Morge Barretjequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
vanochtend moest ik door de lattenbodem en het matras getrokken worden, ZOOOOOOO diep lag ik in slaap.. maar goed datwakker wordt van de wekker, want ik heb em niet gehoord!
vandaag weer hard aan de slag!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
vanochtend moest ik door de lattenbodem en het matras getrokken worden, ZOOOOOOO diep lag ik in slaap.. maar goed datwakker wordt van de wekker, want ik heb em niet gehoord!
vandaag weer hard aan de slag!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje is zooooooooooooooooooooo blij![]()
![]()
Hey RNquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje is zooooooooooooooooooooo blij![]()
![]()
1. We kwamen op school, we wisten niet naar welk lokaal we moesten voor het handvaardigheidproefwerk (hadden we niet doorgekregen) dus wij met een grote groep de hele school onveilig makenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1. We kwamen op school, we wisten niet naar welk lokaal we moesten voor het handvaardigheidproefwerk (hadden we niet doorgekregen) dus wij met een grote groep de hele school onveilig makenDat was gezellig
2. Supermakkelijk proefwerk![]()
3. Ontzettend fijn rooster dat morgen al ingaat
Hoiquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Symph lieverdNog maar een paar nachtjes, dan knuffelen
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1. We kwamen op school, we wisten niet naar welk lokaal we moesten voor het handvaardigheidproefwerk (hadden we niet doorgekregen) dus wij met een grote groep de hele school onveilig makenDat was gezellig
2. Supermakkelijk proefwerk![]()
3. Ontzettend fijn rooster dat morgen al ingaat
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck denk terug aan de tijd op school... wat een tijd was dat... men.. ik word oud...
Jaaaaaaaah u heeft een koelkast gewonnen.quote:
26...quote:
Morge Beertjequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah u heeft een koelkast gewonnen.
Wat nou oud. Ik ben 10 jaar ouder oh menquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck denk terug aan de tijd op school... wat een tijd was dat... men.. ik word oud...
Mogguh Trevquote:
een Klote Chef is ook een Kut Collegaquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaah u heeft een koelkast gewonnen.
dat is zo'm mooie leeftijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat nou oud. Ik ben 10 jaar ouder oh men
En ik ben niet de jongste hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de oudste hier
Nee, dat is een zekere batskoningquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de oudste hier
vergeleken met RN ben ik oud...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat nou oud. Ik ben 10 jaar ouder oh men
ben ik niet eens de op 1 na oudste ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat is een zekere batskoning
Ach, wat is 12 jaar nou...quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vergeleken met RN ben ik oud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |