abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92387223
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Eigenlijk ken ik die merken niet. Alleen name-it. Ik let nooit echt op merken, maar vooral op of het fijn zal zitten (kan je er lekker in spelen?) of er geen enorme merken of teksten op staan (wie verzint die teksten af en toe op kinderkleding? :X ) en dan kijk ik nog naar kleur en wasbaarheid. Nu Linde ouder wordt, mag kleding ook wat duurder zijn omdat ze er ook wat langer mee doet als het goed is
Precies die teksten. Wat een idioterie. Ik moest vandaag ff met mijn dochter een kraamkado kopen. Staat er DIVA op een lief roze mutsje. Ik vond/vind dat nix.

Ik let ook meer op de stof, de kwaliteit en de wasbaarheid. Dankjewel voor je antwoord.

Owja en of het verantwoorde katoen is en vrij van kinderarbeid.
pi_92387226
Oh, wat jammer Claudia, het lijkt hem zo goed te staan op deze foto's. Ik heb geen geld, anders had ik hem ook graag van je overgekocht.
pi_92387266
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja soms doe ik ook kleertjes weg omdat die zo Linde zijn dat ze Esmee niet staan. Of omdat ik er inmiddels op uitgekeken ben :@ Best decadent eigenlijk als ik er zo over nadenk :@
Hier staat alles van zn broer hm eigenlijk wel, maar ben er tot nu toe ook vaak op uitgekeken idd.

Ik twijfel trouwens nog of ik eerste schoentjes voor Dyon zal kopen.
Voor Kyllian had ik een paar shoesme schoenen gekocht, maar die waren eigenlijk aan de krappe kant. Hij heeft ze dus alleen maar heel kort aangehad en toen liep hij nog niet eens (als ik ze langer had bewaard hadden ze helemaal niet gepast :') Tja online gekocht (wat ik dus ook niet meer snel zou doen).
Maargoed, Dyon past die dus wel prima en hij begint nu dus met lopen. Het kunnen dus z'n eerste schoentjes worden. Maar wil ik dat wel? Op foto's zie je later Kyllian met die schoentjes (ok, zullen niet veel foto's zijn) en voor Dyon zou ik die eerste schoentjes wel bewaren natuurlijk. Maar nieuwe eerste schoentjes kopen (voor ws maar 2 maanden ofzo) kost natuurlijk wel weer geld, wat niet persee nodig is....
Wat een dilemma he :D
pi_92387467
Claudia, is die echt te krap? Het staat hm wel erg goed!!
Hij is helemaal bruin? Ik vind hm leuk, zeker met die pijpen zo! Maar het leukste is dan om hm te combineren met het shirtje wat Ivan daar ook aan heeft denk ik. Helaas ben ik bang dat zoiets dan weer te flets voor Dyon is. De maat zal wel helemaal goed zijn (hij zit nu nog in 80).
pi_92387511
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, wat jammer Claudia, het lijkt hem zo goed te staan op deze foto's. Ik heb geen geld, anders had ik hem ook graag van je overgekocht.
Ja, stom hè? Ik baal er ook goed van. Ik probeer mezelf wijs te maken dat het ook een prima broek voor meisjes is zodat Lena er later nog in kan. Maarja. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92387574
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:
XSFeet en LittleFeet en voor de ouderen Moodstreet is dat wat?
Zouden jullie dat net zo makkelijk kopen als bv Name-it?
Ik heb even zitten spieken. Denk niet dat het helemaal mijn stijl zou zijn, ik hou van eenvoud en niet te druk (plaatjes, teksten).
pi_92387693
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Meimeltje het volgende:
Claudia, is die echt te krap? Het staat hm wel erg goed!!
Hij is helemaal bruin? Ik vind hm leuk, zeker met die pijpen zo! Maar het leukste is dan om hm te combineren met het shirtje wat Ivan daar ook aan heeft denk ik. Helaas ben ik bang dat zoiets dan weer te flets voor Dyon is. De maat zal wel helemaal goed zijn (hij zit nu nog in 80).
De knopen aan de zijkant springen open als hij de tuinbroek aan heeft, en als hij hurkt springen de knopen tussen zijn benen open. :o Hij heeft ineens weer een groeispurt gehad.

Ik zal morgen wel betere foto's maken van de tuinbroek zonder Ivan erin. Als jij er niet in geïnteresseerd bent gooi ik hem wel in V&A! Het is gewoon zonde om hem in de kast te laten hangen, want het is verder een heel fijn ding.

Dat truitje op de foto heb ik trouwens net kunnen redden van een vroegtijdige tomatensausdood. Rotslabben van de Ikea. }:|
pi_92387722
Oh wat zonde dat Ivan er nu al niet meer in past, hij was nog vrij nieuw! en zooo leuk
Zou hem zo willen overkopen maar Wolf heeft echt genoeg momenteel en schat in dat die pas lente/zomer van broek in een 86 zit.

Meimeltje, Wolf loopt momenteel nu net zoals Dyon maar ik wacht nog zeker minstens 2 maanden met echte schoentjes kopen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92387807
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik heb even zitten spieken. Denk niet dat het helemaal mijn stijl zou zijn, ik hou van eenvoud en niet te druk (plaatjes, teksten).
Oke, danx.
Wat ze wel leuk doen is iedere collectie een ander land "bezoeken" en daar de prints, folders en website op aanpassen.

NOg één vraag:
Ik kon deze week babyshirtjes inkopen in mooie felle kleurtjes, nix mis mee. Ipv een onbenullige print stond er de maat op, erg groot. Das toch ook nix? Of zit ik mis. Ik zou niet met me maat op me shirt willen lopen, maar dat zegt meer over mijn maat. Zouden jullie het leuk vinden als de maat van je kind op het shirt staat?
pi_92387880
een maat op een shirt als print, welke idioot verzint dat nou weer?! Ik zou het hartstikke stom vinden, nog stommer dan die pedo teksten als ''papa's prinsesje''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92387979
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Precies die teksten. Wat een idioterie. Ik moest vandaag ff met mijn dochter een kraamkado kopen. Staat er DIVA op een lief roze mutsje. Ik vond/vind dat nix.

Ik let ook meer op de stof, de kwaliteit en de wasbaarheid. Dankjewel voor je antwoord.

Owja en of het verantwoorde katoen is en vrij van kinderarbeid.
Daar wil ik inderdaad ook meer op letten en ik vind het heel fijn dat bv little label daar ook op let! Ik haak daardoor namelijk de laatste tijd best of bij zaken als h&m :@

Bedoel je met die maten dat het kind dan een shirt heeft met 68 erop? Hmm lijkt mij eigenlijk niet zo nee...
pi_92388101
Deze zag ik nog bij de hema maar die gaat maar tot 74

En dit is echt een leuk shirtje, maar waarom...waarom die tekst erop? ;(
pi_92388143
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef Poppejans het volgende:
Meimeltje, Wolf loopt momenteel nu net zoals Dyon maar ik wacht nog zeker minstens 2 maanden met echte schoentjes kopen.
Groot gelijk, is gewoon zonde en laat hm maar eest goed lopen ;)

Het is dat ik nu die schoentjes die hem passen heb liggen van Kyllian. Hij krijgt ze ook niet standaard aan, loopt gewoon op slofjes. Misschien als we een keertje naar buiten gaan, worden z'n slofjes tenminste niet zo vies ;)
Ik zit me nu te bedenken dat Kyllian z'n eerste schoentjes (die we dus bewaard hebben voor later en niet die bijna ongedragen shoesme schoentjes) wel echt goed op gelopen is. Die doe ik natuurlijk Dyon niet aan.
Probleem dus opgelost, want als Dyon echt goed loopt (1-2 maandjes verder), heeft hij natuurlijk maat 21 nodig :D Die shoesme voor nu vallen als een maat 20. Dus in maart, april z'n echte eerste schoentjes shoppen O+
Vaag verhaal van me, maar je hebt me geholpen om het bij mezelf weer op te helderen :D
pi_92388198
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Stiemie het volgende:
Deze zag ik nog bij de hema maar die gaat maar tot 74
[ afbeelding ]
Moet! Ik! Hebben! Voor! Lena!
pi_92388231
Danx again, shirtjes met je maat erop is ook niet cool als je maatje 68 hebt. :D
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 22:14:39 #141
5428 crew  miss_sly
pi_92388263
Ow dat jurkje is ook leuk! Ik moet toch maar weer even de Hema goed bezoeken :P vanmorgen met loslopende dreumes ging dat niet zo goed :P

Wat jammer van eht tuinbroekje, Claudia, het staat hem echt zo leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92389441
Ooooh dat ene spijkerovergooiertje is leuk zeg!! :o O+
Ik moet snel even gaan spieken bij Hema.nl geloof ik!

We hebben van Spuugje voor Elin zo'n leuk setje gekregen van Hema, ik ben helemaal verliefd op de kleur van het shirtje en het printje van t broekje :D

ff showen:

Ik vind het zo leuk om weer zo'n kleintje te kleden nu. Het is zo anders merk ik, waar je op let. Is het zacht en lekker warm, slaapt het lekker dat soort dingen. En al die kleertjes van Amélie komen nu ook weer voorbij, zo leuk, herinneringen! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92389536
Oww Huup O+ O+ O+
En zeker een hele mooie kleur dat shirtje!!
pi_92390060
ik krijg het niet helemaal goed op de foto, het is een soort heel diep kobalt blauw met een paarsige tint erin (volgt u mij nog? :+ ). B. vindt het paars, ik vind het blauw :D maar boeiend, we vinden het allebei mooi haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92390178
Oh! kijk nou! wat snoepsig! Ik moet maar gauw langskomen, voor ze alweer groter is. O+
En wat een leuk setje! Het staat haar heel goed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:54:48 #146
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_92390350
Oh kijk nou... O+ Wat een leuk stelletje ook.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_92390520
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef huuphuup het volgende:
ik krijg het niet helemaal goed op de foto, het is een soort heel diep kobalt blauw met een paarsige tint erin (volgt u mij nog? :+ ). B. vindt het paars, ik vind het blauw :D maar boeiend, we vinden het allebei mooi haha
Bij mij kwam als eerste paars in me op :D Maar dan wel paarsblauw :P
pi_92390735
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Bij mij kwam als eerste paars in me op :D Maar dan wel paarsblauw :P
}:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t voedingskussen hier op de achtergrond is paars-paars btw

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92390943
Op deze foto vind ik het meer paars dan op die andere. Wat heb je weer een mooi meisje huup! O+
*poef* nu is het weg
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:08:33 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92391026
oh <3 wat een geweldig pakje!! en wat een heerlijk frummeltje heb je daar toch! O+ de stuwing van haar gezichtje zakt een beetje af of niet?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')