Ik vind 'm erg jongensachtigquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, nee. Lastig om uit te leggen waarom niet.
Dit vind ik wél heel leuk:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt prachtig!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind m niet kleine babymeisjesachtig, maar wel heel geweldig!
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, wat lief dat je dat allemaal voor me bij elkaar hebt gezocht! Ik vind die harde kleuren geweldig! Het moet dus toch meer lijn Poppedein worden.En ik houd ook erg van die basic uitstraling. Ik merk dat ik gewoon weinig met liflafjes heb.
Dat roze vestje heb ik in een grotere maat, buurvrouw! Helaas wel met saaie knoopjes. Ik heb het vermoeden dat ik in de grote maten sowieso meer leuks heb. Ik heb zelf vrijwel niks gekocht in maat 56 en hetgeen ik van anderen heb gekregen staat haar toevallig net niet.
oeh, dan kan ik gewoon posten wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, wat lief dat je dat allemaal voor me bij elkaar hebt gezocht! Ik vind die harde kleuren geweldig! Het moet dus toch meer lijn Poppedein worden.En ik houd ook erg van die basic uitstraling. Ik merk dat ik gewoon weinig met liflafjes heb.
Dat roze vestje heb ik in een grotere maat, buurvrouw! Helaas wel met saaie knoopjes. Ik heb het vermoeden dat ik in de grote maten sowieso meer leuks heb. Ik heb zelf vrijwel niks gekocht in maat 56 en hetgeen ik van anderen heb gekregen staat haar toevallig net niet.
OMG, wat een prachtfoto!quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:31 schreef Sorbootje het volgende:
De kleuren van dit tuniekje (ja ik weet dat je het nauwelijks ziet) vond ik het allermooist staan toen Isabeau nog zo donker was.
[ afbeelding ]
(sorry voor de liflafjes)
Die was er vorig jaar in rood met witte stipjes met een roze bandje en dit jaar turkoois met witte stipjes en een roze bandje. Het sowieso een schattige romper <3quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Over groen met roze gesproken, bestaat dat hema rompertje nog?
Groene dunne kantachtige bandjes de rest is roze en met witte stippen.
Die was ZO leuk! al is het maar een romper
Elders wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft trouwens bovenop haar hoofd niet zo veel/lang haar.
Wel op d'r schouders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Elders wel?Isabeau had/ heeft dus echt zwart haar boven haar billen.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Nee ik verf nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Sorbo, die foto vind ik ook echt prachtig. Ik weet nog dat ik echt in shock was bij het zien van jouw baby. Jij zo blond, zij zo donker. Of verf jij?
Geen idee, denk 't wel.. is iig van Feetje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zie strikjes, labeltjes én liflafjes. Maar 't is wel cute! (is dat er ook in 80?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |