dat is absoluut zo. Heb er ook erg genoten in 2007 op mijn weekje vakantie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZe hebben tenminste fatsoenlijke prijzen voor huizen en grond en ik vind het een prachtig land.
Ik ken het eigenlijk niet echt qua land. Klinkt goed dat de huizen daar 'goedkoper' zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZe hebben tenminste fatsoenlijke prijzen voor huizen en grond en ik vind het een prachtig land.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Netwerkprinters![]()
3 vuurmurenachter elkaar
![]()
![]()
Luister veel Rammstein en andere toffe muziek en dan gaan wij wel oefenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in talen vandaar. Maar als het moet kan ik het wel een beetje volgen en praten. Voel me erg onzeker in andere talen.
Geef jij privé les?
Het is daar gewoon heel divers, ze hebben alles qua natuur enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is absoluut zo. Heb er ook erg genoten in 2007 op mijn weekje vakantie.
Volgens mij is het overal goedkoper dan in NLquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk niet echt qua land. Klinkt goed dat de huizen daar 'goedkoper' zijn![]()
Hai friemelquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:26 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Netwerkprinters![]()
3 vuurmurenachter elkaar
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is het overal goedkoper dan in NL![]()
Nee, de grondprijs is hier heel hoog en dat is daar echt stukken lager (ook niet zo vreemd, grond is hier "schaars" en daar in overvloed). En de huizenprijzen zijn daar in het algemeen wat lager
En het belangrijkste van alles, Duitsers kunnen heel goed feestjes organiserenquote:
Ja, dat ken ik wel van Duitsersquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En het belangrijkste van alles, Duitsers kunnen heel goed feestjes organiseren![]()
En biertuinen
Zal ik doen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Luister veel Rammstein en andere toffe muziek en dan gaan wij wel oefenen![]()
[..]
Het is daar gewoon heel divers, ze hebben alles qua natuur enzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai friemelHeb je het nu over je website?
Het loopt niet wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben weer in een opruimbui
Heb al 3 wassen opgeborgen, m'n keukenkastjes uitgemest en m'n handen jeuken om de zolder en de klerenkast aan te pakken
maar ik ga zo naar mams, dus dat doe ik wel als ik terug ben
Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben weer in een opruimbui
Heb al 3 wassen opgeborgen, m'n keukenkastjes uitgemest en m'n handen jeuken om de zolder en de klerenkast aan te pakken
maar ik ga zo naar mams, dus dat doe ik wel als ik terug ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |