ohja! verrek, nu je het zegt herken ik het labeltje.quote:
Waar niet meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef huuphuup het volgende:
oh daar heb k geen ervaring mee met GMK vaal. Maar ik geloof dat SC ervaring heeft met Little Label toch? dacht ik?
Ik had 'm inmiddels gevonden! Het is alleen van badstof. Zal dat lekker zitten in de zomer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
van pimp your kids Stiemie.en dat voor 20 euro
ben ik raar als ik dat vind meevallen?
leuke rompers ook. en leuke shirts voor mijn eigense boys.
serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef seilram het volgende:
Buurvrouw, die broek zag ik ook net en ik vind hem juist super! Heb hem net naar lief gemaild dat ik die wel wil
die ernaast wel trouwens! die oranje. Vind ik wel erg leuk ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef Stiemie het volgende:
Ja maar zo dik? Of ben ik nu een zeurpiet?![]()
En waarom is deze er nou niet in 110?
[ afbeelding ]
precies wat zij zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Poppedein het volgende:
Hahahah, die laatste helemaal in de trant van t jaar van t konijnIk weet een kraamcadeau voor Huups
Dat bovenste pakje vind ik supergaaf Juud! Alleen die heeft volgens mij geen knoopjes bij de beentjes, dat wordt echt worstelen met verschonen dan!
Ik vind vooral t model van t 2e pakje heel leuk, ben alleen wat minder fan van t konijn
als ie van tricot is kan ie wel gewoon door de halsopening aan toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, ik kan bij die bovenste nérgens knoopjes ontdekken. Kan dat ding dan wel aan?
De stof is veel zachter (iig de hooded sweatvest) en pilt veel minder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Iemand ervaring met de kleertjes van little label? Vallen die groot of klein en hoe is de kwaliteit? Ik vind goodmoodkid soms zo snel vaal worden in de was
Ah dankjewel dan ga ik het vestje nog even snel wijzigen in een 5Yquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De stof is veel zachter (iig de hooded sweatvest) en pilt veel minder.
Ik vind alleen dat ze net als GMK weinig op voorraad hebben voor beebies.
En het valt op maat maar wel strak dus niet losjes.
4Y is ongeveer gelijk aan 98/104.
Hij's er ook in het wit!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef Stiemie het volgende:
Oh leuk zeg wat kost die bij hennes? Laat maar het is oranje bedenk ik me nuIk ga net als vorig jaar maar weer voor rood-wit-blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |