Says whoquote:
Denk maar zo, je bent zo oud/jong als je je voeltquote:
Dat kan leuke situaties opleverenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Denk maar zo, je bent zo oud als je je voelt
dan ben ik vandaag met pensioenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Denk maar zo, je bent zo oud/jong als je je voelt
Dan ben je dus vandaag jarig? Gefeliciteeeeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ja hé zeker omdat mijn leven nu pas begint: samenwonen en zulks bedoel ik dan!quote:
blijf je wel in KSC komen dan, of kan dat niet met je rollator?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijf je wel in KSC komen dan, of kan dat niet met je rollator?
als GF het kan dan kan ik het ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nieuwe tech, rollator met ingebouwde wifi en tablet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
GF heeft alleen een wandelstokquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als GF het kan dan kan ik het ook
en werkt de paracetamol al? of is je hoofd nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als GF het kan dan kan ik het ook
stuquote:
WTFquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Nieuwe tech, rollator met ingebouwde wifi en tablet.
Jaaaah met de badeendjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |