Precies die teksten. Wat een idioterie. Ik moest vandaag ff met mijn dochter een kraamkado kopen. Staat er DIVA op een lief roze mutsje. Ik vond/vind dat nix.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik die merken niet. Alleen name-it. Ik let nooit echt op merken, maar vooral op of het fijn zal zitten (kan je er lekker in spelen?) of er geen enorme merken of teksten op staan (wie verzint die teksten af en toe op kinderkleding?) en dan kijk ik nog naar kleur en wasbaarheid. Nu Linde ouder wordt, mag kleding ook wat duurder zijn omdat ze er ook wat langer mee doet als het goed is
Hier staat alles van zn broer hm eigenlijk wel, maar ben er tot nu toe ook vaak op uitgekeken idd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja soms doe ik ook kleertjes weg omdat die zo Linde zijn dat ze Esmee niet staan. Of omdat ik er inmiddels op uitgekeken benBest decadent eigenlijk als ik er zo over nadenk
Ja, stom hè? Ik baal er ook goed van. Ik probeer mezelf wijs te maken dat het ook een prima broek voor meisjes is zodat Lena er later nog in kan. Maarja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, wat jammer Claudia, het lijkt hem zo goed te staan op deze foto's. Ik heb geen geld, anders had ik hem ook graag van je overgekocht.
Ik heb even zitten spieken. Denk niet dat het helemaal mijn stijl zou zijn, ik hou van eenvoud en niet te druk (plaatjes, teksten).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:
XSFeet en LittleFeet en voor de ouderen Moodstreet is dat wat?
Zouden jullie dat net zo makkelijk kopen als bv Name-it?
De knopen aan de zijkant springen open als hij de tuinbroek aan heeft, en als hij hurkt springen de knopen tussen zijn benen open.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Meimeltje het volgende:
Claudia, is die echt te krap? Het staat hm wel erg goed!!
Hij is helemaal bruin? Ik vind hm leuk, zeker met die pijpen zo! Maar het leukste is dan om hm te combineren met het shirtje wat Ivan daar ook aan heeft denk ik. Helaas ben ik bang dat zoiets dan weer te flets voor Dyon is. De maat zal wel helemaal goed zijn (hij zit nu nog in 80).
Oke, danx.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb even zitten spieken. Denk niet dat het helemaal mijn stijl zou zijn, ik hou van eenvoud en niet te druk (plaatjes, teksten).
Daar wil ik inderdaad ook meer op letten en ik vind het heel fijn dat bv little label daar ook op let! Ik haak daardoor namelijk de laatste tijd best of bij zaken als h&mquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Precies die teksten. Wat een idioterie. Ik moest vandaag ff met mijn dochter een kraamkado kopen. Staat er DIVA op een lief roze mutsje. Ik vond/vind dat nix.
Ik let ook meer op de stof, de kwaliteit en de wasbaarheid. Dankjewel voor je antwoord.
Owja en of het verantwoorde katoen is en vrij van kinderarbeid.
Groot gelijk, is gewoon zonde en laat hm maar eest goed lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:04 schreef Poppejans het volgende:
Meimeltje, Wolf loopt momenteel nu net zoals Dyon maar ik wacht nog zeker minstens 2 maanden met echte schoentjes kopen.
Moet! Ik! Hebben! Voor! Lena!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Stiemie het volgende:
Deze zag ik nog bij de hema maar die gaat maar tot 74
[ afbeelding ]
Bij mij kwam als eerste paars in me opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef huuphuup het volgende:
ik krijg het niet helemaal goed op de foto, het is een soort heel diep kobalt blauw met een paarsige tint erin (volgt u mij nog?). B. vindt het paars, ik vind het blauw
maar boeiend, we vinden het allebei mooi haha
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Bij mij kwam als eerste paars in me opMaar dan wel paarsblauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.t voedingskussen hier op de achtergrond is paars-paars btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |