Il ben ook te bewonderen in hoe zie je er nu uit topic. Jij was daar geloof ik ook te zien. Ja ik ben heel vers hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bedankt kres, ik ken je trouwens niet, ben je nieuw hier?
neuh ik ga vanmiddag een foto posten daar denk ik, haha oke gezelligquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:38 schreef kres het volgende:
[..]
Il ben ook te bewonderen in hoe zie je er nu uit topic. Jij was daar geloof ik ook te zien. Ja ik ben heel vers hier.
Mijn haar zit nooit mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Maar het kan ook ooit juist mooi zijn als het niet zit zo als het gedaan is.
Bij mij is het bruin en soms zit daar ook een grijze haar tussen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Lange blonde haren overal achterlaten
Herkenbaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb ook ernstige haaruitvalzie ik overal blonde haren van me
Nee het is I J burg. Niet I j burg. De IJ is 1 letter in dit geval en dus allebei met hoofdletterquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef kres het volgende:
[..]
Bij mij is het bruin en soms zit daar ook een grijze haar tussen..
Ijburg is niet echt mijn favo plek. Soort van Almere.
Mijn kat heeft dat ook, alleen dan rodequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb ook ernstige haaruitvalzie ik overal blonde haren van me
Vast welquote:
Krullenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het is I J burg. Niet I j burg. De IJ is 1 letter in dit geval en dus allebei met hoofdletter
ja bij jou staat het schattig jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft dat ook, alleen dan rode![]()
[..]
Vast wel![]()
[..]
Krullen
Dat is wel het nadeel ja, het heeft een beetje een eigen willetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bij jou staat het schattig jabij mij zit het verrot en je kab nooit een kapsel uitkiezen wat je echt leuk vindt
uhu ik weet het niet, de kleur is wel superleuk maar de restquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel ja, het heeft een beetje een eigen willetjeMaar vaak vind je het er zelf slechter uitzien dan wat anderen er van vinden
Nee, als ik het los heb krijg ik binnen 5 minuten een slap hippiekapselquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft dat ook, alleen dan rode![]()
[..]
Vast wel![]()
[..]
Krullen
hippiesquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, als ik het los heb krijg ik binnen 5 minuten een slap hippiekapsel
Niet los doen dan. Lekker strak, back to the old daysquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, als ik het los heb krijg ik binnen 5 minuten een slap hippiekapsel
stuquote:
Ik heb het dan ook meestal in een staartquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet los doen dan. Lekker strak, back to the old days![]()
grappig dat er zo'n balans is in de marktquote:Over de maand december waren Android en Blackberry allebei goed voor 27 procent van de markt. De iPhone deed het iets beter met 28 procent.
Welnee johquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik mijn haar in een staart doe heb ik een plofkop
Jij bent zo'n type dat er ALTIJD goed uitzietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoe weet jij dat stu?mogguh OV
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik mag toch wel genieten van een vrije schooldag?
Ehm neequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type dat er ALTIJD goed uitziet
Hmmmz. lekker danquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:04 schreef Oceanview het volgende:
rot ding van een telefoon heb er gister meer dan 1gb muziek bij gedaan en nu wilt ie niet alles laden of stopt midden in een liedje
with an idiot he will drag you down to hos level and beat you with experiencequote:
Juist heel graag!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij wilt mij niet zien in de ochtend
Hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij wilt mij niet zien in de ochtend
Welbekende quotequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
with an idiot he will drag you down to hos level and beat you with experience
trouwens tegen niemand bedoelt
qftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |