Duitsersquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En het belangrijkste van alles, Duitsers kunnen heel goed feestjes organiseren![]()
En biertuinen
Zal ik doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Luister veel Rammstein en andere toffe muziek en dan gaan wij wel oefenen![]()
[..]
Het is daar gewoon heel divers, ze hebben alles qua natuur enzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai friemelHeb je het nu over je website?
Het loopt niet wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben weer in een opruimbui
Heb al 3 wassen opgeborgen, m'n keukenkastjes uitgemest en m'n handen jeuken om de zolder en de klerenkast aan te pakken
maar ik ga zo naar mams, dus dat doe ik wel als ik terug ben
Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb al 3 wassen opgeborgen, m'n keukenkastjes uitgemest en m'n handen jeuken om de zolder en de klerenkast aan te pakken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik snap die dingen nooitquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Solique het volgende:
Vliendjeslijstjes: (kom te vaak in de ksc laatste tijd)
[ afbeelding ]
quote:
Ja hequote:
Het ziet er altijd zo verwarrend uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Solique het volgende:
Zie topic: Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
En het is nog geeneens voorjaarNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nu hebben we vakkenpakketkeuze, maar het is zo saahaahaaiiquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
Studieles, in de 3e?Dat hadden wij alleen in de 1e
Hulp bij planning enzo toch?
Kon de post van TFM die ik moest quoten niet meer vinden
Lekker ingewikkeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Solique het volgende:
Zie topic: Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
[ afbeelding ]
De echte echte keuze al?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nu hebben we vakkenpakketkeuze, maar het is zo saahaahaaii
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Gezelligquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga naar m'n ouders, tot later!
Laters Marijkequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Have funquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga overmorgenmiddag naar de kapperquote:
TFM, hint hintquote:
Ik ben nog nooit van mijn leven naar de kapper geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga overmorgenmiddag naar de kapper
Dat is wel handig zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van mijn leven naar de kapper geweestMijn moeder was vroeger kapster dus zij doet dat gewoon altijd
Zekerwetenquote:
toch niet altijd een standaard bloempotten model hequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van mijn leven naar de kapper geweestMijn moeder was vroeger kapster dus zij doet dat gewoon altijd
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
Oooh nog steeds helemaal blij met het nieuwe lesroosterEcht ontzettend Fok!vriendelijk
Meisjes met bloempotkapsels? (o.O')quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch niet altijd een standaard bloempotten model he
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch niet altijd een standaard bloempotten model he
stuartquote:
laters stuartquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Tot later![]()
Maandag en vrijdag 1e vrij, en dinsdag het 3e en 4e vrij (en dat sluit precies aan op de pauzes)quote:
laterrrr Stuquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef Stuart het volgende:
nee, heb jij niet, heb je foto immers gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisjes met bloempotkapsels? (o.O')
friemelquote:
Laters Stuquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:56 schreef Stuart het volgende:
welke foto?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, heb jij niet, heb je foto immers gezien
Misschien was ik dat wel nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, heb jij niet, heb je foto immers gezien
Jawel, ik was het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien was ik dat wel niet
quote:
toekquote:
quote:
laters friemelquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:01 schreef friemelaar het volgende:
En weer naar de volgende klant , latersssss
werk ze koenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laterrrr Stu
Ik ga ook weer, break was korter
Hallo ik ben een niemandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |