oepsquote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Plannen afgeblazen na een echtelijke onenigheid.
Inderdaad! Dat gevoel heb ik dan ook hihiquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oeps![]()
Wel grappig dat je dat gewoon zo eerlijk zegt. Het gebeurt hier ook wel eens, maar ik denk dan altijd dat wij de enige zijn waarbij dat gebeurt
Gatverdamme! Ik haat kleffe stellen in het openbaar, laat staan als je pas bevallen in het ziekenhuis ligtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wat me trouwens opviel was hoe klef de stelletjes in het ziekenhuis waren. Vrouw net bevallen, man 's avonds op bezoek en dan gewoon liggen vozen in het ziekenhuisbed!Ik moest me echt inhouden om vanachter het gordijn te zeggen: "Je bent net bevallen en je nachten zijn gebroken, ga even lekker je slaapgebrek op je lief botvieren in plaats van zo walgelijk klef te doen!"
Anyway, vermoedelijk ga ik voor de zomer juist heel weinig kleding kopen. De vorige zomer heeft Ivan vrijwel geen kleding aangehad en ik verwacht dat het deze keer niet veel anders zal zijn. Een hoop rompers, wat korte broekjes en sandaaltjes, that's it.
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef kaatjejannie het volgende:
een tijdje terug stond hier een linkje naar een scandinavische winkel, die niet naar het buitenland verstuurde.... weet iemand welke ik bedoel?
Vriendin van me gaat naar Noorwegen, en wil best wat voor me meenemen, maar ik weet niet meer welke winkel het was..
Versturen ze nu wel naar NL?!! Ohnee hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*
Succes met weggooienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef seilram het volgende:
Helaas voor mij, ik vind ze ook echt lelijk. Op de lichtjes na is het gewoon een heel schreeuwerige schoen ook. Beetje spiderman print heb ik het idee. Ach ja... max 4 maanden(sabine, hij is nog klein he... groeien snel die voetjes! Mijn geluk). En Joep vindt het prachtig. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Vriendin van me zit nu in Noorwegen, en sms'te me dat ze helemaal los gegaan is in de lindex. Ze komt volgende week weer thuis. Ben benieuwd wat ze meegenomen heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*
Nog bedankt voor deze tip! We zijn er vandaag aan het einde van de dag even langsgeweest. De keuze was heel beperkt, maar we wilden zo graag schoenen voor Ivan dat we ons een reteduur paar hebben laten aansmeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:
De kinderschoenenwinkel hier aan de Middenweg tegenover Frankendael heeft ook sale. Geen idee wat hij nog heeft, maar wellicht de moeite waard om even te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |