abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 14:09:32 #162
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92409642
Huup die kleur staat je dochter prachtig. Maar volgens mij staat alles haar mooi O+

Helemaal vergeten dat we gisteren ook nog dit vestje hadden gekocht voor Linde van Petit Louie
pi_92413140
'Maar dan in het roze'?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 6 februari 2011 @ 15:56:45 #164
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92413889
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
'Maar dan in het roze'?
:D Nee gewoon in deze kleur. Al is ie wel wat groener. En moest er vanmorgen lichte dwang aan te pas komen om hem aan te krijgen }:|
pi_92413978
_O-

Staat vast mooi bij d'r ogen!

Foto! Fotooo! Fotooooooo!
  zondag 6 februari 2011 @ 16:05:59 #166
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92414356
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
_O-

Staat vast mooi bij d'r ogen!

Foto! Fotooo! Fotooooooo!
U vraagt en wij plaatsen O-)
pi_92414512
Jáá, precies zoals ik me had voorgesteld! Staat geweldig! En wat is ze een schoonheid.

Ik vind dat jij een heel goed gevoel hebt voor combinaties. Dat basic shirtje eronder is perfect zo!
pi_92419087
Wat een snoezig vestje Stiemie, staat erg mooi bij haar ogen O+
Ik hou van broderie (of hoe je het ook schrijft) motiefjes in meisjeskleding
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92436944
Claudia was je nog geslaagd voor schoentjes voor Ivan?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 6 februari 2011 @ 23:14:35 #170
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92438439
Oh wat lief van jullie zeg!

Ja Claudia hoe was je schoenenjacht?
pi_92447710
Plannen afgeblazen na een echtelijke onenigheid.
pi_92447730
Ik heb wel de Hemalaarsjes binnengekregen, maar het valt nog niet mee om die dingen aan te doen!
pi_92447789
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
:o --> (8> --> o|O ~O>
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2011 @ 08:39:18 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_92447870
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb wel de Hemalaarsjes binnengekregen, maar het valt nog niet mee om die dingen aan te doen!
boterhamzakje er inleggen en daar op laten 'glijden' met de voet, die trek je er ook zo weer uit. Schoenlepels zijn zo lastig met laarsjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_92447943
Wat een goede tip!
pi_92448020
Ga ik proberen, moussy!

Complicerende factor is dat Ivan nogal dikke pootjes heeft, klaarblijkelijk.
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 08:56:28 #177
5428 crew  miss_sly
pi_92448175
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
oeps :o
Wel grappig dat je dat gewoon zo eerlijk zegt. Het gebeurt hier ook wel eens, maar ik denk dan altijd dat wij de enige zijn waarbij dat gebeurt :')

De kinderschoenenwinkel hier aan de Middenweg tegenover Frankendael heeft ook sale. Geen idee wat hij nog heeft, maar wellicht de moeite waard om even te kijken.

moussy wat een goede tip!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92452576
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

oeps :o
Wel grappig dat je dat gewoon zo eerlijk zegt. Het gebeurt hier ook wel eens, maar ik denk dan altijd dat wij de enige zijn waarbij dat gebeurt :')

Inderdaad! Dat gevoel heb ik dan ook hihi

Hmm heb al veel te lang geen kleertjes meer gekocht voor Wolf! Ik wil de complete zomercollectie van Dpam online hebben! + lekker lente weer met een zonnetje
pi_92453227
Een middagje Ikea doen werkt anders behoorlijk ontluisterend. Ik heb nog nooit zoveel ruziënde stelletjes bij elkaar gezien. :+

Wat me trouwens opviel was hoe klef de stelletjes in het ziekenhuis waren. Vrouw net bevallen, man 's avonds op bezoek en dan gewoon liggen vozen in het ziekenhuisbed! :o Ik moest me echt inhouden om vanachter het gordijn te zeggen: "Je bent net bevallen en je nachten zijn gebroken, ga even lekker je slaapgebrek op je lief botvieren in plaats van zo walgelijk klef te doen!"

Anyway, vermoedelijk ga ik voor de zomer juist heel weinig kleding kopen. De vorige zomer heeft Ivan vrijwel geen kleding aangehad en ik verwacht dat het deze keer niet veel anders zal zijn. Een hoop rompers, wat korte broekjes en sandaaltjes, that's it.
pi_92454311
Echt je? Klef doen in het ziekenhuis :o bleh! Daar had ik echt geen behoefte aan zo snel na de bevalling!

Ruzie in de Ikea is ook niet zo raar geloof ik :P

Wat een schattig vestje Stiemie! <3

Oh, heeft Ivan die Hema laarsjes? Wat schattig zijn ze he!

Niels krijgt de tuinbroek van Ivan *O* O+!! Ik vind het zo leuk en ik ben zo benieuwd hoe het staat! Nu moet hij maar heel veel boterhammen met pindakaas eten zodat hij snel in maat 86 past!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92454848
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:

Wat me trouwens opviel was hoe klef de stelletjes in het ziekenhuis waren. Vrouw net bevallen, man 's avonds op bezoek en dan gewoon liggen vozen in het ziekenhuisbed! :o Ik moest me echt inhouden om vanachter het gordijn te zeggen: "Je bent net bevallen en je nachten zijn gebroken, ga even lekker je slaapgebrek op je lief botvieren in plaats van zo walgelijk klef te doen!"

Anyway, vermoedelijk ga ik voor de zomer juist heel weinig kleding kopen. De vorige zomer heeft Ivan vrijwel geen kleding aangehad en ik verwacht dat het deze keer niet veel anders zal zijn. Een hoop rompers, wat korte broekjes en sandaaltjes, that's it.
Gatverdamme! Ik haat kleffe stellen in het openbaar, laat staan als je pas bevallen in het ziekenhuis ligt :X ik zou uit het bed strompelen en demonstratief de gordijnen om mijn bed hebben dichtgedaan :P

en hier was Wolf van de zomer ook veel in alleen een romper, juist daardoor wil ik extra leuke rompers kopen dit keer en ga ik hopelijk slagen bij Dpam daarvoor O+

Wat gaaf dat Niels de leuke Ivan broek krijgt!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:04:59 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92505400
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef kaatjejannie het volgende:
een tijdje terug stond hier een linkje naar een scandinavische winkel, die niet naar het buitenland verstuurde.... weet iemand welke ik bedoel?

Vriendin van me gaat naar Noorwegen, en wil best wat voor me meenemen, maar ik weet niet meer welke winkel het was..
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*
pi_92505665
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Versturen ze nu wel naar NL?!! Ohnee he :'( Vertel maar niet welke site het is, anders koop ik hem leeg!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92505922
:D

Ben je goed geslaagd?
Ik vind het wel wat hebben, kleren uit het buitenland. Een praktisch souvenier.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:28:28 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92506533
Veel te veel gekocht. Eigenlijk hadden mijn kinderen al geen kleren meer nodig, maar ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan. Ook een heel gaaf rugby kruippakje wat mijn zoontje prachtig staat maar te klein is. Baal er flink van want heb het op de laatste dag gekocht en ruilen zat er niet meer in :( Maar mijn moeder zei al, trek je de sokken er maar over aan dan valt het niet op dat het wat te kort is, wheheh.
Maar heb echt superleuke dingen gekocht, er was ook een winkeltje dat van alles had van name it en minymo, een deens merk, en zij hadden opheffingsuitverkoop met 50% korting. Ook een heel stoer broekje kunnen scoren van minymo en 2 leuke rompers van name it (waarvan er ook 1 echt veel te klein is, logisch ook kwa maat maar het zag er zo groot uit :') ). Ja, het schreeuwt natuurlijk om foto's :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:31:59 #186
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92506698
Stiemie, dat staat haar echt super!

Huup O+ O+ O+ met dat broekje heb ik ook al 6 keer in mijn handen gestaan.

Joep heeft ook nieuwe schoenen. Zaterdag geweest, maat 23. Van Track en Style weer. Hij moest wel even wennen, liep even een dagje met zijn voetjes wat meer opgetrokken. Van mijn broer heeft hij sportschoenen gehad :') Geox met een lichtje in de zool als je loopt. Echt niet mijn ding, maar Joep zegt als ie ze aan heeft : waauw waaaauw waaaauw".
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:37:58 #187
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92506995
Op zich niet mijn smaak en nav het zien op de site dacht ik ook 'dat is niks', maar in de winkel vond ik m echt leuk en het staat hem prachtig (als je ff door dat hoog water heen kijkt :') ).

dinsdag 8 februari 2011 @ 16:40:05 #188
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92507094
Seilram, ja schoenen met lichtjes, een verschrikking vind ik dat, maar kinderen vinden het zooo leuk! Ik heb ze nog buiten de deur weten te houden.
pi_92507107
Pcies fotoossss

Misschien kun je het boordje er afknippen. dan lijkt het alsof het een half- of driekwartbroekje is.
Edit: Is het wel lang bedoeld? Lijkt me aan de korte kant voor een lange broek. Zitten de mouwen wel goed?

Ik ben bijna klaar met de winterinkoop. Armygroen komt weer in, lastige kleur met die bleke Friese kinderen, vooral die army die veel geel heeft. Die grijze army is mooier. Mijn mening.

[ Bericht 14% gewijzigd door -sabine- op 08-02-2011 16:46:08 ]
pi_92507348
Die lichtjes Ieuwk.

We waren jaren achtereen in een klein Grieks dorpje op vakantie, altijd bij dezelfde mensen. Zij hebben mijn twee kinderen ook echt op zien groeien. Vroeger hadden ze bijna altijd Palladiums aan, in een hoge gymp en een sandaal Eén jaar was het afgewassene en rafelige helemaal in, bij ons dan he. Wij daar net één dag, ging het ouwe wijffie met mijn kinderen naar de schoenenwinkel een durpje verderop om van die vreselijke lampjesgympen te kopen, ipv die afgetrapte Palladiums. :D Mijn kinderen zijn nooit blijer geweest met hun nieuwe schoenen dan die ene keer.

Jongetjes en sandalen O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:47:56 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92507502
Ja, de mouwen zitten mooi ruim.

Haha, ja ik denk dat mijn kinderen ook dolblij zouden zijn met die schoenen en meestal ben ik wel makkelijk, maar ik vind die dingen zó lellik.
pi_92507581
Wauw!! Zoals Joep zegt: Wauw en niet kapot te krijgen, die gaan een jaar mee. :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:50:21 #193
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92507618
Helaas voor mij, ik vind ze ook echt lelijk. Op de lichtjes na is het gewoon een heel schreeuwerige schoen ook. Beetje spiderman print heb ik het idee. Ach ja... max 4 maanden :+ (sabine, hij is nog klein he... groeien snel die voetjes! Mijn geluk). En Joep vindt het prachtig. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Niet mieten! Door gieten!
pi_92507840
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef seilram het volgende:
Helaas voor mij, ik vind ze ook echt lelijk. Op de lichtjes na is het gewoon een heel schreeuwerige schoen ook. Beetje spiderman print heb ik het idee. Ach ja... max 4 maanden :+ (sabine, hij is nog klein he... groeien snel die voetjes! Mijn geluk). En Joep vindt het prachtig. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Succes met weggooien *O* alvast.
En je broer vervuld de rol van Oom goed, heel goed: Verpesten tot op het bot. :P
pi_92510085
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vriendin van me zit nu in Noorwegen, en sms'te me dat ze helemaal los gegaan is in de lindex. Ze komt volgende week weer thuis. Ben benieuwd wat ze meegenomen heeft.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:05:18 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92513419
Kan ik me goed voorstellen, dat ze helemaal los is gegaan :D Leuk dat je nog niet precies weet wat ze heeft gekocht.
pi_92515214
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:
De kinderschoenenwinkel hier aan de Middenweg tegenover Frankendael heeft ook sale. Geen idee wat hij nog heeft, maar wellicht de moeite waard om even te kijken.
Nog bedankt voor deze tip! We zijn er vandaag aan het einde van de dag even langsgeweest. De keuze was heel beperkt, maar we wilden zo graag schoenen voor Ivan dat we ons een reteduur paar hebben laten aansmeren. 8-)

Dit zijn ze:

Hij liep er meteen op weg! Het viel derhalve niet mee om een foto van hem te maken.

Op weg naar huis is hij trouwens flink verwend. Van de schoenenboer kreeg hij een poesje en van de slager een plak leverworst:

Ik heb stiekem nog naar je uitgekeken, miss!
pi_92515343
Stoere schoentjes! En wat jammer dat jij niet op die onderste foto staat. Volgens mij draag je Lena in de doek, toch? Had een mooi tafereeltje geweest, jij met je duo O+ .
pi_92515619
Ja, ik heb Lena daar in de doek! Ik dacht eigenlijk ook dat ik erop stond, maar achteraf bleek dat helaas niet zo te zijn.

Meestal geef ik instructies als: "Neehee, fotografeer me niet helemaal! Vanaf de middel! Vanaf de middel! Weet je zeker dat je goed hebt ingezoomd?" Ik denk dat hij me daarom maar strategisch weg heeft gelaten. :D
pi_92515881
:D ...

Ik laat mensen gewoon foto's maken, en knip alles er later af wat me niet bevalt. :7 En soms zet ik mezelf er overheen omdat de kinderen er leuk opstaan (zoals die badkamerfoto op facebook :X )
pi_92515997
Die badkamerfoto vond ik juist heel leuk! Daar zit je heerlijk nonchalant de supermoeder uit te hangen, met je rokje en panty (!). Drukke dag op het werk gehad en nu nog even de spruiten in bad doen. :7
pi_92516083
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb Lena daar in de doek! Ik dacht eigenlijk ook dat ik erop stond, maar achteraf bleek dat helaas niet zo te zijn.

Meestal geef ik instructies als: "Neehee, fotografeer me niet helemaal! Vanaf de middel! Vanaf de middel! Weet je zeker dat je goed hebt ingezoomd?" Ik denk dat hij me daarom maar strategisch weg heeft gelaten. :D
Whaaahhh dat is precies hoe ik hier ook reageer :D Helaas maakt hij dan juist wel een foto en moet ik wegduiken.

Maar wat een stoere schoentjes heeft Ivan O+
Shoesme toch? Welke maat heeft hij?
pi_92516166
Shoesme inderdaad! Dit is 22. Is dat een beetje redelijk voor een eerste paar?
pi_92516296
Wat een gave, stoere schoentjes!!!

Wij hebben vandaag 2 paar schoentjes gekregen van een collega van R.
Maar het is maat 23 echt nog heel erg veel te groot.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92516476
We hadden de keuze uit deze schoentjes:

Ik houd niet van metallic en glimmend.

Cijfers op een schoen, seriously!?

Dit is het geworden.
pi_92516603
Haha, lief Claudia :* . Maar als ik hem op mezelf had gescreend, was hij toch echt de prullenbak ingevlogen.

Ik vind de schoentjes die je gekozen hebt ook echt het tofste, lekker flitsend. ^O^

En maat 23 :o , daar liep mijn dochter tot een maand of 4 geleden op. :D Dan heeft Mette nog wel even.
pi_92516639
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ja want aangezien shoesme kleiner valt heeft hij dus nu ongeveer maat 21. Vrij gemiddeld volgens mij. Dyon heeft nu maat 20, maar heeft van shoesme dus al 21. Denk dat zijn allereerste echte schoentjes (over 2 maandjes ofzo) dus maat 21 moet worden als ze normaal vallen en van shoesme zouden we dan dus ook 22 hebben ;)
pi_92516742
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn dochter kreeg als eerste schoentjes maat 19, maar was daar binnen twee maanden echt uit. Vervolgens heeft ze een maand of 4 à 5 op 21 gelopen. Maat 22 hebben we hier overgeslaan en maat 23 heeft juist weer vrij lang voldaan. Nu is ze in één keer naar maat 25 gegaan.
pi_92516759
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, lief Claudia :* . Maar als ik hem op mezelf had gescreend, was hij toch echt de prullenbak ingevlogen.

Ik vind de schoentjes die je gekozen hebt ook echt het tofste, lekker flitsend. ^O^

En maat 23 :o , daar liep mijn dochter tot een maand of 4 geleden op. :D Dan heeft Mette nog wel even.
Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of niet :D
Maat 23 was hier zo rond de 22 maanden volgens mij. Kyllian heeft nu maat 28 :D (4 jr en 3 mnd).
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 20:11:22 #210
5428 crew  miss_sly
pi_92516777
Fijn dat je geslaagd bent, Claudia. Zijn keuze is idd niet heel groot, zeker niet in de sale, maar goed, hij had iig iets :) Ik werk op dinsdag, dus dan ga je me hier niet in de omgeving zien. Je had wel mijn schoonmoeder met Senna kunnen zien, want die hebben de buurt onveilig gemaakt met dit schitterende weer :D

Stiemie, wat een leuk vestje en wat staat het Linde mooi O+
pi_92516795
Ja zou wel kunnen, ik vind zelf wel altijd dat ze kleine voetjes hebben, allebei. Maar dat hebben ze niet van mij.
pi_92516916
Het waren aardige mensen, miss. En ach, we wilden gewoon snel schoenen hebben en daar niet te veel moeite voor doen. Ik vind het eigenlijk altijd weer fijn om van de lokale middenstand gebruik te maken. Ik zie de schoenen nu online trouwens voor dezelfde prijs.

Ik weet nu wel alles over hun dochter. :D
pi_92516993
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of niet :D
Maat 23 was hier zo rond de 22 maanden volgens mij. Kyllian heeft nu maat 28 :D (4 jr en 3 mnd).
Vergeet niet dat S nog geen 3 is hè? Ze is van 23 naar 25 gegaan. Dus best kans dat ze 28 ook wel haalt op die leeftijd. ;)
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 20:15:39 #214
5428 crew  miss_sly
pi_92517010
Ik ben er zelf al twee of drie keer binnen geweest, veel info enzo gehad, en toch nog nooit wat gekocht :@ Niet bewust, kwam gewoon zo uit :D Voelt wel stom. Volgende keer ga ik daarheen, heb ik me voorgenomen :P
pi_92517130
We hebben trouwens als tip gekregen om in maart/april al sandaaltjes te kopen.
pi_92517199
Stoere schoenen Ivan! Fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn!
Niels heeft ook maat 21 :)

Groofsken, ik vond dat juist een super leuke foto, juist ook door hoe jij erop staat. Echt een gezellig en ontspannen sfeertje. Wat kijk je dan anders naar jezelf dan anderen doe hè? Heb ik ook!
pi_92517276
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Gaan ze zo snel?
Dan is het hopen dat hij geen groeispurt krijgt midden in de zomer.
pi_92517280
hihi proest die schoenmaten.

Hier net maat 23 :D En dat is met ruim 3.5jr
pi_92517302
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
S heeft ook toen van april tot en met begin oktober op sandaaltjes gelopen. Dan kon ik ten minste zien of de schoentjes nog pastte :') . Ik drufde dus echt geen dichte schoentjes te kopen toen. :D
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2011 @ 20:22:15 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_92517427
Leuke schoenen!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_92517443
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef p_iglet het volgende:
hihi proest die schoenmaten.

Hier net maat 23 :D En dat is met ruim 3.5jr
:D!
Welke maat waren Pepijn's eerste schoentjes?
pi_92517580
quote:
Die heb ik een paar weken geleden al gekocht O-) Maat 22. Heb ze gepast en die moeten van de zomer zeker wel passen!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:24:36 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92517586
quote:
Heb je die nog niet?! :o Ja, te láát. :{w en voor een zomerjas heb je ook pech.

Serieus, het is echt belachelijk. ik pas ervoor om mee te doen aan die onzin. Met een beetje pech zijn ze dan in Juli weer uit de sandalen gegroeid. volgens mij een hype die door (het inkoopbeleid) van de schoenwinkels wordt veroorzaakt.

ik wil eigenlijk een actiegroep. :@ zeker nadat mij in freaking September verteld werd dat ik toch rijkelijk laat was voor winterschoenen :|W
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 20:25:04 #224
5428 crew  miss_sly
pi_92517612
quote:
Laat me raden: bij de volgende kinderbijslag :D
Gaan wij ook doen, hoor :P
pi_92517749
Oh, ik miste helemaal dat het daarover ging. Ik dacht dat het ging over zodat je de teentjes kon zien en dus zeker wist dat de schoentjes niet te krap zaten. :@ :')
pi_92517957
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef Twinkly het volgende:

[..]

:D!
Welke maat waren Pepijn's eerste schoentjes?
Maatje 18 of 19 geloof ik, dus niet eens zo enorm klein. Maar sindsdien groeit het gewoon voor geen meter, maar dat is niet alleen met schoenen zo.

We zitten met 3,5jr nu op schoenmaat 23, kleding maat 86/92.

Heeft wel het voordeel dat de leuke kinder dr martens in maat 23 en 24 die ik tijdens mijn zwangerschap gekocht heb, hier heel lang plezier geven. Pepijn draagt de maat 23 nu al iets van een half jaar, en past er nog wel even in. Terwijl als hij met 1,5 of 2jr maat 23 gehad had, dan had hij nooit goed op dat soort stevige schoenen kunnen lopen.
pi_92518351
Ik denk dat we hier net op maatje 18 hangen, haar voetjes zijn kleiner dan ik dacht.
(Miss jou leuke laarsjes past ze dus nog lang niet, dat wordt de herfst denk ik)

Wat wel een kleine meevaller is, ik zag op MP heel veel leuke schoentjes, nagenoeg dus ongebruikt omdat ze al te klein waren.
Had laatst bijna een paar See Kai Runs gevangen, maar iemand was me voor..

Maar ik heb nog een paar maandjes voordat ze goed genoeg loopt, we zijn sinds 2 avonden pas zover dat ze het door begint te krijgen en meer dan 10 stapjes zet.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 21:00:48 #228
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92519664
Wat betreft mp, ik heb er laatst all stars voor jorja gekocht 10¤ en ze zijn gewoon niet gedragen!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 21:30:48 #229
5428 crew  miss_sly
pi_92521274
wickie, vergis je niet, dat kan snel gaan hoor dat lopen! Zomaar ineens kunnen ze het door hebben.
En die laarsjes: pas ze wel regelmatig, voor je het weet zijn ze ineens te klein, dat is ook zonde.
pi_92522788
Ik baal er zo van dat ik vrijwel geen leuke kleertjes voor Lena in maat 56 heb. Elke keer dat ik d'r zie denk ik als eerste: "Nee, dit is ook niet je kleur." Paars staat echt niet. Vandaag ziet ze er bovendien uit als een communist. :'(
pi_92522952
Claudia, gewoon lekker even gaan shoppen. Misschien hoef je maar 20 euro uit te geven om het dan wel zo te kunnen combineren dat het je bevalt. Het is toch niet leuk als je je er steeds aan storen moet.

Wie weet hoe leuk een paars jurkje op een knalrode maillot staat (ik hou niet zo van paars, maar wel van de combinatie paars-rood), en wie weet...
pi_92522987
Claudia, ik heb nog wel een leuk vestje liggen, neem ik volgende week wel mee.

En ik wil dus eigenlijk deze schoentjes, maar nu nog op zoek naar ergens in haar maat en dan een maat groter, want deze zijn dan niet voor nu.

pi_92523037
Heel snoezig Wickie, en ook stoer! echt wat voor jullie.
pi_92523245
Claudia, dit vestje (als je 'm leuk vindt hoor) en het broekje ken je inmiddels :P

[ Bericht 4% gewijzigd door wickie op 08-02-2011 22:15:45 ]
pi_92523557
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan vandezomer via Denemarken naar Zweden. :7 8-)
Maar dat wil niet zeggen dat deze Deense merken daar te koop zijn ;)
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_92523791
Dat is echt een heel leuk vestje, wickie! Hoe oud is Mette op die foto? Lena is nog steeds zo rood in haar gezicht. (Het heeft bij Ivan een tijd geduurd voor hij bleker werd.) Ik vind dat het rode in haar gezicht het lastig maakt om leuk te combineren met kleertjes.

Groofsken, je hebt gelijk. Maarja, wat dan wél kopen?
pi_92523927
Ik denk dat ze 3/4 maanden is.. Ze heeft het vestje lang gedragen, maar ziet er nog als nieuw uit.
pi_92523997
3-4 maanden! Wat een fijn meisje is ze toch. O+
pi_92524068
Neem in een tas mee waar je over twijfelt en ga gewoon lekker een middagje rondlopen met lena in de doek. Dan kun je kijken hoe het jukje lijkt naast een rood maillotje (om maar even datzelfde voorbeeld te noemen), of over een fel turcoise romper/shirt. En dan hou je de hele boel naast lena's slapende snoetje en dan weet je of het wat is.

Omdat je aangaf wel van dat rose-rood te houden, denk ik dat het paars in combinatie met grijs te flets is naar je zin.
pi_92524137
Bij onze Hema om de hoek hebben zo'n permanente afgeprijsd rek, daar hangen altijd zulke leuke dingen tussen.

En tegen die rode kleur.. Ze had erg veel wit met een kleurtje aan in het begin. En Hard roze kon ook wel goed. Maar Mette is niet heel lang rood geweest, wel heel erg geel.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:22:55 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92524258
zou het zo werken als met je gezicht en make-up Claudia? Dat je haar om het rood wat te breken groen aan zou moeten doen? ik verzin ook maar wat... Of misschien wit of creme.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92524475
Geen idee hoe groen zou staan! Dan zou niemand ook meer zien dat ze een meisje is, haha. Ik heb het idee dat ik blauw eens zou moeten proberen. Van deze H&M-vestjes lijken de roze en blauwe versie me bijvoorbeeld wel geschikt, maar de groene niet zo:

pi_92524529
Die groene kleur vind ik ook niet zo mooi. Maar groen-rose (hardrose) is heel lang mijn lievelingscombi geweest voor S. O+
pi_92524558
Foto, Groofsken!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:30:16 #245
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92524716
oh ik vind die groen echt geweldig :o kun je nagaan hoe smaken verschillen. :D die blauwe ook wel trouwens.
ik hou ook erg van grijs voor babymeisjes. Voor jongens is het te serieus. By the way, mijn middelste had ook zo'n rode kop en die stond dat blauw echt geweldig. O+ had een supertof shirtje met multicolor streepjes en blauw afgebiest. met een blauw kort broekje. O+ oh! O+ [/nostalgie]
pi_92524877
Dit jurkje misschien? Hij is echt heel erg fijn en lekker zacht. En afgeprijsd (DPAM)

pi_92524896
Ik vind die kleur groen mooi, maar ook problematisch. Het is lastig voor me om er een kindje bij te bedenken waar het goed bij zou staan.

Ik dacht dat ik meisjeskleding ontzettend makkelijk zou vinden om uit te zoeken, maar het tegendeel blijkt waar! Dat ik gewoon nóg kritischer zou kunnen zijn dan met Ivans kleertjes, bleh.
pi_92524964
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef wickie het volgende:
Dit jurkje misschien? Hij is echt heel erg fijn en lekker zacht. En afgeprijsd (DPAM)

[ afbeelding ]
Hm, nee. Lastig om uit te leggen waarom niet.

Dit vind ik wél heel leuk:

pi_92524987
Ik vind die kleur blauw trouwens ook minder. En dat jurkje vind ik te zacht van kleur.

Bizar, ik wist niet eens dat ik zo'n uitgesproken smaak had kwa kleur. :P

Claudia ik ben even bezig met wat kleurencombi's verzamelen die ik leuk vind.
pi_92525045
Het blauw is net niet diep/hard genoeg, he? Vind ik ook.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:36:20 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92525099
mijn blondies dragen dat met flair hoor. :D daarbij frist dat groen echt lekker op. ik zie het helemaal voor me met een wit broekje met bloemen met groen en roze, een roze shirt en dan dat vestje. Hoe girly wil je het hebben O+ of een spijkerjurkje. als ze wat groter zijn.misschien zachtgeel?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:42:37 #252
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92525517
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hm, nee. Lastig om uit te leggen waarom niet.

Dit vind ik wél heel leuk:

[ afbeelding ]
Ik vind 'm erg jongensachtig :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:45:42 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92525673

ik vind m niet kleine babymeisjesachtig, maar wel heel geweldig!
pi_92525684
Haha, die vind ik ook leuk Claudia.

[ Bericht 49% gewijzigd door groofskendezoveelste op 09-02-2011 09:45:01 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:49:18 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92525884

girly maar toch stoer

en deze vind ik zelf helemaal geweldig. O+
pi_92525922
Die laatste vind ik ook super ^O^
pi_92535006
Oh Claudia ik herken dat echt enórm! Ik vond, toen Isabeau net geboren was, heel andere kleuren bij haar passen dan ik van tevoren had verwacht. Ik baalde van al het hardroze in de kast. Het stond haar gewoon niet! Ik had dan ook een lichtblond kindje verwacht.
pi_92535031
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]

ik vind m niet kleine babymeisjesachtig, maar wel heel geweldig!
Deze vind ik echt prachtig!
pi_92535126
Groofsken, wat lief dat je dat allemaal voor me bij elkaar hebt gezocht! Ik vind die harde kleuren geweldig! Het moet dus toch meer lijn Poppedein worden. :Y) En ik houd ook erg van die basic uitstraling. Ik merk dat ik gewoon weinig met liflafjes heb.

Dat roze vestje heb ik in een grotere maat, buurvrouw! Helaas wel met saaie knoopjes. Ik heb het vermoeden dat ik in de grote maten sowieso meer leuks heb. Ik heb zelf vrijwel niks gekocht in maat 56 en hetgeen ik van anderen heb gekregen staat haar toevallig net niet.
pi_92535200
De kleuren van dit tuniekje (ja ik weet dat je het nauwelijks ziet) vond ik het allermooist staan toen Isabeau nog zo donker was.

(sorry voor de liflafjes :P )
pi_92535368
Lijn Groofsken bedoel je? }:|
Nee hoor, ik snap wat je bedoelt. Poppedein trekt het nog verder door. Hoewel ik voor harde kleuren kiez, kies ik niet voor knalkleuren. Ik vind het nl tegelijketrtijd nogsteeds zachte kleuren, ergens. :P ;)
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:39:18 #262
298315 SacreCoeur
pi_92535408
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, wat lief dat je dat allemaal voor me bij elkaar hebt gezocht! Ik vind die harde kleuren geweldig! Het moet dus toch meer lijn Poppedein worden. :Y) En ik houd ook erg van die basic uitstraling. Ik merk dat ik gewoon weinig met liflafjes heb.

Dat roze vestje heb ik in een grotere maat, buurvrouw! Helaas wel met saaie knoopjes. Ik heb het vermoeden dat ik in de grote maten sowieso meer leuks heb. Ik heb zelf vrijwel niks gekocht in maat 56 en hetgeen ik van anderen heb gekregen staat haar toevallig net niet.
Daar heb je gelijk in.
Vestje, blouses en andere dingen met een kraagje vind ik echt geen gezicht.
Ze liggen natuurlijk vaak en dan kruipt alles zo omhoog, gaat raar zitten en het ligt ook niet comfi lijkt me.
Ik zou eigenlijk van maat 56 t/m 62/68 alleen jumpsuits kopen :P
pi_92535411
Als je een Lena hebt, móet je ook wel voor de lijn Poppedein gaan. Geen keus.

Ik vind dat je S. altijd heel leuk kleedt Groofsken!
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:39:46 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92535417
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Claudia_x het volgende:

oeh, dan kan ik gewoon posten wat ik leuk vind. :Y) ik zal eens zoeken of ik een foto heb met dat te leuke oilily setje O+ ik vind zachtgrijs mooi als ze zo klein zijn maar mijn liefde is toch harde basic kleuren. Toen mijn oudste klein was kon je alleen groen bruin en donkerblauw kopen voor jongens tot mijn grote frustratie. ;( en lilleke bruine klittebandschoenen :(
pi_92535484
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
De kleuren van dit tuniekje (ja ik weet dat je het nauwelijks ziet) vond ik het allermooist staan toen Isabeau nog zo donker was.

[ afbeelding ]

(sorry voor de liflafjes :P )
OMG, wat een prachtfoto!
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:43:21 #266
298315 SacreCoeur
pi_92535494
Over groen met roze gesproken, bestaat dat hema rompertje nog?
Groene dunne kantachtige bandjes de rest is roze en met witte stippen.

Die was ZO leuk! al is het maar een romper :P
pi_92535558
Lena heeft trouwens bovenop haar hoofd niet zo veel/lang haar. Dat maakt dat meisjesachtige kleding (dus met liflafjes) haar echt heel raar staat, net alsof je een hond een tutu aan doet.
pi_92535644
Nou, dat was inderdaad een beperkte schoenenkeuze Claudia. Maar een winkel waar ze goed de tijd nemen voor een kindervoet is wel erg belangrijk.
Ik vind deze van die 3 ook veruit de leukste! Ze staan superleuk

Maar doen jullie dat dan echt, in april/mei al sandaaltjes kopen? Misschien is het dan lekker weer, maar de kans zit er dan toch dik in dat ze ze al niet meer passen in juli??!
Ik ga niet op de gok schoentjes vooruit kopen hoor. (Bij kleding durf ik dat altijd wel en zit ik altijd goed).Zal Wolfs voeten eens opmeten, ik heb nog steeds geen flauw idee welke maat hij heeft
Maar sandaaltjes gaan er zeker wel komen O+
pi_92535713
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Over groen met roze gesproken, bestaat dat hema rompertje nog?
Groene dunne kantachtige bandjes de rest is roze en met witte stippen.

Die was ZO leuk! al is het maar een romper :P
Die was er vorig jaar in rood met witte stipjes met een roze bandje en dit jaar turkoois met witte stipjes en een roze bandje. Het sowieso een schattige romper <3

Dank je Claudia, ik moet zeggen dat ik ook de kriebels krijg van die foto. Dan zou ik bijna nog een kindje willen. BIJNA
pi_92535765
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft trouwens bovenop haar hoofd niet zo veel/lang haar.
Elders wel? ;) Isabeau had/ heeft dus echt zwart haar boven haar billen. :D

Maar ik snap wat je bedoelt.
pi_92535827
Sorbo, die foto vind ik ook echt prachtig. Ik weet nog dat ik echt in shock was bij het zien van jouw baby. Jij zo blond, zij zo donker. Of verf jij? :P
pi_92535895
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Elders wel? ;) Isabeau had/ heeft dus echt zwart haar boven haar billen. :D

Maar ik snap wat je bedoelt.
Wel op d'r schouders. :+

Poppejans, ik ga ook niet in maart al sandalen kopen tenzij ik een koopje tegenkom (en die kans lijkt me klein als alles net in de winkel ligt). Ik vind de maatgok inderdaad te groot.
pi_92535952
Ok, bedankt! Ga ik er van uit dat ik niet hoef te stressen dat ik niks leuks meer tegen kom tegen die tijd :D
Lijkt me wel weer een hele leuke nieuwe fase, schoentjes uitzoeken O+ O+
pi_92536068
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Sorbo, die foto vind ik ook echt prachtig. Ik weet nog dat ik echt in shock was bij het zien van jouw baby. Jij zo blond, zij zo donker. Of verf jij? :P
Nee ik verf niet :P

Op zich is het niet verbazingwekkend, want mijn lief heeft bijna zwart haar, mijn ouders en mijn broer hebben donkere krullen (wij hadden een blonde melkboer ;) ).

Ik word er helemaal nostalgisch van. Deze nog even in het kader van dit vond ik ook zo'n geweldige outfit bij Isabeau:

woensdag 9 februari 2011 @ 10:08:05 #275
298315 SacreCoeur
pi_92536185
Baby Barb! ja he? :P
Dat jurkje heeft Isa ook gehad.
pi_92536217
Ik vind jullie outfits zo ontzettend cool Sorbo, ook die van Huup enzo. En toch zou ik de meeste dingen echt nooit! kopen. Ik denk ook echt dat het S gewoon niet staat.

Ik heb gisteren ook weer nostalgisch zitten kijken naar al die foto's. :Y
pi_92536432
klopt SC! Ik vind het zo'n mooi jurkje en het is nog steeds mooi. Superkwaliteit!

Groofsken, dat heb ik ook met jouw outfits voor S. Ik vind ze altijd heel leuk, maar gewoond e verkeerde kleuren voor Isabeau. Maar da's juist zo leuk! Je kunt het van tevoren nog allemaal nog zo goed bij elkaar verzinnen, uiteindelijk moet het bij je kind passen!

Isabeau heeft trouwens een trui aan die ik gisteren bij C&A heb gekocht. Daar vind ik bijna nooit iets, maar deze was zo Isabeauïg! Een zeegroen capuchonvest met lichte roosjes erop. Klinkt zo eigenlijk best fout, maar 't staat heel stoer met haar broek-met-zakken-aan-de-zijkant
pi_92536580
Blijft grappig vind ik. Toch denk ik dat het met meer te maken heeft dan alleen maar met wat mijn of jouw kind wel of niet staat. Ik denk nl dat jij mijn dochter toch anders zou kleden dan ik. ;)

Gewoon een combinatie van factoren.
pi_92536599
Enne... foto! :P
pi_92536662
Ja natuurlijk, het is niet alleen wat je kind goed staat. Je hebt natuurlijk ook gewoon je eigen smaak.

Als Isabeau er vanmiddag na een dagje smeren op het KDV nog een beetje toonbaar uitziet zal ik een foto maken.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:33:23 #281
298315 SacreCoeur
pi_92536859
Wie had dat gedacht.. sorbootje en ik iets hetzelfde hebben.
En dat gewoon x 2, baby barb jurkje & nel veerkamp geval :P
pi_92536981
Het moet niet gekker worden SC!
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:40:18 #283
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92537055

mijn allerliefste lievelingspakje en gewoon 0 (nul!!) foto's waarop het helemaal te zien is. ;(

hier wel een stukje. Bij mijn temperamentvolle tweede. O+

Badstof? doen ze dat nog tegenwoordig voor babypakjes? ik zag echt een overload aan badstof. Véél turqouise, en rood-wit-gele streepjes is ook een liefde zag ik. :P
pi_92537086
Aggos!
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:46:21 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92537238
Hij was gewoon boos. En vasthoudend. Nu is ie nog steeds héél vasthoudend. Maar uit ie zich anders. :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:46:39 #286
298315 SacreCoeur
pi_92537247
Badstof is zo lekker! maar ik zie dat echt heel weinig.
Isa had maar 1 setje van badstof en daar stond heel groot hello kitty op :P
pi_92537372
Streepjes! O+

Ik heb een Kidscasejurkje dat volgens mij van badstof is. Ik weet het niet zeker, het lijkt er in ieder geval wel op. Helaas is het paars. }:|
pi_92537392
Zeg, als ik kleertjes wil bewaren om later ooit bij poppen aan te trekken, aan welke maat moet ik dan denken?
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:51:36 #289
298315 SacreCoeur
pi_92537419
56 of kleiner en dat is dan ongeveer baby born maat.
Oh en voor grotere poppen natuurlijk grotere maat :P..
Maar de meeste poppen zijn klein dus.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:54:49 #290
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92537525
ja, nou ja, ik bedacht me al foto's kijkende dat het natuurlijk al weer 12, 10 en 7 ( :X ) jaar geleden is dat ik in de babypakjes zat. times change. :P (ik voel me echt oma vertelt nu. :') )
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:03:48 #291
298315 SacreCoeur
pi_92537879
Claudia dit moet je gewoon hebben :D
lekker voor de zomer (het is navy en geen zwart)

Eventueel met

woensdag 9 februari 2011 @ 11:07:08 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92538000
ik zie een strikje. :o da's een nogo. :P
pi_92538041
Ik zie strikjes, labeltjes én liflafjes. Maar 't is wel cute! (is dat er ook in 80? ;) )
pi_92538075
Dat vestje is leuk! En dat vorige vestje wat je postte ook! Tegen strikjes helpen tornmesjes :Y
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:09:55 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92538100

is dit leuk of theemuts? ik twijfel.
pi_92538158
theemuts
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:11:53 #297
298315 SacreCoeur
pi_92538163
Die hadden ze bij de Bijenkorf.. stof is zo vies glad.
Lijkt me heel zweterig, maar ze hadden wel leuke rokjes ervan.
Ook met mustangs? of iig lange auto's erop en cupcakes :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:12:47 #298
298315 SacreCoeur
pi_92538193
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zie strikjes, labeltjes én liflafjes. Maar 't is wel cute! (is dat er ook in 80? ;) )
Geen idee, denk 't wel.. is iig van Feetje.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:15:28 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92538289

ow O+

owow O+

owowow O+

oké that's it! :( van wie mag ik even een dochter lenen? }:|
pi_92538372
Het vestje is leuk, SC! Maar de rest is me iets te veel hond met tutu, zeg maar. :Y)

De H&M heeft wel basic spul met lekkere kleuren, zie ik nu:

pi_92538584
IKWILLET!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')