quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:09 schreef edcetera het volgende:
Donkere rand rondom de hals van een aangebroken ketchupfles of waterige ketchup als je niet van tevoren schudt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
INDERDAAD.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef DaanA het volgende:
Twee dingen:
* Melk in mijn koffie.
* Koffie in mijn melk.![]()
Ik houd van koffie, ik houd van melk, maar de combinatie, bah.
Drink het op, dan komt het op lichaamstemperatuur.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Maar het moet wel precies op lichaamstemperatuur zijn.
Ik kluif elk zacht weefsel van die botjes af, u jelly?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef Swiffer het volgende:
Peesjes in kippenbouten / drumsticks. Sowieso, afkluiven.. *brr*
Dat geluid alleen al van iemand die zit te kluiven, brrr.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kluif elk zacht weefsel van die botjes af, u jelly?
quote:
- Doorgebakken biefstukquote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
- Bief die te rood is binnen in waardoor het lijkt of je rauw vlees eet
Ja, en dan eerst zo'n waterig plasje wat eruit komt!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:25 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Als je een (redelijk) oud flesje barbecuesaus hebt en je probeert die dop los te draaien en die zit dan vastgekoekt met opgedroogde saus
quote:
Inderdaad, als mensen doorgebakken vlees willen, bestellen ze maar wat anders hoor! Maar je gaat toch niet biefstuk verknallen door het door te bakken?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biefstuk hoort verdomme bijna rauw te zijn met slechts een bruin randje
Das ook de rede dat ik het zo tof vind bij gourmetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Biefstuk hoort verdomme bijna rauw te zijn met slechts een bruin randje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |