Doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef Doutzen het volgende:
Gewoon even bellen met Ovj en zeggen dat je alsnog wilt betalen en dus afziet van een rechtzaak.
Zou ik niet doen. De kans dat je boete dan hoger wordt is vrij groot.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Dixan het volgende:
Ok, ja ik ga der wel naar toe natuurlijk... ben alleen de originele boete kwijt
Haha, geedit terwijl je aan het qouten was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. De kans dat je boete dan hoger wordt is vrij groot.
Bellen is ook zo eng!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef Dixan het volgende:
Idd, ik ga der gewoon naar toe, beter dan bellen...
Van wie zou dat moeten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:13 schreef Dixan het volgende:
Maar dat mag toch niet... ze moeten eerst aanmaningen sturen!![]()
Van TS, gok ikquote:
Oh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:11 schreef Erik079 het volgende:
Uuhmmm voor de rechtbank verschijnen.... Ja kan het ook niet doen.. alleen dan komen ze je halen!
Oh, dan hoef je je nergens zorgen over te maken. Dan schelden ze je boete kwijt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja, minstensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:11 schreef Erik079 het volgende:
Uuhmmm voor de rechtbank verschijnen.... Ja kan het ook niet doen.. alleen dan komen ze je halen!
Kijk wel uit, dat bij verstek veroordelen levert een hogere boete op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je wordt dan bij verstek veroordeeld.
Waarom zou dat een hogere boete opleveren? Het zal hooguit iets eerder gebeuren, maar normaliter zie ik geen reden waarom de boete zelf hoger zou moeten uitvallen. Natuurlijk staat het een stuk beter als je wel je gezicht laat zien en jouw kant van het verhaal verteld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef BertV het volgende:
[..]
Kijk wel uit, dat bij verstek veroordelen levert een hogere boete op.
Als je naar nigeria gaat regel dan wel ff iets met western union, sturen wij jou geld en marktplaats spullenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt nog vluchten naar een land zonder uitleveringsverdragen.
Zimbabwe of Nigeria bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Iuc het volgende:
Gewoon tegen meneer de rechter zeggen dat je helemaal niet wild aan het plassen was maar juist heel beheerst. Netjes in de sloot
onschuldigs? die pis van hem komt in mijn drinkwater, ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef Rapaille het volgende:
90 euro voor wildplassen in een sloot.Wat een gigantisch hoog bedrag voor zoiets onschuldigs.
Je hebt dus geen boete voor wildplassen, maar voor verontreinigen van het oppervlaktewater. Da's iets heel anders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef Dixan het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen... ik zal hier blijven om te vechten voor mijn daden in het verledenals wildplasser. Wegrennen voor het verleden zal het niet voor mij op kunnen lossen.
Nee... ik moet naar de rechtbank en mijn lot ondergaan!
Het was een agent in burger om 4 uur snachts. Ik probeerde hem met mijn dronken kop nog uit te leggen dat alle dieren toch ook plassen waar ze willen. En dat ik toch zeker niemand kwaad deed. Maar het mocht niet baten... volgens hem was het verontreiniging van het wateroppervlakte. Ik vond het nog al raar dat hij dat zo zei maarja....
Wat denk je dat er met het water gebeurt wat je doorspoelt na een toilet bezoek?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:45 schreef Fireblast het volgende:
[..]
onschuldigs? die pis van hem komt in mijn drinkwater, ja.
Dat hier geen doodstraf op staat snap ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Ligt eraan wat er in de APV staat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:31 schreef FF het volgende:
Je zou alleen nog na kunnen gaan of het buiten de bebouwde kom was
Ik heb ergens gelezen dat wildplassen alleen verboden is binnen de bebouwde kom
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:24 schreef FortunaHome het volgende:
Je krijgt geen aanmaning als het een transactievoorstel was:
http://www.cjib.nl/onderw(...)/transactievoorstel/
JohanV > wel verschenen: 650,-quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:25 schreef 1299 het volgende:
[..]
Waarom zou dat een hogere boete opleveren? Het zal hooguit iets eerder gebeuren, maar normaliter zie ik geen reden waarom de boete zelf hoger zou moeten uitvallen. Natuurlijk staat het een stuk beter als je wel je gezicht laat zien en jouw kant van het verhaal verteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |