Dan alweerquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag in juni/juli de mijne wel overnemen. Dan mag ik weer een nieuwe uitzoeken
Neem je dan de rest van hem ook over?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
had ik maar een ex die mij telefoontjes geeft.
de rest van Ez? of van mijn Ex?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan alweer
[..]
Neem je dan de rest van hem ook over?
Jepquote:
Citaat van hi.nl: "Na 12 juni 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop."quote:
Ik hou me aanbevolen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
[..]
Citaat van hi.nl: "Na 12 juni 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop."
Ez?quote:
Nais.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep
[..]
Citaat van hi.nl: "Na 12 juni 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop."
oe... een door weer en wind getekende c-c...quote:
Nu heb ik besloten met de buurtbus naar de winkel te gaan, zat er nog even over te denken om te fietsen.quote:
nee...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja door die klotewind zit mijn haar stom
Kijk dat is een blij moment...quote:
ik leef met je mee... Daar heb ik ook altijd last van...quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja door die klotewind zit mijn haar stom
Lange harenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:34 schreef kres het volgende:
[..]
ik leef met je mee... Daar heb ik ook altijd last van...
Ghehequote:
IJ!burgquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef kres het volgende:
Ik moet zo naar Ijburg.. Daar waait het altijd em hard..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Lange blonde haren overal achterlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |