Ja doen. Dan kan ik je foto's whatsappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
jullie gaan opeens snel... ik ga ook whatapp zoeken, volgens mij kan dat nieteens op mijn telefoon!
Waar blijven die naakte fruitshakefoto's dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw
gewoon superwoman googlen anders
Ik ga het proberen, denk niet dat ik die kan installerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doen. Dan kan ik je foto's whatsappen
Geen idee. Wat voor telefoon heb je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, denk niet dat ik die kan installeren
quote:
nokia c3quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Wat voor telefoon heb je?
Ik zit te denken aan een LG GT 540... iemand ervaringen daarmee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dan beperk je je wel in de smartphones![]()
Of je kan net als mn ex een eigen toestel van bijv vodafone nemen.
Ik vind het een baggerfoonn maar hij is er blij mee
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Is dat een smartphone met android?
een persoon? heb jij die ook dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die schijnt heel fijn te zijn, aldus een persoon
Android is goedquote:
Echt niet normaal hequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:16 schreef tdrone het volgende:
glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
Ik heb het op mijn phone staan..quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, denk niet dat ik die kan installeren
ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaatsquote:
Kan je je vriendjes whatsappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn phone staan..
Wat nu ?
Hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaats
maar het is je gelukt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaats
Tja, wat moet je zonder Fok! ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pfoe ik kreeg net geen toestemming om op fok te komen, echt eng
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pfoe ik kreeg net geen toestemming om op fok te komen, echt eng
jaa ja..quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je je vriendjes whatsappen
HTC halen jijquote:
Soort van ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef kres het volgende:
[..]
jaa ja..![]()
is dit niet gewoon een soort van msn/ebuddy idee..![]()
nou. Kom maar op met de Pm berichten. Kijken wie in mijn vriendjeslijst wil..
ik wil een samsung galaxy squote:
bij mij ook niet... mijn sony ericsson K200i kan dat niet aan...quote:
Beetje jammer weerquote:
HTC >> samsungquote:
Heb je de BlackBerry App Store er niet op staan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm eerst die cd er in gooien en dan maar eens whatsapp erop knallen
Traag ding is dat man.quote:
echt waar...quote:
HTC Desirequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
echt waar...
geef mij dan eens een naam van een phone waar je alles mee kan en waar een goede camera op zit enzo!dan ga ik eens kijken of ik die ga kopen
Iphonequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
echt waar...
geef mij dan eens een naam van een phone waar je alles mee kan en waar een goede camera op zit enzo!dan ga ik eens kijken of ik die ga kopen
Hell noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |