Klagen over voedsel als je een turkse vlag als UI hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef amenth het volgende:
Ik eet nooit meer bij de macdonalds ik vind die voedsel daar echt troep en dan heb ik het nog geen eens over het meubilair soms wel netjes in de gerenoveerde maar wtf joh het zijn soms houten randen waarvan je een stale rug krijgt waar je u tegen zegt de macdrive is dan weer wel topuitvinding lekkker peukie roken terwijl je wacht op je eten
Woon jij godverdomme in Heerlen eo?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef amenth het volgende:
Ik eet nooit meer bij de macdonalds ik vind die voedsel daar echt troep en dan heb ik het nog geen eens over het meubilair soms wel netjes in de gerenoveerde maar wtf joh het zijn soms houten randen waarvan je een stale rug krijgt waar je u tegen zegt de macdrive is dan weer wel topuitvinding lekkker peukie roken terwijl je wacht op je eten
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb wel een foto van de menukaart van vroeger. Mijn vriendin moet je maar even wegdenken, het is in ieder geval iets.
[ afbeelding ]
DUDE! SPOILER!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb wel een foto van de menukaart van vroeger. Mijn vriendin moet je maar even wegdenken, het is in ieder geval iets.
[ afbeelding ]
Ahhh, nostalgiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige hebben een bepaald thema zoals de Rock 'n' Roll-McDonald's, de Route 66-McDonald's of Las Vegas-McDonald's.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:06 schreef L00n3y het volgende:
Waarom foto's van nu en toen van de MC in Heerlen?
Elke mac is toch t zelfde
Ja, maar toch ook nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:13 schreef snellejelle het volgende:
Fantastisch topic dit, potentieeltje
Of een dikke-negerin-in-de-drive-McDonald's.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige hebben een bepaald thema zoals de Rock 'n' Roll-McDonald's, de Route 66-McDonald's of Las Vegas-McDonald's.
Dat is nog wel één van de populairste.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Of een dikke-negerin-in-de-drive-McDonald's.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:06 schreef L00n3y het volgende:
Waarom foto's van nu en toen van de MC in Heerlen?
Elke mac is toch t zelfde
McDonald's Heerlen had eerst een beetje een jaren '60 thema. Na de verbouwing lijkt hij precies op alle andere Mc'squote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef rubje het volgende:
@ts:
elke Mc Donalds is toch hetzelde wereldwijd?![]()
Heb je serieus foto's? Maak er een foto van met een digitale camera en pleur ze op www.tinypic.comquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef Renaldo het volgende:
heb hier wel foto's weet alleen nied hoe ik moet scanen.... kan ik ze mischien naar je toe stuuren?
ik wil dat wel doen, maar moet ik eerst naar de hema op rolletje uit de kamera te laten maken tot fotos en dan vragen of ze daar op www.tinypic.com kunnen zeten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je serieus foto's? Maak er een foto van met een digitale camera en pleur ze op www.tinypic.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |