Maar 18+ heeft geen beperkingen...quote:
Benadruk het nog even lekker jaquote:
daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar 18+ heeft geen beperkingen...
Hmm ja, kan best zijn dat ik er later ook zo over denk...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar is dan ook alles mee gezegd
Ik zou er graag weer een jaar of 20 afhalen, dan zou ikzijn
mja, kan niet he
ziek = ziek...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een beetje grieperig. Maar ik denk dat ik zo toch ga werken. Kan me moeilijk ziekmelden op mijn 3de dag.
mooie leeftijd toek!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik zelf al ruim een maand 26!
als 44 jarige heb je weer andere beperkingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Myraela het volgende:
Als 18jarige heb ik nog wel beperkingen.
Moet ik mij daar ook al onder schalen?quote:
als je niet in de categorie < 20 valt al snel hier jahquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik mij daar ook al onder schalen?
Als 400-jarige ook, vraag maar aan GFquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als 44 jarige heb je weer andere beperkingen
Jamaar geen koorts. Denk ik. Mijn mama zegt altijd dat als je geen koorts hev, je gewoon ken werken of studeren.quote:
Muwhahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als 400-jarige ook, vraag maar aan GF.
whehehehquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als 400-jarige ook, vraag maar aan GF.
Ben gewoon jong met wat jaren ervaringquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je niet in de categorie < 20 valt al snel hier jah
Hoe oud ben je? Whehehe, neemaar ik vind mensen niet snel oud. Ik vind mensen van mijn leeftijd of jonger juist altijd belachelijk jong. Mijn vrienden zijn ook allemaal ouder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik mij daar ook al onder schalen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben gewoon jong met wat jaren ervaring
18 met 6 jaar ervaringquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Whehehe, neemaar ik vind mensen niet snel oud. Ik vind mensen van mijn leeftijd of jonger juist altijd belachelijk jong. Mijn vrienden zijn ook allemaal ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |