quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben weer in een opruimbui
Heb al 3 wassen opgeborgen, m'n keukenkastjes uitgemest en m'n handen jeuken om de zolder en de klerenkast aan te pakken
maar ik ga zo naar mams, dus dat doe ik wel als ik terug ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik snap die dingen nooitquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Solique het volgende:
Vliendjeslijstjes: (kom te vaak in de ksc laatste tijd)
[ afbeelding ]
quote:
Ja hequote:
Het ziet er altijd zo verwarrend uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Solique het volgende:
Zie topic: Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
En het is nog geeneens voorjaarNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nu hebben we vakkenpakketkeuze, maar het is zo saahaahaaiiquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
Studieles, in de 3e?Dat hadden wij alleen in de 1e
Hulp bij planning enzo toch?
Kon de post van TFM die ik moest quoten niet meer vinden
Lekker ingewikkeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:46 schreef Solique het volgende:
Zie topic: Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
[ afbeelding ]
De echte echte keuze al?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nu hebben we vakkenpakketkeuze, maar het is zo saahaahaaii
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Gezelligquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga naar m'n ouders, tot later!
Laters Marijkequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Have funquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga overmorgenmiddag naar de kapperquote:
TFM, hint hintquote:
Ik ben nog nooit van mijn leven naar de kapper geweestquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga overmorgenmiddag naar de kapper
Dat is wel handig zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van mijn leven naar de kapper geweestMijn moeder was vroeger kapster dus zij doet dat gewoon altijd
Zekerwetenquote:
toch niet altijd een standaard bloempotten model hequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van mijn leven naar de kapper geweestMijn moeder was vroeger kapster dus zij doet dat gewoon altijd
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
Oooh nog steeds helemaal blij met het nieuwe lesroosterEcht ontzettend Fok!vriendelijk
Meisjes met bloempotkapsels? (o.O')quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch niet altijd een standaard bloempotten model he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |