Zoiets kan toch niet misstaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook niet, maar het zit zo lekker
Ohh die is leuk zegquote:
Oh dan is het wel weer interessant. Ik ga morgen even kijken. Nu echt eens vroeg naar bed want ben doodopquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef seilram het volgende:
Stiemie, dit is via een winkel/website, dus volgens mij is het nieuw. (als ik namelijk al haar advertenties bekijk.. dan zie ik regelmatig www.parit.eu).
Ik zou zelf ook niet zo snel iets 2e hands kopen of het moet hier op fok zijn, dat vind ik toch net iets anders dan mp.
We hadden eerst de roze met stippen (duhhhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef miss_sly het volgende:
Dat rokje heb ik ook gezien en over getwijfeld, Stiemie. Ik vind het leuk
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja wij zijn in haarlem goed geslaagd bij dat kinderschoenenwinkeltje tegenover dille en kamille. Iets met peertje ofzo
Jongens blijft moeilijk he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef Meimeltje het volgende:
Leuke kleertjes Stiemie! Zat net ook op de Hema site te kijken, maar zie niet echt iets leuks bij de jongenscollectie.
Ja soms doe ik ook kleertjes weg omdat die zo Linde zijn dat ze Esmee niet staan. Of omdat ik er inmiddels op uitgekeken benquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef Meimeltje het volgende:
Ja soms wel lastig he Stiemie, die overschotIk vind het vooral lastig omdat ik me soms schuldig voel als ik iets koop wat dus niet echt nodig is aangezien er genoeg in de kast hangt. Maar idd ik wil hm niet altijd in kleding van de oudste zien. Tot nu toe heeft hij zelfs maar heel erg weinig gedragen van z'n broer eigenlijk. Voor de zomer heb ik wel een paar leuke setjes klaarhangen, maar toch is het dan Kyllian die ik voor me heb in die kleertjes denk ik
Eigenlijk ken ik die merken niet. Alleen name-it. Ik let nooit echt op merken, maar vooral op of het fijn zal zitten (kan je er lekker in spelen?) of er geen enorme merken of teksten op staan (wie verzint die teksten af en toe op kinderkleding?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:
XSFeet en LittleFeet en voor de ouderen Moodstreet is dat wat?
Zouden jullie dat net zo makkelijk kopen als bv Name-it?
Het is een maat 86 (18-24 maanden). De lengte is voor Ivan prima (nou ja, de pijpen zijn wel erg lang, maar die zijn probleemloos om te slaan) maar hij is er gewoon te mollig voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Meimeltje het volgende:
Wat voor tuinbroek Claudia en welke maat? (denk dat Dyon in dezelfde maat zit als Ivan aangezien ze maar een maand schelen. Ik denk steeds dat Ivan een stuk ouder is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |