ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaatsquote:
Kan je je vriendjes whatsappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn phone staan..
Wat nu ?
Hihiquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaats
maar het is je gelukt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb vandaag vlaai meegenmoen naar stage omdat: laatste dag ik ben 3 keer bijna op mijn bek gegaan met vlaai en al op de parkeerplaats
Tja, wat moet je zonder Fok! ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pfoe ik kreeg net geen toestemming om op fok te komen, echt eng
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pfoe ik kreeg net geen toestemming om op fok te komen, echt eng
jaa ja..quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je je vriendjes whatsappen
HTC halen jijquote:
Soort van ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:30 schreef kres het volgende:
[..]
jaa ja..![]()
is dit niet gewoon een soort van msn/ebuddy idee..![]()
nou. Kom maar op met de Pm berichten. Kijken wie in mijn vriendjeslijst wil..
ik wil een samsung galaxy squote:
bij mij ook niet... mijn sony ericsson K200i kan dat niet aan...quote:
Beetje jammer weerquote:
HTC >> samsungquote:
Heb je de BlackBerry App Store er niet op staan dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hmm eerst die cd er in gooien en dan maar eens whatsapp erop knallen
Traag ding is dat man.quote:
echt waar...quote:
HTC Desirequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
echt waar...
geef mij dan eens een naam van een phone waar je alles mee kan en waar een goede camera op zit enzo!dan ga ik eens kijken of ik die ga kopen
Iphonequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
echt waar...
geef mij dan eens een naam van een phone waar je alles mee kan en waar een goede camera op zit enzo!dan ga ik eens kijken of ik die ga kopen
Hell noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |