Er is wel lekker brood. Suikerbrood.quote:
Je vergeet brodertjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er is wel lekker brood. Suikerbrood.. Maïsbrood
Stokbrood
Turks brood
etc
Maar brood over het algemeen eet ik ook niet!
Post dan vieze dingen, zoals een haringmilkshakequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:54 schreef badtripbob het volgende:
Tosti met een wit broodje(Zo'n zachte bol)en daartussen goede ham, lekkere kaas en kruidenboterDas echt lekker
!
Maar dit topic gaat over vieze dingen bij het eten....
Milkshake is lekker, haring is lekker, ik moet wel erg sterk onder de invloed zijn van drugs om de conclusie te maken om die combinatie te proberen met die redenatie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post dan vieze dingen, zoals een haringmilkshake
Daarom viesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Milkshake is lekker, haring is lekker, ik moet wel erg sterk onder de invloed zijn van drugs om de conclusie te maken om die combinatie te proberen met die redenatie..
Dat kan je nooit weten voor je het hebt geprobeerd. Misschien is het wel geniaal. Met eten kan dat raar uitpakken.quote:
True, maar het klinkt iig ranzigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat kan je nooit weten voor je het hebt geprobeerd. Misschien is het wel geniaal. Met eten kan dat raar uitpakken..
Erop lijkt me niet, weet niet of opwarmen erbij lekker is...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu trouwens 2 braadworsten met champignons in de pan liggen, currysausje erbij... is dat vies?
We zullen het zo zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Erop lijkt me niet, weet niet of opwarmen erbij lekker is...
Ik dien bij deze protest in.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
vies eten dat niet juist is je kent het wel
- Bief die te rood is binnen in waardoor het lijkt of je rauw vlees eet
Ik geef bij deze als erg goede aanvulling: Rauwe gekruide gehaktballetjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:14 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Ik dien bij deze protest in.
Rosbief die nog knalrood is.![]()
Tartaartje rood houden van binnen.![]()
![]()
Sashimi![]()
![]()
![]()
Rode biefstuk (goed heet gebakken zodat er wel een krokant laagje op zit)![]()
![]()
![]()
![]()
Rauw!
[ afbeelding ]
In feite gewoon filet americain voor krijgers.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik geef bij deze als erg goede aanvulling: Rauwe gekruide gehaktballetjesRauwe braadworsten op brood
Krijgers met ontwormings-kuren dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef Vengerr het volgende:
[..]
In feite gewoon filet americain voor krijgers.
Je moet het ook niet te veel eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:28 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Krijgers met ontwormings-kuren dan.
en vanaf nu over bierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te veel eten..
Ik ben altijd zo blij als ik boodschappen doe voor mezelf en dan 3-4 stukken vlees heb voor mezelf of zoals pas een rollade die ik bijna in 1 keer op had naast 2 keer een bord vol rijst en witte bonen in tomatensaus
Dit topic gaat nu over vleesch! GVD! En dat het lekker is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |