ohja! verrek, nu je het zegt herken ik het labeltje.quote:
Waar niet meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef huuphuup het volgende:
oh daar heb k geen ervaring mee met GMK vaal. Maar ik geloof dat SC ervaring heeft met Little Label toch? dacht ik?
Ik had 'm inmiddels gevonden! Het is alleen van badstof. Zal dat lekker zitten in de zomer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
van pimp your kids Stiemie.en dat voor 20 euro
ben ik raar als ik dat vind meevallen?
leuke rompers ook. en leuke shirts voor mijn eigense boys.
serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef seilram het volgende:
Buurvrouw, die broek zag ik ook net en ik vind hem juist super! Heb hem net naar lief gemaild dat ik die wel wil
die ernaast wel trouwens! die oranje. Vind ik wel erg leuk ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef Stiemie het volgende:
Ja maar zo dik? Of ben ik nu een zeurpiet?![]()
En waarom is deze er nou niet in 110?
[ afbeelding ]
precies wat zij zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Poppedein het volgende:
Hahahah, die laatste helemaal in de trant van t jaar van t konijnIk weet een kraamcadeau voor Huups
Dat bovenste pakje vind ik supergaaf Juud! Alleen die heeft volgens mij geen knoopjes bij de beentjes, dat wordt echt worstelen met verschonen dan!
Ik vind vooral t model van t 2e pakje heel leuk, ben alleen wat minder fan van t konijn
als ie van tricot is kan ie wel gewoon door de halsopening aan toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, ik kan bij die bovenste nérgens knoopjes ontdekken. Kan dat ding dan wel aan?
De stof is veel zachter (iig de hooded sweatvest) en pilt veel minder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Iemand ervaring met de kleertjes van little label? Vallen die groot of klein en hoe is de kwaliteit? Ik vind goodmoodkid soms zo snel vaal worden in de was
Ah dankjewel dan ga ik het vestje nog even snel wijzigen in een 5Yquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De stof is veel zachter (iig de hooded sweatvest) en pilt veel minder.
Ik vind alleen dat ze net als GMK weinig op voorraad hebben voor beebies.
En het valt op maat maar wel strak dus niet losjes.
4Y is ongeveer gelijk aan 98/104.
Hij's er ook in het wit!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef Stiemie het volgende:
Oh leuk zeg wat kost die bij hennes? Laat maar het is oranje bedenk ik me nuIk ga net als vorig jaar maar weer voor rood-wit-blauw
Welke site?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Er staan zulke leuke Ko-broekjes op die siteecht hoopjes.
pimp your kidsquote:
Ik moet gewoon nodig retourtje Denemarken of Zweden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef huuphuup het volgende:
oh Noortje scheet toch
leuk jasje ja
Mef ook leuk! Ik hou echt van zulke broeken![]()
![]()
SC dat geel! superleuk!!ik zou hem voor mezelf wel willen met een wat grotere-dames-bovenstukje
![]()
Kun je die bikini niet ergens in een winkel gaan zien zodat je vergelijking hebt? Het moet idd niet gaan lubberen en dat het uitgaat als Isa het zwembad in springt ofzo. Aan de andere kant lijkt te strak me ook niet zo lekker zitten en wie weet groeit ze nog ietsje?
oh!! jaloers!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan vandezomer via Denemarken naar Zweden.![]()
Indiska!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!! jaloers!!![]()
![]()
héérlijk zeg <3
en SC ik zou t gewoon doen, ik vond Zweden zo leuk winkelenen Denemarken schijnt ook geweldig te zijn. Nou ben ik sowieso wel een sucker voor Scandinavische merken, ook voor mezelf
Jaaahaaa ik hóu van Indiskaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Indiska!!!ja, wij grote meisjes zijn gewoon voorbestemd Brunhilde mode te dragen.
Ik ga overmorgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Lindex?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef kaatjejannie het volgende:
een tijdje terug stond hier een linkje naar een scandinavische winkel, die niet naar het buitenland verstuurde.... weet iemand welke ik bedoel?
Vriendin van me gaat naar Noorwegen, en wil best wat voor me meenemen, maar ik weet niet meer welke winkel het was..
dat hoort zo met een kruistussenjeknieën broek!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef miss_sly het volgende:
De DPAM bestelling is binnen
Het broekje weet ik nog niet. Ik heb het haar even aan gedaan, maar het zit wat raar wijd aan de voorkant, vind ik. Het is maat 18 maanden, dus het zou klein genoeg moeten zijn. De pijpen zijn ook wat lang, dus ik denk dat ik het een keer in de wasmachine en de droger gooi, dan kan het net dat beetje te veel kwijtraken. Het is namelijk wel echt een heel leuk broekje
Ja duhquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef moussy het volgende:
[..]
dat hoort zo met een kruistussenjeknieën broek!
Bij mij staat het ook niet, maar het zit zo lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja duhDat snap ik wel, maar dit zit net iets te wijd. Misschien wel gewoon omdat hij nog wat te ruim is, dat kan, maar hij zit bijv niet zo als het broekje van Ko wat ik gezien heb op de foto's. Of misschien staat zo'n broekje haar wel niet, dat kan ook nog natuurlijk. Dus ik was en droog hem een keer en dan zien we wel verder
Ja, ik heb er zelf ook een, een zomerbroek, die zit ook heerlijk, maar staat ook minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook niet, maar het zit zo lekker
Een behoorlijke ruimte tussen het kruis/bij onderbuik is niet gek bij deze broeken hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja duhDat snap ik wel, maar dit zit net iets te wijd. Misschien wel gewoon omdat hij nog wat te ruim is, dat kan, maar hij zit bijv niet zo als het broekje van Ko wat ik gezien heb op de foto's. Of misschien staat zo'n broekje haar wel niet, dat kan ook nog natuurlijk. Dus ik was en droog hem een keer en dan zien we wel verder
Zoiets kan toch niet misstaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook niet, maar het zit zo lekker
Ohh die is leuk zegquote:
Oh dan is het wel weer interessant. Ik ga morgen even kijken. Nu echt eens vroeg naar bed want ben doodopquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef seilram het volgende:
Stiemie, dit is via een winkel/website, dus volgens mij is het nieuw. (als ik namelijk al haar advertenties bekijk.. dan zie ik regelmatig www.parit.eu).
Ik zou zelf ook niet zo snel iets 2e hands kopen of het moet hier op fok zijn, dat vind ik toch net iets anders dan mp.
We hadden eerst de roze met stippen (duhhhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef miss_sly het volgende:
Dat rokje heb ik ook gezien en over getwijfeld, Stiemie. Ik vind het leuk
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja wij zijn in haarlem goed geslaagd bij dat kinderschoenenwinkeltje tegenover dille en kamille. Iets met peertje ofzo
Jongens blijft moeilijk he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Meimeltje het volgende:
Leuke kleertjes Stiemie! Zat net ook op de Hema site te kijken, maar zie niet echt iets leuks bij de jongenscollectie.
Ja soms doe ik ook kleertjes weg omdat die zo Linde zijn dat ze Esmee niet staan. Of omdat ik er inmiddels op uitgekeken benquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef Meimeltje het volgende:
Ja soms wel lastig he Stiemie, die overschotIk vind het vooral lastig omdat ik me soms schuldig voel als ik iets koop wat dus niet echt nodig is aangezien er genoeg in de kast hangt. Maar idd ik wil hm niet altijd in kleding van de oudste zien. Tot nu toe heeft hij zelfs maar heel erg weinig gedragen van z'n broer eigenlijk. Voor de zomer heb ik wel een paar leuke setjes klaarhangen, maar toch is het dan Kyllian die ik voor me heb in die kleertjes denk ik
Eigenlijk ken ik die merken niet. Alleen name-it. Ik let nooit echt op merken, maar vooral op of het fijn zal zitten (kan je er lekker in spelen?) of er geen enorme merken of teksten op staan (wie verzint die teksten af en toe op kinderkleding?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:
XSFeet en LittleFeet en voor de ouderen Moodstreet is dat wat?
Zouden jullie dat net zo makkelijk kopen als bv Name-it?
Het is een maat 86 (18-24 maanden). De lengte is voor Ivan prima (nou ja, de pijpen zijn wel erg lang, maar die zijn probleemloos om te slaan) maar hij is er gewoon te mollig voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Wat voor tuinbroek Claudia en welke maat? (denk dat Dyon in dezelfde maat zit als Ivan aangezien ze maar een maand schelen. Ik denk steeds dat Ivan een stuk ouder is)
Precies die teksten. Wat een idioterie. Ik moest vandaag ff met mijn dochter een kraamkado kopen. Staat er DIVA op een lief roze mutsje. Ik vond/vind dat nix.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik die merken niet. Alleen name-it. Ik let nooit echt op merken, maar vooral op of het fijn zal zitten (kan je er lekker in spelen?) of er geen enorme merken of teksten op staan (wie verzint die teksten af en toe op kinderkleding?) en dan kijk ik nog naar kleur en wasbaarheid. Nu Linde ouder wordt, mag kleding ook wat duurder zijn omdat ze er ook wat langer mee doet als het goed is
Hier staat alles van zn broer hm eigenlijk wel, maar ben er tot nu toe ook vaak op uitgekeken idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja soms doe ik ook kleertjes weg omdat die zo Linde zijn dat ze Esmee niet staan. Of omdat ik er inmiddels op uitgekeken benBest decadent eigenlijk als ik er zo over nadenk
Ja, stom hè? Ik baal er ook goed van. Ik probeer mezelf wijs te maken dat het ook een prima broek voor meisjes is zodat Lena er later nog in kan. Maarja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, wat jammer Claudia, het lijkt hem zo goed te staan op deze foto's. Ik heb geen geld, anders had ik hem ook graag van je overgekocht.
Ik heb even zitten spieken. Denk niet dat het helemaal mijn stijl zou zijn, ik hou van eenvoud en niet te druk (plaatjes, teksten).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:
De knopen aan de zijkant springen open als hij de tuinbroek aan heeft, en als hij hurkt springen de knopen tussen zijn benen open.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Meimeltje het volgende:
Claudia, is die echt te krap? Het staat hm wel erg goed!!
Hij is helemaal bruin? Ik vind hm leuk, zeker met die pijpen zo! Maar het leukste is dan om hm te combineren met het shirtje wat Ivan daar ook aan heeft denk ik. Helaas ben ik bang dat zoiets dan weer te flets voor Dyon is. De maat zal wel helemaal goed zijn (hij zit nu nog in 80).
Oke, danx.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb even zitten spieken. Denk niet dat het helemaal mijn stijl zou zijn, ik hou van eenvoud en niet te druk (plaatjes, teksten).
Daar wil ik inderdaad ook meer op letten en ik vind het heel fijn dat bv little label daar ook op let! Ik haak daardoor namelijk de laatste tijd best of bij zaken als h&mquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Precies die teksten. Wat een idioterie. Ik moest vandaag ff met mijn dochter een kraamkado kopen. Staat er DIVA op een lief roze mutsje. Ik vond/vind dat nix.
Ik let ook meer op de stof, de kwaliteit en de wasbaarheid. Dankjewel voor je antwoord.
Owja en of het verantwoorde katoen is en vrij van kinderarbeid.
Groot gelijk, is gewoon zonde en laat hm maar eest goed lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef Poppejans het volgende:
Meimeltje, Wolf loopt momenteel nu net zoals Dyon maar ik wacht nog zeker minstens 2 maanden met echte schoentjes kopen.
Moet! Ik! Hebben! Voor! Lena!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Stiemie het volgende:
Deze zag ik nog bij de hema maar die gaat maar tot 74
[ afbeelding ]
Bij mij kwam als eerste paars in me opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef huuphuup het volgende:
ik krijg het niet helemaal goed op de foto, het is een soort heel diep kobalt blauw met een paarsige tint erin (volgt u mij nog?). B. vindt het paars, ik vind het blauw
maar boeiend, we vinden het allebei mooi haha
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Bij mij kwam als eerste paars in me opMaar dan wel paarsblauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t voedingskussen hier op de achtergrond is paars-paars btw![]()
Ja iets jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
oh <3 wat een geweldig pakje!! en wat een heerlijk frummeltje heb je daar toch!de stuwing van haar gezichtje zakt een beetje af of niet?
Dan zou Huup dus gelijk hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef -sabine- het volgende:
Indigo
Is helemaal hot dit jaar, een paar dagen en dan als fashionista![]()
Ja, ik koop het ook wel eens voor Noortje, soms via Marktplaats, soms in de uitverkoop maar bijna nooit nieuw (behalve haar winterjasje) want dan is het echt wel duur. Veel duurder dan Name it zeg maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:
Owwhh!! <3!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja iets ja
ze krijgt sinds vandaag de oogjes ook goed open
OMG!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja iets ja
ze krijgt sinds vandaag de oogjes ook goed open
quote:
U vraagt en wij plaatsenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
Staat vast mooi bij d'r ogen!
Foto! Fotooo! Fotooooooo!
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Plannen afgeblazen na een echtelijke onenigheid.
boterhamzakje er inleggen en daar op laten 'glijden' met de voet, die trek je er ook zo weer uit. Schoenlepels zijn zo lastig met laarsjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb wel de Hemalaarsjes binnengekregen, maar het valt nog niet mee om die dingen aan te doen!
oepsquote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Plannen afgeblazen na een echtelijke onenigheid.
Inderdaad! Dat gevoel heb ik dan ook hihiquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oeps![]()
Wel grappig dat je dat gewoon zo eerlijk zegt. Het gebeurt hier ook wel eens, maar ik denk dan altijd dat wij de enige zijn waarbij dat gebeurt
Gatverdamme! Ik haat kleffe stellen in het openbaar, laat staan als je pas bevallen in het ziekenhuis ligtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wat me trouwens opviel was hoe klef de stelletjes in het ziekenhuis waren. Vrouw net bevallen, man 's avonds op bezoek en dan gewoon liggen vozen in het ziekenhuisbed!Ik moest me echt inhouden om vanachter het gordijn te zeggen: "Je bent net bevallen en je nachten zijn gebroken, ga even lekker je slaapgebrek op je lief botvieren in plaats van zo walgelijk klef te doen!"
Anyway, vermoedelijk ga ik voor de zomer juist heel weinig kleding kopen. De vorige zomer heeft Ivan vrijwel geen kleding aangehad en ik verwacht dat het deze keer niet veel anders zal zijn. Een hoop rompers, wat korte broekjes en sandaaltjes, that's it.
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef kaatjejannie het volgende:
een tijdje terug stond hier een linkje naar een scandinavische winkel, die niet naar het buitenland verstuurde.... weet iemand welke ik bedoel?
Vriendin van me gaat naar Noorwegen, en wil best wat voor me meenemen, maar ik weet niet meer welke winkel het was..
Versturen ze nu wel naar NL?!! Ohnee hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*
Succes met weggooienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef seilram het volgende:
Helaas voor mij, ik vind ze ook echt lelijk. Op de lichtjes na is het gewoon een heel schreeuwerige schoen ook. Beetje spiderman print heb ik het idee. Ach ja... max 4 maanden(sabine, hij is nog klein he... groeien snel die voetjes! Mijn geluk). En Joep vindt het prachtig. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Vriendin van me zit nu in Noorwegen, en sms'te me dat ze helemaal los gegaan is in de lindex. Ze komt volgende week weer thuis. Ben benieuwd wat ze meegenomen heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*
Nog bedankt voor deze tip! We zijn er vandaag aan het einde van de dag even langsgeweest. De keuze was heel beperkt, maar we wilden zo graag schoenen voor Ivan dat we ons een reteduur paar hebben laten aansmeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:
De kinderschoenenwinkel hier aan de Middenweg tegenover Frankendael heeft ook sale. Geen idee wat hij nog heeft, maar wellicht de moeite waard om even te kijken.
Whaaahhh dat is precies hoe ik hier ook reageerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb Lena daar in de doek! Ik dacht eigenlijk ook dat ik erop stond, maar achteraf bleek dat helaas niet zo te zijn.
Meestal geef ik instructies als: "Neehee, fotografeer me niet helemaal! Vanaf de middel! Vanaf de middel! Weet je zeker dat je goed hebt ingezoomd?" Ik denk dat hij me daarom maar strategisch weg heeft gelaten.
Ja want aangezien shoesme kleiner valt heeft hij dus nu ongeveer maat 21. Vrij gemiddeld volgens mij. Dyon heeft nu maat 20, maar heeft van shoesme dus al 21. Denk dat zijn allereerste echte schoentjes (over 2 maandjes ofzo) dus maat 21 moet worden als ze normaal vallen en van shoesme zouden we dan dus ook 22 hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Shoesme inderdaad! Dit is 22. Is dat een beetje redelijk voor een eerste paar?
Mijn dochter kreeg als eerste schoentjes maat 19, maar was daar binnen twee maanden echt uit. Vervolgens heeft ze een maand of 4 à 5 op 21 gelopen. Maat 22 hebben we hier overgeslaan en maat 23 heeft juist weer vrij lang voldaan. Nu is ze in één keer naar maat 25 gegaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Shoesme inderdaad! Dit is 22. Is dat een beetje redelijk voor een eerste paar?
Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, lief Claudia. Maar als ik hem op mezelf had gescreend, was hij toch echt de prullenbak ingevlogen.
Ik vind de schoentjes die je gekozen hebt ook echt het tofste, lekker flitsend.![]()
En maat 23, daar liep mijn dochter tot een maand of 4 geleden op.
Dan heeft Mette nog wel even.
Vergeet niet dat S nog geen 3 is hè? Ze is van 23 naar 25 gegaan. Dus best kans dat ze 28 ook wel haalt op die leeftijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of niet
Maat 23 was hier zo rond de 22 maanden volgens mij. Kyllian heeft nu maat 28(4 jr en 3 mnd).
Gaan ze zo snel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben trouwens als tip gekregen om in maart/april al sandaaltjes te kopen.
S heeft ook toen van april tot en met begin oktober op sandaaltjes gelopen. Dan kon ik ten minste zien of de schoentjes nog pasttequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef p_iglet het volgende:
hihi proest die schoenmaten.
Hier net maat 23En dat is met ruim 3.5jr
Die heb ik een paar weken geleden al gekochtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je die nog niet?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: bij de volgende kinderbijslagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Maatje 18 of 19 geloof ik, dus niet eens zo enorm klein. Maar sindsdien groeit het gewoon voor geen meter, maar dat is niet alleen met schoenen zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]!
Welke maat waren Pepijn's eerste schoentjes?
Maar dat wil niet zeggen dat deze Deense merken daar te koop zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Hm, nee. Lastig om uit te leggen waarom niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef wickie het volgende:
Dit jurkje misschien? Hij is echt heel erg fijn en lekker zacht. En afgeprijsd (DPAM)
[ afbeelding ]
Ik vind 'm erg jongensachtigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, nee. Lastig om uit te leggen waarom niet.
Dit vind ik wél heel leuk:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt prachtig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind m niet kleine babymeisjesachtig, maar wel heel geweldig!
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, wat lief dat je dat allemaal voor me bij elkaar hebt gezocht! Ik vind die harde kleuren geweldig! Het moet dus toch meer lijn Poppedein worden.En ik houd ook erg van die basic uitstraling. Ik merk dat ik gewoon weinig met liflafjes heb.
Dat roze vestje heb ik in een grotere maat, buurvrouw! Helaas wel met saaie knoopjes. Ik heb het vermoeden dat ik in de grote maten sowieso meer leuks heb. Ik heb zelf vrijwel niks gekocht in maat 56 en hetgeen ik van anderen heb gekregen staat haar toevallig net niet.
oeh, dan kan ik gewoon posten wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, wat lief dat je dat allemaal voor me bij elkaar hebt gezocht! Ik vind die harde kleuren geweldig! Het moet dus toch meer lijn Poppedein worden.En ik houd ook erg van die basic uitstraling. Ik merk dat ik gewoon weinig met liflafjes heb.
Dat roze vestje heb ik in een grotere maat, buurvrouw! Helaas wel met saaie knoopjes. Ik heb het vermoeden dat ik in de grote maten sowieso meer leuks heb. Ik heb zelf vrijwel niks gekocht in maat 56 en hetgeen ik van anderen heb gekregen staat haar toevallig net niet.
OMG, wat een prachtfoto!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
De kleuren van dit tuniekje (ja ik weet dat je het nauwelijks ziet) vond ik het allermooist staan toen Isabeau nog zo donker was.
[ afbeelding ]
(sorry voor de liflafjes)
Die was er vorig jaar in rood met witte stipjes met een roze bandje en dit jaar turkoois met witte stipjes en een roze bandje. Het sowieso een schattige romper <3quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Over groen met roze gesproken, bestaat dat hema rompertje nog?
Groene dunne kantachtige bandjes de rest is roze en met witte stippen.
Die was ZO leuk! al is het maar een romper
Elders wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft trouwens bovenop haar hoofd niet zo veel/lang haar.
Wel op d'r schouders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Elders wel?Isabeau had/ heeft dus echt zwart haar boven haar billen.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Nee ik verf nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Sorbo, die foto vind ik ook echt prachtig. Ik weet nog dat ik echt in shock was bij het zien van jouw baby. Jij zo blond, zij zo donker. Of verf jij?
Geen idee, denk 't wel.. is iig van Feetje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zie strikjes, labeltjes én liflafjes. Maar 't is wel cute! (is dat er ook in 80?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |