Ik hou wel van bier! Ik ben alleen niet echt een fan van alcohol. Het is leuk tot zekere mate maar ik ken zo veel leukere middelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en vanaf nu over bier
Gewoon omdat jij er niet van houdt![]()
[ afbeelding ]
Bierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik hou wel van bier! Ik ben alleen niet echt een fan van alcohol. Het is leuk tot zekere mate maar ik ken zo veel leukere middelen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef Vengerr het volgende:
Dit topic is nu officieel ontspoord naar dingen die wél lekker zijn.
Deze poll is niet te beantwoordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef welkominspace het volgende:
Poll: Bier Vs Vlees
• Bier!
• Vlees!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Idd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef Vengerr het volgende:
Ik heb bepaalde factoren niet eens meegenomen in de overweging.
Met wiet in plaats van bier kan je meer vlees eten.
Daar ben ik al over heen. Ik deed sowieso niet leven op bier maar op water en drinkontbijt en zo. Maar ik kan inmiddels na vaker dwingen toch te eten gewoon alles eten op speed.quote:Met stimulanten wil je geen vast voedsel en overleef je op bier.
Experimenteren met eten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Worst + champignons + currysaus was goed te eten
gohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Experimenteren met eten!. De grootste reden om zelf te koken ipv eten als kapsalon's en zo te bestellen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef welkominspace het volgende:
Poll: Bier Vs Vlees
• Bier!
• Vlees!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Te doorbakken vlees is droog van smaak, moet juist een beetje roze blijven voor een betere structuur.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Taartjeh het volgende:
- Bief die te rood is binnen in waardoor het lijkt of je rauw vlees eet
Heerlijke room is dat, met een lepeltje eraf halen en eten.quote:- Velletjes op warme melk
Geven smaak aan het vlees, zonder vet is vlees maar droog. Een heerlijke lamskotelet met een dikke vetrand is niet te versmaden.quote:- vet randjes knobbeltjes bij vlees
quote:
Ssstt TS is heel dikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ik vies vind? om TS te zien tijdens het eten van een puntzakje patat met mayo
Ja maarja dan denk ik wel dat de vetrollen over de navelpiercing hangen. Dus dan zie je hem eigelijk helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Jammer, het had je ongetwijfeld leuk gestaan
Karnemelkquote:
Tuurlijk, dat zijn wel lekkere soorten brood. Maar het standaard halfje volkoren gaat er bij mij niet in.. en jij bent de eerste die ik tegenkom die deze mening deeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er is wel lekker brood. Suikerbrood.. Maïsbrood
Stokbrood
Turks brood
etc
Maar brood over het algemeen eet ik ook niet!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Karnemelk
Karnemelk als je denkt melk te gaan drinken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |