quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Zo vind ik recentelijk een raar woord. Waarom niet gewoon recent?
Bijwoorden tegenover bijvoeglijke naamwoorden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef najazeg het volgende:
[..]
in dezelfde categorie: normaliter ipv normaal
Oppervlakkigquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef Dixan het volgende:
Het was een agent in burger om 4 uur snachts. Ik probeerde hem met mijn dronken kop nog uit te leggen dat alle dieren toch ook plassen waar ze willen. En dat ik toch zeker niemand kwaad deed. Maar het mocht niet baten... volgens hem was het verontreiniging van het wateroppervlakte. Ik vond het nog al raar dat hij dat zo zei maarja....
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
nee, had me rijbewijs nog!!
Nog nooit boete gehad voor te hard/ of iets anders in het verkeer, rij al 3 jaar met scooter/auto/vrachtwagen!
Maar misschien moet ik alles maar vertellen:
- 35 te hard
- 40 te hard
- stukje gespookrijded![]()
- stukje zonder licht gereeed![]()
- 1 stoplicht door rood gereed![]()
En ik maar denken dat de gozer achter me wou weten of ik wel kon rijden, en dat hij wou racen, bleek dus politie te zijn![]()
![]()
![]()
WAS EEN 21 JARIGE MAROKAANS/AFGAANS/ARABISCHE gozer die ik dacht te kennen
WAS DUS POLITIE:(
Jij zoekt dit topic: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #24quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef henkde_j het volgende:
Bij een schoenenwinkel op de gevel:
ENKEL
LAARZEN
HALVE
PRIJS
Wat kun je nu krijgen voor de halve prijs?
kut die zag ik ookquote:
En spellenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik moet leren lezen
Topic voorbeeld is trouwens niet oneerlijk maar concuren op prijs.
Interpunctie? We don't need no steenkeeng interpunctiequote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef amenth het volgende:
Ik eet nooit meer bij de macdonalds ik vind die voedsel daar echt troep en dan heb ik het nog geen eens over het meubilair soms wel netjes in de gerenoveerde maar wtf joh het zijn soms houten randen waarvan je een stale rug krijgt waar je u tegen zegt de macdrive is dan weer wel topuitvinding lekkker peukie roken terwijl je wacht op je eten
Wat is hier verkeerd aan? Is toch een spreekwoord?quote:
Het zal me aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat is hier verkeerd aan? Is toch een spreekwoord?Of is het geen officiële?
Het is eigenlijk 'Het zal me aan mijn reet roesten'.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat is hier verkeerd aan? Is toch een spreekwoord?Of is het geen officiële?
Het is wat anders als je reet roest dan wanneer iets aan je reet roest.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef Lithia het volgende:
Dat weet ik, maar waarom de opmerking 'stalen billen'? Wat is het verschil in betekenis?
Sorry als het wat dom klinkt.
Ah.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is wat anders als je reet roest dan wanneer iets aan je reet roest.
Staal kan roesten, dus als je reet roest, heb je stalen billen. Als iets aan je reet roest, dan zijn je billen niet per se van staalquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef Lithia het volgende:
Dat weet ik, maar waarom de opmerking 'stalen billen'? Wat is het verschil in betekenis?
Sorry als het wat dom klinkt.
Prachtige spelling. Met ck was misschien nóg mooier geweest, maar dit vind ik ook al erg goed bedacht.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:10 schreef Zana het volgende:
Uit pakjes kook ik soms wel nog uit gemaakssucht, maar ik probeer het te vermijden.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:43 schreef dead.flowers het volgende:
Mijn naam is Aline. Ik zit in de 5de klas van het VWO. ..... Ik durf niet op hem af te stappen en als hij me begroet zet ik mezelf dan weer compleet voor schud door spullen te laten vallen, weg te rennen, enz.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef nightday2011 het volgende:
maar enig sinds heb je wel gelijk. er zijn veel nederlanders die irritant zijn als de pest.
zouden dat nu ook van die personen zijn die zo monotoon praten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Interpunctie? We don't need no steenkeeng interpunctie
Nu zijn d/t fouten helaas schering en inslag bij het vervoegen van werkwoorden, maar deze knuppel presteert het zelfs in een van de bekendste dingen ter wereld (na Coca Cola).quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:45 schreef zoalshetis het volgende:
oh got, meneer sympathiseert met het twittermeisje dat werd opgepakt. stakker.
Niet helemaal met je eens. Je kunt dis ook zien als een variant op 'och gut'. En ook wordt vaak de vorm 'och gottegottegot toch' gebruikt. Ook allemaal met een t...quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nu zijn d/t fouten helaas schering en inslag bij het vervoegen van werkwoorden, maar deze knuppel presteert het zelfs in een van de bekendste dingen ter wereld (na Coca Cola).
Je weet wel, die koeken uit Boston, ontstaan toen het bezet was door Fransen, vandaar Bostogne.quote:
Lol! Bestaat het "Kersen uit het molenraam vissen"-topic nog? Dit zou een goede zijn daarvoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet wel, die koeken uit Boston, ontstaan toen het bezet was door Fransen, vandaar Bostogne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |