Fail.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:53 schreef dandybleu het volgende:
je moet vragen aan de jongen of hij wat leuks wilt doen
bijv naar een bioscoop of samen thee drinken in de stad of iets wat je allebij leuk vind of de dierentuin....
je moet wel durven vragen want als je nix vraagt? dan zal hij nooit weten dat je wat voor hem voelt....
In de grote-mensen-wereld geen probleem hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Fail.
Een meisje vraagt een jongen niet mee uit.
Onzin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Fail.
Een meisje vraagt een jongen niet mee uit.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen ?
Hmm. Komt er toch nog iets zinnigs uit waar ik je gelijk in moet geven.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:15 schreef noksala het volgende:
[..]
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
laat je niet beinvloeden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Hmm. Komt er toch nog iets zinnigs uit waar ik je gelijk in moet geven.
Nevermindquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:30 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Hmm, eigen mening?
Ik vind toch dat die het goed heeft gezegt.
Beinvloeden?:P
Wat bedoel je.
Leven is overleven, overleven is vechten. (dus ook voor je geluk)quote:
De sig is op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:32 schreef noksala het volgende:
[..]
Leven is overleven, overleven is vechten. (dus ook voor je geluk)
Niks mis met je sig hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:34 schreef noksala het volgende:
Ik heb het vanuit mezelf bedacht. Ik ben een vechtsporter, dus ik werk solo. Het heeft vrij weinig met andere te maken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |