abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:44:00 #101
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92276850
quote:
12s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef moussy het volgende:

[..]

Bij mij staat het ook niet, maar het zit zo lekker :P
Zoiets kan toch niet misstaan?
Gewoon strak shirtje erop en klaar :P
pi_92290830
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef seilram het volgende:
Stiemie Ik moest aan jou denken....
Ohh die is leuk zeg O+ Ik ben alleen geen marktplaatsheld meer. Vind 35 euro best veel voor iets waarvan je moet afwachten hoe het er in het echt uit ziet. Een tijdje geleden een shirtje van petit louis gekocht via mp en dat durf ik linde niet eens meer naar de opvang aan te trekken zeg maar zo ziet het er uit. Terwijl de foto's redelijk goed waren en het er volgens de verkoper als nieuw uit zag :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:32:57 #103
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92291521
Stiemie, dit is via een winkel/website, dus volgens mij is het nieuw. (als ik namelijk al haar advertenties bekijk.. dan zie ik regelmatig www.parit.eu).
Ik zou zelf ook niet zo snel iets 2e hands kopen of het moet hier op fok zijn, dat vind ik toch net iets anders dan mp.
Niet mieten! Door gieten!
pi_92295071
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef seilram het volgende:
Stiemie, dit is via een winkel/website, dus volgens mij is het nieuw. (als ik namelijk al haar advertenties bekijk.. dan zie ik regelmatig www.parit.eu).
Ik zou zelf ook niet zo snel iets 2e hands kopen of het moet hier op fok zijn, dat vind ik toch net iets anders dan mp.
Oh dan is het wel weer interessant. Ik ga morgen even kijken. Nu echt eens vroeg naar bed want ben doodop :@
pi_92385506
De kleertjes van little label zijn binnen en ze zijn zo lekker zacht en mooi O+ Ik ga even afwachten hoe ze in de was blijven en als dat positief uitvalt, ga ik zeker meer bestellen.

Vandaag bij de hema nog geslaagd voor:

en

Maar die laatste dan natuurlijk in het roze :+
pi_92385792
Het is morgen koopzondag in Amstelveen en in Haarlem. Ik zou graag schoenen voor Ivan willen kopen en daar ook wat advies bij krijgen. Iemand een tip voor een aardige winkel?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 21:32:12 #107
5428 crew  miss_sly
pi_92385832
Dat rokje heb ik ook gezien en over getwijfeld, Stiemie. Ik vind het leuk :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92385871
Ja wij zijn in haarlem goed geslaagd bij dat kinderschoenenwinkeltje tegenover dille en kamille. Iets met peertje ofzo
pi_92385921
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef miss_sly het volgende:
Dat rokje heb ik ook gezien en over getwijfeld, Stiemie. Ik vind het leuk :Y
We hadden eerst de roze met stippen (duhhh :') ) maar daar zat een gaatje in en die was er niet meer in haar maat. Dus dan wilde ze eventueel ook wel deze hebben :D
pi_92385943
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja wij zijn in haarlem goed geslaagd bij dat kinderschoenenwinkeltje tegenover dille en kamille. Iets met peertje ofzo
Klinkt goed!

Het wordt ons eerste echte uitstapje met 2 kinderen. Zal mij benieuwen hoe het gaat. :Y)
pi_92386030
Succes Claudia! :) Zal vast wel goed gaan toch?

Ik zag net trouwens nog deze en die hadden ze vanmiddag helemaal niet, maar ik wil 'm eigenlijk wel :(

pi_92386153
Wij hebben pas geleden voor het in Haarlem geshopt en zijn daar flink los gegaan...maar sorry heb niet op kinderschoenenwinkels gelet ;)

Een kinderkledingwinkel met veel schoenen hier in het centrum ging ermee stoppen. Aangezien de moeder van een vriendinnetje van Kyl van de psz daar werkte had ze alles opgekocht wat er nog over was. 500 paar schoenen :D Twee weken geleden had ze open huis voor al die sale schoenen en heb ik 2 paar voor Dyon op de groei gekocht (hij liep toen nog niet, dus durfde niet een al te klein maatje te kopen), hoop dus dat hij van de zomer maat 22 past. Als ik ze op meet heeft hij nu maat 20, maar maat 21 van shoesme zitten prima.
pi_92386216
Shoesmee valt inderdaad vaak klein :Y
pi_92386222
Leuke kleertjes Stiemie! Zat net ook op de Hema site te kijken, maar zie niet echt iets leuks bij de jongenscollectie.
pi_92386317
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Meimeltje het volgende:
Leuke kleertjes Stiemie! Zat net ook op de Hema site te kijken, maar zie niet echt iets leuks bij de jongenscollectie.
Jongens blijft moeilijk he?
Ik ben druk bezig met de inkoop voor de winter en het valt me weer op dat het of lelijk is of duur.
Betaalbaar en leuk is veeeeel slechter te vinden dan bij de meiden.
pi_92386458
Leuk eerste keer shoppen met zn allen.
De eerste keer dat ik dat deed was naar eens stoffenwinkel. Eenmaal buiten vraagt mijn man of ik alles heb. Ja hoor, stof, knopen garen en patroon. Had ik de jongste in de wagen binnen laten staan. 8)7 Ik had de wagen, hij de buggy.
pi_92386477
Ik heb al heel lang niks meer voor Ivan gekocht en ben nu bang dat 'ie binnenkort ineens zonder kleertjes komt te zitten. :+ Maarja, ik zie ook gewoon niks leuks.

Is iemand hier van de jongensmoeders trouwens geïnteresseerd in zijn Zara-tuinbroek?
pi_92386509
Ow ik slaag altijd wel eigenlijk hoor, alleen op de Hema site zag ik niets :P
Ben wel benieuwd of het qua zomercollectie wel wat gaat worden, niet specifiek bij de Hema natuurlijk ;) De oudste heeft wel een nieuwe collectie nodig ;) Jongste krijgt natuurlijk ook wat ondanks dat er al een boel voor de zomer van zn broer in z'n kast hangt.
pi_92386583
Wat voor tuinbroek Claudia en welke maat? (denk dat Dyon in dezelfde maat zit als Ivan aangezien ze maar een maand schelen. Ik denk steeds dat Ivan een stuk ouder is :D)
pi_92386594
Lastig is dat he meimeltje... Vanmiddag ook maar een shirtje voor Esmee meegenomen ondanks dat ik genoeg hier heb liggen om haar 4x per dag van outfit te laten veranderen... Maar je wil ze ook niet alleen in afdragertjes van oudere broer of zus laten lopen... Vind ik soms best moeilijk
pi_92386776
Ja soms wel lastig he Stiemie, die overschot :D Ik vind het vooral lastig omdat ik me soms schuldig voel als ik iets koop wat dus niet echt nodig is aangezien er genoeg in de kast hangt. Maar idd ik wil hm niet altijd in kleding van de oudste zien. Tot nu toe heeft hij zelfs maar heel erg weinig gedragen van z'n broer eigenlijk. Voor de zomer heb ik wel een paar leuke setjes klaarhangen, maar toch is het dan Kyllian die ik voor me heb in die kleertjes denk ik :D
pi_92386781
XSFeet en LittleFeet en voor de ouderen Moodstreet is dat wat?
Zouden jullie dat net zo makkelijk kopen als bv Name-it?
pi_92386871
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef Meimeltje het volgende:
Ja soms wel lastig he Stiemie, die overschot :D Ik vind het vooral lastig omdat ik me soms schuldig voel als ik iets koop wat dus niet echt nodig is aangezien er genoeg in de kast hangt. Maar idd ik wil hm niet altijd in kleding van de oudste zien. Tot nu toe heeft hij zelfs maar heel erg weinig gedragen van z'n broer eigenlijk. Voor de zomer heb ik wel een paar leuke setjes klaarhangen, maar toch is het dan Kyllian die ik voor me heb in die kleertjes denk ik :D
Ja soms doe ik ook kleertjes weg omdat die zo Linde zijn dat ze Esmee niet staan. Of omdat ik er inmiddels op uitgekeken ben :@ Best decadent eigenlijk als ik er zo over nadenk :@
pi_92386991
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:
XSFeet en LittleFeet en voor de ouderen Moodstreet is dat wat?
Zouden jullie dat net zo makkelijk kopen als bv Name-it?
Eigenlijk ken ik die merken niet. Alleen name-it. Ik let nooit echt op merken, maar vooral op of het fijn zal zitten (kan je er lekker in spelen?) of er geen enorme merken of teksten op staan (wie verzint die teksten af en toe op kinderkleding? :X ) en dan kijk ik nog naar kleur en wasbaarheid. Nu Linde ouder wordt, mag kleding ook wat duurder zijn omdat ze er ook wat langer mee doet als het goed is
pi_92387087
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Wat voor tuinbroek Claudia en welke maat? (denk dat Dyon in dezelfde maat zit als Ivan aangezien ze maar een maand schelen. Ik denk steeds dat Ivan een stuk ouder is :D)
Het is een maat 86 (18-24 maanden). De lengte is voor Ivan prima (nou ja, de pijpen zijn wel erg lang, maar die zijn probleemloos om te slaan) maar hij is er gewoon te mollig voor. ;(

Ik heb geen goede foto van de voorkant bij de hand:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')