lang leve googlequote:Op woensdag 2 februari 2011 07:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
8x 500mg volgens mij... alleen dan elke 6 uur 2...
quote:Volwassenen: 1-2 tabletten, maximaal 6 maal daags
herkenbaar beeld... als ik eruit gaat is feMaleDuck altijd ook nog zo lief aan het slapen...quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:58 schreef Toekito het volgende:
Als ik Muck hoor en zie knorren wil ik ook weer lekker slapen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wok, kusje op je hoofdEn succes vanmiddag!
Mogguh, hoe is het?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wok, kusje op je hoofdEn succes vanmiddag!
quote:Een zelfmoordterrorist is vroegtijdig opgeblazen door een sms-bericht van haar provider, die haar een gelukkig nieuwjaar wilde wensen.
Terroristen gebruiken vaak mobiele telefoons als ontstekers voor bommen. Ze wachten tot het moment waarop de bom de meeste schade aan kan richten en sturen vervolgens een sms als ontsteking van de bom. Het onverwachte tekstbericht zorgde er echter voor dat dit te vroeg gebeurde.
Ik heb nog geen druppel op. En dat alles omdat ik alleen 2padshouder heb......zo onhandig!quote:
ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb nog geen druppel op. En dat alles omdat ik alleen 2padshouder heb......zo onhandig!
Automaat naast mijn bureauquote:
quote:
Goedemorgen meneertjequote:
Karma is a bitchquote:
Hai liefjequote:
Hoezo? Daar kun je toch ook gewoon 1 pad inleggen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb nog geen druppel op. En dat alles omdat ik alleen 2padshouder heb......zo onhandig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |