jij ook alquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen meneertje![]()
Hier alles okeeAl ben ik wel moe en hoofdpijn :2 Maar strakjes winkelen met mams
![]()
![]()
En hoe is het met jou dan?
ze zegt meneer tegen mequote:Op woensdag 2 februari 2011 08:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen meneertje![]()
Hier alles okeeAl ben ik wel moe en hoofdpijn :2 Maar strakjes winkelen met mams
![]()
![]()
En hoe is het met jou dan?
Zit niet het dichts bij, moet er wel eerst heen rollen met mijn stoelquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah das naais![]()
of juist niet, jij bent degene die het dichtste bij zit
/carequote:Op woensdag 2 februari 2011 08:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit niet het dichts bij, moet er wel eerst heen rollen met mijn stoel
That sure isquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/careje bent er snel en dat is noodzaak
mazzelaar... hier is het echt te ver lopen...quote:
Nespresso staat naast het bureaublok.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mazzelaar... hier is het echt te ver lopen...
nog nespresso ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Nespresso staat naast het bureaublok.
MH automaat staat aan de andere kant van de verdieping is dus wel even lopen.
En hoe is het nu met je elleboog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Vroeger heeft een mede klasgenoot eens een papier bij de leraar ingeleverd.
De leraar vraagt: wat is dit?
"een tekening van een koe in het gras meneer"
Maar er is helemaal geen gras!
"dat komt omdat de koe het gras heeft opgegeten"
Maar er is helemaal geen sprake van een koe!
"dat komt omdat de koe is weggelopen omdat er geen gras meer was."
werkse toek!quote:
drukverband om heenquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hoe is het nu met je elleboog?
maar is het nou gebroken ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
drukverband om heen. het gaat zijn gang
. ik mag er niet zoveel mee doen maar ik kan wel typen met mijn hand
. en alles doen maar niks als in elleboog bewegen
alle spieren om heen lukt wel
jep, het is gebroken. maar alles zit op zijn plaats en zoveel last heb ik er niet vanquote:
Mogguh Symquote:
Ah okequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jep, het is gebroken. maar alles zit op zijn plaats en zoveel last heb ik er niet van
het is alleen irritant meer niet![]()
Sterktequote:Op woensdag 2 februari 2011 09:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jep, het is gebroken. maar alles zit op zijn plaats en zoveel last heb ik er niet van
het is alleen irritant meer niet![]()
KC?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:15 schreef Panda72 het volgende:
Iets over negenen en nu al last van enorme spierpijn in nek en schouders, barstende koppijn, buikpijn en enorm moe. Zal hier weer weinig kunnen posten want druk. Bedankt KC(wurgt in gedachten KC heel langzaam)
iets rond de 6 weken dacht ik ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ah okelijkt me evengoed lastig... hoelang duurt zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |