abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 06:35:27 #1
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_92902919
ja hoor...ok Giel, kijk je wel uit dat je je niet bezeert jochie?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92903036
#bombtweet
pi_92903257
oh got, meneer sympathiseert met het twittermeisje dat werd opgepakt. stakker.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_92903258
Giel beelen wat een misselijke kwal :r
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 17 februari 2011 @ 07:59:26 #7
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92903352
Grappig experiment wel.

Wel geniaal van dat meisje zeg. Zo moeten we er meer hebben :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_92903513
Nu eens zien of Giel hiervoor ook vervolgd word.
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:21:23 #9
331842 Paul_in_the_Dark
pi_92903531
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:59 schreef DustPuppy het volgende:
Grappig experiment wel.

Wel geniaal van dat meisje zeg. Zo moeten we er meer hebben :)
Geniaal? Dom!
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:23:00 #10
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_92903548
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:21 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Geniaal? Dom!
Dat ligt eraan. Als ik d'r tweets zo lees probeerde ze juist zoiets te bereiken (om een punt te maken vermoed ik). De laatste tweet doet zowaar een beetje blij aan.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:24:56 #11
331842 Paul_in_the_Dark
pi_92903567
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:23 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat ligt eraan. Als ik d'r tweets zo lees probeerde ze juist zoiets te bereiken (om een punt te maken vermoed ik). De laatste tweet doet zowaar een beetje blij aan.
Het is gewoon niet slim om met een aanslag te dreigen natuurlijk. Voor hetzelfde geld meent ze het wel. Er zijn genoeg kids geweest die op scholen zijn wezen schieten.
pi_92903617
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Het is gewoon niet slim om met een aanslag te dreigen natuurlijk. Voor hetzelfde geld meent ze het wel. Er zijn genoeg kids geweest die op scholen zijn wezen schieten.
Hoe vaak hebben de oudere jongeren vroeger wel niet geroepen dat ze de school wel in de fik zouden steken of weet ik veel wat voor stoere praat op het schoolplein.

Dat deze dingen zo serieus door de overheid genoemen worden, en de paranoide van de overheid nu ook overslaat op een stapel buyrgers is geen goede ontwikkeling.

Goerge orwell krijgt met 1984 denk ik gelijk.
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:30:25 #13
331842 Paul_in_the_Dark
pi_92903632
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoe vaak hebben de oudere jongeren vroeger wel niet geroepen dat ze de school wel in de fik zouden steken of weet ik veel wat voor stoere praat op het schoolplein.

Dat deze dingen zo serieus door de overheid genoemen worden, en de paranoide van de overheid nu ook overslaat op een stapel buyrgers is geen goede ontwikkeling.

Vroeger was het gewoon anders, tegenwoordig doen ze het ook echt. Omdat de wereld steeds gekker aan het worden is. Denk nou eens na, als mensen roepen dat ze een aanslag willen plegen tegenwoordig, kan dat ook echt zijn. Daarom is de politie er niet blij mee natuurlijk.
pi_92903678
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:30 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Vroeger was het gewoon anders, tegenwoordig doen ze het ook echt. Omdat de wereld steeds gekker aan het worden is. Denk nou eens na, als mensen roepen dat ze een aanslag willen plegen tegenwoordig, kan dat ook echt zijn. Daarom is de politie er niet blij mee natuurlijk.
Tegenwoordig doen ze het ook echt. Ja ja alle stoere initernetpraat die hier verkondigd wordt, wordt ook uitgevoerd. Ga toch weg, je kunt niets bewijzen van je stelling dat elke uitspraak van iedereen uitgevoerd wordt.

Ik ben al blij als in het bedrijfsleven 50% van de afspraken uitgevoerd worden, als ik naar normale sociale gesprekken kijk blijven van de plannen die mensen maken en ook daadwerkelijk uitvoeren vaak niet meer dan 10% of zo over.
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:42:16 #15
331842 Paul_in_the_Dark
pi_92903793
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tegenwoordig doen ze het ook echt. Ja ja alle stoere initernetpraat die hier verkondigd wordt, wordt ook uitgevoerd. Ga toch weg, je kunt niets bewijzen van je stelling dat elke uitspraak van iedereen uitgevoerd wordt.

Ik ben al blij als in het bedrijfsleven 50% van de afspraken uitgevoerd worden, als ik naar normale sociale gesprekken kijk blijven van de plannen die mensen maken en ook daadwerkelijk uitvoeren vaak niet meer dan 10% of zo over.
Volgens mij heb jij stoere internetpraat, ik zeg gewoon hoe het zit. Je weet toch ook wel dat er in amerika al de laatste jaren veel meer aanslagen zijn door kinderen die om zich heen schieten?
pi_92903874
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:42 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

Volgens mij heb jij stoere internetpraat, ik zeg gewoon hoe het zit. Je weet toch ook wel dat er in amerika al de laatste jaren veel meer aanslagen zijn door kinderen die om zich heen schieten?
Vroeger schoten kinderen daar ook al om zich heen.

Maar jij hebt dan vast wel cijfers dat er een flinke toename de afgelopen 20 jaar heeft plaatsgevonden door de uitvinding van internet. Want dat is wat je hier aan het beweren bent.

Verder wonen we hier in nederland en niet in de VS wij zijn gelukkig nog net geen vs maar als het zo door gaat slaan we hier net zo door als ze daar zijn doorgeslagen in het maakbare veiligheidsdenken.
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:48:52 #17
331842 Paul_in_the_Dark
pi_92903905
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vroeger schoten kinderen daar ook al om zich heen.

Maar jij hebt dan vast wel cijfers dat er een flinke toename de afgelopen 20 jaar heeft plaatsgevonden door de uitvinding van internet. Want dat is wat je hier aan het beweren bent.

Verder wonen we hier in nederland en niet in de VS wij zijn gelukkig nog net geen vs maar als het zo door gaat slaan we hier net zo door als ze daar zijn doorgeslagen in het maakbare veiligheidsdenken.
Anyway, ik vind dat je dit soort dingen altijd serieus moet nemen, en dat lijkt me logisch.
pi_92903983
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Anyway, ik vind dat je dit soort dingen altijd serieus moet nemen, en dat lijkt me logisch.
Ah je kunt je stelling dus niet onderbouwen dat er een toename van aanslagen heeft plaaats gevonden. Weer een persoon die hier door de mand valt die we dus niet meer serieus kunnen nemen omdat deze weer eens iets beweert op internet.

Maar toch moeten we dit allemaal serieus nemen. |:(

Als we zo gaan beginnen zijn we als maatschappij alleen nog maar bezig om elkaar in de gaten te houden en elke opmerking die eiamdn maakt af te wegen of er niet eits van een bedreiging in zou kunnen zitten.

Dit zijn totaal ongewenste maatschappelijke ontwikkelingen.
pi_92904208
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mwoah, de vergelijking met 1984 gaat een beetje ver. Als je vroeger iets op het schoolplein zei, dan hoorde alleen de rest van het schoolplein je (en daar moest je al flinke moeite voor doen). Als je echter nu iets roept op verschillende social media, dan kan potentieel iedereen het horen.

Ik vind overigens wel dat de overheid het overdrijft, welke terroristen hebben nu een aanslag gepleegd nadat ze dit uitgebreid op twitter, facebook of hyves hebben aangekondigd?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:07:16 #20
331842 Paul_in_the_Dark
pi_92904254
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah je kunt je stelling dus niet onderbouwen dat er een toename van aanslagen heeft plaaats gevonden. Weer een persoon die hier door de mand valt die we dus niet meer serieus kunnen nemen omdat deze weer eens iets beweert op internet.

Maar toch moeten we dit allemaal serieus nemen. |:(

Als we zo gaan beginnen zijn we als maatschappij alleen nog maar bezig om elkaar in de gaten te houden en elke opmerking die eiamdn maakt af te wegen of er niet eits van een bedreiging in zou kunnen zitten.

Dit zijn totaal ongewenste maatschappelijke ontwikkelingen.
Jij denkt dat ik hier even wat cijfers op papier paraat heb staan voor je? :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:08:16 #21
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_92904282
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:

[..]

Serieus nemen kun je ook doen door de schoolleiding dat meisje op het matje te laten roepen en intern eerst laten uitzoeken hoe serieus het is. In plaats van 4 agenten sturen om een kind van 17 op te pakken.

Daarnaast zijn volgens mij de meeste schoolschutters mannen, dus ze voldoet ook niet aan het profiel.
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:10:25 #22
335101 Ille_Kommunikaassie
Fucked up & Out of place
pi_92904325
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:08 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Serieus nemen kun je ook doen door de schoolleiding dat meisje op het matje te laten roepen en intern eerst laten uitzoeken hoe serieus het is. In plaats van 4 agenten sturen om een kind van 17 op te pakken.
Ja, maar dan kan onze hermandad niet de tough guy uithangen. Niet de stoere cowboy spelen. Yihaaa...

Kneusjes :')
Haten is blaten...
pi_92904349
Ook echt zo'n halve bedreiging. Wat een stoere vent.

Giel Beelen :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:12:09 #24
Fucked up & Out of place
pi_92904363
quote:
13s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Ook echt zo'n halve bedreiging. Wat een stoere vent.

Giel Beelen :')
Hehehe, ja idd.

Slappe hap :D
Haten is blaten...
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:16:50 #25
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_92904465
Hoop dat ze hem oppakken. Hij doet nu exact hetzelfde als dat meisje. Wat een sukkel. :r
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_92904566
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:16 schreef HugoBaas het volgende:
Hoop dat ze hem oppakken. Hij doet nu exact hetzelfde als dat meisje. Wat een sukkel. :r
Ik hoop eigenlijk dat vanaf heden dagelijks er 100 van zulke tweets geplaats worden en de overheid inziet dat twitter niet meer dan een klankbord is. Maar ze zullen "ons" dan wel wijs maken dat het niet mag en ze nog meer geld van "ons" nodig hebben om maar iedere tweeter van zulke berichten op te pakken.
pi_92904657
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat vanaf heden dagelijks er 100 van zulke tweets geplaats worden en de overheid inziet dat twitter niet meer dan een klankbord is. Maar ze zullen "ons" dan wel wijs maken dat het niet mag en ze nog meer geld van "ons" nodig hebben om maar iedere tweeter van zulke berichten op te pakken.
ik hoef geen boy who cried wolf effect. lijkt me niet raadzaam.
pi_92904699
Is ie al tegen de muur gezet inmiddels?
For great justice!
pi_92904739
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik hoef geen boy who cried wolf effect. lijkt me niet raadzaam.
Wanneer de overheid zulke vage acties uitvoerd mag de bevolking best wel op een andere manier in opstand komen.
pi_92904762
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wanneer de overheid zulke vage acties uitvoerd mag de bevolking best wel op een andere manier in opstand komen.
lijkt me eerder op een waarschuwing. ga gewoon niet dreigen, al wil je een of ander punt maken. ik zie eigenlijk meer paranoïa in jouw posts dan de reactie van 'de overheid'.
pi_92904834
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lijkt me eerder op een waarschuwing. ga gewoon niet dreigen, al wil je een of ander punt maken.
Ach onze overheid heeft een geweldsmonopolie en dat oefenen ze mooi uit op deze manier. Onze overheid zou er moeten zijn voor de burgers , niet om de burgers constant in de gaten te gaan houden en de bevolking in een schijnveiligheid te laten geloven.
pi_92904938
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ach onze overheid heeft een geweldsmonopolie en dat oefenen ze mooi uit op deze manier. Onze overheid zou er moeten zijn voor de burgers , niet om de burgers constant in de gaten te gaan houden en de bevolking in een schijnveiligheid te laten geloven.
:') deze paranoïa bedoel ik dus. liever de geweldsmonopolie opheffen en iedereen dat 'recht' geven?

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 17-02-2011 09:40:18 ]
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:34:28 #33
Fucked up & Out of place
pi_92904994
Aanslag dreigt met giel beelen...
Haten is blaten...
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:37:16 #34
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_92905063
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:16 schreef HugoBaas het volgende:
Dit ja. Pak hem op en houd hem maar vast een weekje vast voor verhoor. Kansloze slappe kutvent.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_92905194
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:45 schreef zoalshetis het volgende:
oh got, meneer sympathiseert met het twittermeisje dat werd opgepakt. stakker.
Nee hoor. Die ezel wil gewoon aandacht en denkt zo rebels te zijn.
pi_92905249
quote:
13s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dit ja. Pak hem op en houd hem maar vast een weekje vast voor verhoor. Kansloze slappe kutvent.
Pak hem op, doe hem een bomgordel om en laat hem in de sahara ontploffen.
pi_92905400
Sowieso fucking triest van Giel natuurlijk dit :') Zo'n aandachtmeelifter is het en blijft het.

Maar ook triest dat dat meisje opgepakt is door zo'n Tweet :').
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')