abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92515997
Die badkamerfoto vond ik juist heel leuk! Daar zit je heerlijk nonchalant de supermoeder uit te hangen, met je rokje en panty (!). Drukke dag op het werk gehad en nu nog even de spruiten in bad doen. :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92516083
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb Lena daar in de doek! Ik dacht eigenlijk ook dat ik erop stond, maar achteraf bleek dat helaas niet zo te zijn.

Meestal geef ik instructies als: "Neehee, fotografeer me niet helemaal! Vanaf de middel! Vanaf de middel! Weet je zeker dat je goed hebt ingezoomd?" Ik denk dat hij me daarom maar strategisch weg heeft gelaten. :D
Whaaahhh dat is precies hoe ik hier ook reageer :D Helaas maakt hij dan juist wel een foto en moet ik wegduiken.

Maar wat een stoere schoentjes heeft Ivan O+
Shoesme toch? Welke maat heeft hij?
pi_92516166
Shoesme inderdaad! Dit is 22. Is dat een beetje redelijk voor een eerste paar?
pi_92516296
Wat een gave, stoere schoentjes!!!

Wij hebben vandaag 2 paar schoentjes gekregen van een collega van R.
Maar het is maat 23 echt nog heel erg veel te groot.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92516476
We hadden de keuze uit deze schoentjes:

Ik houd niet van metallic en glimmend.

Cijfers op een schoen, seriously!?

Dit is het geworden.
pi_92516603
Haha, lief Claudia :* . Maar als ik hem op mezelf had gescreend, was hij toch echt de prullenbak ingevlogen.

Ik vind de schoentjes die je gekozen hebt ook echt het tofste, lekker flitsend. ^O^

En maat 23 :o , daar liep mijn dochter tot een maand of 4 geleden op. :D Dan heeft Mette nog wel even.
pi_92516639
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ja want aangezien shoesme kleiner valt heeft hij dus nu ongeveer maat 21. Vrij gemiddeld volgens mij. Dyon heeft nu maat 20, maar heeft van shoesme dus al 21. Denk dat zijn allereerste echte schoentjes (over 2 maandjes ofzo) dus maat 21 moet worden als ze normaal vallen en van shoesme zouden we dan dus ook 22 hebben ;)
pi_92516742
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn dochter kreeg als eerste schoentjes maat 19, maar was daar binnen twee maanden echt uit. Vervolgens heeft ze een maand of 4 à 5 op 21 gelopen. Maat 22 hebben we hier overgeslaan en maat 23 heeft juist weer vrij lang voldaan. Nu is ze in één keer naar maat 25 gegaan.
pi_92516759
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, lief Claudia :* . Maar als ik hem op mezelf had gescreend, was hij toch echt de prullenbak ingevlogen.

Ik vind de schoentjes die je gekozen hebt ook echt het tofste, lekker flitsend. ^O^

En maat 23 :o , daar liep mijn dochter tot een maand of 4 geleden op. :D Dan heeft Mette nog wel even.
Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of niet :D
Maat 23 was hier zo rond de 22 maanden volgens mij. Kyllian heeft nu maat 28 :D (4 jr en 3 mnd).
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 20:11:22 #210
5428 crew  miss_sly
pi_92516777
Fijn dat je geslaagd bent, Claudia. Zijn keuze is idd niet heel groot, zeker niet in de sale, maar goed, hij had iig iets :) Ik werk op dinsdag, dus dan ga je me hier niet in de omgeving zien. Je had wel mijn schoonmoeder met Senna kunnen zien, want die hebben de buurt onveilig gemaakt met dit schitterende weer :D

Stiemie, wat een leuk vestje en wat staat het Linde mooi O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92516795
Ja zou wel kunnen, ik vind zelf wel altijd dat ze kleine voetjes hebben, allebei. Maar dat hebben ze niet van mij.
pi_92516916
Het waren aardige mensen, miss. En ach, we wilden gewoon snel schoenen hebben en daar niet te veel moeite voor doen. Ik vind het eigenlijk altijd weer fijn om van de lokale middenstand gebruik te maken. Ik zie de schoenen nu online trouwens voor dezelfde prijs.

Ik weet nu wel alles over hun dochter. :D
pi_92516993
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of niet :D
Maat 23 was hier zo rond de 22 maanden volgens mij. Kyllian heeft nu maat 28 :D (4 jr en 3 mnd).
Vergeet niet dat S nog geen 3 is hè? Ze is van 23 naar 25 gegaan. Dus best kans dat ze 28 ook wel haalt op die leeftijd. ;)
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 20:15:39 #214
5428 crew  miss_sly
pi_92517010
Ik ben er zelf al twee of drie keer binnen geweest, veel info enzo gehad, en toch nog nooit wat gekocht :@ Niet bewust, kwam gewoon zo uit :D Voelt wel stom. Volgende keer ga ik daarheen, heb ik me voorgenomen :P
pi_92517130
We hebben trouwens als tip gekregen om in maart/april al sandaaltjes te kopen.
pi_92517199
Stoere schoenen Ivan! Fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn!
Niels heeft ook maat 21 :)

Groofsken, ik vond dat juist een super leuke foto, juist ook door hoe jij erop staat. Echt een gezellig en ontspannen sfeertje. Wat kijk je dan anders naar jezelf dan anderen doe hè? Heb ik ook!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92517276
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Gaan ze zo snel?
Dan is het hopen dat hij geen groeispurt krijgt midden in de zomer.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92517280
hihi proest die schoenmaten.

Hier net maat 23 :D En dat is met ruim 3.5jr
pi_92517302
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
S heeft ook toen van april tot en met begin oktober op sandaaltjes gelopen. Dan kon ik ten minste zien of de schoentjes nog pastte :') . Ik drufde dus echt geen dichte schoentjes te kopen toen. :D
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 20:22:15 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_92517427
Leuke schoenen!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_92517443
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef p_iglet het volgende:
hihi proest die schoenmaten.

Hier net maat 23 :D En dat is met ruim 3.5jr
:D!
Welke maat waren Pepijn's eerste schoentjes?
pi_92517580
quote:
Die heb ik een paar weken geleden al gekocht O-) Maat 22. Heb ze gepast en die moeten van de zomer zeker wel passen!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:24:36 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92517586
quote:
Heb je die nog niet?! :o Ja, te láát. :{w en voor een zomerjas heb je ook pech.

Serieus, het is echt belachelijk. ik pas ervoor om mee te doen aan die onzin. Met een beetje pech zijn ze dan in Juli weer uit de sandalen gegroeid. volgens mij een hype die door (het inkoopbeleid) van de schoenwinkels wordt veroorzaakt.

ik wil eigenlijk een actiegroep. :@ zeker nadat mij in freaking September verteld werd dat ik toch rijkelijk laat was voor winterschoenen :|W
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 20:25:04 #224
5428 crew  miss_sly
pi_92517612
quote:
Laat me raden: bij de volgende kinderbijslag :D
Gaan wij ook doen, hoor :P
pi_92517749
Oh, ik miste helemaal dat het daarover ging. Ik dacht dat het ging over zodat je de teentjes kon zien en dus zeker wist dat de schoentjes niet te krap zaten. :@ :')
pi_92517957
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:D!
Welke maat waren Pepijn's eerste schoentjes?
Maatje 18 of 19 geloof ik, dus niet eens zo enorm klein. Maar sindsdien groeit het gewoon voor geen meter, maar dat is niet alleen met schoenen zo.

We zitten met 3,5jr nu op schoenmaat 23, kleding maat 86/92.

Heeft wel het voordeel dat de leuke kinder dr martens in maat 23 en 24 die ik tijdens mijn zwangerschap gekocht heb, hier heel lang plezier geven. Pepijn draagt de maat 23 nu al iets van een half jaar, en past er nog wel even in. Terwijl als hij met 1,5 of 2jr maat 23 gehad had, dan had hij nooit goed op dat soort stevige schoenen kunnen lopen.
pi_92518351
Ik denk dat we hier net op maatje 18 hangen, haar voetjes zijn kleiner dan ik dacht.
(Miss jou leuke laarsjes past ze dus nog lang niet, dat wordt de herfst denk ik)

Wat wel een kleine meevaller is, ik zag op MP heel veel leuke schoentjes, nagenoeg dus ongebruikt omdat ze al te klein waren.
Had laatst bijna een paar See Kai Runs gevangen, maar iemand was me voor..

Maar ik heb nog een paar maandjes voordat ze goed genoeg loopt, we zijn sinds 2 avonden pas zover dat ze het door begint te krijgen en meer dan 10 stapjes zet.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:00:48 #228
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92519664
Wat betreft mp, ik heb er laatst all stars voor jorja gekocht 10¤ en ze zijn gewoon niet gedragen!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 21:30:48 #229
5428 crew  miss_sly
pi_92521274
wickie, vergis je niet, dat kan snel gaan hoor dat lopen! Zomaar ineens kunnen ze het door hebben.
En die laarsjes: pas ze wel regelmatig, voor je het weet zijn ze ineens te klein, dat is ook zonde.
pi_92522788
Ik baal er zo van dat ik vrijwel geen leuke kleertjes voor Lena in maat 56 heb. Elke keer dat ik d'r zie denk ik als eerste: "Nee, dit is ook niet je kleur." Paars staat echt niet. Vandaag ziet ze er bovendien uit als een communist. :'(
pi_92522952
Claudia, gewoon lekker even gaan shoppen. Misschien hoef je maar 20 euro uit te geven om het dan wel zo te kunnen combineren dat het je bevalt. Het is toch niet leuk als je je er steeds aan storen moet.

Wie weet hoe leuk een paars jurkje op een knalrode maillot staat (ik hou niet zo van paars, maar wel van de combinatie paars-rood), en wie weet...
pi_92522987
Claudia, ik heb nog wel een leuk vestje liggen, neem ik volgende week wel mee.

En ik wil dus eigenlijk deze schoentjes, maar nu nog op zoek naar ergens in haar maat en dan een maat groter, want deze zijn dan niet voor nu.

pi_92523037
Heel snoezig Wickie, en ook stoer! echt wat voor jullie.
pi_92523245
Claudia, dit vestje (als je 'm leuk vindt hoor) en het broekje ken je inmiddels :P

[ Bericht 4% gewijzigd door wickie op 08-02-2011 22:15:45 ]
pi_92523557
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan vandezomer via Denemarken naar Zweden. :7 8-)
Maar dat wil niet zeggen dat deze Deense merken daar te koop zijn ;)
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_92523791
Dat is echt een heel leuk vestje, wickie! Hoe oud is Mette op die foto? Lena is nog steeds zo rood in haar gezicht. (Het heeft bij Ivan een tijd geduurd voor hij bleker werd.) Ik vind dat het rode in haar gezicht het lastig maakt om leuk te combineren met kleertjes.

Groofsken, je hebt gelijk. Maarja, wat dan wél kopen?
pi_92523927
Ik denk dat ze 3/4 maanden is.. Ze heeft het vestje lang gedragen, maar ziet er nog als nieuw uit.
pi_92523997
3-4 maanden! Wat een fijn meisje is ze toch. O+
pi_92524068
Neem in een tas mee waar je over twijfelt en ga gewoon lekker een middagje rondlopen met lena in de doek. Dan kun je kijken hoe het jukje lijkt naast een rood maillotje (om maar even datzelfde voorbeeld te noemen), of over een fel turcoise romper/shirt. En dan hou je de hele boel naast lena's slapende snoetje en dan weet je of het wat is.

Omdat je aangaf wel van dat rose-rood te houden, denk ik dat het paars in combinatie met grijs te flets is naar je zin.
pi_92524137
Bij onze Hema om de hoek hebben zo'n permanente afgeprijsd rek, daar hangen altijd zulke leuke dingen tussen.

En tegen die rode kleur.. Ze had erg veel wit met een kleurtje aan in het begin. En Hard roze kon ook wel goed. Maar Mette is niet heel lang rood geweest, wel heel erg geel.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:22:55 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92524258
zou het zo werken als met je gezicht en make-up Claudia? Dat je haar om het rood wat te breken groen aan zou moeten doen? ik verzin ook maar wat... Of misschien wit of creme.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92524475
Geen idee hoe groen zou staan! Dan zou niemand ook meer zien dat ze een meisje is, haha. Ik heb het idee dat ik blauw eens zou moeten proberen. Van deze H&M-vestjes lijken de roze en blauwe versie me bijvoorbeeld wel geschikt, maar de groene niet zo:

pi_92524529
Die groene kleur vind ik ook niet zo mooi. Maar groen-rose (hardrose) is heel lang mijn lievelingscombi geweest voor S. O+
pi_92524558
Foto, Groofsken!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:30:16 #245
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92524716
oh ik vind die groen echt geweldig :o kun je nagaan hoe smaken verschillen. :D die blauwe ook wel trouwens.
ik hou ook erg van grijs voor babymeisjes. Voor jongens is het te serieus. By the way, mijn middelste had ook zo'n rode kop en die stond dat blauw echt geweldig. O+ had een supertof shirtje met multicolor streepjes en blauw afgebiest. met een blauw kort broekje. O+ oh! O+ [/nostalgie]
pi_92524877
Dit jurkje misschien? Hij is echt heel erg fijn en lekker zacht. En afgeprijsd (DPAM)

pi_92524896
Ik vind die kleur groen mooi, maar ook problematisch. Het is lastig voor me om er een kindje bij te bedenken waar het goed bij zou staan.

Ik dacht dat ik meisjeskleding ontzettend makkelijk zou vinden om uit te zoeken, maar het tegendeel blijkt waar! Dat ik gewoon nóg kritischer zou kunnen zijn dan met Ivans kleertjes, bleh.
pi_92524964
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef wickie het volgende:
Dit jurkje misschien? Hij is echt heel erg fijn en lekker zacht. En afgeprijsd (DPAM)

[ afbeelding ]
Hm, nee. Lastig om uit te leggen waarom niet.

Dit vind ik wél heel leuk:

pi_92524987
Ik vind die kleur blauw trouwens ook minder. En dat jurkje vind ik te zacht van kleur.

Bizar, ik wist niet eens dat ik zo'n uitgesproken smaak had kwa kleur. :P

Claudia ik ben even bezig met wat kleurencombi's verzamelen die ik leuk vind.
pi_92525045
Het blauw is net niet diep/hard genoeg, he? Vind ik ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')