quote:
doe eens normaalquote:
quote:
Ja eigelijk bedoel ik al een ei in het algemeen. Maar dan word ik als zeiker bekroond. Dus vandaar .quote:
Schimmelquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Palomar het volgende:
Of die groene stukken op brood altijd.
Het is gedroogD niet gedroogt. Snappie de reactie van knoffel nu?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja eigelijk bedoel ik al een ei in het algemeen. Maar dan word ik als zeiker bekroond. Dus vandaar .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
jij snapt het!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef Arriviste het volgende:
Insecten in je fruit.
[..]
Het is gedroogD niet gedroogt. Snappie de reactie van knoffel nu?
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef MT-SJEEZER het volgende:
Augurk op de hamburgers van de MC-Donalds.
haha voor sommigen blijkbaar welquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Taartjeh het volgende:
Als je bent aan het barbequen al die vliegen op je food
Dan hoef ik het eten ook niet meer
Zo'n gebouw kauwt inderdaad niet lekker....quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef knoffel het volgende:
Augurk op de hamburgers van de MC-Donalds.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef 24updv het volgende:
[..]
Zo'n gebouw kauwt inderdaad niet lekker....
Jij bbq-ed het vlees zonder de kooltjes aan te steken ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Taartjeh het volgende:
huhquote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij bbq-ed het vlees zonder de kooltjes aan te steken ofzo?
Als je de kolen aansteekt dan is het zodanig heet dat die arme vliegjes wel uit de buurt blijven....quote:
Mietje, vliegen horen erbijquote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Taartjeh het volgende:
Ja maaaaaaar dat bedoel ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Als je de kolen aansteekt dan is het zodanig heet dat die arme vliegjes wel uit de buurt blijven....
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Arriviste het volgende:
Ik had een keer een larf in mijn kers. Godzijdank dat ik dat ding niet in 1 keer in mn mond heb gestopt.
Dan had je hem niet eens geproeft.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Arriviste het volgende:
Ik had een keer een larf in mijn kers. Godzijdank dat ik dat ding niet in 1 keer in mn mond heb gestopt.
ik had ook wel es zo'n larf in een pistachenootjequote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Arriviste het volgende:
Bananen zijn sowieso gevoelig. Je hoeft er maar in te drukken en het wordt bruin/zwart.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef Taartjeh het volgende:
wat ik ook altijd zo raar vind als je een banaan een dag in je schooltas hebt liggen is die meteen niet meer goed helemaal brown.
En na 1 week zelf zwart
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef Taartjeh het volgende:
wat ik ook altijd zo raar vind als je een banaan een dag in je schooltas hebt liggen is die meteen niet meer goed helemaal brown.
En na 1 week zelf zwart
Nutteloze uitvinding. Niet iedere banaan is op dezelfde manier krom.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar schijnt zo'n ding voor uitgevonden te zijn..
Ja ik kende het tot voor kort ook niet. En toen ik het zag op internet dacht ik precies hetzelfde.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Nutteloze uitvinding. Niet iedere banaan is op dezelfde manier krom.
Dan is dit de juiste uitvindingquote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dan pas je toch even bij de supermarkt voordat je een banaan koopt?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Arriviste het volgende:
[..]
en als de banaan op is kun je de koker ergens anders voor gebruikenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar schijnt zo'n ding voor uitgevonden te zijn..
Mag ik de banaan dan ook even uitproberen?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef DaanA het volgende:
[..]
Dan pas je toch even bij de supermarkt voordat je een banaan koopt?
Dat doe je toch ook als je kleren koopt? Waarom dan niet bij bananen?
Als hij niet op is niet danquote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en als de banaan op is kun je de koker ergens anders voor gebruiken
Hoe goed hij in je kut past?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Mag ik de banaan dan ook even uitproberen?
jij bent zeker die vrouw die laatst es in zo'n tv programma was die onderweg op de fiets van supermarkt naar huis de rauwe biefstukken alvast opeetquote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef Verbodsbord het volgende:
BIefstuk hoor je zo goed als rauw te eten
dit is gewoon klagen om het klagen, volgens mij ben je vreselijk verwend ts
MET JE MISVORMDE BESNEDEN KANKER PIK KOM OP DAN, DRINKY, KOM OP DAN!?!??!?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Drinky het volgende:
velletjes op warme melk
velletje op piemel
Ik ben anders toch echt geen vrouwquote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
jij bent zeker die vrouw die laatst es in zo'n tv programma was die onderweg op de fiets van supermarkt naar huis de rauwe biefstukken alvast opeet
ofzo
Jij snapt het goffedommequote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef chroestjov het volgende:
Rode biefstuk waar het bloed nog uit sijpelt godverdomme, daar hou ik van.
Misvormd, haha mocht je willenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MET JE MISVORMDE BESNEDEN KANKER PIK KOM OP DAN, DRINKY, KOM OP DAN!?!??!?
Pootjequote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MET JE MISVORMDE BESNEDEN KANKER PIK KOM OP DAN, DRINKY, KOM OP DAN!?!??!?
Ja, iedereen poept maar in de koffieautomaat. Dat is echt niet leuk meerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef EvanStone het volgende:
Uitwerpselen in de koffie, zulks vervelend.
Gewoon een paar seconden in de magnetronquote:
Maar het moet wel precies op lichaamstemperatuur zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef Isambard het volgende:
[..]
Gewoon een paar seconden in de magnetron
Ik las dit, dacht: "TS moet Taartjeh zijn", scrollde omhoog en jahoorquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef RickoKun het volgende:
Als ik haringen in mijn eten vind dan vind ik dat een kk slechte zet van mijn moeder.
Mijn ervaring is dat 6 seconden precies goed is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Maar het moet wel precies op lichaamstemperatuur zijn.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:09 schreef edcetera het volgende:
Donkere rand rondom de hals van een aangebroken ketchupfles of waterige ketchup als je niet van tevoren schudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
INDERDAAD.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef DaanA het volgende:
Twee dingen:
* Melk in mijn koffie.
* Koffie in mijn melk.![]()
Ik houd van koffie, ik houd van melk, maar de combinatie, bah.
Drink het op, dan komt het op lichaamstemperatuur.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Maar het moet wel precies op lichaamstemperatuur zijn.
Ik kluif elk zacht weefsel van die botjes af, u jelly?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef Swiffer het volgende:
Peesjes in kippenbouten / drumsticks. Sowieso, afkluiven.. *brr*
Dat geluid alleen al van iemand die zit te kluiven, brrr.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kluif elk zacht weefsel van die botjes af, u jelly?
quote:
- Doorgebakken biefstukquote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
- Bief die te rood is binnen in waardoor het lijkt of je rauw vlees eet
Ja, en dan eerst zo'n waterig plasje wat eruit komt!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:25 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Als je een (redelijk) oud flesje barbecuesaus hebt en je probeert die dop los te draaien en die zit dan vastgekoekt met opgedroogde saus
quote:
Inderdaad, als mensen doorgebakken vlees willen, bestellen ze maar wat anders hoor! Maar je gaat toch niet biefstuk verknallen door het door te bakken?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biefstuk hoort verdomme bijna rauw te zijn met slechts een bruin randje
Das ook de rede dat ik het zo tof vind bij gourmetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Biefstuk hoort verdomme bijna rauw te zijn met slechts een bruin randje
Er is wel lekker brood. Suikerbrood.quote:
Je vergeet brodertjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er is wel lekker brood. Suikerbrood.. Maïsbrood
Stokbrood
Turks brood
etc
Maar brood over het algemeen eet ik ook niet!
Post dan vieze dingen, zoals een haringmilkshakequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef badtripbob het volgende:
Tosti met een wit broodje(Zo'n zachte bol)en daartussen goede ham, lekkere kaas en kruidenboterDas echt lekker
!
Maar dit topic gaat over vieze dingen bij het eten....
Milkshake is lekker, haring is lekker, ik moet wel erg sterk onder de invloed zijn van drugs om de conclusie te maken om die combinatie te proberen met die redenatie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post dan vieze dingen, zoals een haringmilkshake
Daarom viesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Milkshake is lekker, haring is lekker, ik moet wel erg sterk onder de invloed zijn van drugs om de conclusie te maken om die combinatie te proberen met die redenatie..
Dat kan je nooit weten voor je het hebt geprobeerd. Misschien is het wel geniaal. Met eten kan dat raar uitpakken.quote:
True, maar het klinkt iig ranzigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat kan je nooit weten voor je het hebt geprobeerd. Misschien is het wel geniaal. Met eten kan dat raar uitpakken..
Erop lijkt me niet, weet niet of opwarmen erbij lekker is...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu trouwens 2 braadworsten met champignons in de pan liggen, currysausje erbij... is dat vies?
We zullen het zo zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Erop lijkt me niet, weet niet of opwarmen erbij lekker is...
Ik dien bij deze protest in.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
vies eten dat niet juist is je kent het wel
Ik geef bij deze als erg goede aanvulling: Rauwe gekruide gehaktballetjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:14 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik dien bij deze protest in.
Rosbief die nog knalrood is.![]()
Tartaartje rood houden van binnen.![]()
![]()
Sashimi![]()
![]()
![]()
Rode biefstuk (goed heet gebakken zodat er wel een krokant laagje op zit)![]()
![]()
![]()
![]()
Rauw!
[ afbeelding ]
In feite gewoon filet americain voor krijgers.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik geef bij deze als erg goede aanvulling: Rauwe gekruide gehaktballetjesRauwe braadworsten op brood
Krijgers met ontwormings-kuren dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef Vengerr het volgende:
[..]
In feite gewoon filet americain voor krijgers.
Je moet het ook niet te veel eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:28 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Krijgers met ontwormings-kuren dan.
en vanaf nu over bierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te veel eten..
Ik ben altijd zo blij als ik boodschappen doe voor mezelf en dan 3-4 stukken vlees heb voor mezelf of zoals pas een rollade die ik bijna in 1 keer op had naast 2 keer een bord vol rijst en witte bonen in tomatensaus
Dit topic gaat nu over vleesch! GVD! En dat het lekker is!
Ik hou wel van bier! Ik ben alleen niet echt een fan van alcohol. Het is leuk tot zekere mate maar ik ken zo veel leukere middelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en vanaf nu over bier
Gewoon omdat jij er niet van houdt![]()
[ afbeelding ]
Bierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik hou wel van bier! Ik ben alleen niet echt een fan van alcohol. Het is leuk tot zekere mate maar ik ken zo veel leukere middelen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef Vengerr het volgende:
Dit topic is nu officieel ontspoord naar dingen die wél lekker zijn.
Deze poll is niet te beantwoordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef welkominspace het volgende:
Poll: Bier Vs Vlees
• Bier!
• Vlees!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Idd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef Vengerr het volgende:
Ik heb bepaalde factoren niet eens meegenomen in de overweging.
Met wiet in plaats van bier kan je meer vlees eten.
Daar ben ik al over heen. Ik deed sowieso niet leven op bier maar op water en drinkontbijt en zo. Maar ik kan inmiddels na vaker dwingen toch te eten gewoon alles eten op speed.quote:Met stimulanten wil je geen vast voedsel en overleef je op bier.
Experimenteren met eten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Worst + champignons + currysaus was goed te eten
gohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Experimenteren met eten!. De grootste reden om zelf te koken ipv eten als kapsalon's en zo te bestellen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef welkominspace het volgende:
Poll: Bier Vs Vlees
• Bier!
• Vlees!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Te doorbakken vlees is droog van smaak, moet juist een beetje roze blijven voor een betere structuur.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
Heerlijke room is dat, met een lepeltje eraf halen en eten.quote:- Velletjes op warme melk
Geven smaak aan het vlees, zonder vet is vlees maar droog. Een heerlijke lamskotelet met een dikke vetrand is niet te versmaden.quote:- vet randjes knobbeltjes bij vlees
quote:
Ssstt TS is heel dikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik vies vind? om TS te zien tijdens het eten van een puntzakje patat met mayo
Ja maarja dan denk ik wel dat de vetrollen over de navelpiercing hangen. Dus dan zie je hem eigelijk helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jammer, het had je ongetwijfeld leuk gestaan
Karnemelkquote:
Tuurlijk, dat zijn wel lekkere soorten brood. Maar het standaard halfje volkoren gaat er bij mij niet in.. en jij bent de eerste die ik tegenkom die deze mening deeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er is wel lekker brood. Suikerbrood.. Maïsbrood
Stokbrood
Turks brood
etc
Maar brood over het algemeen eet ik ook niet!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Karnemelk
Karnemelk als je denkt melk te gaan drinken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |