quote:
U vraagt en wij plaatsenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
Staat vast mooi bij d'r ogen!
Foto! Fotooo! Fotooooooo!
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Plannen afgeblazen na een echtelijke onenigheid.
boterhamzakje er inleggen en daar op laten 'glijden' met de voet, die trek je er ook zo weer uit. Schoenlepels zijn zo lastig met laarsjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb wel de Hemalaarsjes binnengekregen, maar het valt nog niet mee om die dingen aan te doen!
oepsquote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Plannen afgeblazen na een echtelijke onenigheid.
Inderdaad! Dat gevoel heb ik dan ook hihiquote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oeps![]()
Wel grappig dat je dat gewoon zo eerlijk zegt. Het gebeurt hier ook wel eens, maar ik denk dan altijd dat wij de enige zijn waarbij dat gebeurt
Gatverdamme! Ik haat kleffe stellen in het openbaar, laat staan als je pas bevallen in het ziekenhuis ligtquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wat me trouwens opviel was hoe klef de stelletjes in het ziekenhuis waren. Vrouw net bevallen, man 's avonds op bezoek en dan gewoon liggen vozen in het ziekenhuisbed!Ik moest me echt inhouden om vanachter het gordijn te zeggen: "Je bent net bevallen en je nachten zijn gebroken, ga even lekker je slaapgebrek op je lief botvieren in plaats van zo walgelijk klef te doen!"
Anyway, vermoedelijk ga ik voor de zomer juist heel weinig kleding kopen. De vorige zomer heeft Ivan vrijwel geen kleding aangehad en ik verwacht dat het deze keer niet veel anders zal zijn. Een hoop rompers, wat korte broekjes en sandaaltjes, that's it.
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef kaatjejannie het volgende:
een tijdje terug stond hier een linkje naar een scandinavische winkel, die niet naar het buitenland verstuurde.... weet iemand welke ik bedoel?
Vriendin van me gaat naar Noorwegen, en wil best wat voor me meenemen, maar ik weet niet meer welke winkel het was..
Versturen ze nu wel naar NL?!! Ohnee hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*
Succes met weggooienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef seilram het volgende:
Helaas voor mij, ik vind ze ook echt lelijk. Op de lichtjes na is het gewoon een heel schreeuwerige schoen ook. Beetje spiderman print heb ik het idee. Ach ja... max 4 maanden(sabine, hij is nog klein he... groeien snel die voetjes! Mijn geluk). En Joep vindt het prachtig. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Vriendin van me zit nu in Noorwegen, en sms'te me dat ze helemaal los gegaan is in de lindex. Ze komt volgende week weer thuis. Ben benieuwd wat ze meegenomen heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik er zaterdag was vertelde de kassière dat het nu wel kan *0*
Nog bedankt voor deze tip! We zijn er vandaag aan het einde van de dag even langsgeweest. De keuze was heel beperkt, maar we wilden zo graag schoenen voor Ivan dat we ons een reteduur paar hebben laten aansmeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:56 schreef miss_sly het volgende:
De kinderschoenenwinkel hier aan de Middenweg tegenover Frankendael heeft ook sale. Geen idee wat hij nog heeft, maar wellicht de moeite waard om even te kijken.
Whaaahhh dat is precies hoe ik hier ook reageerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik heb Lena daar in de doek! Ik dacht eigenlijk ook dat ik erop stond, maar achteraf bleek dat helaas niet zo te zijn.
Meestal geef ik instructies als: "Neehee, fotografeer me niet helemaal! Vanaf de middel! Vanaf de middel! Weet je zeker dat je goed hebt ingezoomd?" Ik denk dat hij me daarom maar strategisch weg heeft gelaten.
Ja want aangezien shoesme kleiner valt heeft hij dus nu ongeveer maat 21. Vrij gemiddeld volgens mij. Dyon heeft nu maat 20, maar heeft van shoesme dus al 21. Denk dat zijn allereerste echte schoentjes (over 2 maandjes ofzo) dus maat 21 moet worden als ze normaal vallen en van shoesme zouden we dan dus ook 22 hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Shoesme inderdaad! Dit is 22. Is dat een beetje redelijk voor een eerste paar?
Mijn dochter kreeg als eerste schoentjes maat 19, maar was daar binnen twee maanden echt uit. Vervolgens heeft ze een maand of 4 à 5 op 21 gelopen. Maat 22 hebben we hier overgeslaan en maat 23 heeft juist weer vrij lang voldaan. Nu is ze in één keer naar maat 25 gegaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Shoesme inderdaad! Dit is 22. Is dat een beetje redelijk voor een eerste paar?
Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of nietquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, lief Claudia. Maar als ik hem op mezelf had gescreend, was hij toch echt de prullenbak ingevlogen.
Ik vind de schoentjes die je gekozen hebt ook echt het tofste, lekker flitsend.![]()
En maat 23, daar liep mijn dochter tot een maand of 4 geleden op.
Dan heeft Mette nog wel even.
Vergeet niet dat S nog geen 3 is hè? Ze is van 23 naar 25 gegaan. Dus best kans dat ze 28 ook wel haalt op die leeftijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:10 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Maar dan heeft S wel hele kleine voetjes of niet
Maat 23 was hier zo rond de 22 maanden volgens mij. Kyllian heeft nu maat 28(4 jr en 3 mnd).
Gaan ze zo snel?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben trouwens als tip gekregen om in maart/april al sandaaltjes te kopen.
S heeft ook toen van april tot en met begin oktober op sandaaltjes gelopen. Dan kon ik ten minste zien of de schoentjes nog pasttequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:19 schreef p_iglet het volgende:
hihi proest die schoenmaten.
Hier net maat 23En dat is met ruim 3.5jr
Die heb ik een paar weken geleden al gekochtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je die nog niet?!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: bij de volgende kinderbijslagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Maatje 18 of 19 geloof ik, dus niet eens zo enorm klein. Maar sindsdien groeit het gewoon voor geen meter, maar dat is niet alleen met schoenen zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]!
Welke maat waren Pepijn's eerste schoentjes?
Maar dat wil niet zeggen dat deze Deense merken daar te koop zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan vandezomer via Denemarken naar Zweden.![]()
Hm, nee. Lastig om uit te leggen waarom niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:32 schreef wickie het volgende:
Dit jurkje misschien? Hij is echt heel erg fijn en lekker zacht. En afgeprijsd (DPAM)
[ afbeelding ]
Ik vind 'm erg jongensachtigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, nee. Lastig om uit te leggen waarom niet.
Dit vind ik wél heel leuk:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt prachtig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind m niet kleine babymeisjesachtig, maar wel heel geweldig!
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, wat lief dat je dat allemaal voor me bij elkaar hebt gezocht! Ik vind die harde kleuren geweldig! Het moet dus toch meer lijn Poppedein worden.En ik houd ook erg van die basic uitstraling. Ik merk dat ik gewoon weinig met liflafjes heb.
Dat roze vestje heb ik in een grotere maat, buurvrouw! Helaas wel met saaie knoopjes. Ik heb het vermoeden dat ik in de grote maten sowieso meer leuks heb. Ik heb zelf vrijwel niks gekocht in maat 56 en hetgeen ik van anderen heb gekregen staat haar toevallig net niet.
oeh, dan kan ik gewoon posten wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, wat lief dat je dat allemaal voor me bij elkaar hebt gezocht! Ik vind die harde kleuren geweldig! Het moet dus toch meer lijn Poppedein worden.En ik houd ook erg van die basic uitstraling. Ik merk dat ik gewoon weinig met liflafjes heb.
Dat roze vestje heb ik in een grotere maat, buurvrouw! Helaas wel met saaie knoopjes. Ik heb het vermoeden dat ik in de grote maten sowieso meer leuks heb. Ik heb zelf vrijwel niks gekocht in maat 56 en hetgeen ik van anderen heb gekregen staat haar toevallig net niet.
OMG, wat een prachtfoto!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
De kleuren van dit tuniekje (ja ik weet dat je het nauwelijks ziet) vond ik het allermooist staan toen Isabeau nog zo donker was.
[ afbeelding ]
(sorry voor de liflafjes)
Die was er vorig jaar in rood met witte stipjes met een roze bandje en dit jaar turkoois met witte stipjes en een roze bandje. Het sowieso een schattige romper <3quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Over groen met roze gesproken, bestaat dat hema rompertje nog?
Groene dunne kantachtige bandjes de rest is roze en met witte stippen.
Die was ZO leuk! al is het maar een romper
Elders wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft trouwens bovenop haar hoofd niet zo veel/lang haar.
Wel op d'r schouders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Elders wel?Isabeau had/ heeft dus echt zwart haar boven haar billen.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Nee ik verf nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Sorbo, die foto vind ik ook echt prachtig. Ik weet nog dat ik echt in shock was bij het zien van jouw baby. Jij zo blond, zij zo donker. Of verf jij?
Geen idee, denk 't wel.. is iig van Feetje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zie strikjes, labeltjes én liflafjes. Maar 't is wel cute! (is dat er ook in 80?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |