abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92448020
Ga ik proberen, moussy!

Complicerende factor is dat Ivan nogal dikke pootjes heeft, klaarblijkelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 08:56:28 #177
5428 crew  miss_sly
pi_92448175
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Plannen afgeblazen na een echtelijke onenigheid.
oeps :o
Wel grappig dat je dat gewoon zo eerlijk zegt. Het gebeurt hier ook wel eens, maar ik denk dan altijd dat wij de enige zijn waarbij dat gebeurt :')

De kinderschoenenwinkel hier aan de Middenweg tegenover Frankendael heeft ook sale. Geen idee wat hij nog heeft, maar wellicht de moeite waard om even te kijken.

moussy wat een goede tip!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92452576
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

oeps :o
Wel grappig dat je dat gewoon zo eerlijk zegt. Het gebeurt hier ook wel eens, maar ik denk dan altijd dat wij de enige zijn waarbij dat gebeurt :')

Inderdaad! Dat gevoel heb ik dan ook hihi

Hmm heb al veel te lang geen kleertjes meer gekocht voor Wolf! Ik wil de complete zomercollectie van Dpam online hebben! + lekker lente weer met een zonnetje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92453227
Een middagje Ikea doen werkt anders behoorlijk ontluisterend. Ik heb nog nooit zoveel ruziënde stelletjes bij elkaar gezien. :+

Wat me trouwens opviel was hoe klef de stelletjes in het ziekenhuis waren. Vrouw net bevallen, man 's avonds op bezoek en dan gewoon liggen vozen in het ziekenhuisbed! :o Ik moest me echt inhouden om vanachter het gordijn te zeggen: "Je bent net bevallen en je nachten zijn gebroken, ga even lekker je slaapgebrek op je lief botvieren in plaats van zo walgelijk klef te doen!"

Anyway, vermoedelijk ga ik voor de zomer juist heel weinig kleding kopen. De vorige zomer heeft Ivan vrijwel geen kleding aangehad en ik verwacht dat het deze keer niet veel anders zal zijn. Een hoop rompers, wat korte broekjes en sandaaltjes, that's it.
pi_92454311
Echt je? Klef doen in het ziekenhuis :o bleh! Daar had ik echt geen behoefte aan zo snel na de bevalling!

Ruzie in de Ikea is ook niet zo raar geloof ik :P

Wat een schattig vestje Stiemie! <3

Oh, heeft Ivan die Hema laarsjes? Wat schattig zijn ze he!

Niels krijgt de tuinbroek van Ivan *O* O+!! Ik vind het zo leuk en ik ben zo benieuwd hoe het staat! Nu moet hij maar heel veel boterhammen met pindakaas eten zodat hij snel in maat 86 past!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92454848
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:

Wat me trouwens opviel was hoe klef de stelletjes in het ziekenhuis waren. Vrouw net bevallen, man 's avonds op bezoek en dan gewoon liggen vozen in het ziekenhuisbed! :o Ik moest me echt inhouden om vanachter het gordijn te zeggen: "Je bent net bevallen en je nachten zijn gebroken, ga even lekker je slaapgebrek op je lief botvieren in plaats van zo walgelijk klef te doen!"

Anyway, vermoedelijk ga ik voor de zomer juist heel weinig kleding kopen. De vorige zomer heeft Ivan vrijwel geen kleding aangehad en ik verwacht dat het deze keer niet veel anders zal zijn. Een hoop rompers, wat korte broekjes en sandaaltjes, that's it.
Gatverdamme! Ik haat kleffe stellen in het openbaar, laat staan als je pas bevallen in het ziekenhuis ligt :X ik zou uit het bed strompelen en demonstratief de gordijnen om mijn bed hebben dichtgedaan :P

en hier was Wolf van de zomer ook veel in alleen een romper, juist daardoor wil ik extra leuke rompers kopen dit keer en ga ik hopelijk slagen bij Dpam daarvoor O+

Wat gaaf dat Niels de leuke Ivan broek krijgt!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:04:59 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92505400
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef kaatjejannie het volgende:
een tijdje terug stond hier een linkje naar een scandinavische winkel, die niet naar het buitenland verstuurde.... weet iemand welke ik bedoel?

Vriendin van me gaat naar Noorwegen, en wil best wat voor me meenemen, maar ik weet niet meer welke winkel het was..
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*
pi_92505665
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Versturen ze nu wel naar NL?!! Ohnee he :'( Vertel maar niet welke site het is, anders koop ik hem leeg!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92505922
:D

Ben je goed geslaagd?
Ik vind het wel wat hebben, kleren uit het buitenland. Een praktisch souvenier.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:28:28 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92506533
Veel te veel gekocht. Eigenlijk hadden mijn kinderen al geen kleren meer nodig, maar ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan. Ook een heel gaaf rugby kruippakje wat mijn zoontje prachtig staat maar te klein is. Baal er flink van want heb het op de laatste dag gekocht en ruilen zat er niet meer in :( Maar mijn moeder zei al, trek je de sokken er maar over aan dan valt het niet op dat het wat te kort is, wheheh.
Maar heb echt superleuke dingen gekocht, er was ook een winkeltje dat van alles had van name it en minymo, een deens merk, en zij hadden opheffingsuitverkoop met 50% korting. Ook een heel stoer broekje kunnen scoren van minymo en 2 leuke rompers van name it (waarvan er ook 1 echt veel te klein is, logisch ook kwa maat maar het zag er zo groot uit :') ). Ja, het schreeuwt natuurlijk om foto's :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:31:59 #186
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92506698
Stiemie, dat staat haar echt super!

Huup O+ O+ O+ met dat broekje heb ik ook al 6 keer in mijn handen gestaan.

Joep heeft ook nieuwe schoenen. Zaterdag geweest, maat 23. Van Track en Style weer. Hij moest wel even wennen, liep even een dagje met zijn voetjes wat meer opgetrokken. Van mijn broer heeft hij sportschoenen gehad :') Geox met een lichtje in de zool als je loopt. Echt niet mijn ding, maar Joep zegt als ie ze aan heeft : waauw waaaauw waaaauw".
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:37:58 #187
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92506995
Op zich niet mijn smaak en nav het zien op de site dacht ik ook 'dat is niks', maar in de winkel vond ik m echt leuk en het staat hem prachtig (als je ff door dat hoog water heen kijkt :') ).

dinsdag 8 februari 2011 @ 16:40:05 #188
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92507094
Seilram, ja schoenen met lichtjes, een verschrikking vind ik dat, maar kinderen vinden het zooo leuk! Ik heb ze nog buiten de deur weten te houden.
pi_92507107
Pcies fotoossss

Misschien kun je het boordje er afknippen. dan lijkt het alsof het een half- of driekwartbroekje is.
Edit: Is het wel lang bedoeld? Lijkt me aan de korte kant voor een lange broek. Zitten de mouwen wel goed?

Ik ben bijna klaar met de winterinkoop. Armygroen komt weer in, lastige kleur met die bleke Friese kinderen, vooral die army die veel geel heeft. Die grijze army is mooier. Mijn mening.

[ Bericht 14% gewijzigd door -sabine- op 08-02-2011 16:46:08 ]
pi_92507348
Die lichtjes Ieuwk.

We waren jaren achtereen in een klein Grieks dorpje op vakantie, altijd bij dezelfde mensen. Zij hebben mijn twee kinderen ook echt op zien groeien. Vroeger hadden ze bijna altijd Palladiums aan, in een hoge gymp en een sandaal Eén jaar was het afgewassene en rafelige helemaal in, bij ons dan he. Wij daar net één dag, ging het ouwe wijffie met mijn kinderen naar de schoenenwinkel een durpje verderop om van die vreselijke lampjesgympen te kopen, ipv die afgetrapte Palladiums. :D Mijn kinderen zijn nooit blijer geweest met hun nieuwe schoenen dan die ene keer.

Jongetjes en sandalen O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:47:56 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92507502
Ja, de mouwen zitten mooi ruim.

Haha, ja ik denk dat mijn kinderen ook dolblij zouden zijn met die schoenen en meestal ben ik wel makkelijk, maar ik vind die dingen zó lellik.
pi_92507581
Wauw!! Zoals Joep zegt: Wauw en niet kapot te krijgen, die gaan een jaar mee. :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:50:21 #193
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92507618
Helaas voor mij, ik vind ze ook echt lelijk. Op de lichtjes na is het gewoon een heel schreeuwerige schoen ook. Beetje spiderman print heb ik het idee. Ach ja... max 4 maanden :+ (sabine, hij is nog klein he... groeien snel die voetjes! Mijn geluk). En Joep vindt het prachtig. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Niet mieten! Door gieten!
pi_92507840
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef seilram het volgende:
Helaas voor mij, ik vind ze ook echt lelijk. Op de lichtjes na is het gewoon een heel schreeuwerige schoen ook. Beetje spiderman print heb ik het idee. Ach ja... max 4 maanden :+ (sabine, hij is nog klein he... groeien snel die voetjes! Mijn geluk). En Joep vindt het prachtig. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Succes met weggooien *O* alvast.
En je broer vervuld de rol van Oom goed, heel goed: Verpesten tot op het bot. :P
pi_92510085
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vriendin van me zit nu in Noorwegen, en sms'te me dat ze helemaal los gegaan is in de lindex. Ze komt volgende week weer thuis. Ben benieuwd wat ze meegenomen heeft.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:05:18 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92513419
Kan ik me goed voorstellen, dat ze helemaal los is gegaan :D Leuk dat je nog niet precies weet wat ze heeft gekocht.
pi_92515214
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:
De kinderschoenenwinkel hier aan de Middenweg tegenover Frankendael heeft ook sale. Geen idee wat hij nog heeft, maar wellicht de moeite waard om even te kijken.
Nog bedankt voor deze tip! We zijn er vandaag aan het einde van de dag even langsgeweest. De keuze was heel beperkt, maar we wilden zo graag schoenen voor Ivan dat we ons een reteduur paar hebben laten aansmeren. 8-)

Dit zijn ze:

Hij liep er meteen op weg! Het viel derhalve niet mee om een foto van hem te maken.

Op weg naar huis is hij trouwens flink verwend. Van de schoenenboer kreeg hij een poesje en van de slager een plak leverworst:

Ik heb stiekem nog naar je uitgekeken, miss!
pi_92515343
Stoere schoentjes! En wat jammer dat jij niet op die onderste foto staat. Volgens mij draag je Lena in de doek, toch? Had een mooi tafereeltje geweest, jij met je duo O+ .
pi_92515619
Ja, ik heb Lena daar in de doek! Ik dacht eigenlijk ook dat ik erop stond, maar achteraf bleek dat helaas niet zo te zijn.

Meestal geef ik instructies als: "Neehee, fotografeer me niet helemaal! Vanaf de middel! Vanaf de middel! Weet je zeker dat je goed hebt ingezoomd?" Ik denk dat hij me daarom maar strategisch weg heeft gelaten. :D
pi_92515881
:D ...

Ik laat mensen gewoon foto's maken, en knip alles er later af wat me niet bevalt. :7 En soms zet ik mezelf er overheen omdat de kinderen er leuk opstaan (zoals die badkamerfoto op facebook :X )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')