Whaaahhh dat is precies hoe ik hier ook reageerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb Lena daar in de doek! Ik dacht eigenlijk ook dat ik erop stond, maar achteraf bleek dat helaas niet zo te zijn.
Meestal geef ik instructies als: "Neehee, fotografeer me niet helemaal! Vanaf de middel! Vanaf de middel! Weet je zeker dat je goed hebt ingezoomd?" Ik denk dat hij me daarom maar strategisch weg heeft gelaten.
Ja want aangezien shoesme kleiner valt heeft hij dus nu ongeveer maat 21. Vrij gemiddeld volgens mij. Dyon heeft nu maat 20, maar heeft van shoesme dus al 21. Denk dat zijn allereerste echte schoentjes (over 2 maandjes ofzo) dus maat 21 moet worden als ze normaal vallen en van shoesme zouden we dan dus ook 22 hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Shoesme inderdaad! Dit is 22. Is dat een beetje redelijk voor een eerste paar?
Mijn dochter kreeg als eerste schoentjes maat 19, maar was daar binnen twee maanden echt uit. Vervolgens heeft ze een maand of 4 à 5 op 21 gelopen. Maat 22 hebben we hier overgeslaan en maat 23 heeft juist weer vrij lang voldaan. Nu is ze in één keer naar maat 25 gegaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Shoesme inderdaad! Dit is 22. Is dat een beetje redelijk voor een eerste paar?
Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, lief Claudia. Maar als ik hem op mezelf had gescreend, was hij toch echt de prullenbak ingevlogen.
Ik vind de schoentjes die je gekozen hebt ook echt het tofste, lekker flitsend.![]()
En maat 23, daar liep mijn dochter tot een maand of 4 geleden op.
Dan heeft Mette nog wel even.
Vergeet niet dat S nog geen 3 is hè? Ze is van 23 naar 25 gegaan. Dus best kans dat ze 28 ook wel haalt op die leeftijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of niet
Maat 23 was hier zo rond de 22 maanden volgens mij. Kyllian heeft nu maat 28(4 jr en 3 mnd).
Gaan ze zo snel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben trouwens als tip gekregen om in maart/april al sandaaltjes te kopen.
S heeft ook toen van april tot en met begin oktober op sandaaltjes gelopen. Dan kon ik ten minste zien of de schoentjes nog pasttequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef p_iglet het volgende:
hihi proest die schoenmaten.
Hier net maat 23En dat is met ruim 3.5jr
Die heb ik een paar weken geleden al gekochtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je die nog niet?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: bij de volgende kinderbijslagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |