Alles gefixt..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:51 schreef Ghost_Rider het volgende:
vraagprijs is geen bieden vanaf prijs en die prijzen zijn mijn inziens toch echt NIEUW prijzen.
Vraagprijs is 250 euro...dat is ook gelijk bieden vanaf prijsquote:Op zondag 30 januari 2011 19:11 schreef PetervdK het volgende:
Wat is nou je vraagprijs? Ik bied alvast 125,- met ophalen
Vraagprijs is btw verplicht, bieden vanaf is niet toegestaan (zoals je in de FAQ had kunnen lezen).
Volgens de regels mag je hier niet bieden vanaf een door jou vastgesteld bedrag.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vraagprijs is 250 euro...dat is ook gelijk bieden vanaf prijs
Opgelost..quote:Op zondag 30 januari 2011 23:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Volgens de regels mag je hier niet bieden vanaf een door jou vastgesteld bedrag.
Je moet een vraagprijs opgeven, of aangeven wat het minimum bedrag is waarvoor je hem verkoopt.
Dan zou je dus kunnen zeggen dat je vraagprijs 300 euro is en dat je er minimaal 250 voor wilt hebben.
quote:
Genoteerdquote:
Houdt in dat je eigen software op kan zetten en installeren. Tevens heb je toegang tot je SD kaartje etc etc...Naar mijn ervaring heeft dat geen gevolgen gehad op snelheid.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef Jethee het volgende:
Wat houdt dat rooten precies in? Ook effect op snelheid?
Geen bon, heb toentertijd contract afgesloten via GSMweb.nlquote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Indien je de bon nog hebt, 210 geboden.
Vreemd, ik kreeg wel degelijk een bon van ze toen ik daar heb besteld.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen bon, heb toentertijd contract afgesloten via GSMweb.nl
Pakbon wat bij het pakketje zat heb ik allaaaaang niet meer. Contract heb ik nog ergens in mailbox staan moet ik even zoeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Vreemd, ik kreeg wel degelijk een bon van ze toen ik daar heb besteld.
Je hebt toch wel een contract (of op z'n minst een pakbon) waarop staat wat er is geleverd?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen bon, heb toentertijd contract afgesloten via GSMweb.nl
Okay thanks, anyway 210 geboden.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom heb je de bon nodig? HTC geeft gewoon keurig garantie zonder naar je bon te vragen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |