Ja doen. Dan kan ik je foto's whatsappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
jullie gaan opeens snel... ik ga ook whatapp zoeken, volgens mij kan dat nieteens op mijn telefoon!
Waar blijven die naakte fruitshakefoto's dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw
gewoon superwoman googlen anders
Ik ga het proberen, denk niet dat ik die kan installerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doen. Dan kan ik je foto's whatsappen
Geen idee. Wat voor telefoon heb je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, denk niet dat ik die kan installeren
quote:
nokia c3quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Wat voor telefoon heb je?
Ik zit te denken aan een LG GT 540... iemand ervaringen daarmee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dan beperk je je wel in de smartphones![]()
Of je kan net als mn ex een eigen toestel van bijv vodafone nemen.
Ik vind het een baggerfoonn maar hij is er blij mee
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Is dat een smartphone met android?
een persoon? heb jij die ook dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die schijnt heel fijn te zijn, aldus een persoon
Android is goedquote:
Echt niet normaal hequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:16 schreef tdrone het volgende:
glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
Ik heb het op mijn phone staan..quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, denk niet dat ik die kan installeren
ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaatsquote:
Kan je je vriendjes whatsappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn phone staan..
Wat nu ?
Hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaats
maar het is je gelukt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaats
Tja, wat moet je zonder Fok! ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pfoe ik kreeg net geen toestemming om op fok te komen, echt eng
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pfoe ik kreeg net geen toestemming om op fok te komen, echt eng
jaa ja..quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je je vriendjes whatsappen
HTC halen jijquote:
Soort van ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef kres het volgende:
[..]
jaa ja..![]()
is dit niet gewoon een soort van msn/ebuddy idee..![]()
nou. Kom maar op met de Pm berichten. Kijken wie in mijn vriendjeslijst wil..
ik wil een samsung galaxy squote:
bij mij ook niet... mijn sony ericsson K200i kan dat niet aan...quote:
Beetje jammer weerquote:
HTC >> samsungquote:
Heb je de BlackBerry App Store er niet op staan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm eerst die cd er in gooien en dan maar eens whatsapp erop knallen
Traag ding is dat man.quote:
echt waar...quote:
HTC Desirequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
echt waar...
geef mij dan eens een naam van een phone waar je alles mee kan en waar een goede camera op zit enzo!dan ga ik eens kijken of ik die ga kopen
Iphonequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
echt waar...
geef mij dan eens een naam van een phone waar je alles mee kan en waar een goede camera op zit enzo!dan ga ik eens kijken of ik die ga kopen
Hell noquote:
HTC Desire (of Desire HD of Z)quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
echt waar...
Zie ik er zo uit ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort van ja.
Nee jij wil mijn nummer niet, dan krijg ik rare berichten
quote:
Spuit 11quote:
Ik heb de HTC wildfire die was 250 geloof ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
539 euro schud ik echt niet zomaar uit mijn zak
dit dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
Maar waarom zoveel voor een phone betalen eigenlijk?
Vanwege de vele opties.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
Maar waarom zoveel voor een phone betalen eigenlijk?
en jij denkt dat je dan niet indirect voor je foon doktquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwege de vele opties.
En als je een abo hebt is je foon vaak "gratis"
Kijk ff hoe de woord "gratis" is geschreven..quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
en jij denkt dat je dan niet indirect voor je foon dokt
En dan hoge maandlasten hebben...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanwege de vele opties.
En als je een abo hebt is je foon vaak "gratis"
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
en jij denkt dat je dan niet indirect voor je foon dokt
neequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt?
Dan is het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vodafone prepaid en mn foon van mn ex gehad.
Mn vorige foon begon met sterven, ik had dus echt wel een nieuwe nodig.
Je mag in juni/juli de mijne wel overnemen. Dan mag ik weer een nieuwe uitzoekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
had ik maar een ex die mij telefoontjes geeft.
jij heb een HTC desire?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag in juni/juli de mijne wel overnemen. Dan mag ik weer een nieuwe uitzoeken
Dan alweerquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag in juni/juli de mijne wel overnemen. Dan mag ik weer een nieuwe uitzoeken
Neem je dan de rest van hem ook over?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
had ik maar een ex die mij telefoontjes geeft.
de rest van Ez? of van mijn Ex?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan alweer
[..]
Neem je dan de rest van hem ook over?
Jepquote:
Citaat van hi.nl: "Na 12 juni 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop."quote:
Ik hou me aanbevolen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
[..]
Citaat van hi.nl: "Na 12 juni 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop."
Ez?quote:
Nais.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
[..]
Citaat van hi.nl: "Na 12 juni 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop."
oe... een door weer en wind getekende c-c...quote:
Nu heb ik besloten met de buurtbus naar de winkel te gaan, zat er nog even over te denken om te fietsen.quote:
nee...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja door die klotewind zit mijn haar stom
Kijk dat is een blij moment...quote:
ik leef met je mee... Daar heb ik ook altijd last van...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja door die klotewind zit mijn haar stom
Lange harenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:34 schreef kres het volgende:
[..]
ik leef met je mee... Daar heb ik ook altijd last van...
Ghehequote:
IJ!burgquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef kres het volgende:
Ik moet zo naar Ijburg.. Daar waait het altijd em hard..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Lange blonde haren overal achterlaten
Il ben ook te bewonderen in hoe zie je er nu uit topic. Jij was daar geloof ik ook te zien. Ja ik ben heel vers hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bedankt kres, ik ken je trouwens niet, ben je nieuw hier?
neuh ik ga vanmiddag een foto posten daar denk ik, haha oke gezelligquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:38 schreef kres het volgende:
[..]
Il ben ook te bewonderen in hoe zie je er nu uit topic. Jij was daar geloof ik ook te zien. Ja ik ben heel vers hier.
Mijn haar zit nooit mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Maar het kan ook ooit juist mooi zijn als het niet zit zo als het gedaan is.
Bij mij is het bruin en soms zit daar ook een grijze haar tussen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Lange blonde haren overal achterlaten
Herkenbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb ook ernstige haaruitvalzie ik overal blonde haren van me
Nee het is I J burg. Niet I j burg. De IJ is 1 letter in dit geval en dus allebei met hoofdletterquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef kres het volgende:
[..]
Bij mij is het bruin en soms zit daar ook een grijze haar tussen..
Ijburg is niet echt mijn favo plek. Soort van Almere.
Mijn kat heeft dat ook, alleen dan rodequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb ook ernstige haaruitvalzie ik overal blonde haren van me
Vast welquote:
Krullenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is I J burg. Niet I j burg. De IJ is 1 letter in dit geval en dus allebei met hoofdletter
ja bij jou staat het schattig jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft dat ook, alleen dan rode![]()
[..]
Vast wel![]()
[..]
Krullen
Dat is wel het nadeel ja, het heeft een beetje een eigen willetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bij jou staat het schattig jabij mij zit het verrot en je kab nooit een kapsel uitkiezen wat je echt leuk vindt
uhu ik weet het niet, de kleur is wel superleuk maar de restquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel ja, het heeft een beetje een eigen willetjeMaar vaak vind je het er zelf slechter uitzien dan wat anderen er van vinden
Nee, als ik het los heb krijg ik binnen 5 minuten een slap hippiekapselquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft dat ook, alleen dan rode![]()
[..]
Vast wel![]()
[..]
Krullen
hippiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, als ik het los heb krijg ik binnen 5 minuten een slap hippiekapsel
Niet los doen dan. Lekker strak, back to the old daysquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, als ik het los heb krijg ik binnen 5 minuten een slap hippiekapsel
stuquote:
Ik heb het dan ook meestal in een staartquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet los doen dan. Lekker strak, back to the old days![]()
grappig dat er zo'n balans is in de marktquote:Over de maand december waren Android en Blackberry allebei goed voor 27 procent van de markt. De iPhone deed het iets beter met 28 procent.
Welnee johquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik mijn haar in een staart doe heb ik een plofkop
Jij bent zo'n type dat er ALTIJD goed uitzietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe weet jij dat stu?mogguh OV
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik mag toch wel genieten van een vrije schooldag?
Ehm neequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type dat er ALTIJD goed uitziet
Hmmmz. lekker danquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:04 schreef Oceanview het volgende:
rot ding van een telefoon heb er gister meer dan 1gb muziek bij gedaan en nu wilt ie niet alles laden of stopt midden in een liedje
with an idiot he will drag you down to hos level and beat you with experiencequote:
Juist heel graag!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij wilt mij niet zien in de ochtend
Hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij wilt mij niet zien in de ochtend
Welbekende quotequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
with an idiot he will drag you down to hos level and beat you with experience
trouwens tegen niemand bedoelt
qftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |